Вечният шеф в БДЖ, като вечния кмет в Галиче

Вчера транспортният министър Ивайло Московски подписа заповед за уволнение на назначения от служебния кабинет на Огнян Герджиков директор на БДЖ Георги Друмев.

Обратно в новината

Коментари - Вечният шеф в БДЖ, като вечния кмет в Галиче | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По-добра ваша статия до сега не бях чел!

Влакът ще ви излезе по-скъпо, ако пътуване в първа класа от София до Варна Пътуването със самолет от София до Варна излиза по-евтино от влака, ако резервираме място във вагон 1 класа. Това показа справка на Телеграф за цената на пътуване до морските градове. Така ако с железница ще броим 39,60 лева за билет от София до Варна, то за същия маршрут, но с нискотарифна авиокомпания, пътниците плащат 35 лева в едната посока. С близо 8 лева обаче е по-евтин билета за влак , ако пътуваме във втора класа. Важно уточнение е, че цената на самолетния полет е само с ръчен багаж, докато във влака може да се вземе и един или повече големи куфари.

Новият- стар директор на БДЖ е безспорен специалист, абсолютно адекватен на цялостната кадрова политика на ГЕРБ. Навсякъде се назначават хора интелигентни, доказани в професията си и с огромен процент обществено доверие т.е. "Калинки". Вл. Владимиров успешно е следвал и се е дипломирал специалност "Педагогика на пионерската и комсомолската дейност" в СУ. Прекрасен избор!

А бе нещасник. Ти знаеш ли какво е железница и как се реформира тя. Владимиров я ДЕФОРМИРА(вагоните в окаяно състояние, лакомотивите в плачевно, разписанието=антиразписание) А знаешли колко кадърни жени напуснаха железницата защото не легнаха с тоя идиот. Що не пратиш щеркаси в централата на БДЖ малко да я реформира.

пътувам с влак , защото рефлексите ми вече не позволяват да се състезавам с младите джигити по пътищата. Купувам си билет в първа класа (ако изобщо има такава) с надеждата да получа културно обслужване (плащаш повече - реално е да получиш повече) , но реалността разочарова - голяма мръсотия - седалките не са хигиенизирани от десетки години - мърляви и прашни, но им сложили по една синя подложка за главата (30 квадратни сантиметра) и считат че са оправили хигиената. За тоалетните - по-добре да не говорим... от там се разнася смрад из целия вагон - вероятно не ги чистят с дни. Единственото удобство е че в този вагон пътуват по-малко пътници , но има и тарикати - купили по-евтин билет но влизат да пътуват в първа класа . Щом мине кондукторът някой си доплащат , но други просто стават и преминават в друг вагон (така една тумба мургави младежи си пропътува от една гара до следващата) . За изправността на техниката мога само да гадая, но са факт закъснения и чакане на гарите, смяна на локомотиви ..... Като си плати човек очаква и да получи повече - но на практика не им се получава - за същите пари автобусите предлагат по-чист, по-удобен и по-бърз транспорт - това е една от причините да намаляват пътниците в желозопътния транспорт.

Какви реформи бе, бившето шефче на българска социалистическа младеж не е работило нито един ден, освен като началник. Борисов всичките еничери ги награждава, защото те са му най-верните слуги, нима "великия" му юридически бос - Данаил Кирилов не беше градски съветник от БСП, същото беше и с Божидар Димитров, да не говорим за министерската внучка Лилянка и т.н. политическите хамелеони и продажните в името на далаверата и грабежа са най-желани!

Статията не е тенденциозна. Фактите говорят сами. През януари ползвах влак София - Варна. Закъсня с час и 1/2 още на тръгването от Централна Гара. Причината беше, че чакаха да пристигне друг влак (който също закъсня), за да вземат от него локомотива и да го сложат на нашия влак. Дори не искам да мисля колко километри минава един локомотив без да му се направи технически преглед, тъй като явно няма време за това. Друг случай имам в теснолинейката - емблематичен влак. Вагоните уж реновирани, направени - добре изглеждат. Но при един силен дъжд вагонът, в който бях, стана езеро. Много качествен ремонт, очевидно. Някой е прибрал едни пари и си е оставил ръцете. Та какво точно добро бил направил този шеф?

