Коментари - Вечният шеф в БДЖ, като вечния кмет в Галиче | dnes.dir.bg
назад

Вечният шеф в БДЖ, като вечния кмет в Галиче

Вчера транспортният министър Ивайло Московски подписа заповед за уволнение на назначения от служебния кабинет на Огнян Герджиков директор на БДЖ Георги Друмев.

Обратно в новината

Коментари - Вечният шеф в БДЖ, като вечния кмет в Галиче | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ПИША АМА КОЙ ЛИ ПРОУМЯВА, ЧЕ БКП,ДКМС И ТЕХНИТЕ ДАМАЗЛЪЦИ СА В ГЕРБ НАЧЕЛО С БОКО . Е ЗАТОВА НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ ДЪРЖАВАТА. А БСП ДЕЙСТВИТЕЛНО СЕ РЕФОРМИРА ,ЗАТОВА ТАМ СА ВЕЧЕ МНОГО ЧЕСТНИ ХОРА ОТ ДЯСНО.

jingiby

Че то и премиерът ни е за трети мандат и на практика е вечен! Всеки народ си заслужава управниците! А когато народът е прост и държавата му е слаба...

Тиквата скоро ще духа супата.

Май Слави ще се окаже единствения българин в България.

този които е писал статията не е взел под предвдид че железниците вече не са на дотации от държавата и ако определена линия не вози достатачно хора да се плати ражода за поддръжка и заплати тя не трябва да съществува. администрацията, колкото и да е голяма няма да реши проблема, които се състои в това че железниците вече не се ползват толкова и няма нужда от тях. хората предпочитат колите си и автобусите. разликата между бсп ръководител и този е че бсп ръководитела, ще хархи държвани пари подкрепя едно нерентабилно дружество, вместо да затваря линиите.

Когато правилно усвояваш средствата, през правилните сметки и със правилните комисионни си незаменим!

Не е важно, че подвижният състав е таралясал дотолкова, че локомотивът на снимката е най-читавия, който могат да покажат на снимка. Важно е "нашето момче" да е начело, ако ще до последната сделка в БДЖ - сдаването на състава за старо желязо. Зер и там далавера има.

Вечните управляващи . Вечните депутати . Вечните шефове. И ВЕЧНОТО : ''БЪЛГАРИЯ , НАЙ-БЕДНАТА И НАЙ-КОРУМПИРАНА ДЪРЖАВА ''.

Комунизмът е вечен! Туй ЖП-то туй пощата само влачене.

колко от вас реално ползват железници. плюс за ползват, минус за не ползват. да не излезе че се харчат пари за нещото което никому не е нужно.

Хората които не искът БДЖ да се оправи са шефовете на големите автобусни превози. Нали се сещате ако оправят релсите и пуснат нови влакове и вагони които се движат с 200 км къде ще пътуват хората?

Поредното доказателство за топлата връзка между бившия комсомолски актив и герб!

кой е този автор на статията който толкова разбира от железопътен транспор. Даже не познавам, въпросият директор, но статията е очевадно извадена от контекст. Къде беше въпросната ескперт когато транспортните лобита от всичики правителства до сега работеха против бдж, докато ги превърнаха в някаква ситуация, къде беше когато се създадоха т.нар частни транспортни превозвачи, които са собственост на определени хора беше един вид безплатна приватизация - получиха договорите за превоз, без да са отговорни за разходите за поддръжка. Та след всичките тези десетилетия на рушене - като фен на железниците, който ги ползва от време на време мога да кажа, че едва последните 6-7 години железниците имат някъв подем към качеството поне относно пътническата част. не знам дали това е заслуга на директора но е факт-

не ползваме, защото са на това дередже. Не съм чул някоя държава да се е отказала от ж.п. транспорт, даже той се счита за част от националната сигурност. Доколкото знам и в Германия железниците са държавни (или по-голямата част от тях). Винаги е много по-трудно да възстановиш нещо, което първо си съсипал, отколкото ако го поддържаш. Ама така е по нашите географски ширини - първо късаме (т.е. съсипваме), а после броим (т.е. гледаме дали така е трябвало).

за да се оправдаят, избият, парите за нови влакове и по хубави вагони, билетите за влакове трябва да са троино по големи от тези на автобусите, и хората ще пътуват в автобусите, защото е по евтино. колата ми на метан до бургас и обратно до софия стига за ч0 лева. отиване и връщане. иначе билета маи е 50 лева за един човек с реис.

