Асфалтираха наполовина селски път (снимки)
Улица в монтанско село, която никога не е била асфалтирана, се оказа с нов асфалт, но....наполовина.
Обратно в новинатаКоментари - Асфалтираха наполовина селски път (снимки) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Байо (нерегистриран)
Много провинциални пътища в Западна Европа, особено такива с малък трафик, са направени с ширина колкото за една кола. Преди 1989 г. в България се правеха в селата улици с ширина 6 метра плюс два метра тротоари от двете страни, за площадите да не говорим. Само че това време отмина.
ухахах (нерегистриран)
Не мога да схвана, защо се разрешава при подмяна на водопровед да се асфалтира само разкопаната част. Ами те разкопават 50 % от улицата и то по дължина, да я асфалтират цялата. Това да не е само тесен напречена разрез. Пълна лъудост е да разкопаеш 50 % от площа на улицата и после да не я преафалтираш цялата. Общините са виновни за това положение.
Александър (нерегистриран)
Браво ! Сега на пътя има лента за колите и лента за каруците !
къде е Гинес (нерегистриран)
Уникална държава сме! Жалко само, че изчезваме!
Иванова (нерегистриран)
На селяните не им е нужен асфалт. Някога те сами си асфалнираха улиците от самооблагане, но това беше отдавна, хората бяха сърцати, а и не бяха толкова бедни. А иначе при всяка смяна на водопровод се асфалтира само разкопаното, такава е практиката, макар че веднъж се копае за водопровод и се зарива, после се копае и за канализация и пак се зарива от друга фирма, накрая в нашето село копаха и трети път, а после асфалтираха половината път и си заминаха. Когато няма контрол е така, нали трябва да има и печалба. И никой не пита КОЙ...
:) (нерегистриран)
Направили са велоалея. Браво! ;) :)))
Иванова (нерегистриран)
На селяните не им е нужен асфалт. Някога те сами си асфалнираха улиците от самооблагане, но това беше отдавна, хората бяха сърцати, а и не бяха толкова бедни. А иначе при всяка смяна на водопровод се асфалтира само разкопаното, такава е практиката, макар че веднъж се копае за водопровод и се зарива, после се копае и за канализация и пак се зарива от друга фирма, накрая в нашето село копаха и трети път, а после асфалтираха половината път и си заминаха. Когато няма контрол е така, нали трябва да има и печалба. И никой не пита КОЙ...
х.й (нерегистриран)
вкарайте 100 те бона в икономика асфалт не се яде затова се обезлюдява .Чакай поредните "инвеститори " от асфалта .
БЪЛГАРИН (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Воден цикъл (нерегистриран)
По европейски проект е така, а че разкапаваме цялата улица това е друго? Техниката ни не е на ниво.
71 (нерегистриран)
""Иновация'' по български:)))))и краденето на пари по български - без резултата ама и без пари..
65 (нерегистриран)
Понеже навсякъде така се полага ''асфалт'' върху пръстта както се вижда от снимките за това всяко тримесечие се ремонтира понеже парите в асфалта няма как да се докаже че са окрадени..
Петров (нерегистриран)
Иванова, не става ясно дали смятате, че правилно е асфалтирано или обратно, че не е трябвало да се асфалтира от 1/3 до 1/4 от уличното платно. Някога и градовете асфалтираха улиците от местните данъци и такси, така става и сега. Единствената разлика е, че някога, когато по селата живееха много повече хора, парите отиваха в общинския бюджет и оттам се благоустрояваха градовете, така селата си останаха без инвестиции и когато днес всичко се скапва, вече няма хора, които да платят за необходимите ремонти на улиците. Останаха 1/4 да 1/5 от живелите навремето. И може би затова са им асфалтирали 1/4 от пътното платно.
Петров (нерегистриран)
Иванова, не става ясно дали смятате, че правилно е асфалтирано или обратно, че не е трябвало да се асфалтира от 1/3 до 1/4 от уличното платно. Някога и градовете асфалтираха улиците от местните данъци и такси, така става и сега. Единствената разлика е, че някога, когато по селата живееха много повече хора, парите отиваха в общинския бюджет и оттам се благоустрояваха градовете, така селата си останаха без инвестиции и когато днес всичко се скапва, вече няма хора, които да платят за необходимите ремонти на улиците. Останаха 1/4 да 1/5 от живелите навремето. И може би затова са им асфалтирали 1/4 от пътното платно.