За мен БДЖ си умря още първият път, в който ми продадоха билет за място със сняг. А парното неработеше. Ходих да се оплаквам, което само ми загуби времето и нещата се потулиха. Затова вече 17 години не си причинявам мазохистични усещания посредством БДЖ. Решено е и ще си го спазвам докато влаковете станат както в Холандия. Казах.

Тази статия много тенденциозна...за стандартите на дир. Дори да е вярна. Думата К...ва? Срам

В БДЖ-то машинистите не го искат защото лично излови една цяла локомотивна бригада с тубите краднато гориво. Лош, много лош е Владимиров!

Като е толкова добър в ловенето да го назначат да лови крадци на нафта, да не го назначават за директор, защото това не му е по жалките силици, ограничения интелект и пошлите представи за обслужване на пътниците!

Не е лош, а е тъп и е последния човек който може да направи нещо добро за железниците. На всички е ясно, че връщат същите хора не защото са много кадърни, а напротив, защото са "точните" хора които ще "усвоят" парите от концесията на летището. Нали ако сменят някой рискуват да се обърка схемата. Ако някой знае какви реформи са направили през всичките тези години на управление нека да пише, че аз нещо не ги виждам. Това което видях е , че шефовете по времето на служебното правителство само с промяната в графиците за движение се справиха със закъсненията на влаковете.

Владимиров отчел, че след 2009 г. в БДЖ са проведени редица успешни реформи, чрез които дълговете намалели от 849 милиона лева на 445 милиона лева, пише в статията. Ами ако още малко превърнат компанията в старо желязо и спрат още влакове, може да отчете и че са на печалба... Представяте ли си, колкото по-роши жп превозите, толкова по-добри резултатите?!... Не мога да повярвам. Ами изглежда най-добри ще са резултатите, ако се закрие БДЖ. Хората ще се возят с автобуси, а товарите - на ТИРовете... И тогава на големия стратег Владимиров и плевенския циганин-министър на транспорта и концесиите трябва да им издигнем паметник. Посмъртно. Колкото по-скоро, толкова по-добре. Материалът е наличен на коловозите на БДЖ. Може да се ползват части от бракуваните стари локомотиви. Същите, които не се ремонтират и не достигат за обслужването на отменените влакове.

ТОЧНО това им е целта... От "магистралите" (това не са магистрали, това са ГЕРБерски недоносчета - опоскани и ограбени преди да се засили Тиквоний да им реже лентичката) се краде по-лесно, по-бързо и по-невидимо! БДЖ БЕШЕ ХВЪРЛРНО НА ЛЪВОВЕТЕ, ЗА ДА ИМА ЗЛАТНИ ЯЙЦА - от строежите, от превозвачите - все "наши" хора, от ремонтите (от същите "наши")... Да съсипеш вековен труд, да осигуриш по-добре от диверсионно подразделение терористичния взрив в Хитрино, да покриеш "нашите" превозвачи и "нашите" застрахователи (!) като доопоскаш и последния състрадателен българин, който безкористно помага на изпадналите в беда, а виновните да са ни лук яли , ни мирисали, ни плащали и при това ДА ХОДИШ ДА СИ ВДИГАШ ИМИДЖА сред пожарникарите! ГЕРБ е тумор, хора! Да го изрязваме по-бързо, че няма време!!!

Владимиров не е за затвор, а за линч!

Възстановиха Владимиров на върха на БДЖ. Явно в ГЕРБ смятат, че няма по-кадърен управленец от него, който да е подходящ за поста. Да ви попитам бе 11 хиляди господа в БДЖ, наистина ли в БДЖ няма един, който да е по-подходящ да оглави фирмата от новия стар директор? Сега остава да възстановят и Милчо Ламбрев на стария му пост и нещата ще си дойдат на местата... Владимиров не го познавам, но Ламбрев го познавам добре. Прост, недообразован и глупав. Нищо че е с две дипломи - от ПЖИ (висш курс) и УНСС. У нас и магаре да вкараш във висше училище, магистър ще излезе и ще е готово да управлява железницата. Ами ... нека да пожелаем на всички жепейци щастие и късмет, защото двамата най-кадърни управленци отново са начело на едни от най-високо технологичните компании в държавата. Е, поне би трябвало да са високо технологични, защото така е по света. У нас напоследък само "Баба Меца" е причина за технологична гордост.

