БДЖ спира "Синия Дунав" от Русе за София
Новото разписание влиза в сила от средата на декември
Обратно в новинатаКоментари - БДЖ спира "Синия Дунав" от Русе за София | Днес.dir.bg
Коментари
Името на града звучи руско и първо трябва да се върне старото Русчук, с тоя чук накрая звучи по-украинско.
Абе хора, някой има ли представа колко струва тока, барабар с дотацията, на един влак Русе-София? Само тока! Ама то инфраструктура, служители, инвестиции в локомотиви и вагони и т.н. и т.н. Силно се съмнявам да има дори 70 пътника, но дори и да са толкова. Това са автобус и половина с пътници с разход 2000 лева максимум. Само тока на влака е над 20 000 лева.
Ми ще си пътуват с влак само до Горна Оряховица, а на който му трябва София ще се прекачва. Ама по-удобно им било иначе, ами то и до Франкфурт да им пуснат директен влак тогава...
Абе тия влакове и безплатни да ги направите,пак никой няма да пътува с тях това не ви ли стана ясно???
сетих се за един виц за този влак, който го разказваше мой колега русенец. една русенка щяла да учи висше в София и гаджето и я изпращало на гарата. Стигнали до там, прегръдки, целувки на перона, качва се момичето във влака, влиза в купето и вижда цялото купе запълнено с червени и бели рози. Излиза тя на прозореца и пита: - Мило, тез чирвени рози от теб ли съ? Гаджето отговорило: - И белите съ! Момичето се огледало и казало: - Ибе ми съ, ама влака ша тръгне!
Не го спират съвсем, пак ще го има, но става "Синьо-жълтия Дунав" в знак на солидарност с Украйна, както новите полицейски коли, трамваите, автобусите и тролейбусите в София на които украинците много се радват и наричат "техни". Освен това ще се пускат и други влакове по военния Шенген: "Героите на Украйна", "Слава Украине" и пр.
Крайно време е БДЖ да се приватизира! Държавата е лош стопанин и всеки бизнес, който не е в частни ръце е на загуба и има корупция!
Че то по тая линия пътуват един автобус хора, много ясно че ще го спрат. Цял влак за 70 човека. Ако от бдж им платят такситата до София, ще са на по-малка загуба.
На Русе да му пуснат бърз влак до Букурещ и да плащат там данъци вече.
не гавари ли за инвистиции вчера Па току виж Синия Дунав на магнитни узлявници пътува към Пекин и Брикс вместо Софию
В Словакия обаче от другия месец увеличават влаковете и по-най дългата линия (нещо като София-Варна) и пускат 16 влака на ден вместо 11, за да има влак за всеки час (с малко изключение през нощта)
Сложии са "новите" вагони на втора класа, а първа е със старите гнясни вмирисани вагони. Даже циганите си мислят, че са объркали вагоните и идват да сядат в първа. Живеем в анимационен филм.
Ами те, Русе не го броят към България, за тях сигурно е ЮЖЕН БУКУРЕЩ!!
Помнете ми думата: всичките тези неща, които се случват в железниците ни са за да може да бъде приватизирано БДЖ.
"Нашите хора" имат фирми за автобусни превози, така че колкото е по-зле БДЖ, толкова сме по-добре
" Фирми за автобусни превози" ? Бихте ли казали кои са ТЕ ?/мн.число/. Фирмата е една - " Юнион Ивкони" , за автопарка им........без коментар. Преди два дена направих едно пътуване от София до Русе за 7 часа и 30 мин. с тях защото автобуса спука гупа ,заради чудесните пътища в региона и стояхме 3 часа, дкато шофьора намери негов личен познат с мобилен авто сервиз да оправи гумата. Никаква реакция от фирмата за възможен друг автобус ,който да дойде. бяхме на около час и половина от Русе.
ще така докато софия не бъде сменена като столица с търново, крайно време е северна България да се отдели към Румъния Русия и Сърбия, софия да прави каквото иска, южна си е за Турция и Гърция. Такава мизерия повече не може да продължава. Ама вие си гласувате за атлантизма, какво ли разбирам аз...
Търново столица? Това е някаква шега, нали?