АМ "Тракия" от Пловдив до Стара Загора "изчезна"
Вместо аутобан, сега там има първокласен път с ограничена до 90 километра в час скорост
Обратно в новинатаКоментари - АМ "Тракия" от Пловдив до Стара Загора "изчезна" | Днес.dir.bg
Коментари
Незнам какво е ремонтирано,но участъкът Пловдив-Стара Загора е отвратителен.След Ст.Загора ,от Бургас,е ужас.Просто нямам думи!Ако сте след някаква интервенция,както бях аз,едва оцелях от друсане и болки в този участък.Как може,на магистрала да има ограничение 90 км!И не мога да си обясня ,защо не се оправя този път!Сложили табели и вече всичко е направено!Наложи ми се цял месец да пътувам редовно Бургас-пловдив и изхаби страшно много нерви.Страшно много хора пътуват от Бургас до Пловдив и София за изследвания и операции.Да се оправи този участък,защото е смешно.Не само дола се хвалят ,че са направили магистрала,а и да е качествена и да си я поддържат!!!!!!
Поредната гавра на ГРОБарската власт с народа! Къде бяха тия гадове през първото правителство на мутрата, при Кобурга или Тройната коалиция, когато участъкът е бил в гаранционен срок, да принудят крадливия Череп и неговата банда да си поправят магистралата. Вместо наливане на 80 см. як чакъл-баласт в основите наривали сгур! Сега асфалтират с 5 см. вафлен слой асфалтец, харчат парите на вятъра. Тоя слой няма да изтрае и 3 години, защото основите липсват. Иска се дълбочинно отремонтиране, наливане и мачкане на нов баласт! Вървейки в другто платно дрънчах все едно в коларски път, дупка след дупка, яма след яма! Това ли са ти магистралите, галфон крадлив, въпрос към мутрата?! Автомаг. Марица е същата още отсега.
Сърбите пуснаха на границата отсечка от 7,8 км+ 2 тунела с пари от европа 18000000 евро А на нашия Боко 12000000 евро за един гол километър не му стигат.
пожелавам ви да са ви здрави нервите и окачването на колата.... и не се безпокойте Хемус е с по големи дупки а ограничението е 140....
"Така че тази година трафикът от София до Бургас ще бъде сериозно възпрепятстван заради..." Абе кой ходи на лайноморието??? А иначе магистрала струма гърците трябваше да я направят те и да е качествена. Щяха за две лета да я избият от БГ туристи.
Знаците са незаконни, защото не отговарят на изискванията на НАРЕДБА № 18 ЗА СИГНАЛИЗАЦИЯ НА ПЪТИЩАТА С ПЪТНИ ЗНАЦИ
e какво толкоз? нали по-добре без магистралите на Боко?
До колкото се сещам говореха, че ще затварят цялото платно в едната посока. Тоест, трите ленти - 2 за движения и 1 аварийна в посока София-Бургас за затворени. Което означава, че трафикът ще бъде изнесен в 1 лента в противоположното движение. Което означава, че и за 2те посоки на движение трябва да има ограничение.
На Бойко му трябват пари и готово с 90 км ограничения нарушители винаги ще има.
Абсолютно! Десните ленти и в двете посоки са така от поне 2 години, но сега се сетиха, че има проблем. Ремонт не се извършва /поне преди 2 седмици, когато минах оттам/, но за сметка на това имаше патрулки с камери и от двете страни. При това проблема е в дясната лента /средната, ако броим и аварийната/, в лявата спокойно може да се кара със 140 км. Общо взето на всеки 2-3 мин. камерата щрака поне по един със скорост над 50 км над ограничението... за месец ще напълнят доволно хазната.
Чак сега ли решиха да ремонтират... и защо само 23км като цялата отсечка е със зейнали кратери и ями, но нали сме тъп и мълчалив народ- да си трошим колите, като не ни бива една демонстрация с избиване на народните представители да спретнем как да имат страх от нас???
Положението е много по лошо в новата отсечка от Оризово до Бургас където вълните са повсеместтни и състоянието е по лошо от старата част на магистралата, просто не можеш да удържиш волана от тресене, друга тема е че след две три минавания по тази отсечка веднага се влиза за ремонт на ходовата част на автомобила, уточнявам става бъпрос за товарен, но и за леките е същото.
Абсолютно вярно е, че магистрала от Пловдив до Ст. Загора няма. На мен също ми се наложи в края на м. Април да пътувам до Бургас и се натъкнах на знаците за ограничение на скоростта, които са поставени на всеки 2000 м. Що за магистрала е това? Ремонтни дейности също не видях.
Крайно време беше! Участъкът от Пловдив до Чирпан специално беше леш, не ремонтиран вече повече от 20 години. Чирпан-Стара Загора е по-нов, но също трябваше ремонт!
Абе,каква стана тя!?Нали беше гордостта на ГЕРБ-магистрала,ленти,3 часа от София до Бургас!?Смешници!Ненаядохте се ,гадове ниедни,да се задавите,дано!
членовете на изпълнителната власт са пълни неграмотници и изобщо не знаят какво правят на постовете освен както разбрахме да взимат подкупи....
