Източна Европа - ”златна мина” за автопроизводителите
Източна Европа става все по-важна за производителите на автомобили.
Обратно в новинатаКоментари - Източна Европа - ”златна мина” за автопроизводителите | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ха, ха... (нерегистриран)
Да "Източа" е най-точно казано в заглавието за ИЗТОЧВАНЕТО НА ИЗТОЧНА ЕВРОПА...!!! :::))) Безплатната робска ръка е голям стимул за инвестиране в ИзтоЧА Европа...!!! :::))) Дааа...!!!
Тити (нерегистриран)
България е гробището на стари автомобили от Европа. "Към края на 2016 г. регистрираните леки коли са около 3,14 милиона. Само 14 на сто от този брой са на възраст под 10 години. Общо 2/3 са на повече от 15 години. В този дял влизат и "абсолютни старци" според европейските стандарти - на над 20 години; те са 40 на сто от общото количество." Информация на Дlinkq,януари,2017
xXx (нерегистриран)
Това, че една кола е на над 20 години, по никакъв начин не я прави "старица" или "гробище". Напротив - означава че е правена с истински метал, без префорсиране на двигателя, заради което замърсяванията скачат на порядък и не се пука по дължина, след удар в муха. Просто трябва да се поддържа адекватно и редовно.
96 (нерегистриран)
Хитреците опряха до нас и до Русия, което удобно се премълчава. След като ги наритаха в Китай и САЩ двата най-големи пазара. Никой не ще пушилници които бълват отрови и шум. Ми напънете се с разработките и разчитайте на истинските пазари с конкуренция. Ния сме ясни - търсим евтиното, и известно време номерата им ще минават тук.
созе (нерегистриран)
всъщност старите коли се пукат по шефовете, при удар с по-нова.
созе (нерегистриран)
това е просто статистика, отразяваща нашите покупки и поведение на пазара. Никой за ни що не те натиска. Свободен пазар се нарича.
Батко (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
(нерегистриран)
Добре подържаната кола няма възраст.Пътна помощ все повече обслужва нови коли.
созе (нерегистриран)
ами аз гледам по себе си. Никой за нищо не ме натиска да купувам, изборът си е мой. АКо при теб е различно... така си си го направил.
xXx (нерегистриран)
Ела с нова кола. Аз ще докарам старо волво 244. И ще ударим, с 10км/ч стара кофа за боклук. После ще видим кой ще ходи на ремонт за поне 500лв, а кой ще си продължи по пътя.
Бах лицемерите (нерегистриран)
Значи за продажба - златна мина, за влизане в Шенген - недорасляци? Сега разбрахте ли какво искат от нас?
созе (нерегистриран)
Хубава, класическа кола имаш. Би било тъпо да ти я разцепя с новата ми шкода. Всъщност се гледат не щетите, а жертвите. Та в старата ти катафалка, ще те режат на парчета да те измъкнат, а в новите коли има повече зони за деформация, които намаляват риска от сериозни наранявания, повече, отколкото в старите.
От Словакия (нерегистриран)
Словакия е най-големият производител на автомобили в света на глава от населението. Броят на произведените Фолксвоген, Киа и Пежо надхвърля 1 000 000 (един милион годишно)
0877 848081 (нерегистриран)
Белите роби на 21 век.
гост (нерегистриран)
е как нема да е удобна България бе? строят завод замърсяват околната среда бачкат им за 500лв никой не ги закача. то не е тайна че германските коли не се правят в германия а там където им минават номерата.монтюпе и автомотив в русе са класически пример в русе
mmmm (нерегистриран)
Много ясно ,че ще си купуват нови автомобили, след като има къде да си изхвърлят старите......нали сме задния двор на Източна Европа....
xXx (нерегистриран)
Точно такива ги разправяха от Мерцедес, преди една катастрофа във Швеция. Насрещен удар с 60км/ч. Новичкият мерцедес в полето на хармоника. Волвото дори от пътя не е излязло. А за шкодата - вярвай си. 2.5т срещу 1.35. Иначе си прав - при стара шкода срещу нова, в новата има повече мерки за защита. Обаче това по никакъв начин не важи за коли от коренно различна класа. И помощта от французите по никакъв начин не е променила това. Не разбрах само, навит ли си да бутаме кофата за боклук или не? Защото тежките катастрофи са едва 1/1000, като 99% от останалите са незначителни докосвания, заради които дори протокол за КАТ не се пише, но излизат цифра, да се оправят щетите.
Габровски (нерегистриран)
България скоро ще остане без население тия ще ми разправят как продажбите растяли. Еми в държавите около Балтийско море ще растат, там средната заплата е 1000 евро
КАКЪВ ТИ ИЗТОК (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ВАЖНОТО Е ! ! ! (нерегистриран)
Важното е източна Европа да не печели от западната . Тогава ще бъде златна мина за всякакъв вид западно производство . Източно европейските граждани го разбрахме . Пари няма да получим от западни работодатели !!! И няма да ни позволят нищо . . . Ще имаме право само и единствено да им робуваме !