минимон (нерегистриран)
Като гледам, направо на третина е асфалтиран. Направили са еднопосочна велоалея. Ето това е мисъл за утрешния ден!
704 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ivan (нерегистриран)
Прав си. В Дъблин, Амстердам, Мадрид, ... автобусите се движат плътно на 5 см от бордюра. Бордюра е нискък и не може да повреди джантите. Икономисват хората от ненужно широки ленти. В София например има булеварди с три и дори четири ленти в едната посока, защото следва пресичане на друг булевард с безумно кръстовище със светофар. На запад пресичане на два булеварда с по 4 или 6 ленти става на две нива. Тогава вместо 6 ленти са нужни 4 ленти. Ето така спестяват асфалт за останалите пътища. Просто и практично. Фандъкова, Диков, .... това са бездарни хора.
1 (нерегистриран)
Другата пролет няма и да има помен. Както са го асфалтирали върху тревата директно! Абе уж бяхме Велико развити по Социализъма, а по селата улици от кал и кендзат в дупка в двора. Канализация и хасфалт - какво е това не са чували!
704 (нерегистриран)
След 45 години комунизъм и по големи простотии ще видите...
fgt (нерегистриран)
WTF???
007 (нерегистриран)
Пътя няма значение.Важно е да се "усвоят"едни пари от правилните хора.
1 (нерегистриран)
По света селата са строени преди 600 години и затова са им тесни улиците. Иди в модерни села проектирани през 20-ти век! Точно през Соца се построиха сумати квартали с тесни улици и без никакви паркоместа и гаражи. Даже пътечките за хората бяха кът.
704 (нерегистриран)
Явно тук се толерира мощно комунистическото простолюдие, щом се трият на нормалните хора мненията!!!!
70 (нерегистриран)
И тук ли кмета е учител по руски?
Аман от тъпаци! (нерегистриран)
Път ли е, велоалея ли,все едно, това е голяма глупост и хвърлени пари на вятъра.Който е разпоредил това трябва да бъде съден.Нито технологично нито логично е съобразен.Асфалт върху утъпкан във времето път и една ивица която каруци и коли ще разрушат за месеци.
704 (нерегистриран)
Моето имах в предвид, написано като отговор на тоя бурсук дето се нарича незаслужено Българин!!!!
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Тъй, тъй - таз година за полупроводници, догодина - за цели:))
ейй, доживях (нерегистриран)
Доживях да видя поне една свестна велоалея! Благодаря ти, Господи!
Три мандака нигде лада нема (нерегистриран)
Три мандака, три мандака, асфалта се пука Бате Бойко, на Свитетка, ластиците, скъсва Ластик къса, гащи с лента, триколйорна, връзва Б.а. Песента е Косоварска, "Три ливаде", да ама от сърби и албанци такава Ташак-работа, Няма!
Svetla Ilieva stodentka-Münche (нерегистриран)
ETO: nai setne rimontnata deinos sae slu4ila,no slu4veno sas slu4venost,no slu4vaemo,zada sa slu4i.
ВС (нерегистриран)
По време на комунизма мойто момче не полагаха асфалта директно върху калта. Тази прктика се въведе от високо интелигентните и техничеки образовани и гладни нови кадри.
4351 (нерегистриран)
Тия са направо щастливи с тая велосипедна алея, а и на колите едната страна може да стъпи на асфалта и да друса по малко. Какво да се чудиме, у нас всичко е възможно. Улицата на мои роднини в село Самуилово, Старозагорско се води в кадастара асфалтирана, само дето са "забравили" да положат настилката. Да не говорим, че откакто стана преврата и дойде "демокрацията" пътищата не са пипани и достъпа с коли е почти невъзможен! Няма да ви обяснявам какви са дупки и трапове! Участък от 15 км. се изминава за близо час. То бяха социалисти, седесари, гербаджии, само дето марсианци не са дошли на власт, но пътя никой не го пипа да го прави! Говорете каквото искате, но по Тошово време пътищата от селото за Димитровград, Стара Загора и Чирпан бяха асфалтови и без грам дупка.