Активната лента Между Оризово и Ст. Загора също не е в цветущо състояние, макар да се вижда, че асфалта е по-нов. На вълни и тук таме кърпени места. Затова и много водачи карат в ляво.
Ама да слагат и знаци за минимална дистанция за коли и камиони. Шот варненски джипове не могат да изчисляват разстоянията.
миризливите кат-аджии снимат постоянно, крият се в отбивките и снимат в гръб, или директно застават на разклоните, където постоянно минават коли и ги крият. Дори на неремонтираните места има ограничение 90 км.ч. Пълна пеерастия, нормално за БълХария !!
И това ще го издържим. Ясно е, че ще има някой сниман, някой притискан отзад и доста изхабени нерви. По-важното е колко ще издържи ремонта. И ако е некачествен и нещата са същите, на кой ще "късаме пагоните". Изпълнителите, Бойко, Лилито... Защото май вече трябва като започва ремонт на нещо правено преди две-три години, пак с фанфари да режат лента и да обяснят защо. Така, за назидание.
От край до край никога няма да има магистрали в БГ. И миналата неделя!!! бяха отбили едното платно на Хемус. Най-вероятно за ремонт. Ама защо трябваше да го отбият точно през почивните дни, когато движението е повече никой не знае. Сигурно за да спрягаме некои майки....
Да, това са на Боко магистралите...
Всъщност участакът Чирпан - Ст Загора е гордостта на Станишев
Точно от Ст.Загора до Чирпан е най-качествена от тия 90 км между СЗ и Пловдив. Практически най-зле е между бензиностанцията ОМВ (на 50 км от СЗ до Пловдив)....
Че къде ли в "територията" има магистрала?... Гордостта БОКова е "двулентов път", а не магистрала...!!! Но по стойност на километър този "двулентов път" е даже по-скъп от магистралите в европейските държави...!!! Дааа...!!!
Защо не се ремонтира?! Сега пък защо се ремонтира?! Малко бой яде Ганьо, затова. 45 години го биеха без причина и си траеше като мишок.
Къде го тиквата сега да каже колко много е велик в строежа на магистрали???
Тиквата е при червените чугуни да им напомня кой построи преди Стара Загора магистрала, която завършва без предимство в кръгово кръстовище.
Между Чирпан и Стара Загора снимат с мобилни камери в гръб. Крият се в отбивките на магистралата.
Съвсем акуратно да ви го... научете се да ползвате българските думи, а не побългарени такива!
магистрали отдавна няма... но затова пък, взимат от винетки и данък МПС но ни им стига направиха си зони за платено паркиране от пътища строени с нашите пари... без да са изградили паркинг, грабят...но пак не стига ще въведат ТОЛ система, уж само за товарните...ха ха... да ама само в началото ще е за тях, после за всички това кисело мляко и тая вкисната бира със солените суджуци сме ги яли... и пак ще ги ядем, нали сланината е вредна...
Вчера минах точно по този участък. Машини има и ремонта се прави точно когато трябва- преди да са тръгнали туристите и при подходяща температура. Не да слагат асфалта януари в леда. Лентата е пределена на две и ограничението е 90. Ся че на някой гъзар с S-класа нервите му не издържали и кара в насрещното с 200 е друг въпрос- минаха няколко такива тариката. Бива да има мобилни камери, па не е зле куките да имат и два три дрона за контрол на таквиз невралгични участъци в реално време
Я сега да уточниш по кой участък си минал. Щото в статията пиша за два участъка - първия е от последния разклан за Пловдив - км 134 до км 156 и по него се прави ремонт. А вторият е двойно по-голям - от км 156 до км 208, т.е. дължината му е 52 км и по него НЕ СЕ ПРАВИ ремонт, но въпреки това знаците за ограничение на скорстта са набодени вече. Може би е с цел свикване с ограниченията, които, така или иначе, постоянно се налагат на българина във всички сфери на живота....
Не разбрах кое му е първокласното на този участък от магистралата ?!? Като не могат да поддържат магистрала, да не приказват че имаме магистрала. И после ревът, защо чужденците не идвали на нашето море ...
Пътувах от София до Ст. Загора преди 2 дни. Няма (засега) никакви ремонти след двупосочния участък. Но с над 80-90 може да се движиш или в крайната, или в аварийната ленти. Средната, в която обикновено карат ТИРовете, е на ужасни бабуни без да има видими дупки. Колата наистина не е стабилна - може да катастрофираш на прав, сух участък от подмятането! Не знам с какво и как е строено, но положението е ужасно!
Това е от няколко седмици..и катаджиите жънат...гледаш знак 90км с указателна табела 2000м....караш известно време и си казваш 2 км минаха даваш газ КАТ те снима и хоп гледаш нов занак 90...и така едни 50км знаци през 2км.....вместо да сложат една елементарна табела КРАЙ НА МАГИСТРАЛА със знак 90км....и да си чакаш отново знака за магистрала....Просто малоумни идиоти са на позиции където трябва да се вземат решения а те не стават и за квартални продавачи....Дане говорим че никъде няма и помен от някакава строителна дейност в участъка от Оризово до Стара загора.
Зимата я затварят заради сняг,а лятото за ремонти?Има ли магистрала?