АМ "Струма" ще се забави, ако преместят трасето заради античния град

Николай Нанков ще се довери на експертите археолози, проучваният вървят добре и са по график

Обратно в новината

Коментари - АМ "Струма" ще се забави, ако преместят трасето заради античния град | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Шило

Мдааа, имаше един момент във филма "Под прикритие", където Джаро "подпомогна" експертите да вземат правилното решение! Ще ми се тук да не е така. По-добре да се забави изграждането на магистралата, да се приключат разкопките на античния град, да лъде консервиран, да лъде реставривано това, което може и да бъде предоставен на посетителите. Хубаво е да се развива културния, археологическия туризъм, за сметка на алкохолния.

Греда, копеле! Вдигнете магисралата на колци и пак няма да е гаранция, че и на мястото на колците няма да попаднете на селище, понеже цялото поречие на Струма е пълно със селища. Или минавайте като булдозери и местете находките или минавайте на колци с отбивки за всяко селище.

Къде бяхте толкова време и не проучихте добре трасето? Спомняте ли си ББ ходи след Долна Диканя и моли археолозите да бързат като им осигури лампи за нощно виждане и печки да се топлят, та по-бързо да стане магистралата.Вероятно паметта ви е къса и затова не проучихте навреме трасето.Ся ко да праим господа учени?

и за да не изпочупите обекта викате хеликоптерите на Боко и без това само са разходжат до Евскиноград с тях поне да има полза от Кугарите

Всяко забавяне на магистралата ще коства човешки животи. Тъжно е, но е самата истина! Въпросът е дали да изберем културното наследство, или още 20 - 30 убити в катастрофи за всяка година забавяне.

значи ще се плаща за 80% от пътищата в Бг или не съм разбрала правилно? Щото в Европа се плаща само за магистрали или части от тях или тунели или мостове...

Аз съм наясно, че това не е Рим или Сердика, но това е древната история на моя роден град. Град в който старини много няма. Но реално и Плиска , Преслав и Търново не са обекти от световно значение обаче аз не смятам, че парите за съхранението им са пари на вятъра. В крайна сметка ако се унищожи Скаптопара означава, че моите сънародници не уважават историята на моя град. Патриотизма не означава да унищожаваме всичко , което не от някой български владетел. Варвари с варварите.

Изместете магистралата или я вдигнете на колони срещу няколко милиона лева и гледайте как след няколко години тия кирливи зидове ще буренясат, ще се разпаднат и ще бъдат забравени от всички институции. Примери ..бол, като най-пресният е край Кочериново-стотици хиляди разходи и НУЛА туристи.

Тъпаци, тъпаци. Ще унищожите всичко, за да напълните джобчетата

Точно от тая врътка ще лапнат лесни мангизи.

Липсата на интерес говори достатъчно ясно за нивото и културата на част от българите. Само минете гръцката граница и вижте ,че около всеки камък се създава история...

А бе то ясно, че за някакъв индивид от Априлци историята на някакъв град от Югозапада не е важна. Още повече явно го дразни факта, че докато по неговите родни места още е пълно с къщи без вътрешни тоалетни и се изхождат в дупки по дворовете то ние сме имали канализация преди 2000 години.

важното е МОЕТа да се лее :)

И ПЛИСКА И ПРЕСЛАВ СА СВЕТОВНИ ЦЕННОСТИ. ДРУГ Е ФАКТА, ЧЕ НИЕ НЕ УМЕЕ,НЕ МОЖЕМ, НЕ ИСКАМЕ ДА ПОКАЖЕМ НАШАТА ИСТОРИЯ В ЦЯЛОТО Й ВЕЛИЧИЕ. ПЪК И ПОДМАЗВАЧИТЕ БЪЛГАРСКИ НЯМАТ ГОРДОСТ, НЯМАТ ДОСТОЙНСТВО.

Шило

Глупости! С какво магистралата спасява? Преди дни до Вакарел, на следващия ден микробус с още загинали. И това на "Тракия"-гордостта Бойкова

"Човек и добре да живее, умира и друг се ражда. Нека роденият по-късно, като гледа този надпис, да си спомня за оногова, който го е направил." Но как да си спомни като няма да има какво да гледа? Защото такива като теб виждат просто "кирливи зидове", а не хората, живели и създавали цивилизации по тия земи, бранили ги с цената на свободата и живота си, отглеждали потомство, за да остани някой след тях, който да изрича името им, за да не потъва то в забрава. Тези "кирливи зидове" са нашата памет и история, ако не я уважаваме и съхраняваме, просто не струваме нищо като народ. А народ, "който не помни миналото си, няма бъдеще". Казал го е Сервантес.