лайно, ама на далавера (нерегистриран)
Книжническата система колкото повече се спазва води до абсурди. Книжниците у нас са дошли с християнството. Това е вр,ейс,ки прочит на света - библейски. Всички неевреи спазват лозунги, а ,вреите ги пишат. Всичко е спазено , а нещата не вървят. В България питат ли се администратори и властимащи с гавазите си абе аджеба ОТКЪДЕ идват парите? Че по ЦЕЛИЯ свят ВСИЧКИ документално са на кредит? Само че моше ниците не изискват сметаката от френдвоете в сраел или на други места с генно заспали. Печатат и дават. Оправдава се движение, действия, строежи. Ориенталците не вникават, че реалната стойност на парите е само вярата,ч е в тях има нещо повече от вяра. ПАРА - то затова и на български е от изпарение. Щото ако стане катаклизъм хартйките не хранят. Храни реалния ресурс. А той изисква знания, общество, осмисляне. Администрация скопена в анализа си. Финансовите бюджети са виртуланост. Ама създателите на религии и лъжи го налагат като реалност. Щото милиардите за едни ритнитопковци, чиновници, артисти как така стигат, а за канали няма. Няма, щото и хората нямат знания, желание да правят нещо реално, ако виртулното ги спира. А който смее да разобличава, засега го убиват.
Петров (нерегистриран)
Асфалтираха наполовина селски път Другата половина е отишла за комисионни.
аз (нерегистриран)
Всичките работи на герб са такива-наполовина, че и по зле!
4351 (нерегистриран)
1/4 или 1/5 останали жители, но земята се работи от фирми и кооперации и продукцията трябва да се експедира към "гражданите" от селски произход в градовете. По какви пътища и при какви условия се прекарва тая продукция явно на никой от управляващите не му увира празната кратуна. Важното е да има магистрали до морето и до Гърция, където всяка година да се изтрепват маса хора.
язък (нерегистриран)
само са съсипали асфалта
38 (нерегистриран)
Да се чудиш, да плачеш ли, да се смееш ли!
Някой (нерегистриран)
Има си асфалтови пътища, които са малко по-широки от този, върху които може да мине само една кола. Ако трябва да се разминат отбиват встрани.
кога (нерегистриран)
ще режат лентата?
тит (нерегистриран)
Това е българската чиновническа глупост. Да, стандартно са си разписали програмата - основното е подмяна на водопровод. Съпътстваща мярка е - даваме пари и за възстановяване на разкопаното. Тук обаче идва момента с тълкуването на БГ чиновника. Реално във всяка държава би трябва да е допустимо възстановяване на разкопаната настилка в състоянието й преди инвестицията. Само в БГ може да се случи такова безумие
обич (нерегистриран)
Обичам го тоя Бойко и това си е ... НИКОГА сме нямали такъв "управник" ...
4351 (нерегистриран)
...чудимЕ -> чудим. Исфинявайте ам сам сас фтори клас.
тит (нерегистриран)
УЖАС И СРАМОТА. Това на втората снимка "улица" ли е, по скоро е междуселски път. Още един пример че в БГ работите не се случват както би трябвало. АБСУРДИСТАН
bb (нерегистриран)
Който малоумник е правил и одобрявал проекта - в затвора за безстопанственост!
707 (нерегистриран)
Като стане специалната поръчка - половин лента.
аз (нерегистриран)
Нит да се чудим,нит да плачем!Време е пушките да се грабнат!
РА (нерегистриран)
Улицата не е на половина асфалтирана, а на 1/3... Ако не беше толкова тъжно, щях да умра от смях. Срам!
Бай ти Ганя е хитрец (нерегистриран)
хахахахаха
Закономерно (нерегистриран)
Никак не е жалко. Колкото по-малко ганювци толкова по-добре за света.
НАЙ
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Русия твърди, че е ударила влак, превозващ оръжия от Запада за Киев
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Шефът на Здравната каса ще съди Лена Бориславова за клевета
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Русия твърди, че е ударила влак, превозващ оръжия от Запада за Киев
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище