БДЖ предложи списък от 182 влака за съкращаване
Министерството на транспорта предлага за съкращение линии, както и разреждане на влакове по определени направления, но кои ще са те ще се изясни след преговори. Синдикатите обаче са получили списък с предложени 182 влака.
Обратно в новинатаКоментари - БДЖ предложи списък от 182 влака за съкращаване | Днес.dir.bg
Коментари
Към написаното от мен по-горе искам да добавя и един интересен факт-доколкото имам информация в края на настоящата 2011 год. в братска Италия започва да действа първата в света частна ж.п.компания за високоскоростни влакови превози -" НТВ-Итало".Компанията разполага с най-новите френски влакове АЖВ/360 км/ч./във Франция ще ги въвеждат чак 2014 год./.Собственик на "НТВ-Итало" е ....боса на "Ферари"Лука ди Монтедземоло. С 20 % дял участват и френските национални железници.Коментарите оставям на вас.
По Подбалканската ж.п.линия София-Карлово-Бургас пътническите влакове са на санитарния минимум-м/у7:20/БВ София-Бургас/ и 16:05/РБВ"Чайка -същия маршрут/ има само 2 пътнически влака,и в същото време на всеки час автобус София-с.Антон през Златица и Пирдоп-всички имащи гари на линията.Толкова за икономията от 25 млн.лв.Възприетата в БГ транспортна политика на монопол на един-единствен транспорт-автомобилния,за сметка на всичко останало,освен че води до обратни ефекти/като всеки монопол/,е изживяла времето си с около 50 години.Ние продължаваме да вървим с огромно закъснение в посока ,от която другите отдавна са се завърнали.А все пак сме в ЕС.ОП "Транспорт" не означава единствено само магистрали,а метрото /също често цитирано/не се движи по асфалта на култовите магистрали "Тракия" и"Струма" а по ж.п.релси ,защото е влак,В ЕС/и не само там/влаковете са извънградски еквивалент на метрото-голяма скорост и на интервали.Кога това ще се осмисли в България-въпрос сповишена трудност.
Цял свят си подобрява железниците, нашият тиквеник ги унищожава. В полза на своите хора с рейсовете. И в полза на мераклиите-бандити да прилапат основните влакове за себе си. Наскоро за 25 евро обиколих с френски държавен влак цяла Франция - нямате представа какво е удобство, чистота и култура! А ние вместо да си оправим влаковете-ще ги унищожаваме тотално. Разбира се - тъпият народ да си седи в къщи, няма защо да пътува! А господарите с лимузините нямат проблем.
Най-добре е БДЖ да фалира, за да не се хабят по 200 милиона държавна пара за субсидия. БДЖ ще се оправи тогава когато спре да се краде, т.е. НИКОГА. Влаковете са мръсни, бавни и се палят. Да се нареже на скраб всичко, дори и линиите.
Господа управляващи, кой от вАС последните 10 години се е возил на влак в България? Има ли тъкъв и колко километра и по кои маршрути е минал? Убеден съм на 99% че такъв липсва! За каква железница тогава говорите!?! Железница само със счетоводни сметки не се прави, не че е лошо да се правят сметки! Дано някой от вас да не си мисли, че като се качи на влак ще да му падне авторитета или ще го гръмнат, да се престраши и да попътува малко из майка България , а и малко след това да попътува из Европа, но не само да пътува а и да слиза по гарите!Да си вземе и една химикалка с дебел тефтер и да напише впечатленията си.+ Да не се окаже че богата Европа пътува с железници, а в бедна България ги подготвяме за фалит ! С какво ще возим бедните си родители и не дотам богатите си студенти и ученици!?! А и накрая-железницата е скъпо съоръжение, което се въстановява с много пари
Има ли някой,който да спре тези безумци...стига тротил по беззащитните возила,къщи,хорица хахаха-сложетие ги ,където трябва най-после слуги бездарни....аз пътувам с влак,а не с лимузини
Като няма влаци ,ще си пеем песента на Дияна експрес- "Само колелата тракат по далечния си път......тра-ля ля
Уникален бизнесмодел! В криза всеки търси начин да увеличи продажбите си, за да изплува, А ТЕЗИ ЩЕ ГИ НАМАЛЯВАТ. УНИКАЛНО И БЕЗСРАМНО!!! НЯКОЙ ДА НЕ Е РАЗБРАЛ, ЧЕ ИСТИНСКАТА ЦЕЛ НА БОКО, МОНЧО-МУНЧО И КОМПАНИЯ Е ДА ИЗТОЧИ БДЖ В ПОСОКА НА НЯКОЙ ПРИЯТЕЛСКО-МУТРЕНСКИ КРЪГ???
Да се спаси БДЖ е кауза невъзможна.Познавам хора които работят там,работата им е отговорна и получават жълти стотинки.Къде да отидат да работят ,никой не предлага работа Всичко е разсипано и ограбено.Има хора които трябва да отговарят за това ,но отговорност никой не им търси.До кога ще продължава това няма кой да ти каже.
Иво, Ивооооо, Бащицата ти 'прави' магистрали ти закриваш влакове. Цял свят се насочва към електрически превоз, а ние ще го закриваме. Циганите ще изкъртят релсите, някои 'ваши' доверени фирми ще вземат вагоните /НАДИН наприммер / за скрап, сградите ще ги 'подарите' на 'ваши' хора и след 20 години, когато Европа вече е изцяло на ток, Бащицата или някой друг стар комунист тепърва ще 'прави' релси и ще реже лентички на всеки километър.
Наи-доброто за тази скапана държава ще е да се съкрати парламента (ако може изцяло) и да се подарят на някоя нововъзникваща демокрация всички наши успешни политици. Всички. За последните 20 години тези "европеиски" и много кадърни иначе политици унущожиха всичко цялата държава. Според тях тя не работела както трябва ...и хоп готово "затваряме я". Искам само да попитам...спомня ли си някои , за последните 22 години нещо да е оворено или създадено...???? Надявам се 4е някога всички тези "политици " участвали в така наречения "преход" ще бъдат изправени пред "любимия" народ за да обяснат как се унищожава вдна държава и една нация на хиляди години само в рамките на полвин поколение.
БДЖ ??... Това са подробности..Мутри не пътуват с влакове : ВАЖНО е хеликоптера , джипа и "Фалкона" на Боко - да НЕ спират..Това е важното ..))) Какво ще прави тогава, ако тях ги спрат ?? Ще трябва да седи по цял ден в Мин.съвет..Нито мачлета , нито ленти , нито Брюксел ... Тежък живот ще бъде :)
ПРОТИВ ГЕРБ - ДА ГИ УНИЩОЖИМ! ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ВСЕКИ ДРУГ. ДОЛУ МУТРИТЕ И КОМУНИСТИЧЕСКО-ЧЕНГИСАРСКАТА ОЛИГАРХИЯ
решение е взето.Закриваме 182 влака,спестяваме 25 милиона лева за година,а БДЖ дължи около 800 милиона лева т.е. за 32 години ще изплтим главницата.След което ни остава изплащане на лихви и...светло гербаджийско бъдеще! Вижда се светлина в тунела.
Изграждането на големи ж.п.инфраструктурни проекти да се извършва изцяло за сметка на ЕС и българската държава, а не на НКЖИ! Това е проява на мисъл за бъдещето! Общините да защитят потребностите си от ж.п. транспортно обслужване! Да се поощрява навлизането на частни пътнически и товарни влакове!
Лечението на БДЖ трябва да започне не с приватизиране на товарните превози, а с освобождаване на цените за пътническите превози. След това внимателно да се приватизират губещи дейности и освобождават цени. Ако продължи възлагането на социални функции като намаления за инвалиди, учащи се и пенсионери, държавата да прояви коректност и да покрие останалата част до нормалните цени. Отговорността на кадрите да се засилва! Кадровите промени да са справедливи и обективни, а не партийни назначения и недомислия! Разследвания да има и виновността да се доказва пред съда. Кражби, грабежи и вандализъм да се наказватефективно и бързо! Държавата да си свърши работата, а не да дреме!
"След това внимателно да се приватизират губещи дейности и освобождават цени" Само от това изречение се вижда, че не си по различен от "баба господка". Ти си интелигентен човек, защо не вземеш да проучиш модела на най -развитите европейски икономики и демокрации обявени за welfare state ?