една къща, дето кенефа й е вътре в нея, не ми я хвали...

Инфраструктурата на тол системата ще бъде изградена върху около 80% от републиканската пътна мрежа. Супер, хем от Гинес може да получим награда за рекорд по покрити с тол пътища, хем стадото яко ще плаща за всяка превозена по него стока. Ама то си го заслужава де, като акълът му е толкова щом не загрява че колкото повече плаща, толкова по-лоши са пътищата.

Да направят това което се прави навсякъде в цивилизованият свят ,находките се преместват на подходящо място ,хората цели градове местят а тези не могат три декара със находки да преместят ,и най сетне трябва да разберат ,че тази магистрала е най важната за икономиката ни ,тя свързва най близкото пристанище със столицата и продължава за Европа като Е79 и Западните Балкани.

Е, да се върнем към варианта с тунел, май, или милионите вече са планирани?

Накрая и винетки ще плащаме и тол-такси ще ни скубят и пътен данък пак ще си има....!За една услуга тройно плащане!

Да не забравиш добре да намачкаш вестника преди да го употребиш по предназначение. Че освен канализацията и тоалетната хартия не сте открили още.

Ако трасето мине в ЕСТАКАДА над археологическия обект, няма да се засегнат други имоти, няма да е необходим нов парцеларен план, нови процедури и т. н. със съответното време за тях. Ще има известно закъснение заради проекта на съоръжението и изграждането му, както и оскъпяване. Ако не греша, разбира се.

А строят с твоите пари от данъци и акцизи.

Хайде сега нека някой пресметне колко загинали има в Кресненското дефиле и колко на АМ Тракия от началото на годината. Май първенството е на магистралата. Та излиза ,че не магистралата спасява човешки живот. Разумното каране му е майката независимо по какъв път караш.

Не грешиш. Само дето бюджета за преместване на антиките няма да отиде при археолозите.

И за да е всичко автентично, не е необходима магистрала, а кози пътека.

От 1 януари 2019 г. ще бъдат въведени електронните винетки, а от април-май същата година - толсистемата. В момента Световната банка прави анализ на тарифирането, ще предложи и модела на бъдещото ценообразуване и избора на пътища, допълни министър Нанков

ами ако и по новото трасе се намерят още римски бани??? Аз викам най-добре направо през Сртумица, Пехчево и Тработивище да пуснем магистралата

За тези археологически останки знаеха още преди започване на проектирането. Но не направиха нищо, даже ББ по стар навик, даде на археолозите срокове да копат и да се махат. Сега "Кво праи тая лисица на рамото ми?!?!??".

Античността винаги ще я има. Н.Нанков надали.

И сега как ще ходя на море да Гърция....

Пълни глупости!Никво забавяне няма да има освен ако са решили още пари да окрадът .

ТРАСЕТО ДА МИНЕ В ТУНЕЛ ПО ПОРЕЧИЕТО. От 20 до 200 пъти по малко изкопи и насипи. Не се изкачват планини зимно време / а и лятно/. Няма да излезе по скъпо. Ще се запази природата. Нека се видят аналогични проекти по Европа. Като имаме за водач бате ви Бойко, който слага за министри на строежите и развитието брокера Плевнелиев , "партийния секретар" Павлова и човечеца Нанков, добро развитие на България няма да има скоро. Огледайте се и преценете правилно ли се харчат НАШИТЕ европейски пари за еко и вело пътеки под ръководството на царя на европроектите Томи Дончев. Някой от нас добрите инженери и предприемачи просто сме отчаяни, че толкова години не се намери добър водач на България да ни измъкне от последното място в Европа.

даааааааааа... историята на тази земя пречи на европата! затова пускаите булдозерите! няма българия - нема препятствия за европата!

