Даваме на Катар и Кувейт концесии за летища
Кризата удари най-много БДЖ, намалели са товарите с 50 до 60%, каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков по Дарик радио, предаде БГНЕС.
Обратно в новинатаКоментари - Даваме на Катар и Кувейт концесии за летища | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
?!? (нерегистриран)
половината от последното изречение има отношение към заглавието..... и отново глупост, държавата, понеже е супер богата, решава да получава от един обект по-малка печалба?!? ще я зазкършат като бтк и електроразпределител и някой пак ще гушне пачката тихичко и кротичко, та да можем да си се пеним по форумите после кой е виновен и кой да седи в затвора....
123 (нерегистриран)
До optima_nabv.bg: Идеята е много интересна!
Vili (нерегистриран)
Komunist GMO
Шашнат (нерегистриран)
около 2000 души ще бъдат съкратени от БДЖ от общо 15 000 работещи. Но това ще е най-вече в администрацията... Колко ли е обшо административния персонал там?!?!?!...
аз (нерегистриран)
Дайте ги направо на Бин Ладен ....баси.
Дървосекачът (нерегистриран)
Ами освен да очакваме и преговори за стратегическо инвестиране от Иран ...
optima_nabv.bg (нерегистриран)
Давам безплатно една моя идея: За да има работа за БДЖ нека организират натоварването и превоза с вагони на ТИР-ове между граничните пунктове на България срещу определена такса. Така ще се постигнат следните резултати: 1. Ще има работа и приходи за БДЖ 2. Няма да има претоварване на пътищата с транзитно преминаващи камиони. 3. Тировете ще спестяват гориво, а шофьорите им ще могат да си почиват по време на превоза с БДЖ-то. 4. Ще се намали замърсяването от изгорелите газове на ТИР-овете Трудно ли е да се направи такава организация? Не е трудно! Ако има някой от БДЖ, който да прочете това, нека се замисли!
Ястреб (нерегистриран)
Силно подкрепям идеята ТИР-овете да се качат на влакове. Отдавна и аз съм на това мнение.
оптима е гений (нерегистриран)
прекрасна идея
ЧИТАТЕЛ (нерегистриран)
Ами то остана само въздуха да дадете на концесия. Малко трудно ще е, но все пак някои ще го измисли.
ЦЕЛАТА КОМИСИЯ (нерегистриран)
В ЗАТВОРА!!! КОНФИСКАЦИЯ НА ИМУЩЕСТВОТО НА ЧЛЕНОВЕТЕ И!!!
Think first! (нерегистриран)
Преди страната да се разпродава пряко или да се преостъпват концесии на чужди държави е задължително да има легитимен национален референдум или поне формално решение на Народното събрание.Премиерът не е собственик на държавата.Той е неин гражданин.
gadovwe (нерегистриран)
teq 4erveni izrudi sa oposkali vsi4ko
бармалей (нерегистриран)
да станат държавен куриер, кой друг има редовни връзки във всяка точка на България в рамките на часове, независимо от времето, 24 часа всеки ден
Viktor Tsonkov (нерегистриран)
Aide stiga prostotii na nash grub! Vkaraite 15 godini v zatvora na dalaveradjiqta, chiito podpis sedi v BDJ i si vzemete vagonite.
Дървосекачът (нерегистриран)
Напълно подкрепяйки optima_nabv.bg (20.03.2010 г. 12:01ч.) -- нека си пожелаем че лицата, които ще приложат подхода, няма да пропуснат да направят услугата продаваема .
мост (нерегистриран)
това не го разбирам за мост Силистра Калараш на Дунав някой запознат може ли да обясни? За какво ни е мост там след като има сухопътна граница??? И какво става с Дунав мост 2??
айде (нерегистриран)
Нека министър Цветков каже,какво той прави за БДЖ? Колко директори и подуправители назначи в БДЖ?
DAVAM VSICHKO (нерегистриран)
CHOVEK (I DARZHAVA), KATO NIAMA PARI, DAVA I ....DUPE!!
bdz (нерегистриран)
kak njama da namalejat prevozite, kato s kamion ti e po evtino da prevozvas.Iskah da transportiram pratki s BDZ do italija no te mi napraviha oferta,po skapa dori ot samolet!
(нерегистриран)
пък на Израел да лети когато си поиска над нас...)))големи майкопродавци ей...
до optima_nabv.bg (20.03.2010 г. (нерегистриран)
за целта обаче трябва да ни управляват държавниц а не мутри
хммм до Ястреб (20.03.2010 г. 1 (нерегистриран)
бе че ви думне он пожарниот с пушката май...да му бъркате бизнесчето с цветиту
знаещ (нерегистриран)
Г-н Министър нали щяхме да съкращаваме дъщерните предприятия.До тук това не стана.А отгоре на това изпратихте още трима Управители в тях. Та сега на три предприятия имаме шест Управителя. Г-н Министър на това ли му казвате съкращение на персонала на Иван Вазов.
(нерегистриран)
saglasen sam s tebe
Даваме на Катар и Кувейт ..... (нерегистриран)
Даваме, даваме, а какво вземаме - грънци и то счупени!!!!
Again (нерегистриран)
Kadeto komunist stupi i treva ne nikne!
balak (нерегистриран)
Не искаме вагони, а доживотни присъди на всички членове на комисията! Да видим от утре кой чиновник ще работи за лични интереси!? И не им искаите медицинското осигуряване да си го поемат, а само да си гледат работата! А пък може да платим на Анкара да ги отглежда в техните затвори в азианската част!