транспортното лоби е ясно отдавна - не само в пътническия, но и в товарния превоз. Всеки транзитен товар и всеки международен камион могат да бъдат натоварвани на железопътен транспорт в бг и това би обклекчило не само трафика, но би подобрило и околната среда, защото няма по-ефектиен и щадящ природата транспорт от железопътния.-

Този има образование за дружинна ръководителка.

mi1en@

Не се ползва и не е ефективен, защото 30 години целенасочено се съсипва всячески. Ама хайде някой да се поразходи до Германия примерно и да види как дори градския транспорт е на железен път ама не с трамваи и да види как с него се стига по-бързо до всяка цел в града спрямо такси или личен автомобил.

Кому бяха нужни оставки на обидени управляващи, кому бяха нужни скъпи избори за да изберем същите некъдърници, които сега самодоволно се подсмихват с илюзията си, че от тях по способни няма.Жалко, явно ни предстоят нови 500 години безропотно робство.

се е качвал последните пет години на влак, знае за какво става въпрос.БДЖ се е првърнал в държавен инструмент за източване на пари.Сега и паричките от концесията на летище София ще потънат където трябва.

твоята вдлъбнатост не бих я коментирал. само ще коментирам, че няма как една модерна европейска държава с визия и договорености за екология и среда на живот да разчита в бъдещето на масовия автомобилнен транспорт.

Уважаема Христова, като каква правиш изводите за бардаци и БДЖ?

Може да съм съгласна с много неща написани в статията(да не кажа почти всички без да съм експерт), но какъв е този махленски изказ миришещ на поръчкова статия? Това е далеч от всякакви журнаистически стандарти като изказ и начин на поднасяне на информацията. Много лошо!

имам хонда на 11 години която купих за 7000 неотдавна. има и стар опел кадетт 82 година. хондата вйобще не се разваля и няма ражоди по ремомти. опела ми идва 1000 лева ремонти на година. и знаете ли какво като тегля чертата ми много по евтино да карам новата хонда, от опела, като вземем в предвид всички ражоди за покупка 7000 и ремонти. същото е със железниците просто автобусите са по рентабилни и за това се ползват и поддържат. в един момент старият опел трябва да се хвърли и старите нерентабилни линии да се махнат, иначе се налива в каца безе дъно.

Спокойно граждани! По-добре няма да стане, така че свиквайте! Редувайте вдишване - блеене, вдишване - блеене ... После си изпийте ракия и си лягайте. На другия ден, па така!

ВСИЧКО Е НАРЕД , НАРОДА Е ДОВОЛЕН И ЗАТОВА СИ ДРЕМЕ ЛИ ДРЕМЕ , В КЪЩИ.

Комсомол,комсомол,ти летиш като сокол:)

Същия Господин е внук на номенклатурчика от БКП -Акад. Владимир Топенчаров. Прикрил си е старателно името. Същия гоз алкохолик идва от хранителния, месарския и алкохолния бизнес. Не можге да различи локомотив от вгон. Тежко и горко на БДЖ-КАТАСТРОФАІ И ДИР.БГ ДА НЕ ПРИКИРИВА ИСТИНАТА ЗА ТОЗ ОЛИГОФРЕН, НЕКА НАРОДА ЗНАЕ ЗАЩО СМЕ НА ТОЗ ХАЛ

Тоя Владимирчо е печално известен с корупцията си ... Московски защо го назначава, може ли да обясни?

Дираджиите - цензурата на ГЕРБ, явно не им хареса българската поговорка: ЕДИН ПЪТ СТОМНА ЗА ВОДА,ВТОРИ ПЪТ СТОМНА ЗА ВОДА, ТРЕТИ ПЪТ СТОМНА ЗА €€€€€€€€...!!!! Накрая ще си платите всичко с ЛИХВИТЕ!

Всеки който е ползвал БДЖ през последните 60 години знае каква кочина е ! Между другото онзи ден се навърши годишнина от дерейлиралата теснолинейка по линията Червен бряг - Оряхово, където загинаха десетки хора .

Брей, най-после да видя една адекватна статия в дир.бг! Можело, значи!

Ми що да обяснява, като никой не му иска обяснение...

Браво, другарю директор, добре се защитаваш!

Явно БДЖ трябва да фалира

И в България железниците са се считали част от нац.сигурност - преди 9 септември 1944!

Проклетници!! Некадърници!!Паплач!! Чакат ни пак няколко загубени години със старите "нови" муцуни. Помнене, България винаги ще е на опашката и никога няма да се оправи, защото такъв ни е капацитета.

ХАХАХАААА......ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВО Е ПЪРВОТО МУ "УПРАВЛЕНСКО" РЕШЕНИЕ ????? КОЛКО ХОРА ОТ ОТДЕЛИТЕ МОГАТ ДА СЕ СЪКРАТЯТ !!!!!!:) СМЕШНИК !!!!!!!

Министър е за уволнение. Продаде печалившото товарни,,същото трябваше да конпенсира пътнически превази.Сега некомпетентният министър иска пак да печели от супер печалившото летище,въпреки лошото управление на летището

На едно място в администрацията се водят няколко /до 10 броя/ "специалисти" - всички без един в болнични - месеци и години, а дори някои от тях пенсионери - по болест или на общо основание и никой не си прави труда да ги разкара!!! Защото са назначени от някого?!

че този министър и този шеф на БДЖ - не стават, ама безкрупулните хора над тях продължават да водят тъпата си "политика" за закопаване още по-надолу.

Назначават политически некомпетентни отрочета за да си ги командват.Нима се свършиха специалистите в отделните области .Дикога бе Боко ,не се ли награбихте,или мандат ,поколения храни,вашият девиз

с години продължаваш да плащаш ремонти на Опела от преди 35 години и за тези години така и не ти е дошъл акъла да го разкараш, значи е ясно, че акъл нямаш, ама хич и въобще!

Абе ей, г-н многознайко. Ти ли ще превозващ хората от малките населени места. Ти си се возиш на автомобила, пък другите да му мислят. Ми бабите и дядовците? Ми студентите и учениците? Ми тези, които нямат собствени автмобили и единствената им алтернатива за превоз, от едно място на друго, е влака? Отговори, какво да правят тези хора, като даваш предложения за закриване на железницата. Та точно заради тези хора, заради тази социална група жп превозите са наречени "социален транспорт". Замислете се преди да правите генерални изкази и изводи!!!

Разсъждаваш като Владимиров. НЯМА ПО РЕНТАБИЛЕН И ЕКОЛОГИЧЕН ТРАНСПОРТ ОТ ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ. Това че някои финансисти го направиха губещ е друг вапрос. Винетката на един автобус и камион е 500 лв а на вагона е над 2000 лв. Разходите за превоз автомобил са по големи от тези на вагон. Мисията на тези ръководства на БДЖ е да го съсипят за сметка на стимулирането на автотранспорта. За държавата е много по изгодно да стимулира БДЖ но в България държавата е изместена от мафията.

Да живеят кадрите на БКП и Димитровския Комсомол, които умело ни управляват вече седем години!

Да ръководиш дружество, което непрекъснато излиза на загуба е признак за НЕКАДЪРНОСТ. Много ми е интересно дали има голяма корпорация , която би предложила управленска позиция пост на този господин. И така е във всички държавни компании. Отделно стои въпросът каква мижитурка трябва да си за да не си тръгнеш сам като виждаш, че си абсолютно некомпетентен да изкараш едно дружество на печалба. С какви очи си взимаш заплатата? Изключително прост народ сме, защото повечето българи биха действали по същия начин. Българинът смята, че голямата заплата се изкарва с лизане на задници, а не с умения и знания. И като говорим за заплата не е случайно това, че е тайна и не я знаете. Ако разберете колко взима господина за да реализира всяка година загуба ще спрете да мислите, че депутатите взимат много. НЕ мисля, че заплатата на шефа на БДЖ трябва да е малка. Дори смятам, че това трябва да бъде такава, че да се водиш богат .Обаче трябва да е някой, който ДА НИ НОСИ ПЕЧАЛБА, А НЕ ДА ТРУПА ЗАГУБА, защото всички ние реално сме акционери на това дружество.

Автомобилен превоз-разбиване на шосетата, екологично вреден, затруднен трафик и предизвикани катастрофи, малотонажен, като обем товар, следователно неефективен, разход на петрол, които не е неизчерпаем като енергиен източник на земята. ЖП транспорт-екологично чист, икономичен, големи обеми товари и още много предимства. Но автомафията е силна-купил 2-3 таралясника на старо, намерил шофьор за ниска заплата, защото у нас шофьори бол и ето ти бизнесмен. И прекарва например дини от Пловдив за Варна, после от добричко товари дини за Пловдив-важното е да има транспортна деиност. Това последното е истина, видяна с очите ми.

Nqkoj si

Така ще е докато хората "търпят и си траят"...