концесията на аерогарата трябва да бъде спряна на всяка цена! а цената е печалба за България! борисов, този мижав, костовашки ход ще ти струва много! не се ебавай!

Затова ли влака София-Видин закъсня днес с половин час? Защо, бе бледолики министре?! Още не си седнал и хаоса в БДЖ се завърна!

пак се заобикаля със своите си хора!Нали БДЖ-то трябва да продължи да губи...за да може да се даде концесията за Аерогара -София и с получените пари ужким да се "оздравява" БДЖ-то! Пък и нали същият този несменяем Владимиров твърди, че задълженията намалели от 800 на 400 милиона, значи сега вече ще станат = на 0 лв. И няма да се дава Аерогарата!?

ГРОБарска работа.Мутра при мутра отива. Гарван гарвану око не вади. И те така още (N ) брой години.

"Вечният шеф в БДЖ, като вечния кмет в Галиче", а те всички, като вечната шефка на ес - меркел и вечният пророк ердоган... всичко техно е вечно, само ние умираме...

Браво!

бравото?! Ти на влак качвал ли си се?!

Това е нищо. Директорът на Спешна помощ в София е рекордьор по"вечност".Какви ли не партии и правителства се изредиха,какви ли не гафове прави,но е непоклатим.Никой не смее да му потърси сметка за нищо.А за пълнота към горенаписаното ще отбележа,че и д-р Георги Гелев е комунистическа номенклатура. Още от студентските си години.

Кат имаш Вуйна Владика, винаги маж да станеш поп...! Чий племенник е Владимиров ?

бах тоя локомотив, филм на ужасите

След всичко коментирано до тук, този министър и този нов, стар директор на БДЖ не са просто за уволнение. Те са узрели директно за Централния Софийски Затвор - и според всичко написано до тук - без съд и без присъда. Присъдата я дават обикновенните хора, които повече от сто години са ползвали тази голяма социална придобивка Български Държавни Железници.

Владимиров не е за затвор, а за линч!

Явно Георги Друмев държи с компромати Московски

FuckTheEU

Половината кметове в българия са вечни. Наследници на комунистите и навреме успяващи да се пребоядисат в тон със силните на деня, но нали ние си ги избираме! Те какво са виновни?

Тъй като съм един от хората, упорстващи да пътуват с влак, да споделя лични впечатления. От дълги години БДЖ се опитва да изгони клиентите си, за да ги насочи към автобусите. Имах случай да ми кажат, че във влака няма места, да съм отидел на автобусите. Рискувах и се качих на влака, който се оказа полупразен. Орязаха около две трети от влаковете и примерно от София до Хасково има един влак на ден, пътува се седем часа с две прекачвания! В същото време на някои от гарите, докато има час-два престой заради ремонти, човек може да прочете колко стотин милиона се влагат в определен ремонт на трасето (заради който влакът закъснява 2-3 часа). Направиха се големи и скъпи ремонти на гари, които вече пустеят. Отдавна няма ресторант-вагони, в един период нямаше и спални вагони. Усвояват милиарди, а скоростта на влаковете е спаднала с около 50% в сравнение с преди 40 години. Ако връщаш на поста човека, причинил това, е ясно каква е целта на политиката ти. Сами си направете изводите.

Ще ви кажа какво ми се случи днес.Реших да пътувам от гара Скутаре до Пловдив.Влакът пристига от Стара Загора в 10часа и 18 мин.на гара Скутаре.Отидох да си взема билет ,като попитах има ли закъснение влака,защото това е редовно.Обадиха се на диспечера и ми казаха,че влак няма да има,не бил още тръгнал.В същия момент на гарата се изсипа една кохорта с чисто нови джипове софийска регистрация явно на БДЖ.Кой го интересува,че няма влак?

