48 капана, като завоя край Своге, ни дебнат из България

Възможно е банковата гаранция на изпълнителя да не бъде достатъчна за възстановяване качеството на пътя-убиец

Обратно в новината

Коментари - 48 капана, като завоя край Своге, ни дебнат из България | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На тоз целия път ремонта се проточи ужасно много. Караш си и изведнъж на завоя баш по средата на лентата знак Ремонт на пътя... аааа късмет няма насрещно движение... Караш бааавно щот очакваш работници с машини... и така 2-3-5 км... НИЩО. Оппп... още един такъв знак тоя път след грубо отсечен асфалт на цялата лента... спирачкииии... молиш се тоя отзад да реагира овреме... После тряяяяссс с 40 км/ч сякаш бордюр качваш... За окачването на колата не говорим какво му се случва... гуми, джанти, дреболии. Що така?! Ми щот пак сме отсекли асфалта и никой не знае де са пътищарите и КОГА ще сложат новия асфалт. Пък тоз тоя асфалт стария махнем 1 слой... Равно изглежда, еее направо новия ще сложим... И там рязане на лентички не помня да имаше. Обаче кат го пуснаха нямаше маркировка... Нощем беше отврат, особено покрай заведенията, хората на платното... Виждаш ги в последния момент, щот срещу теб карат на дълги... Защо? Ми няма маркировка, бе. Пътя ли да гледам, за хора ли да гледам, скалата или дерето да следя... Ха да видим кат имаме знак 40, Някой прави ли сметка дали ръми или е порой? Или това е за сухо време. Някой пробвал ли е да кара с 30 при ограничение 40? Нали веднага отзад ще стане революция. Никой почти съвсем съзнателно не увеличава дистанцията, и ако случайно го направи веднага някой "тарикат" се намъква там. Гумите на автобуса дали не са били стари... или всесезонни примерно... И защо мантинелата е зад тротоара?! Или пък КАТ защо не са отбивали автобусите особено преди тоз участък в пороя?

В момента осветлението в тунела Траянови врата в посока София не работи. А патрулката глобява колите преди отсрещната посока, вместо да предупреждава шофьорите преди тъмния тунел.

Грешна информация. Да се чете: " В България има 48 участъка от по 1-2 километра по които може да се кара НОРМАЛНО"

Аз като гражданин на БГ мога и сам да си разследвам. За 5 минути приключих разследването и установих виновните. Те са: 1. Собственика на "Трейс", който умишлено е извършил ремонта на завишени цени, с нискокачествени материали, с нискоквалифицирана работна ръка, и съвсем не както би следвало да се извърши подобен ремонт. Въпреки 5-те сигнала за некачествен ремонт, не си е мръднал пръстта. 2. Отговорните лица от всички агенции и институции, които са вземали заплати без да вършат нищо, които поименно са си сложили подписа под всички документи, които са узаконили извършеното от Трейс. 3. Надзорната фирма, която е подписала, че всичко е ОК, въпреки, че не е. 4. Всички отговорни лица от съответните институции, които не са взели мерки, въпреки сигналите за некачествена работа, да принудят изпълнителя да ги отстрани, или да възложат на друга фирма да ги изпълни, а регресът да отиде при Трейс. Във всички договори за строителство има т.нар. "Гаранционен фонд", който се удържа от изпълнителя, и се изплаща в края на гар. срок, ако всичко е ОК. 5. Всички тези, които продължават да дават общ. поръчки на Трейс, въпреки десетките некачествени ремонти и строежи, извършени от тях. И 27.08 не би трябвало да е ден на нац. траур. Денят на нац. тряур трябва е е датата, на която една крадлива комунистическа сбирка от мафиоти, наречена ГЕРБ, взе властта.

