Анализ: Най-висок риск от смърт при катастрофа има в района на село Микре

Организацията на движението е противоречива, а маркировката не отговаря на минималните нормативни изисквания за обратна светлооотразителност

Обратно в новината

Коментари - Анализ: Най-висок риск от смърт при катастрофа има в района на село Микре | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нобелист до нобелиста! Нормален човек няма да работи там.

Минавам по този път поне 30 годишно. И с кола и с мотор, не мога да разбера какъв е проблема! Има достатъчно място и трима да се разминат ако някой е предприел несъобразено изпреварване... Мен веднъж там около Сопот (на уж дълъг и равен участък) един пълне идиот със синя Шкода не ми позволи да го изпреваря - ускори скоростта, отсреща излезе БМВ Х5, аз намалявам да се върна обратно, тъпия шофьор на Шкодата и той тогава се сети да намали ... Добре, че оня с Х5 излезе човек - разминахме се тройно...

щото с най-голяма концентрация на олигофрени в определени времеви интервали.

Абе... Завоите виновни... Един тъпак с BMW взе 90 градусов завой с 5 км/ч като влезе в моето платно... Или друго... Излизат от лява или средна лента в дясната на кръговото на Драгалевци и излизащия от дясна в дясна трябва да спре, че го и освиркват... Направо не знам кой какво ги учи по тия курсове за шофьорски книжки. Масово хората не могат да карат по нещо различно от прав път!!!

Минавал съм десетки пъти от там в двете посоки, от юлски пек до февруарската тазгодишна виелица, гъмжи от хранилки, патрули, камери.. Минавам и си мисля какво му е толкова опасното на този участък, освен дива ите по пътя не виждам какъв е проблема при всякакви условия за каране. Очевидно идиотизма на шофьорите!

Справят се.

В БГ се контролира единствено и само скороста , с което най-лесно се пълни касичката . В нито един от посочените случаи на настъпила смърт , ранени и др. нямаме ПРЕВИШЕНА СКОРОСТ !!!

камерата не работела....

Минете оттам само с Нисан...Микра! А най-добре я оставете и преминете пеша. После извикайте на някой да ви я докара. И така през няколко километра до дестинацията си. какво да правиш, всички сме обгрижени, и то яко.

Пътят е виновен. Сладка работа е да си шеф в АПИ- любовницата катастрофира с твоята кола- ама лошият път е виновен. Хахахаха

Този път - от с.Български извор чак до Велико Търново - е един от най-приятните за шофиране. Приятен ландшафт, чудесни гледки, широки ленти, много места за изпреварване, немного натповарен трафик. Удоволствие е да се пътува там. Чудя се какво правят тези хора, че катастрофират там.

Абсолютно е така! Пътя е много добър, даже и дупки няма. По-правилно е да се направи анализ на идиотизма на задкормилните устройства, там е ключа от палатката.

Там наистина пътят е страхотен. Правен е с мисъл, почти винаги е на южен склон, гледките към Стара Планина на много места са страхотни. Вината според мен си е изцяло на водачите.

Там нали уж се хвалеха, че били сложили камери за средна скорост. Или то беше само хвалба?

Там пътя е много измамнен. Целият участък след село Български Извор почти до Севлиево е така. Пътя е с дълги прави участъци и завой, позволяващи висока скорост. Там не е проблем да се вземе завой и със съвсем магистрални скорости. Затова често се предприемат необмислени изпреварвания. На места маркировката разрешава изпреварване, защото видимостта е по 100 метра, но това ще важи, ако всички се движат в рамките на разрешените 90 км/ч., което е 25 метра в секунда. Много често изпреварвания там се движи със 100-110 (30 м/с), изпреварващия с около 140 (40 м/с), а насреща му има същия бързак (40 м/с). Така се оказва, че всичките участници в едно такова изпреварване имат не 4 до 5 секунди за завършване на маневрите си, а някъде под 3 секунди. Ударие стават на висока скорост и оцелели често няма. А в участъка си при село Голец се добавят и хълмове, през които пътя е прекаран напред, но следвайки релефа. В ниското между два хълма се крие спокойно ТИР. В участъка между източния вход за село Сопот и бензиностанцията на другия вход за селото има един завой, който е почти винаги в сяка и от там влажен, зимата често и заледен. Там също редовно се търкалят автомобили в полето. Просто водачите там трябва да се поукротят, да не превиават скоростта и да следват здравия разум.

С други думи дали пътят е хубав или целият в кръпки и завои има много малко значение за безопасността. Всичко е в човешкия фактор.

В 99,5% от случаите точно човешкият фактор (тъпота) е виновен. Когато пътя е с дупки, обикновено се кара бавно. А завоите не са признак за опасен път.

Всеки ден шофирам градско и извън градско .... и за да не излезе че се правя на най примерния шофьор защото и аз съм нарушавал правилата за движение защото просто всичко останало те принуждава да го правиш мога да кажа че масово никой не спазва едно основно нещо и то е скоростта ....масово се кара с превишена скорост дори в населени места .... всеки говори и се оплаква "ми с колко да карам да се влача ли по пътя" ... Българина няма никакво чувство за самосъхранение на пътя ... масово се кара на ръба , масово не се спазват знаци , масово по бавните коли се притискат , масово се присвятка да правиш път на българина трябва да се сложат през 1 км камери и да му се взима книжката веднага че да му дойде акъла и да се научи да спазва ...от една страна и държавата има вина за лошата пътна маркировка и като цяло пътища но и ние като хора носим най голяма отговорност ..

Особенно ако си шеф на АПИ и си с младата си любовница.

много е просто - там са първите дълги прави пред струпания трафик, слязъл от магистралата 25 километра преди това място. Е, има и преди това едни 5-6 километра след Български Извор, които също са осеяни с паметници на загинали там. И не търсете вината в пътя, а в това, че той не може да поеме трафикът на днешното време. Магистралата си е крещящо нужна още преди двадесет години за този трафик. Все пак това е главния път от София за Варна.

Заради камерата ще да е - отвлича вниманието.

Проблем там са дългите прави участъци, които карат хората да полудяват и да карат като на рали!

При влизане в завой някой Шумахер често влиза в твоето платно, след именно тези прави участъци.Често Ганье не си предвижда възможностите на колата и предприема двойно и тройно изпреварване на същите тези участъци.Често отсреща е същото.Резултатът пълни черната хроника.

и водачите, пътуваши от едното до другото село с 60км/ч. не е нормално при ограничение 90км/ч да “пъплиш” с 60-65.

Още по-ненормално е при ограничене 90 да се кара със 120-130-150 и да се правят опити за изпреварване на 6-8-11 коли и 2 тира. При неуспех за съжаление по-често страдат невинни хора. Такъв дебилизъм не може да се предотврати и от най-великата маркировка, перфектната организация на движението и невероятните знаци.

Ми вземете я оправете тази маркировка и направете нужното. Стига с тези констатации без последващи мерки. Разумен план и подходящи действия трябват, а не статистики и празни приказки.

България е на 126 място в света шо качество на пътища!!!!

...и на 226 по култура на движение и спазване на правилата.