АМ "Тракия" от Пловдив до Стара Загора "изчезна"
Вместо аутобан, сега там има първокласен път с ограничена до 90 километра в час скорост
Обратно в новинатаКоментари - АМ "Тракия" от Пловдив до Стара Загора "изчезна" | Днес.dir.bg
Коментари
Полицаите от района са изгладнели. Как да не им пуснеш фандък. Абе за туй Лили, няма ли да дойде Коледа бе.
Това е от няколко седмици..и катаджиите жънат...гледаш знак 90км с указателна табела 2000м....караш известно време и си казваш 2 км минаха даваш газ КАТ те снима и хоп гледаш нов занак 90...и така едни 50км знаци през 2км.....вместо да сложат една елементарна табела КРАЙ НА МАГИСТРАЛА със знак 90км....и да си чакаш отново знака за магистрала....Просто малоумни идиоти са на позиции където трябва да се вземат решения а те не стават и за квартални продавачи....Дане говорим че никъде няма и помен от някакава строителна дейност в участъка от Оризово до Стара загора.
Пътувах от София до Ст. Загора преди 2 дни. Няма (засега) никакви ремонти след двупосочния участък. Но с над 80-90 може да се движиш или в крайната, или в аварийната ленти. Средната, в която обикновено карат ТИРовете, е на ужасни бабуни без да има видими дупки. Колата наистина не е стабилна - може да катастрофираш на прав, сух участък от подмятането! Не знам с какво и как е строено, но положението е ужасно!
Не разбрах кое му е първокласното на този участък от магистралата ?!? Като не могат да поддържат магистрала, да не приказват че имаме магистрала. И после ревът, защо чужденците не идвали на нашето море ...
Вчера минах точно по този участък. Машини има и ремонта се прави точно когато трябва- преди да са тръгнали туристите и при подходяща температура. Не да слагат асфалта януари в леда. Лентата е пределена на две и ограничението е 90. Ся че на някой гъзар с S-класа нервите му не издържали и кара в насрещното с 200 е друг въпрос- минаха няколко такива тариката. Бива да има мобилни камери, па не е зле куките да имат и два три дрона за контрол на таквиз невралгични участъци в реално време
магистрали отдавна няма... но затова пък, взимат от винетки и данък МПС но ни им стига направиха си зони за платено паркиране от пътища строени с нашите пари... без да са изградили паркинг, грабят...но пак не стига ще въведат ТОЛ система, уж само за товарните...ха ха... да ама само в началото ще е за тях, после за всички това кисело мляко и тая вкисната бира със солените суджуци сме ги яли... и пак ще ги ядем, нали сланината е вредна...
Магистралата е такава поне от година,ама чак сега са решили да я ремонтират-сигурно гаранцията са чакали да изтече.
Съвсем акуратно да ви го... научете се да ползвате българските думи, а не побългарени такива!
Магистралата в Старозагорския участък е такава от поне 5-6 години. Едва ли при откриването през 2007 е имала гаранция повече от 2 години.
Между Чирпан и Стара Загора снимат с мобилни камери в гръб. Крият се в отбивките на магистралата.
Защо не се ремонтира?! Сега пък защо се ремонтира?! Малко бой яде Ганьо, затова. 45 години го биеха без причина и си траеше като мишок.
Че къде ли в "територията" има магистрала?... Гордостта БОКова е "двулентов път", а не магистрала...!!! Но по стойност на километър този "двулентов път" е даже по-скъп от магистралите в европейските държави...!!! Дааа...!!!
Като сложат знак за край на магистрала, трябва да демонтират и всички табели начало за магистрала, каквито има на всеки вход.
От край до край никога няма да има магистрали в БГ. И миналата неделя!!! бяха отбили едното платно на Хемус. Най-вероятно за ремонт. Ама защо трябваше да го отбият точно през почивните дни, когато движението е повече никой не знае. Сигурно за да спрягаме некои майки....
И това ще го издържим. Ясно е, че ще има някой сниман, някой притискан отзад и доста изхабени нерви. По-важното е колко ще издържи ремонта. И ако е некачествен и нещата са същите, на кой ще "късаме пагоните". Изпълнителите, Бойко, Лилито... Защото май вече трябва като започва ремонт на нещо правено преди две-три години, пак с фанфари да режат лента и да обяснят защо. Така, за назидание.
