48 капана, като завоя край Своге, ни дебнат из България

Възможно е банковата гаранция на изпълнителя да не бъде достатъчна за възстановяване качеството на пътя-убиец

Обратно в новината

Коментари - 48 капана, като завоя край Своге, ни дебнат из България | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Как са приемат обектите при нас...на софра

За един подпис, ядеш и пииш на томбак...супер

Де да бяха само 48. Аз лично познавам поне 5 такива места само по магистрала Тракия, в участъка от София до Пловдив. А пък Чирпан-Стара Загора въобще няма смисъл да се коментира.

при неразумно шофиране навсякъде можеш да се размажеш, а който кара внимателно никакви капани не го дебнат

48 участъка? Дали и кога ще бъдат поправени не е ясно. Поне публикувайте карта.

друга новина ще има ли тука, или да излизам?

Нещата не са толкова прости. Отделно - не забравяй че не си само ти на шосето.

Не мърдай!!! Скоро ще има ПТП

Защо откъм пропастта има мантинела, а откъм залесения стръмен склон - китайска стена? Не трябва ли да е обратното, извинявам се за въпроса.

Като го гледам този тесен път на снимката и оградата, страх ме хваща. А Свинетка Павлова и Боко дебелеят.

Оставки

Стената е за да не се обрушва ската върху шосето :) Мантинелата за съжаление няма как да спре автобус.

Нали заместник министъра каза че било завишена скорост....

4800 не 48 уточняваите се но не са дупките по пътя виновни а шофиорите

Държавата това е ТОЙ!

Основният проблем е мантинелата-ако имаше стабилна мантинела и заспал да е шофьорът и асфалтът да е пързалка,пак нямаше да има жертви

Трейс гадни ГЕРБ-ери, на премиера хора.

Не е съвсем така. Ако познаваш пътя, ще намалиш. Но, има стотици места - изненади. Напимер хубав прав път и изведнъж пропадане, което по хоризонталата не се забелязва. Включително съм попадал на свличания на пътя с обратен вираж в самия завой.

Бях забравил крачкомера на телефона включен....и докато карам колата от Хисар до Бургас по магистралата ...и гледам съм направил 2000 крачки....:)) Няма майтап!

Не мисля, че трябва да разчитаме на мантинелата да ни спасява. Нейната функция е да очертава пътя при лоша видимост и нощем. Иначе из страната има много мантинели, които са отнесени като меко масло от шофьори, каращи с превишена скорост!

В страната има 48 капана, но не казват кои са, иначе няма да е капан.

но проблемът бил в "плаващ" битумен и мантинели... ей... безбожно племе, просто и нагло.

Какво да искаш от народ където неспазването на правилата и законите е масово явление освен подобни трагедии!

През 10 километра има опасни участъци Поне ги обозначете Само местните ги знаят ,а всички други се грешен

Интересно, изглежда пътя е ограден от една страна с бетон заради ската, от другата с бордюр заради пешеходната зона. Не виждам толкова на често "отвори" където водата да се отече в случай на нужда. Не мога да определя има или не страничен наклон, но от видяното по бг пътищата мисля че не. Тоест, при силен дъжд според мен там ще става като водна пързалка. Минаващите от там могат да потвърдят. След това за мен лично изниква втори въпрос: защо мантинелата не между пътя и пешеходната част ? Да оставим, че изглежда като тенекия от консерва.. Също, при така поставената мантинела зад пешеходната зона обричат всеки човек ходещ там да бъде пометен от кола при инцидент. Що за малоумщина?

Капани за калпави шофьори има много!

Завоят е много тесен и на практика големите камиони и автобуси навлизат в насрещното.

Oх колко си проз Саше.. Дори да се имаш за Лауда младши с умения на японска нинджа, при скапан път дори и умеещ водач може да те вкара в беля. Та по-кротко

Учудващо е, че всеки ден няма такива катастрофи в тази корумпирана страна с корумпирани полицаи.

Същият ден на мантинелата на Осиковица махна предният и задния мост на един форд при скорост над 100 и по нея имаше само драскотини, а тука не можа да задържи автобус по допирателната.

Контрол няма - за никого - от горе до долу. Хората спазват правила, когато неспазването се наказва. Фас, хартийка - никой не си позволяваше да хвърли на убицата.

Не 48 а 480 милиона капана тепърва чакат българската народност,тя не знае какво и се е случило на 09.11.89г. и чак след 70 години ще го осъзнае, когато ще е много късно, ако изобщо остане до тогава. Все пак това е знак,че България е тръгнала по пътя към своята поредна национална катастрофа. Без съмнение.

С превишена ДА!, но повярвай ми, ако слизаш Шипка или Кърнаре било то и с 30км и се хлъзнеш към края на пътя друго ще мислиш за мантинелата... Ако тази бе солидна, поставена пред бордюра а не там на бабинта си друго щяхме да четем. За мен пък остава питанката, как аджеба при 45км/ч може да минеш през цяло платно , бордюр , мантинела и да се преобърнеш. Това не е важно, важното е че поредната група мили хора завеки напсунаха този свят.