Цяла комисия се разписала, а? (нерегистриран)
Абе Цветков, стига популизъм и партенки бе?!?! Е като се е разписала комисията, че вагоните са получени, защо членовете й не са вече в затвора?!?! Не е лошо да спрете цялата ви пасмина гербаджийска с популизма за да не влезете преди комисията в панделата!
AXAor (нерегистриран)
ПОЛИТИКА И ЛИНГВИСТИКА. останалото е от кризата и от ограбването на железниците...на хартия ги има, но изобщо не са влизали в България. Те са някъде в Европа... АХА! Това е новият директен стил дето съм го искал, хартията е на санскрит, а телефоните и факс-машионите не работят щото в Европа са направили десант зелените човечета и мястото с вагоните е станало някъде в Европа. Държавата изпитва недостиг на финансии за да поддържа пенсионната система, другите социални разходи и публичния сектор. Ще отбележа само една ососбеност на пенсионната система. В новата пенсионна система днес работещите плащат за сегашните пенсионери, а утре-работещите-ще плащат пенсиите на за днес-работещите. Този modus operandi натоварва най-много ниско заплатените работещи и генерира постоянно напрежение в социалната част на бюджета, която се финасира от данъците, а ако не стигат и от приватизации. Безработицата намалява потребелнието, а намаленото потребеление има отрицателен ефект върху производството за вътрешния пазар. Безработицата създава и напрежение в социалната част на бюджета. Много гръцки капитали в шивашкия сектор - вторият източник на БВП, което означава, че ангажира много работна ръка. С две думи: малко БСП, много напрежение в социланата част на бюджета и много търсене на финансови източници. Изказвеането на министъра: много ограбване, вагони..и миниатюрно обяснение че търсим финансови източници.
Хена (нерегистриран)
Дайте летищата на арабите и гледайте какво става! Ще ощастливите Ал Кайда.
И ГЪЗ ЩЕ ДАДЕТЕ!!! (нерегистриран)
НАТАМ ОТИВА РАБОТАТА?!?
Крачолов (нерегистриран)
Кувейт в качеството си на англо-американска колония е много спорна и изкуствена държава. По-скоро България ще трябва да се намеси в Кувейт, а не обратното.
Jack Western (нерегистриран)
Не си спомням да сме правили референдум за да дават каквото и да било на когото и да е. Още повече, че за приватизацията ще си платят рано или късно. Подкрепям оптима, това мисля го има по света направено вече. Но праблема е по-високо, не е в БДЖ, те са безгласни букви ,които са инструктирани да не вдигат пара. Метлата трябва да почне от най-високото място. Като начало - закон за лустрацията, в променан вариант, да засяга не само комунистите, но и демо-кратите, всеки, който е участвал в прехода да бъде за 20 години лишен от всякакви значими постове. Имуществото, разбира се, се национализира без обезщетение на крадеца.
Андрешко (нерегистриран)
Ето това са плодовете на приватизацията - БДЖ, ошошкано та да няма пари и за елементарни консъмативи, БТК с разпродаващ се сграден фонд, който се продава сумарно доста по- скъпо от покупката на цялата компания, енергоразпределениет където нещата хич не са розови, защото енергоразпределите всячески се дърпат от това да правят инвестиции. Същио и БМФ - корабите му стоят вързани на чепка в залива и повече от половината морски персонал се разпиля. Така и не разбрахме защо продадоха единствените работещи и печелещо държавни предприятия и то на безценица. И ако сегашният кабинет иска да свърши нещо смислено, то нека ревизира приватизационните сделки а не само ББ да хвърля бонбастични приказки за вината на преишното правителство. Верно е че предишното правителство има голяма вина, но много по- голяма вина има правителството на НДСВ.
тате (нерегистриран)
Браво!!Така се прави в белите държави-като не можеш ти-дай на други, които , наистина, могат, а не като на Русия
До Jack Western/00:16/ (нерегистриран)
Видимо живееш надалеч,чак в The Wild West of USA.И изглежда,че си индианец с псевдоним Гумената глава.Лустрацията в България върви от 20 години и за това населението и намалява всяка година с 30 хил.души.Ако капацитета на забележителната ти глава позволява, просто почни да мислиш с нея.Ако не можеш да мислиш,единствената възможност,която ти остава е...да продължиш да пишеш.Аз винаги ще те чета с кеф!
scheti (нерегистриран)
абе ние хубаво даваме, ама какво ще вземем ?
До 11:56ч. от Дядо Йоцо гледа (нерегистриран)
Лустрация в България последните 20 години не е имало, а нещо друго и то се казва ГЕНОЦИД! Съгласявам се с всичко казано и предлагано от Jack Western/00:16/! ideyazabulgaria.org
ДА (нерегистриран)
Отлично - всичко трябва да се ориентализира прецизно :DDDDD
ха (нерегистриран)
НАЙ
Гледахте на живо в Dir.bg: Парада на победата в Москва (видео)
Въпреки забраната: Около 200 души се включиха в шествието на Безсмъртния полк в София (снимки)
Гранични полицаи получиха 40 нови коли и пистолети (снимки)
Горя емблематичната къща на Иван Гешов в центъра на София
46 града в България увеличават населението си през 2023 г., в останалите 211 хората са намалели
Гледахте на живо в Dir.bg: Парада на победата в Москва (видео)
Кметът на Дупница окачи руското знаме пред общината, кандидат-депутат го свали 2 пъти
Въпреки забраната: Около 200 души се включиха в шествието на Безсмъртния полк в София (снимки)
Сирени за въздушна тревога в Киев прекъснаха изявленията на Мецола и Зеленски (видео)
Путин: Русия няма да допусне световен сблъсък, но и няма да позволи да я заплашват