6. Всички държавни служители от съответните агенции, които допускат по пътищата да се движат превозни средства, които в никоя нормална държава не могат да минат преглед. 7. Собствениците на фирмата-превозвач, която с ясното съзнание, че кара един пребоядисан 17 год. барутник, излага на опасност всички пътуващи. 8. Шофьорът-собственик, за когото знаците не значат нищо.

Забрави инженерите от Трейс, които също са си сложили подписа, че всичко отговаря на изискванията. Инженерите имат права, подобно на лекарите.

Слушах сутринта дърдоркото Нанков по една от телевизиите. Говореше предварително написани али-бали, като отговори на предварително зададени шменти-капели въпроси. И нищо конкретно, освен това, че не знае какво да прави.

АПИ ги карали да ремонтират-"Трейс "Не щат! А във времето правят др.улици и пътища по Обществени поръчки!? Гледам им"ремонта "на"Цариградско шосе "и се сещам какви са им останалите..... Но са "любимци "на Властта не само в София. Няма как да се случи нещо качествено ако струва 10 лева,а 5 се "отчисляват ".

Всички са забравили трагедията с автобуса убиец от "Бакаджика", който премаза и уби18 души!

Дали са я забравили или не е отделен въпрос. Катастрофата на Бакаджика няма нищо общо с настоящата, защото стана по причина разкапан автобус. А тази е заради разкапан път.

Толкова? Че то само по пътя Слънчев бряг - Обзор, който в момента колабира от: свръх трафик; лошо състояние; никаква поддръжка, са най-малко 20.

Докато най-важното са комисионните и материалното, хората ще страдат от подобни трагедии. Защо в повечето автобуси няма задължителни колани? Защо автобусите с колани се произвеждат от 2008 година, тоест повечето автобуси в България са от преди това. И все пак какво да очакваме за страната, която се е превърнала в автомобилната гробница на ЕС? Едва ли в някоя друга държава от ЕС по пътищата има толкова стари и неизправни МПС-та!

Всичко което правят при Герб и неговото Управление ,все не е така ! То плочките пред НДК на 2–рия ден почват да изкачат , Магистрала Тракия напукана и изронена , сега и пътя Убиец е като стъкло при Своге ! Това Управление на Борисов е вредно за България и трябва незабавно да си подаде Оставката , без да се замисля , това което направиха е истинско Убийство на бедни хора ,жал за децата загинали и болни , Бог да ги прости !

ХА ХА ХА - Това с всичко, все не е така е генетично заложена комунистическа практика. Още от тогава здравеопазването ни не е така, строителството ни - не е така, промишлеността ни не е така - абе всичко не е така, както трябва. А како да очакваме от хова образовани и възпитани през комунизма, да си свършат аботата ли??? това е невъзможно, нама как да си възпитаван по системата на "втория начин" и после да си нормален и отговоренпрофесионалист и човек. Дока то не измрат родените в робство е нормално да не е така, както трябва, добре е че при това управление има опити нещо да се направи, защото като изключим правителството на Костов, при друго правителство, нищо друго освен топамне на топката и крадене не сме видели. Оборете ме с доказателства ако можете!!!

Що, 25 годишните милеят за род и родина ли? И са едни човеколюбиви и безкористни .... Мани, мани!

Какви доказателства ти трябват, след като самия ти си противоречиш? Бате ти Бойко - бивш комунист телохранител на комунист N1 - Т. Живков. Лиляна Павлова - внучка на партизанина и член на ЦК на БКП Георги Павлов. Пътят при Своге е рехабилитиран по времето когато Л. Павлова е министър на регионалното развитие и благоустройството за цена малко повече от милион лв. за километър.

Интересен е въпроса на колко още такива негодни пътища борисофф е резнал лентичката даващ възможност хората по тях да играят руска рулетка.

Снощи в новините, един шофьор изля голяма туба с вода, за да покаже накъде се оттича водата и нагледно показа грешния наклон и как става водната пързалка.

