БДЖ предложи списък от 182 влака за съкращаване
Министерството на транспорта предлага за съкращение линии, както и разреждане на влакове по определени направления, но кои ще са те ще се изясни след преговори. Синдикатите обаче са получили списък с предложени 182 влака.
Обратно в новинатаКоментари - БДЖ предложи списък от 182 влака за съкращаване | Днес.dir.bg
Коментари
е защо бе,нали сте великите управници от герб?Хайде сега замразете и пенсиите и лошият човешки материал да си замине,защото гласува за вас...
В САЩ масово закриха влакове,гари и др. много отдавна!Основно се пътува с леки коли и автобуси,а на големи разстояния-със самолети!Естествено има и влакове,но прецизирано!
Извинете, не искам да удрям в расизъм, но дали голяма част от нещата не стават точно заради изобилието на тъмнозелени и неплащащи граждани на РБ?
Мръстници, бих желал да ги сполети сащата мизерия на която ни обричат!!!!Това са дяволи!!!!Хора без каквито и да е обноски и капчица мозък!!!Еййй и вие служителите от БДЖ стойте и чакайте да ви изплатят подаянията пък после си търсете работа подходяща за възрастта Ви!Всеки ден гледам един имот на БДЖ как са си го "разпродали " и как сега строят магазини и се чудя няма ли кой да им драпне спусака и д аги пречука тези ГЕРБ-отрепки.Все е било ама такова крадене не е имало!!!!!
Никога в БДЖ не е имало по-некомпетентно ръководство. Вярно, трябва да се намалят разходите, но ако не се увеличават приходите нищо няма да стане. Така всяка година ще намаляват влакове иперсонал докато фалирт тотално.
Аз пък съм сигурен, че подобни мерки за орязване на държавното прахосничество ще им спечелят много повече привърженици отколкото противници. Крайно време е и държавните служители да започнат да работят както се работи в частния сектор.
почти всички товари се превозват с влакове.Само на малки растояния с камиони.По малките фирми ползват камиони, но и те предпочитата влакове за по големи превози.Що се отнася за пътническите превози, само щата Калифорния копува от френксата фирма ТЖВ по десет влака всяка година.Цял свят е обединен, че бъдещето на транспорта е във влаковете.От много различни точки погледнато.Просто нямам толкова място да ги опиша.Но такива сме си ,когато цял свят е на обратно, ние сме на кестерме.
Разбира се, че ще съкращават влакове, защото просто там няма как да се пробутат "нашите" фирми строящи магистрали. Най-лесно е да се строи път, но я да видим как се подновява подвижен влаков състав, как се строят тунели, виадукти и др. високотехнологични съоръжения. Нали, трябва да се пълнят гушите на Лукойл и затова се набляга на развитие на автомобилният транспорт, докато ЖП транспорта като най-евтин и изгоден, както за товари, така и за пътници изобщо не е "изгоден" за управляващите, защото няма далавера. Държавата отива към фалит.
При ГЕРБ е така. Купувайте си каруци и колелета. Научете се да ходите с дисаги на рамо. Запишете се на курсове по езда и си купете катър или муле.
Ще им спечели привърженици, ама друг път. Истината е че начмело на БДЖ /както и на държавата/ са случайни хора. Абсолютни некадърници. Та те дори не знаят как да си преброят вагоните.
Искам всеки месец да ти режат от заплатата , а ти да ставаш все по-голям привърженик на ГЕРБ.
Най-екологичният и надежден транспорт са железниците. Ние ги унищожаваме, а "ударно" строим магистрали. Накрая - нито железници, нито магистрали.
Ти не си "Данъкоплатец", а плащаш данък на тъпотата си! Работещите в БДЖ не са държавни служители, за разлика от колегите си в Италия, Франция. Освен това като се закриват линии намаляват се и приходи. Автомобилните превозвачи плащат от 22 г. на управляващите за да спират развитието на железопътния транспорт. България е единствената страна в ЕС без такъв транспорт и не ми е ясно защо този скапан фин.министър е още министър!? Или той умишлено води България към фалит!!!
При комунизма по неособеноикономически причини се инвестира много в ЖПто за сметка на пътищата, но сега просто е друго. Дори тогава това бе грешно. Как малкия и среден бизнес да ползва вагони ми е много интересно? Автотранспорта е толкова гъвкав, че орсто пасва на бизнеса. Няма ги вече соцмастодонтите и ЖПто трябва да се настрои по това ама са много, много тромави.
Добре де , идеята не е лоша - щом са губещи линии да се закриват . Само не разбрах парламента и 60% от държавната администрация - не само са губещи а вредни за страната защо още съществуват ?
не се извинявай! естесвено че те са виновни. но не само заради това че не плащат за абсолютно нищо, но и защото в допълнение имат и още по-голямата наглост да крадат без ограничения от към количество и естествено абсолютно безнаказано, което пък им дава криле за следващи подвизи! Окрадоха и не малко от БДЖ, за което не веднъж четохме и гледахме по новините - всички знаем какво се случва с влаковете преминаващи в близост до ЦИГАНСКИ квартали (само сега да не ме осъдите за пораждане на етническо напрежение ... компютъра ми поне е служебен, халал да ви е....)