Обявете ги тия капани или се страхувате, че са заложени от "свои" хора?

Шилo

"Не съм убеден, че парите по гаранцията ще стигнат" - а кой е "пуснал" тази ОП с толкова малка гаранция?? Оставкабе!!!

Явно предстоят. Сега започва серията.

Скатът е залесен. Значи и с мрежа би бил обезопасен, както е по други пътища.

Това добре. Много удобно. Шофьорът виновен, прегледа ненаправен, времето дъждовно, строителят калпав... Но защо се пропуска първопричината - проекта? В такива участъци (над пропаст) е задължително по проект да се залагат стоманобетонни бордюри "Ню Джърси". Те връщат в пътя всичко, и тирове, и рейсове, и коли. Ако в проекта е имало такова изискване и строителя не го е изпълнил тогава вината е 100% негова. Но ако го няма и не само това, а е заложено мантинелата да е в тревата, а не в тротоара и да не е усилена двойна - тогава още от проекта рискът за тежко ПТП е налице. Как се одобряват за изпълнение такива проекти? И още къде е бил Надзорът? Абе много въпроси...

“ Пътят е приет без никаква забележка от 20-членна приемателна комисия.” - покажете ги тези хора , да ги видим кои са, какви са, що за специалисти са! Хайде бе боко, покажете ги тези калинки, нещо цацаров няма ли да им повдигне обвинения? На шофьора сте изровили че имал 3 акта за 40 год.стаж хайде расмърдайте гербаджийските кратуни и ни покажете тези твои КАЛИНКИ, приемащи в експлоатация пътища неотговарящи на никакви стандарти. А ти тичкаш да режеш лентио да си правиш реклама на пътища посртоени със заеми, и не отговарящи на никакви норми на безопасност. Журналистите и те са виновни, като стане катастрофа ходят при съседи, близки , приятели, разпитват,ровят. И вие журналистите намерете поименно кои са хората от тази комисия, тези от комисията други пътища приемали ли са? Гербаджийска смрад отвратителна затри още 16 човека и почерни поне едно 40-50 семейства.

Гарантирано от бившите наемници на комунистите и сега най-мразещите ги управници- ГЕРБ!

Елате да видите пътя Габрово - Трявна.Големите и последователни завои не биха били проблем ако положения асфалт прави сцепление.Но асфалта в този участък е абсолютно некачествен без сцепление и опасно хлъзгав при дори съвсем лек ръмеж.Трябва ли и там да стане нещо страшно за да се обърне внимание?????????????!!!!!!!!!!!!

Постиженията на европейски ориентираното управлението - пътища и инфраструктура...

Тя цялата държава стана един капан!

Прочетох в друга медия:"Едва на 26 години Калин Борисов ръководи строежа на магистрала “Хемус”". Сигурен съм, че младежа е умен и работлив... но си мисля дали той е правилния човек за такава отговорна длъжност? Кога успя да натрупа професионален и управленски опит....?

В България местата като това с аквапланинг не са 48 ,а 4800!!!Този нещастник министъра дрънка глупости.Пътищата не се поддържат .Навсякъде канавките са задръстени с пясък, пръст, растителност дори дървета!Защо и докога търтеите от НАПИ ще лежат ще пърдят и ще вземат пари без да си вършат работата?Колко хиляди трябва да измрат за да се задейства така наречената държава?

Такъв шум се вдигна за голямата акция на КАТ по пътищата Сега само тишина Водачи с купени книжки пътища със закупен сертификат за годност Кво толкова

Навсякъде в Европа и по света "Ню Джърси" бордюрите са широко използвани в рискови участъци, включително и в разделителната ивица по магистралите, по мостове, над пропасти, при тесни планински пътища и т.н.. У нас те са екзотика по-скоро. Най-вероятно повечето от тук четящите дори не знаят какво представляват поради тази причина (стоманобетонов монолитен и с голяма маса бордюр с Н=1,0-1,5 м с извит профил, стесняваш се по височина). Но те са най-добрата осигуровка срещу излизане от пътното платно. И е крайно време да започнат да се залагат в новите проекти, а там където ги няма - да се поставят спешно, за да се предотвратят в бъдеще такива трагедии.

Като онези недоразумения от ГМ Кусев и оня Христиан. Нямат един ден трудов стаж, а толкова пари. Не всички сме равни пред закона. Явно тези дето управляват са по-равни. Нарича се злоупотреба с власт и е престъпление някъде в по-уредените държави.

Като малък много си играел на пясъка с багерчета и камиони

Сега като видите Севлиево - Габрово този ще Ви се стори песен, не че скоро ще го видите, той от май до сега забелязвате колко е напреднал.. И беше важно накуп да се разорава, вместо поетапно, как иначе ще минеш от Трявна до Севлиево през Търново.., освен ако не искаш да си строши колата по 'обходните' пътища, асфалт не видели.