3748 (нерегистриран)
Донякъде си прав, но всеки материал започва да има "умора" и на 20 години една кола просто се разцепва. Дали ще е метал или пластмаса - няма значение. За поддръжката си прав, но кой си поддържа старата кола в България? никой. Под поддръжка не разбирам само да се натиска педала на газта и колата да върви. Поддръжка е много повече от това. Докато няма адекватни закони и санкции така ще бъде у нас. Гробището на Европа и хиляди ще страдат от лошия въздух. Не са само въглищата замърсители на въздуха - и леките коли също са голям замърсител особено с азотни, серни и други съединения.
Дървосекачът е прав! (нерегистриран)
Герберски келеш, ако не ти идва на ум за друго стрес лечение - просто размахвай ръце! При много хора стресът действа вцепеняващо - мускулите на плещите, шията и кръста буквално се вдървяват. Появяват се болки в кръста и гърба, главоболие. Най-добре е да отидеш на масаж или в басейна, но това не винаги е възможно. Затова пък всякаква гимнастика и махове с ръцете е добро и лесно решение. Прави махове и с краката. Избий си една. Или отиди при кмета на Симитли да те успокои! КОМУНИСТЪТ Бойко Методиев Борисов вече го направи...Борисов най-много го е страх да не разберат хората какъв страхливец е ! Избягал от жена си и детето си. Избягал от мутрите. Избягал от кметуването на София и от първия, че и от втория си мандат. Сам като куче заобградено от хищни котараци. С изкуствени пиар снимки от режисирани Коледни вечери за пред публиката. Изпитвам истинско съжаление към този нещастен, объркан и страхлив човек. Дано намери утеха ! Ако ще да е и в Симитли...
1 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
32 (нерегистриран)
Повечето източноевропейски страни печелят и търсят инвеститори именно от западна Европа. Само у нас си вкарахме китайски производител на коли, който фалира ...
1 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Красная Кухая ЛЕйка
Да не мислите, че говорят за нови автомобили? ;)) Наскоро търсихме кола, естествено втора ръка. 80% от предлаганите са дизел. Всички на 123 000 хиляди. По случайност. Щастливо число им е на италианците това ;)) Кой ще ти кара нова Дачия, като за 25 бона си взимаш люта "седмица" и цяло село и околията хълца какъв си тарикат ;)) После се чудим как така без индустрия дишаме най-лошия въздух в Европа...
г-жа 1 е права! (нерегистриран)
Мене пък ме изтезаваха в барчето на ЦРУ с някакво уиски, опитаха да им кажа нещо за престъпното минало на КОМУНИСТА ДОКТОР Бойко Методиев Борисов, о-не, не го познавам даже този ка.пут, налейте още...
Красная Кухая ЛЕйка
Защото са тъпи ;)) Да открият завод на Бентли или Ролс - само за нашия пазар не могат да покрият поръчките ;))
Nik (нерегистриран)
Този процент се формира основно от депутати, бивши такива и разни мутренски контингенти. Обикновения човек в България кара таратайка втора ръка средна класа на средно 200 хил. км. ама ти по нашите пътища заслужава ли си да караш нова кола.
ама кухата (нерегистриран)
и ти ли верваш, че заради автомобили не се диша в тази страна?!? Драпаш яко за титлата :най проста спамерка за всички време !
Красная Кухая ЛЕйка
Ааа, не, естествено! Първо е ХАРП, после е международното положение и политиците, а най-накрая са 2 200 000 автомобила с по 3 километра пушек след тях.. Не съм проста аз...!
&&854 (нерегистриран)
В Русе са два такива производителя-Монтюпе и Вите. Средна раб. заплата 650 лв, работа до скъсване, от смените излизат като зомбита скапани от бачкане, иначе нови коли за шефчетата, командировки, бонуси и тн. Докога ?!? Но повечето селяндури с по 2-3 заема и ако не са и там са живи умрели. Да не говорим за тия с ипотеките по 40-50 хил евро !
Men (нерегистриран)
Ми стани и ти шеВ. Ма то пък се иска учене и работа, заеби. То шеВ се става само с връзки, всички знаят, че шефовете нищо не правят, а само взимат високи заплати, да се чуди човек как тия фирми не фалират.
... (нерегистриран)
Аз съм се изучил, и два езика знам, не ме мързи изобщо, съб и неделя не се спирам , така че не ми вкарвай това че съм мързел и лентяй. Не съм казал и че шефовете не работят, но разликата е огромна като условия и заплащане. Да не си някой меринджей в тия фирмички, че се засегна ?