ееее поне ще има футбол в дружеството ,то влаковете не са важни

хора след девети явно са успели да заемат много ключови позиции в БКП и да възпитат едни партийци дегенерати- крадливи до оскотяване

абе макар и да звучи малко като онея "пророци" на "световният ционистки заговор" е редно да спомена, че масовият погром над българската интелигенция и държавност е минало под одобрителният поглед на др. Сталин. Сигурно за това вчера имаше плакати с неговият пре-светъл лик.... Не казвам, че и Гешевите псевдо-милиционер-чекисти нямат пръст, ама основната движеща сила е идела от Кремъл.

Надежда (авторката-клакьорка)- не ти се е получил пасквила! премълчала си доста истини а си бъбриш за някакви закъснения на влакове! Когато се говори за загуби, редуциране на задължения и т.н. е добре и малко от икономика да разбираш- не само от партийни тезиси!

"бъбри за някакви закъснения" казваш?А такова нещо в БДЖ няма, казваш? А ти влак виждал ли си изобщо?

Всички сте за ззатвор!

Човека е доказан кадър ! Каквото му каже Боко това прави :) Не мисли и не прави грешки :)

Гарантирано от ГЕРБ. Тази анархия, некомпетентност, кражби, далавери, опростачване и разруха са знакови, символ и запазена марка на управлението на ГЕРБ. Гарантирано от ГЕРБ!

Автомобилен превоз-разбиване на шосетата, екологично вреден, затруднен трафик и предизвикани катастрофи, малотонажен, като обем товар, следователно неефективен, разход на петрол, които не е неизчерпаем като енергиен източник на земята. ЖП транспорт-екологично чист, икономичен, големи обеми товари и още много предимства. Но автомафията е силна-купил 2-3 таралясника на старо, намерил шофьор за ниска заплата, защото у нас шофьори бол и ето ти бизнесмен. И прекарва например дини от Пловдив за Варна, после от добричко товари дини за Пловдив-важното е да има транспортна деиност. Това последното е истина, видяна с очите ми.

Да ръководиш дружество, което непрекъснато излиза на загуба е признак за НЕКАДЪРНОСТ. Много ми е интересно дали има голяма корпорация , която би предложила управленска позиция пост на този господин. И така е във всички държавни компании. Отделно стои въпросът каква мижитурка трябва да си за да не си тръгнеш сам като виждаш, че си абсолютно некомпетентен да изкараш едно дружество на печалба. С какви очи си взимаш заплатата? Изключително прост народ сме, защото повечето българи биха действали по същия начин. Българинът смята, че голямата заплата се изкарва с лизане на задници, а не с умения и знания. И като говорим за заплата не е случайно това, че е тайна и не я знаете. Ако разберете колко взима господина за да реализира всяка година загуба ще спрете да мислите, че депутатите взимат много. НЕ мисля, че заплатата на шефа на БДЖ трябва да е малка. Дори смятам, че това трябва да бъде такава, че да се водиш богат .Обаче трябва да е някой, който ДА НИ НОСИ ПЕЧАЛБА, А НЕ ДА ТРУПА ЗАГУБА, защото всички ние реално сме акционери на това дружество.

Последната цел на този господин и назначилите го е да има печалба. Дори подозирам, че предпочитат да има колкото може по-голяма загуба.

Да живеят кадрите на БКП и Димитровския Комсомол, които умело ни управляват вече седем години!

сложи "да живеят" в кавички, че някой може да не разбере смисъла на написаното от теб. След управлението на ГЕРБ да си прост стана модерно и затъпяването на нацията върви с овчарски скокове. Масово на раменете си не носят глави, а тикви, по модел на тяхното божество банкянската тиква!

объркАл си се.. управляват ни от повече от 20.

Назначават политически некомпетентни отрочета за да си ги командват.Нима се свършиха специалистите в отделните области .Дикога бе Боко ,не се ли награбихте,или мандат ,поколения храни,вашият девиз

че този министър и този шеф на БДЖ - не стават, ама безкрупулните хора над тях продължават да водят тъпата си "политика" за закопаване още по-надолу.

На едно място в администрацията се водят няколко /до 10 броя/ "специалисти" - всички без един в болнични - месеци и години, а дори някои от тях пенсионери - по болест или на общо основание и никой не си прави труда да ги разкара!!! Защото са назначени от някого?!