ДА НИ Е ЧЕСТИТ ГЕРБ.НА БАС ЧЕ ДО КРАЯ НА МАНДАТА ЩЕ ЗАКРИЯТ И ДЪРЖАВАТА.ДАЛИ ТОЗИ ВАМПИР ЩЕ СИ ЗАКРИЕ НАПОЛОВИНА ЧИНОВНИЦИТЕ
Разрухата в БДЖ започна още преди 1989гРаботил съм в Института по жп транспорт 32 години и познавам процесите.Надделяха интересите на определени шефове в Министерство на транспорта да се даде рамо на автомобилния транспорт .В абсолютни единици ние имаме например повече камиони от страни като Франция,Италия и др. и то в тази жалка пътна инфраструктура....
100 % приватизация и закриване на всичко губещо!След това то ще се оправи от само себе си!
Е как мари бабо щЪ се управи? Като се управи УСА-то, като направи 100 % всичко частно? И как се оправи УСА-то ти?- фЪрли се в пропастта!!!! Знаеш ли, че във всички европейски страни транспорта е държавен, пък ти ни караш да ставаме доброволно 53 тия американски щат доброволно да паднем и ние в пропастта с янките? Да не е печелившо и да крета у нас БДЖ и всички държавни сфери е въпрос НЕ на липса на пари, а на ЛОШО НЕКАДЪРНО АЛЧНО УПРАВЛЕНИЕ ОТ КРАДЦИ МАРОДЕРИ ,което бълва ОГРОМНА КОРУПЦИЯ ограбваща обикновените български граждани и потребители.
И в целия влак от Стара загора до Момчилград я има 12 човека я не, не могат си плати амортизацията на релсите даже.
А че се плаща наем от 300 000$ на месец за сградата на Вазов 3. Има толкова празни сгради който са на БДЖ, но друго си е да си под наем. И това е от доста години. Ето къде са поне половината от 800милиона задължения.
И ся ко шъ праим, как шъ патуваме до село. Тарикатите с автобуса та това и чекат. Нема конкуренция и шат на патката глъътъ, веднага нови цени по-убави, по-високи. Вай, вай, вай, къво шъ праим ние с гайдите от село бя ??? Как шъ носим бухчите до айдутите у Софето бре ???
Еб си какви некадърници ни управляват . . . . И какво ще се постигне като икономия на фона на ГИГАНТСКАТА ЗАДЛЪЖНЯЛОСТ ?!?!?! не е ли крайно време да се сложат на дръвника главите на всички виновни за това положение.... Българското правосъдие ще се произнесе по въпроса почти веднага - за 3...... години
То където са синдикатите там са и фалити и съкращения!! По добре без тях, защото не защитават рабитника! Скоро пътувах кън Копривщица и видях, че се демонтират релси по линиите. Това е краят! Почнат ли да се махат успоредните трасета, това е краят! А само миналата година по тази линия вървеше голям ремонт по тунелите! Не е ясно всъщност защо е всичко това, щом се върви към фалит!!
За какво са ви влакове, след като съвсем скоро няма да можете и да мечтаете за свободна дребна сума за билет.Решил съм да ви взема всичките пари и да ги вкарам в бюджета. Така ще направя прекрасна макрорамка и ще ви отчупя едно мъничко парченце от нея да ви нахраня.
Другари и другарки, вземете се в ръце! Няма как да са виновни кондукторите и циганите. Някои при управлението на БДЖ е допуснал да се случват и техните глупости, но това не ги прави виновни.
Правете магистрали че там се пускат много пари,а Европа се подготвя за жепе поради ограничени ресурси от нефт и газ до 2050 максимум.В Испания се качвам в Барселона на влакчето в 8.00 часа и съм в Мадрид в 10.30 часа а разстоянието е 650 км,а тук спираме влаковете,германците си вземат мотрисите и кво праим - рикши и каруци в Баховица да впрягаме безработните
Борба за надмощие на автомобилния транспорт!
Болниците ги унищожиха, БАН - пред фалит, сега ЖП транспорта, да се готвят училищата, след тях Университета. Крадливи и некадърни хора. Как не ги е срам !
Абе как 20 години не направихте нещо, ами само рушите? А ГЕРБ са шампиони по това. То не бяха болници, то не беше БДЖ.