Как точно. Армията сега е няколко композоции цялата. То не ти е соца. За какво ти е влак.
Ура, другари. Мутри и късогледи шефове разсипаха футбола ни. Колкото и да го нямаше успяха да го превърнат в една машина за далавери и след като осакатиха първенството вече инвалидизираха и националния отбор. Ура, другари. Вече нямаме армия. Не се дивете на Спартана и мерцедесите автобуси. Изглеждат добре, да. Плачете за безчет изгорените обувки, колани, униформи, изпомазан, опс, бракуван, с верижни машини всякакъв инвентар. Ура, другари. Мисля, че сме на финалната права и в разсипването на БДЖ. Скоро ще можем да си отдъхнем. Ура, другари, няма да е далече времето когато докато си спите ще ви нападат и изнасилват циганите за по 5лв. О, ама то това време дошло.
Няколко, ама композиции, не друго. А ако има петролна криза, какво ще стане?! А товарните превози?
А, ти май нищо не разбираш от транспорт. А, какво да кажем за Германия и Щвейцария, където ЖП транспорта е на 1-во място сред другите видове транспорт. Мисля че, всичко е свързано. Не може нещо да се развива за сметка на друго. Не можем да бъдем модерна държава само с магистрали - само дето и тях няма да ги построят, а само с обещанията ще си останат.
Държавата от години води политика за постепенно и постъпателно изолиране на малките населени места. Орязаха автобусни линии, пощите сега и жп. Е, хората от селата да се преселят край магистралите ли?
САЩ е огромна по територия държава със свръхпроизводство!Естествено казах,че има и влакове!На такива разстояния като в България,по - изгодно е на автомобили автобуси!Закриха и Кремиковци!Казах!
Нещо не разбирам, но все пак да попитам. Купувам си билет в Германия от Розенхайм до Мюнхен общ за 27 евро за 5 човека групов билет. Т.е. по 5,4 евро / 10,562 лв / на човек отиване и връщане, като билета важи и за градския транспорт в Мюнхен. Разстоянието е около 90 км. Чист и спретнат влак, приятно пътуване, без миризма на тоалетна в целия вагон, без някой да те гледа какво носиш в ръцете и т.н., и т.н. При Германски стандарт, немски заплати на персонала и немска подръжка на техниката. Влаковете са на всеки час от 7'00 до 19'00 часа. И не са на загуба!!! Кой ще ми я обясни тази хватка? Или нашата администрация е огромна, или парите които се крадат са безброй !!! А не знам дали в Германия имат две ЖП дружества, като у нас. У нас жп - линиите и трасетата са на едно ведомство, а влаковете и вагоните са на друго !!!
По линия Драгоман- София кондукторите вземат по 50 ст. до Костинброд. Естествено че линията ще е губеща. Парите се разпределят явно и нагоре. Във влака има правостоящи.
Некомпетентно ръководство,калпави служители.Веднага давам пример.Реших да пътувам с влак от Хисар за Пловдив,на гарата няма разписание,в Пловдив има но неточно.Там не правят разлика между шести и шести челен коловоз.За това ако ми се наложи другия път ще пътувам с автобус.
Предложение: По закритите линии да се пуснат дрезини,а немците да си взимат сименсите. Русенското велосипедно изобретение да влезе в масова експоатация-най- сигурно с правителствено решение.
Ами що не видите заплатите на вождовете в БДЖ-то. А искате от обикновения индианец да ви спасява положението...
Пътническите губят защото кондукторите слагат стотинки в джоба. Съответно се отчитат някъде иначе ще ги хванат. Сливница до Костинброд 40-50ст. колкото дадеш
Да затворят БДЖ, да продадат релсите, вагоните и локомотивите на скрап и Дянков да отчете печалба, а Европа първата държава без железници. И без това напоследък даваме ум на ЕС как да се оправи от кризата.
Трябва да се закрият всички линии, по които се возят безплатно цигани. Само тогава ще има управия. А пък тия от БДЖ-то нещат, защото така ще си загубят рушветите. То от там им падат пари, а не от експресите.
Абе как 20 години не направихте нещо, ами само рушите? А ГЕРБ са шампиони по това. То не бяха болници, то не беше БДЖ.
Ами за това, че кондукторите прибират половината печалба (грешка, половината заплащане на билети), не са виновни ГЕРБ. Не са виновни дори циганите. Но руководството на БДЖ (и много предишни) са виновни. Те отдавна трябваше да поставят ред в железниците.
Не питай тук. Тук никой не знае отговора. Ако знаеше, щеше да поправи нещата. ко можеш питай германците - биха ли ни взели на буксир. Ще им платим да ни командват, само и само да не се гърчим повече.
Или нашата администрация е огромна, или парите които се крадат са безброй -------------------------------------------- Замени второто или с "и"
Болниците ги унищожиха, БАН - пред фалит, сега ЖП транспорта, да се готвят училищата, след тях Университета. Крадливи и некадърни хора. Как не ги е срам !