Я сега да уточниш по кой участък си минал. Щото в статията пиша за два участъка - първия е от последния разклан за Пловдив - км 134 до км 156 и по него се прави ремонт. А вторият е двойно по-голям - от км 156 до км 208, т.е. дължината му е 52 км и по него НЕ СЕ ПРАВИ ремонт, но въпреки това знаците за ограничение на скорстта са набодени вече. Може би е с цел свикване с ограниченията, които, така или иначе, постоянно се налагат на българина във всички сфери на живота....
миризливите кат-аджии снимат постоянно, крият се в отбивките и снимат в гръб, или директно застават на разклоните, където постоянно минават коли и ги крият. Дори на неремонтираните места има ограничение 90 км.ч. Пълна пеерастия, нормално за БълХария !!
Ама да слагат и знаци за минимална дистанция за коли и камиони. Шот варненски джипове не могат да изчисляват разстоянията.
Активната лента Между Оризово и Ст. Загора също не е в цветущо състояние, макар да се вижда, че асфалта е по-нов. На вълни и тук таме кърпени места. Затова и много водачи карат в ляво.
членовете на изпълнителната власт са пълни неграмотници и изобщо не знаят какво правят на постовете освен както разбрахме да взимат подкупи....
Тиквата е при червените чугуни да им напомня кой построи преди Стара Загора магистрала, която завършва без предимство в кръгово кръстовище.
Абе,каква стана тя!?Нали беше гордостта на ГЕРБ-магистрала,ленти,3 часа от София до Бургас!?Смешници!Ненаядохте се ,гадове ниедни,да се задавите,дано!
Точно от Ст.Загора до Чирпан е най-качествена от тия 90 км между СЗ и Пловдив. Практически най-зле е между бензиностанцията ОМВ (на 50 км от СЗ до Пловдив)....
Крайно време беше! Участъкът от Пловдив до Чирпан специално беше леш, не ремонтиран вече повече от 20 години. Чирпан-Стара Загора е по-нов, но също трябваше ремонт!
Бургас - Карнобат е по-сполучлив, но той е започнат през 80-те. После строителството е стопирано, а е завършен от фирми избрани от правителството на Царя. Станишев само реже лентата през през 2006г
Абсолютно вярно е, че магистрала от Пловдив до Ст. Загора няма. На мен също ми се наложи в края на м. Април да пътувам до Бургас и се натъкнах на знаците за ограничение на скоростта, които са поставени на всеки 2000 м. Що за магистрала е това? Ремонтни дейности също не видях.
Положението е много по лошо в новата отсечка от Оризово до Бургас където вълните са повсеместтни и състоянието е по лошо от старата част на магистралата, просто не можеш да удържиш волана от тресене, друга тема е че след две три минавания по тази отсечка веднага се влиза за ремонт на ходовата част на автомобила, уточнявам става бъпрос за товарен, но и за леките е същото.
Чак сега ли решиха да ремонтират... и защо само 23км като цялата отсечка е със зейнали кратери и ями, но нали сме тъп и мълчалив народ- да си трошим колите, като не ни бива една демонстрация с избиване на народните представители да спретнем как да имат страх от нас???
До колкото се сещам говореха, че ще затварят цялото платно в едната посока. Тоест, трите ленти - 2 за движения и 1 аварийна в посока София-Бургас за затворени. Което означава, че трафикът ще бъде изнесен в 1 лента в противоположното движение. Което означава, че и за 2те посоки на движение трябва да има ограничение.
Абсолютно! Десните ленти и в двете посоки са така от поне 2 години, но сега се сетиха, че има проблем. Ремонт не се извършва /поне преди 2 седмици, когато минах оттам/, но за сметка на това имаше патрулки с камери и от двете страни. При това проблема е в дясната лента /средната, ако броим и аварийната/, в лявата спокойно може да се кара със 140 км. Общо взето на всеки 2-3 мин. камерата щрака поне по един със скорост над 50 км над ограничението... за месец ще напълнят доволно хазната.
Да, и за двете посоки има ограничение и в част от пътя, движението се извършва само в северната лента. Пълно малоумие да слагат ограничение на цялата отсечка, при условие, че само части от нея са в ремонт реално
Знаците са незаконни, защото не отговарят на изискванията на НАРЕДБА № 18 ЗА СИГНАЛИЗАЦИЯ НА ПЪТИЩАТА С ПЪТНИ ЗНАЦИ