Трябва да се закрият всички линии, по които се возят безплатно цигани. Само тогава ще има управия. А пък тия от БДЖ-то нещат, защото така ще си загубят рушветите. То от там им падат пари, а не от експресите.
Да затворят БДЖ, да продадат релсите, вагоните и локомотивите на скрап и Дянков да отчете печалба, а Европа първата държава без железници. И без това напоследък даваме ум на ЕС как да се оправи от кризата.
Пътническите губят защото кондукторите слагат стотинки в джоба. Съответно се отчитат някъде иначе ще ги хванат. Сливница до Костинброд 40-50ст. колкото дадеш
Ами що не видите заплатите на вождовете в БДЖ-то. А искате от обикновения индианец да ви спасява положението...
Предложение: По закритите линии да се пуснат дрезини,а немците да си взимат сименсите. Русенското велосипедно изобретение да влезе в масова експоатация-най- сигурно с правителствено решение.
Некомпетентно ръководство,калпави служители.Веднага давам пример.Реших да пътувам с влак от Хисар за Пловдив,на гарата няма разписание,в Пловдив има но неточно.Там не правят разлика между шести и шести челен коловоз.За това ако ми се наложи другия път ще пътувам с автобус.
По линия Драгоман- София кондукторите вземат по 50 ст. до Костинброд. Естествено че линията ще е губеща. Парите се разпределят явно и нагоре. Във влака има правостоящи.
Нещо не разбирам, но все пак да попитам. Купувам си билет в Германия от Розенхайм до Мюнхен общ за 27 евро за 5 човека групов билет. Т.е. по 5,4 евро / 10,562 лв / на човек отиване и връщане, като билета важи и за градския транспорт в Мюнхен. Разстоянието е около 90 км. Чист и спретнат влак, приятно пътуване, без миризма на тоалетна в целия вагон, без някой да те гледа какво носиш в ръцете и т.н., и т.н. При Германски стандарт, немски заплати на персонала и немска подръжка на техниката. Влаковете са на всеки час от 7'00 до 19'00 часа. И не са на загуба!!! Кой ще ми я обясни тази хватка? Или нашата администрация е огромна, или парите които се крадат са безброй !!! А не знам дали в Германия имат две ЖП дружества, като у нас. У нас жп - линиите и трасетата са на едно ведомство, а влаковете и вагоните са на друго !!!
Не питай тук. Тук никой не знае отговора. Ако знаеше, щеше да поправи нещата. ко можеш питай германците - биха ли ни взели на буксир. Ще им платим да ни командват, само и само да не се гърчим повече.
САЩ е огромна по територия държава със свръхпроизводство!Естествено казах,че има и влакове!На такива разстояния като в България,по - изгодно е на автомобили автобуси!Закриха и Кремиковци!Казах!
Интересно какви ли са разстоянията в Белгия, че имат най-развитата железопътна мрежа и тя си работи. Колкото до САЩ, имат дори линии които не са с икономическо значение, а предназначени за зяпащи туристи. Но тава родния крадлив милиционер или партиец, няма как да го проумее. Готово е да открадне всичко и да остави само линия до родното си село.
Държавата от години води политика за постепенно и постъпателно изолиране на малките населени места. Орязаха автобусни линии, пощите сега и жп. Е, хората от селата да се преселят край магистралите ли?
Ура, другари. Мутри и късогледи шефове разсипаха футбола ни. Колкото и да го нямаше успяха да го превърнат в една машина за далавери и след като осакатиха първенството вече инвалидизираха и националния отбор. Ура, другари. Вече нямаме армия. Не се дивете на Спартана и мерцедесите автобуси. Изглеждат добре, да. Плачете за безчет изгорените обувки, колани, униформи, изпомазан, опс, бракуван, с верижни машини всякакъв инвентар. Ура, другари. Мисля, че сме на финалната права и в разсипването на БДЖ. Скоро ще можем да си отдъхнем. Ура, другари, няма да е далече времето когато докато си спите ще ви нападат и изнасилват циганите за по 5лв. О, ама то това време дошло.
Добре де , идеята не е лоша - щом са губещи линии да се закриват . Само не разбрах парламента и 60% от държавната администрация - не само са губещи а вредни за страната защо още съществуват ?