6-лентова магистрала "Рила" - мисия възможна? Петър Мутафчиев пред Dir.bg

За да имаме публично-частно партньорство, ни трябва нов тип Тол система, казва председателят на Форума за балкански транспорт и инфраструктура

Обратно в новината

Коментари - 6-лентова магистрала "Рила" - мисия възможна? Петър Мутафчиев пред Dir.bg | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

отидеха пилците, охлюбите и фсички останали гадинки

Те другите магистрали (то нищо магистрално няма това, живи бързи пътища са) не са по 6 ленти, а Рила ще е ...

Оставете я тая Рила! Много пари на вятъра са това. Направете магистрала София-Видин!

търси се източник за концесията , другото е на тол и не могат да го изчегъртат

Помня ги тези статии, когато взеха да пишат така за Хемус. Даже влезе в обещанията на няколко правителства. Накрая се оказа, че всичко през годините е било нищо повече от карта, надраскана с маркер и много, много информационно облъчване.

София-Видин в момента се строи.

Поредният труп, който изпълзява от гардероба. Тази магистрала е пълно безумие, и само някой дебил може да я използва, като предтекст да добие малко слава!!

примерно 100 ленти на 10 нива

...момент, бе, другари! Нали асфалт не се ядеше?! Какво станА? Проядохме ли? Че и за концесии говорите, че и Ники Василен Премиер.. цар Слави Сакскобурготски...

Вчера отново я лансираха тази идея, ОСНОВНИЯ ЗАМИСЪЛ БЕ ДА СЕ ФИНАНСИРА КАТО ИНВЕСТИЦИЯ ОТ ПЕНСИОННИТЕ ФОНДОВЕ разбирайте, някой им е хвърлил око, че 16 млрд лева стояли ей така, и не могат да бъдат окрадени.

Кога ще е готова в участъка на Кресненското дефиле? Тази магистрала нарочно я изоставиха за да е затруднено движението към Гърция и да отиват по - малко хора там. Но да отиват в хотелите на бг олигарсите.

Каква магистрала Рила бе брат? Належащи съ първо Видин да Ботевград, Русе-В. Търново- до турската граница и по черноморието една от север на юг.

тука и скоростни пътища няма, просто са обикновенни широки алеи

И къде точно се случва това? Някъде в Африка предполагам

Шест ленти в планината? Знаеш ли какви пари е това? Ако имаш време потърси в мрежата колко са задължени черногорците на китайците за строежа на 47км магистрала в планината.

Трябва да се обърне внимание на идеята за плавателен канал около София и връзката му с Дунав, Черно море и Средиземно море. Да е толкова широк , за да се вижда от космоса.

Строят няма и 50км.останалото са само планове!

В момента се работи по изброените, от идеята до изпълнението бая години ще минат, така че нека се говори за АМ Рила.

Я па тоа наФталин от дека долази па ти бре? Нали хасФалт не ручате бре? Копелдак!

ЖП линия се строи по-лесно, по-лесно се поддържа и има по-голяма пропускателна способност. Ма нимойш да се качиш на жипката и да надуеш газта с 200

ама той Тулупът още миналата година каза, че бил построил 12-лентови магистрали. Къде ги е построил? В Съня си ли? Щото аз не съм ги виждал.... А тази година се разбра и колко са дълги! - половин милиард километра - хахахаха

Да да да да! Това е мега идея! ++++++++++++++++++++++++++++++ ;)

От 20 години основно се развива Южна България. Като видим Русе-Търново, Ботевград-Видин, тунел под Шипка + 100 км обновени (или нови) жп линии в Северна България, можем да говорим за АМ Рила. Другото се нарича умишлена сегрегация

На този етап проектът е преждевременна глупост. Има 2 посоки със смисъл - да поемат потока за и от Кулата и Гюешево, т.е. излизане и влизане в страната. От десетки години нито Гърция нито Македония (като част от СФРЮ) изразяват несъгласие и отказват да разширят капацитета на 2-те ГКПП. Това обезсмисля увеличаваен пропускливостта на наша територия. Ако влезем в Шенген (за с Гърция) и С Македония влезе в ЕС, тогава е ОК.

Ако в България трябва нещо да се прави то това е да се разшири Тракия с още по една лента във всяка посока. Тя вече е достигнала, и надминала нормалната натовареност за двулентов път. Доказателство за това са ежедневните произшествия които стават на нея. Ако на една магистрала не можеш да си включиш круиз контрола защото трябва постоянно да намаляваш, и ускоряваш значи тя вече е спряла да бъде магистрала.

Варна...

РУСЕ ТЪРНОВО Е ДАЛЕЧ ПО ВАЖЕН ПРОЕКТ

Нали българския народ трябва да се дои със заеми и мизерия за да е послушен. ТОЛ системи, ЕКО стикери за градовете, Три лентови магистрали, ,Европейски коридори и редица други глупости. От времето на министър Краус до 2017 г. за изграждане на жп трасето София - Капитан Андреево са " глътнати" от всички правителства над 3/:три/ МИЛИАРДА долара и едва 45 на сто от трасето има някакво развитие. Само една чешка строителна фирма се отсрами с отсечката Свиленград - Капитан Андреево. Това го има в един скрит доклад на Сметната палата. Проверете.

Защо няма допитване до народа на Р.България? Във всички случаи има нужда от други по-важни пътища да се направят,а не да се наливат пари НЯКЪДЕ!

Другари, стига с тези магистрали! Нали асфалта не се ядеше?

Каква свързаност с Хемус когато тя не е готова или отново всичко около София трябва да се развива първо!

Коментарите по-долу са добър пример защо сме на дереджето, на което сме. Всеки селяк си мисли, че магистрала до неговото село е единствения важен проект и никакви други в държавата не трябва да има, защо ако има други няма да останат пари за пенсията му. Виж, ако има магистрала от неговото село до съседното, тогава е друга работа, тогава може!

О, неразумни юроде!!! Завършете и обновете "Хемус" (старите участъци са плачевни), "Тракия", "Черно море", Русе-Велико Търновов, Видин-Кулата, пък след това почвайте другите... Пък журналягата да си отвори очите и да ги инспектира строящите се пътища, че е плачевно състоянието - още непостроени се пре*бават.

София - център на света! На три морета и 10 езера!

асфалта не се яде, ама това дето ББ го "слага" и го "строи" и асфалт не е! Най-напред трябва да се направи магистрала към Видин, след това между Русе и Капитан андреево и след това от Гюешево до Варна. Колкото по-бързо kick-start-нем северозападналият край толкова по-бързо ще се изстреляме у космоса (с или без македонци).

По скоро Варна/Бургас да направят, че маса народ се изтрепа там. Не, че по проходите не стават катастрофи.

колко гладни строители имало , Боко замина и веднага се появиха строителните плъшоци ... смех

Лейка, асфалт не се яде по принцип, ама тоя дето съществува някой го яде, гледай какво става по пътщата :(

Eто това е едно хубаво нещо. Само типично балканският тутлявеж не ми харесва. Когато до 3 месеца е готов проекта, а до 2 години прережем лентичката, тогава можем да кажем че сме европейци.

Този тип е толкова компрементитан...колкото магистралите на Бойко

Като завършим всички останали магистрали, ще разгледаме тази идея

Този тип е толкова компрементитан...колкото магистралите на Радев...

То земя не остана, магистрала до магистрала, откъде ще вземаме пари за ремонт и поддръжка? Не е ли по-добре да възстановим железницата?

Аспаруховият мост ще падне, селските пътища са пред изчезване а ме се чудят как да прилапат някой лев за своите хора. Куче влачи параход а парите за пътищата са най - лесни за присвояване.

Не сме направили тия, че почнахме и да ги свързваме.

И този сънува милиони от магистрали..........

За мен първо трябва да се дострои до края автомагистрала Хемус след това АМ Черно море но тя да почва от Румъния да преминава на юг през Резово чак до турската граница! След това Струма и чак най накрая да се мислят такива работи като АМ Рила! Да не говорим че в Северна България има доста пътища още да се строят тунела под Шипка там е много належащ пътя от Казанлък през Шипка до Плевен е много тежък тези завой там като минаваш може да си издрайфаш червата там трябва да има задължително тунел!

Кой идиот ми удари минуса за коментара какво нередно казах и неправилно?

няКОЙ пита ли Ви съгласни ли сте да ПЛАЩАТЕ за МАГИСТРАЛИ - скоро гласувахте? КОЙ КОЙ КОЙ Ви пита?

Тунел под петрохан, Е най - важното, за да свържем Северна и Южна България. Северозападна България ще живне много бързо. Бизнесът и имотите ще се раздижат! Гласоподавателите ще са щастливи!