Да бе (нерегистриран)
Точкаа, ако знаеш наистина два езика използвай ги. Недей вися в дира да се оплакваш като пу*
... (нерегистриран)
Кой се оплаква ? Нещо злобар ми се виждаш , а за обедна от 12 до 13 ч чувал ли си ? В почивката ще си правя какво искам . И недей обижда , няма да ти падам на нивото , хайде мн здраве !
Пак Язе (нерегистриран)
Абе по-голЕм мързел си и от мене, не се оправдавай с обедната почивка.
Паисий
нали затова разрушиха СССР и СИВ, за да се превземат пазарите на изт.европа от Западните производители. Капитализма може да съществува, само ако расте и завладява нов пазари.
Паисий
продават си тук храните, плодовете, колите и всички останали "боклуци"
Красная Кухая ЛЕйка
..пЪ ние много им се дърпаме и ревем за руското и българското "качество" от едно време, ехее! ;))
Бай Георги (нерегистриран)
Кой нормален човек би си купил руски автомобил?
Бай Георги (нерегистриран)
Верно си куха лейка. Най-големия замърсител са товаррните камиони и самолетите. Ако си пуснеж радар на живо и видиш колко самолета летят в момента над европа, ще си помислиш пак. Мръсен вегаМ
11 (нерегистриран)
не фалира китаиския производител ами гриша ганчев го източи. този същия производител в италия продава като луд!
Малко факти (нерегистриран)
Голяма заблуда е, че в България се карат едва ли не само прекалено стари коли. Истината е доста по-различна. Лъжата се основава на факта, какви са регистрираните коли, а дали те се използват и колко се използват "удобно" се забравя. При 15% коли до 10 г., 45% коли между 10 и 20 г. и 40% коли над 20 години, реално по пътищата колите са 30-40% нови коли до 10 г., около 50-55% коли между 10 и 20 г. и около 10-15% коли над 20 г.
КОЙ ГИ (нерегистриран)
РАЗРУШИ БЕ... КО ВИ С..А В ГАЩЩИТЕ МА СЕ ПРАИМ НА ПАДНАЛИ ОТ МАРС, А?
ПР (нерегистриран)
Съгласен съм с фактите. Още повече факти. За корейските и японски производители не знам.За европейските има т.нар."класове". Клас А е най-високият.Тези коли се изнасят за Емиратите,Сауди Арабия,Швейцария и САЩ.Клас Б е производство за Старата Европа.За България,Азербайджан и Узбекистан,класът за качество е евентуално Д до Е. Проблемът на закупените от представителство и в гаранция,автомобили-сервизите. На практика,в периода на 5г.гаранция,собственикът се дере на живо.Масло на двигателя-източва се 1.5-2 л.,долива се,останалото се цапцаросва от монтьорите.Чекнат смяна на горивен филтър-нищо подобно-алтернативен монтьор проверява номера в датата-първично вграждане.Ама платено на тройна цена от клиента.Не стига,че ни цакат с кофти храни и напитки,прахове за пране и пр.,но и за колите важи същото 2-ро,3-то качество.За контрол,какво се върши във"фирмените"им сервизи-въобще не иде реч.
Lucky expat (нерегистриран)
Аха, значи пазарът в Източноевропейските страни бил 'златна мина', а не че големите автопроизводители ще инвестират в икономиките на тези страни като изнесат част от производството си в някои от тях напр. За сравнение Тойота прави chr в Турция...
kukla (нерегистриран)
Статистиката показва че до към 2000 г средната възраст на колите в Германия е била към 6-7 години. През 60 и 70-ге години още по-ниска, 2-3 годинишни коли са се карали масово. След 2000 г. германците масово се оплакват от влошаване на състоянието си. Средната възраст на колите сега е почти двойна, към 10 г. И сега се чудят къде да намерят пазари, а явно техните граждани може да карат и таратайки вече.
Мда (нерегистриран)
Както винаги България е на опашката с 10 000 нови коли. Или иначе казано българите не споделят ентусиазмът на производителите.
Мда (нерегистриран)
То такива има ли? В Лада примерно едва ли има и 1% руски части.
НАЙ
Слави Трифонов губи дело за 100 000 лв. срещу бившия си съпартиец Радостин Василев
Опасност от по-голям пробив: Русия усилва натиска в Украйна
"Решението е халифат": Ислямистка демонстрация в Хамбург (видео)
Пуснаха под домашен арест Габриела, обвинена в убийството на съпруга си Пейо (снимки)
Депутатите забраниха рекламата на хазарта в медиите (снимки/видео)
Опасност от по-голям пробив: Русия усилва натиска в Украйна
"Решението е халифат": Ислямистка демонстрация в Хамбург (видео)
Киев обвини, че Москва е атакувала Одеса с касетъчни бомби (видео)
"Тренд": 41% от българите смятат, че сме спечелили от членството в ЕС
Лена Бориславова дава бъдещия си депутатски имунитет, ако той стане пречка за разследване