Бетонирайте разкопоките и продължвайте да спорите с Р. Македония, кое е било “македонско”. Нация, която не уважава историята, няма бъдеще. Естествено това хората, чиито мандати изтичат скоро и няма гаранция, че ще продължат да крадат, не ги вълнува.

Фундаментите на тази естакада дали няма да се окажат директно в разкопките?

Какво е 2 години спрямо 2000 ? Все ще оцелеем още 2 години без магистрала ! Този римски град не е ма шепа шопари дошли от Волжките степи а е на човечеството !

Гледам го и само на смях ме избива.

Дупе да ви е яко, като трябва да се бъркате постоянно да плащате на всеки няколко километра, ще ви се отщат и коли и мотори, пътуването с обществен транспорт ще ви се стори рай, и по евтино и по спокойно и по безопасно. Тола не е за бедняци, каращи брички по на 20 години.

Всичко може, ако има желание да се запази този уникален град! Иначе хиляди аргументи за пари, срокове и т.н....! Пълни глупости са направили тези некадърници, които са знаеели за този град и в името на собственото си благополучие, са разрешили проектирането на магистралата точно върху този терен! Вечная памет на българската история,култура, туризъм...!

Сега всеки задник се друса на мека седалка, и кьораво и сакато има по бричка, а често и по няколко, София се е заринала в таратайки от европейските морги, вече не се диша, не се спи, не се живее в тази клоака. Трябва да се направи нещо, което да застави хората да се откажат от колите: два пъти по скъо бензин, пет пъти по големи данъци за колите и пътищата, забранени улици за движение в жилищните квартали, ....тол системи и в градовете, например: 1000 лв за право да се кара кола в София.

Дупе да ви е яко, като трябва да се бъркате постоянно да плащате на всеки няколко километра, ще ви се отщат и коли и мотори, пътуването с обществен транспорт ще ви се стори рай, и по евтино и по спокойно и по безопасно. Тола не е за бедняци, каращи брички по на 20 години.

Абе Нанков, стига си нанил, време е за работа, антични градове, миещи се мечки, прескачащи зайци не са пречки, а идиотски оправдания за това, че вместо да строите, крадете парите. Каквото и да има на земята или под земята, можете дабвдигнете пътя над земята.

6 ЧАСА КИСНЕ СТАТИЯТА В ДИР БГ - САМО 46 КОМЕНТАРА .... ПРЕДИ - СЪС СТАРИЯ ДИЗАЙН БЯХА СТОТИЦИ - ДА ВИ СЕРА НА САЙТА ТЪП :)) ... И НА ШЕФА ВИ - ГЕЯ СЕРГЕЙ - ЖЕНАТА НА ДОГАН И БОЧКО :))

С Гърция никой не може да се мери в Европа! Това е народ с огромно значение за човечеството! В цял свят знаят къде и какво е Гърция. Ние, за съжаление, не можем да се сравняваме с тях.

Рушете бре цървули! Хората с акъл в по белите държави печелят от такива обекти, а вие рушите, пък после държавата била бедна. Ми слагайте асвалта. След някоя друга година ще си го слагате от з... защото не остана какво да носи приходи в тая държава, а рано или късно, като вземете и полседния лев от бедния българин, ще ви питам какво и от къде ще крадете! Дори и в държави като Македония и турция всеки камъм е забележителност и туристите се скубят за да го видят.

"Инфраструктурата на тол системата ще бъде изградена върху около 80% от републиканската пътна мрежа или малко над 16 хил. км, каза още министърът." Какво означава това? Почти никъде не мижеш да мръднеш без да платиш. И всичко това в джобовете на няколкото привелигеровани пътно-строиъелни фирми.

Когато възникне проблем Боко изпраща някой от неговите Бърбориновци-министри като това момченце с мигащи очички зад очилцата да решат проблема без да знаят как.

в нормалния свят тол пътищата са по избор. Винаги трябва да имаш алтернатива. Гугъл навигацията обаче, умишлено по подразбиране те води в платените пътища (бизнес интерес). Затова, всеки път трябва да казваш "avoid tolls please" Но... в мутристан дебилленд нямате избор! всички плаюате парно, независимо искате или не, всички ходите по потрошени тротоари с буреняци (зеленина) независимо дали искате или не. Всички ще ПЛАЩАТЕ тол такси, независимо дали искате или не. А решението е тъй лесно... зад терминал 2