София без автомобили
Европейският ден без автомобили ще бъде отбелязан и в София.
Обратно в новинатаКоментари - София без автомобили | Днес.dir.bg
Коментари
Абе най-добре и без хора! Нали целта и без това е да останат само 500 млн души на планетата!
А жените, ще се натискат ли в стройните му футбОлни кърка ? Нещо ме притеснава ! Да не стане некая беля, и да го контузят? Нека ЦЦ да е до гз му! Но да пази и яйцата? И баба Цецка, натъкмена, като кондукторка, да въдворява ред! Както в паарламента? баба Тодора, инспектор Охрана*
Дивно лицемерие! Когато повечето хора не са се върнали от провинцията, СО решават да затварят улици и да славят колко било чисто без автомобилни газове! Що не се пробват в сряда да видят колко благословии ще съберат и да видят какво е ден без автомобили? Герберите са пълни лъжци и симуланти, а народът е толкова тъп, че даже не може свястна дясна сила да формира, да не говорим за свястна опозиция.
защо цял ден няма скайп и пише опитайте пак, на изчакване.? Някъде също мернах с едно изречение, но никоя медия не го пише? То скайп също си е мобилност,макар и от друг вид
Когато Фандъчето и останалите нищоправци от общините слезат от S-овиците и тям подобните мощни автомобили, тогава да ръсят акъл, а до тогава са свободни да дойдат да ми посвирят на кавала!
Пробвай да го обновиш, че откакто го купиха M$ или обновяваш или гледаш тъжно как не зарежда. Един чисто приятелски съвет - разкарай я тая пробита програма Скайп.
Зная,че с това си мнение ще предизвикам гнева на така наречените "модерни" хора най-вече млади и със сравнително добър материален статус.Чакайте,аз също имам автомобил и също го карам,макар че се старая да е по-рядко!В големия град за паплачта автомобили основен виновник е не наложителния бизнес а градския еснафлък наречен снобизъм или парвенющина.Как така работещия в лъскав офис ще пристигне сутрин с градския транспорт,велосипед или метро,а не дай боже пеш!?!?!?Нали ще рухне в очите на "екипните" си колеги,които по-често са му люти конкуренти и врагове,а не проповядвания "екип"!!!Тук не говоря за 20% наистина нуждаещи се от личен транспорт дребни еднолични собственици и продаващи услуги.Тук говоря за СНОБИТЕ хайтекци,търговци,представители,комисионери,чиновници и държавни служители със сравнително задоволителни заплащания и печалби.Те и само те опушват със старите си но лъскави и новите си коли големите градове,нищо че смятат че така подтикват икономиката.А здравето на децата си и на останалите "непроспериращи" свои съграждани?Парите и фалшивия престиж рано или късно ще се обърнат срещу тях самите!Нищо че смятат че така живеят модерно и здравословно,нищо че през ден тичат по механични пътечки и ядат по супердиети. Въздуха,въздуха,мили мои,вие го осирате и с това рано или късно ще се върне към вас като бумеранг!
Кратко сравнение на различните типове придвижване в София. Маршрут кв. Орландовци (където живея) до Захарна фабрика - ул. Кукуш (където работя). Общото разстояние е 5,5 км , има два светофара: С автомобил - 14 минути по тотално разбити пътища. С велосипед - 19 минути, по същите разбити пътища, с преминаване на кръговото на Надлез надежда, което за велосипед си е вид руска рулетка. Пеш - около един час с нерегламентирано пресичане на ж.п. линиите на Централна гара и движение в по-голямата си част по улици без тротоари. С градски транспорт - час и десет минути с малко късмет, с най-малко три превозни средства, всяко с интервал на движение по-голям от десет минути. Ти би ли избрал градския транспорт при това положение? Аз съвсем сериозно се замислям да си купя един трактор на старо и с него да ходя на работа.