Източна Европа - ”златна мина” за автопроизводителите

Източна Европа става все по-важна за производителите на автомобили.

Обратно в новината

Коментари - Източна Европа - ”златна мина” за автопроизводителите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да "Източа" е най-точно казано в заглавието за ИЗТОЧВАНЕТО НА ИЗТОЧНА ЕВРОПА...!!! :::))) Безплатната робска ръка е голям стимул за инвестиране в ИзтоЧА Европа...!!! :::))) Дааа...!!!

България е гробището на стари автомобили от Европа. "Към края на 2016 г. регистрираните леки коли са около 3,14 милиона. Само 14 на сто от този брой са на възраст под 10 години. Общо 2/3 са на повече от 15 години. В този дял влизат и "абсолютни старци" според европейските стандарти - на над 20 години; те са 40 на сто от общото количество." Информация на Дlinkq,януари,2017

Това, че една кола е на над 20 години, по никакъв начин не я прави "старица" или "гробище". Напротив - означава че е правена с истински метал, без префорсиране на двигателя, заради което замърсяванията скачат на порядък и не се пука по дължина, след удар в муха. Просто трябва да се поддържа адекватно и редовно.

Хитреците опряха до нас и до Русия, което удобно се премълчава. След като ги наритаха в Китай и САЩ двата най-големи пазара. Никой не ще пушилници които бълват отрови и шум. Ми напънете се с разработките и разчитайте на истинските пазари с конкуренция. Ния сме ясни - търсим евтиното, и известно време номерата им ще минават тук.

всъщност старите коли се пукат по шефовете, при удар с по-нова.

това е просто статистика, отразяваща нашите покупки и поведение на пазара. Никой за ни що не те натиска. Свободен пазар се нарича.

Добре подържаната кола няма възраст.Пътна помощ все повече обслужва нови коли.

ами аз гледам по себе си. Никой за нищо не ме натиска да купувам, изборът си е мой. АКо при теб е различно... така си си го направил.

Ела с нова кола. Аз ще докарам старо волво 244. И ще ударим, с 10км/ч стара кофа за боклук. После ще видим кой ще ходи на ремонт за поне 500лв, а кой ще си продължи по пътя.

Значи за продажба - златна мина, за влизане в Шенген - недорасляци? Сега разбрахте ли какво искат от нас?

Хубава, класическа кола имаш. Би било тъпо да ти я разцепя с новата ми шкода. Всъщност се гледат не щетите, а жертвите. Та в старата ти катафалка, ще те режат на парчета да те измъкнат, а в новите коли има повече зони за деформация, които намаляват риска от сериозни наранявания, повече, отколкото в старите.

Словакия е най-големият производител на автомобили в света на глава от населението. Броят на произведените Фолксвоген, Киа и Пежо надхвърля 1 000 000 (един милион годишно)

Белите роби на 21 век.

е как нема да е удобна България бе? строят завод замърсяват околната среда бачкат им за 500лв никой не ги закача. то не е тайна че германските коли не се правят в германия а там където им минават номерата.монтюпе и автомотив в русе са класически пример в русе

Много ясно ,че ще си купуват нови автомобили, след като има къде да си изхвърлят старите......нали сме задния двор на Източна Европа....

Точно такива ги разправяха от Мерцедес, преди една катастрофа във Швеция. Насрещен удар с 60км/ч. Новичкият мерцедес в полето на хармоника. Волвото дори от пътя не е излязло. А за шкодата - вярвай си. 2.5т срещу 1.35. Иначе си прав - при стара шкода срещу нова, в новата има повече мерки за защита. Обаче това по никакъв начин не важи за коли от коренно различна класа. И помощта от французите по никакъв начин не е променила това. Не разбрах само, навит ли си да бутаме кофата за боклук или не? Защото тежките катастрофи са едва 1/1000, като 99% от останалите са незначителни докосвания, заради които дори протокол за КАТ не се пише, но излизат цифра, да се оправят щетите.