Министър е за уволнение. Продаде печалившото товарни,,същото трябваше да конпенсира пътнически превази.Сега некомпетентният министър иска пак да печели от супер печалившото летище,въпреки лошото управление на летището

ХАХАХАААА......ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВО Е ПЪРВОТО МУ "УПРАВЛЕНСКО" РЕШЕНИЕ ????? КОЛКО ХОРА ОТ ОТДЕЛИТЕ МОГАТ ДА СЕ СЪКРАТЯТ !!!!!!:) СМЕШНИК !!!!!!!

Проклетници!! Некадърници!!Паплач!! Чакат ни пак няколко загубени години със старите "нови" муцуни. Помнене, България винаги ще е на опашката и никога няма да се оправи, защото такъв ни е капацитета.

Nqkoj si

Така ще е докато хората "търпят и си траят"...

Явно БДЖ трябва да фалира

Брей, най-после да видя една адекватна статия в дир.бг! Можело, значи!

Всеки който е ползвал БДЖ през последните 60 години знае каква кочина е ! Между другото онзи ден се навърши годишнина от дерейлиралата теснолинейка по линията Червен бряг - Оряхово, където загинаха десетки хора .

Дираджиите - цензурата на ГЕРБ, явно не им хареса българската поговорка: ЕДИН ПЪТ СТОМНА ЗА ВОДА,ВТОРИ ПЪТ СТОМНА ЗА ВОДА, ТРЕТИ ПЪТ СТОМНА ЗА €€€€€€€€...!!!! Накрая ще си платите всичко с ЛИХВИТЕ!

Тоя Владимирчо е печално известен с корупцията си ... Московски защо го назначава, може ли да обясни?

Ми що да обяснява, като никой не му иска обяснение...

Защото и министъра е такъв! А и колко ЖП катастрофи по негово време и нищо - вечен министър !

Същия Господин е внук на номенклатурчика от БКП -Акад. Владимир Топенчаров. Прикрил си е старателно името. Същия гоз алкохолик идва от хранителния, месарския и алкохолния бизнес. Не можге да различи локомотив от вгон. Тежко и горко на БДЖ-КАТАСТРОФАІ И ДИР.БГ ДА НЕ ПРИКИРИВА ИСТИНАТА ЗА ТОЗ ОЛИГОФРЕН, НЕКА НАРОДА ЗНАЕ ЗАЩО СМЕ НА ТОЗ ХАЛ

Комсомол,комсомол,ти летиш като сокол:)

Спокойно граждани! По-добре няма да стане, така че свиквайте! Редувайте вдишване - блеене, вдишване - блеене ... После си изпийте ракия и си лягайте. На другия ден, па така!

имам хонда на 11 години която купих за 7000 неотдавна. има и стар опел кадетт 82 година. хондата вйобще не се разваля и няма ражоди по ремомти. опела ми идва 1000 лева ремонти на година. и знаете ли какво като тегля чертата ми много по евтино да карам новата хонда, от опела, като вземем в предвид всички ражоди за покупка 7000 и ремонти. същото е със железниците просто автобусите са по рентабилни и за това се ползват и поддържат. в един момент старият опел трябва да се хвърли и старите нерентабилни линии да се махнат, иначе се налива в каца безе дъно.

с години продължаваш да плащаш ремонти на Опела от преди 35 години и за тези години така и не ти е дошъл акъла да го разкараш, значи е ясно, че акъл нямаш, ама хич и въобще!

Разсъждаваш като Владимиров. НЯМА ПО РЕНТАБИЛЕН И ЕКОЛОГИЧЕН ТРАНСПОРТ ОТ ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ. Това че някои финансисти го направиха губещ е друг вапрос. Винетката на един автобус и камион е 500 лв а на вагона е над 2000 лв. Разходите за превоз автомобил са по големи от тези на вагон. Мисията на тези ръководства на БДЖ е да го съсипят за сметка на стимулирането на автотранспорта. За държавата е много по изгодно да стимулира БДЖ но в България държавата е изместена от мафията.

Може да съм съгласна с много неща написани в статията(да не кажа почти всички без да съм експерт), но какъв е този махленски изказ миришещ на поръчкова статия? Това е далеч от всякакви журнаистически стандарти като изказ и начин на поднасяне на информацията. Много лошо!