България скоро ще остане без население тия ще ми разправят как продажбите растяли. Еми в държавите около Балтийско море ще растат, там средната заплата е 1000 евро

Важното е източна Европа да не печели от западната . Тогава ще бъде златна мина за всякакъв вид западно производство . Източно европейските граждани го разбрахме . Пари няма да получим от западни работодатели !!! И няма да ни позволят нищо . . . Ще имаме право само и единствено да им робуваме !

Донякъде си прав, но всеки материал започва да има "умора" и на 20 години една кола просто се разцепва. Дали ще е метал или пластмаса - няма значение. За поддръжката си прав, но кой си поддържа старата кола в България? никой. Под поддръжка не разбирам само да се натиска педала на газта и колата да върви. Поддръжка е много повече от това. Докато няма адекватни закони и санкции така ще бъде у нас. Гробището на Европа и хиляди ще страдат от лошия въздух. Не са само въглищата замърсители на въздуха - и леките коли също са голям замърсител особено с азотни, серни и други съединения.

Герберски келеш, ако не ти идва на ум за друго стрес лечение - просто размахвай ръце! При много хора стресът действа вцепеняващо - мускулите на плещите, шията и кръста буквално се вдървяват. Появяват се болки в кръста и гърба, главоболие. Най-добре е да отидеш на масаж или в басейна, но това не винаги е възможно. Затова пък всякаква гимнастика и махове с ръцете е добро и лесно решение. Прави махове и с краката. Избий си една. Или отиди при кмета на Симитли да те успокои! КОМУНИСТЪТ Бойко Методиев Борисов вече го направи...Борисов най-много го е страх да не разберат хората какъв страхливец е ! Избягал от жена си и детето си. Избягал от мутрите. Избягал от кметуването на София и от първия, че и от втория си мандат. Сам като куче заобградено от хищни котараци. С изкуствени пиар снимки от режисирани Коледни вечери за пред публиката. Изпитвам истинско съжаление към този нещастен, объркан и страхлив човек. Дано намери утеха ! Ако ще да е и в Симитли...

Повечето източноевропейски страни печелят и търсят инвеститори именно от западна Европа. Само у нас си вкарахме китайски производител на коли, който фалира ...

Да не мислите, че говорят за нови автомобили? ;)) Наскоро търсихме кола, естествено втора ръка. 80% от предлаганите са дизел. Всички на 123 000 хиляди. По случайност. Щастливо число им е на италианците това ;)) Кой ще ти кара нова Дачия, като за 25 бона си взимаш люта "седмица" и цяло село и околията хълца какъв си тарикат ;)) После се чудим как така без индустрия дишаме най-лошия въздух в Европа...

Мене пък ме изтезаваха в барчето на ЦРУ с някакво уиски, опитаха да им кажа нещо за престъпното минало на КОМУНИСТА ДОКТОР Бойко Методиев Борисов, о-не, не го познавам даже този ка.пут, налейте още...

Защото са тъпи ;)) Да открият завод на Бентли или Ролс - само за нашия пазар не могат да покрият поръчките ;))

Този процент се формира основно от депутати, бивши такива и разни мутренски контингенти. Обикновения човек в България кара таратайка втора ръка средна класа на средно 200 хил. км. ама ти по нашите пътища заслужава ли си да караш нова кола.

и ти ли верваш, че заради автомобили не се диша в тази страна?!? Драпаш яко за титлата :най проста спамерка за всички време !

Ааа, не, естествено! Първо е ХАРП, после е международното положение и политиците, а най-накрая са 2 200 000 автомобила с по 3 километра пушек след тях.. Не съм проста аз...!

В Русе са два такива производителя-Монтюпе и Вите. Средна раб. заплата 650 лв, работа до скъсване, от смените излизат като зомбита скапани от бачкане, иначе нови коли за шефчетата, командировки, бонуси и тн. Докога ?!? Но повечето селяндури с по 2-3 заема и ако не са и там са живи умрели. Да не говорим за тия с ипотеките по 40-50 хил евро !

Ми стани и ти шеВ. Ма то пък се иска учене и работа, заеби. То шеВ се става само с връзки, всички знаят, че шефовете нищо не правят, а само взимат високи заплати, да се чуди човек как тия фирми не фалират.

Аз съм се изучил, и два езика знам, не ме мързи изобщо, съб и неделя не се спирам , така че не ми вкарвай това че съм мързел и лентяй. Не съм казал и че шефовете не работят, но разликата е огромна като условия и заплащане. Да не си някой меринджей в тия фирмички, че се засегна ?

Точкаа, ако знаеш наистина два езика използвай ги. Недей вися в дира да се оплакваш като пу*

Кой се оплаква ? Нещо злобар ми се виждаш , а за обедна от 12 до 13 ч чувал ли си ? В почивката ще си правя какво искам . И недей обижда , няма да ти падам на нивото , хайде мн здраве !

Абе по-голЕм мързел си и от мене, не се оправдавай с обедната почивка.

нали затова разрушиха СССР и СИВ, за да се превземат пазарите на изт.европа от Западните производители. Капитализма може да съществува, само ако расте и завладява нов пазари.

продават си тук храните, плодовете, колите и всички останали "боклуци"

..пЪ ние много им се дърпаме и ревем за руското и българското "качество" от едно време, ехее! ;))

Кой нормален човек би си купил руски автомобил?

Верно си куха лейка. Най-големия замърсител са товаррните камиони и самолетите. Ако си пуснеж радар на живо и видиш колко самолета летят в момента над европа, ще си помислиш пак. Мръсен вегаМ

не фалира китаиския производител ами гриша ганчев го източи. този същия производител в италия продава като луд!

Голяма заблуда е, че в България се карат едва ли не само прекалено стари коли. Истината е доста по-различна. Лъжата се основава на факта, какви са регистрираните коли, а дали те се използват и колко се използват "удобно" се забравя. При 15% коли до 10 г., 45% коли между 10 и 20 г. и 40% коли над 20 години, реално по пътищата колите са 30-40% нови коли до 10 г., около 50-55% коли между 10 и 20 г. и около 10-15% коли над 20 г.

РАЗРУШИ БЕ... КО ВИ С..А В ГАЩЩИТЕ МА СЕ ПРАИМ НА ПАДНАЛИ ОТ МАРС, А?

Съгласен съм с фактите. Още повече факти. За корейските и японски производители не знам.За европейските има т.нар."класове". Клас А е най-високият.Тези коли се изнасят за Емиратите,Сауди Арабия,Швейцария и САЩ.Клас Б е производство за Старата Европа.За България,Азербайджан и Узбекистан,класът за качество е евентуално Д до Е. Проблемът на закупените от представителство и в гаранция,автомобили-сервизите. На практика,в периода на 5г.гаранция,собственикът се дере на живо.Масло на двигателя-източва се 1.5-2 л.,долива се,останалото се цапцаросва от монтьорите.Чекнат смяна на горивен филтър-нищо подобно-алтернативен монтьор проверява номера в датата-първично вграждане.Ама платено на тройна цена от клиента.Не стига,че ни цакат с кофти храни и напитки,прахове за пране и пр.,но и за колите важи същото 2-ро,3-то качество.За контрол,какво се върши във"фирмените"им сервизи-въобще не иде реч.

Аха, значи пазарът в Източноевропейските страни бил 'златна мина', а не че големите автопроизводители ще инвестират в икономиките на тези страни като изнесат част от производството си в някои от тях напр. За сравнение Тойота прави chr в Турция...

Статистиката показва че до към 2000 г средната възраст на колите в Германия е била към 6-7 години. През 60 и 70-ге години още по-ниска, 2-3 годинишни коли са се карали масово. След 2000 г. германците масово се оплакват от влошаване на състоянието си. Средната възраст на колите сега е почти двойна, към 10 г. И сега се чудят къде да намерят пазари, а явно техните граждани може да карат и таратайки вече.

Както винаги България е на опашката с 10 000 нови коли. Или иначе казано българите не споделят ентусиазмът на производителите.

То такива има ли? В Лада примерно едва ли има и 1% руски части.