Варвари от лакомия направихте тези некачествени пътища убийци ! Всички са отговорни за убитите хора при Своге и Борисов и неговата Шайка ! Подавайте си Оставките и да ви съдят за това че Унищожавате бедните Българи ! Ако не го направите , проклятието на Българите ще ви преследва ,където и да сте !

Въпросната "Трейс Груп" не е ли фирмата, която изгражда и магистралите?

Защо не видяхме изявление на ония двама братя / не Галевите/ дето режат ленти а сега мълчат и пускат да обясняват поредните бушони а те като ТАТО чакат да мине бурята

Е сега е време за действие: 30 съдебни иска срещу фирмата, правила пътя. И още 30 срещу комисията, която е е приела пътния участък. И още 30 срещу транспортната фирма! Да видим следващия път кой глупак ще си сложи главата в торбата и ще се подпише под некачествена пътна настилка ............. независимо от това, чия собственост е строителната фирма!

Онзи с колекцията от лентичките.

Пътят е в чудесно състояние. Първо го виж с очите си, после търси вината под вола. Сигурно и дърветата покрай пътя трябва да махнем, че да не се блъскат дебилите в тях.

Той хубаво е в чудесно състояние, но сцеплението в този участък май е наполовина на необходимото, а ? За капак е направен идиотски, и водата се събира в единия край и създава условия за аквапланинг ... Искаш ли да обясниш на роднините на жертвите, как всичко е идеално, чудесно и прекрасно, и те просто не са имали късмет?!

"Рейсът е марка "Ман", 37-местен, въведен е в експлоатация през август 2001 година." А докога превозите на хора ще се осъществяват от 20-годишни автомобуси? Представяте ли си колко милиона километра има един такъв автобус и колко е амортизиран? И като прибавите към всичко това и българската действителност...

Абе тъпанар , автобуса може да е на една година и за нищо да не става , а може да е на 30г . и да е в добро техническо състояние , затова има задължителни технически прегледи , а до колко тези прегледи са добри , това е друг въпрос .

То и млечните продукти трябва да са задължително от мляко, ама слагат и палмова мазнина, нали. Има неща, които не могат да бъдат ремонтирани, защото излиза по-евтино да си купиш нов - в един момента всичко трябва да се подмени. Колко автобуса се подпалиха? Та, кой е тъпанар? Трябва транспортните автобуси да не са по-стари от 5 години. И това трябва да стане със закон!

И като ти кажат 100 лв. за билет Варна-София и ще хлъцнеш. То нов автобус не се купува с въшки. Който е пътувал на запад с влак знае за какво говоря- бързина, точност, комфорт, чистота... ама за 30 км даваш пари колкото за самолет от София до Германия. Няма как с трици маймуни да ловиш. Ние българите само искаме, ама като стане време да плащаме и се дърпаме- крием данъци, возим се гратис, трошим и крадем общото.

Очаквайте такива трагедии и на магистрала ХЕМУС, на всички участъци където се прави ремонт от 3 години насам, се полага асфалт който след това няма никаво сцепление с гумите. Този асфалт изглежда много лъскав, като стъкло буквално, и след дъжд или някаква влага става много опасен, да не говорим, че зимата се обледява много бързо и е абсолютна пързалка. Наистина този асфалт е само за алея или някаква пешеходна зона, но не и за пътища. РУШВЕТЧИИТЕ от АПИ и всички там които са замесени в търговете за тези ремонти от 3/4 години са за затвора, никакви ремонти не се правят, а само се крадат парите за това. Толкова катастрофи, толкова загинали по нашите пътища не е имало никога, едначаст измряхме от некадърни лекари, друга част измря от отровите които ядем всеки ден, а другата се избиха по пътищата на нашата страна. Това показва каква държава имаме в момента, и какви ни управляват. Трагедия след трагедия в милата ни Родина и това е благодарение на ПРОДАЖНИЯ НИ ПОЛИТИК. Тези фирми на по един ден които печелят без проблем търгове за ремонти, търгове по европроекти, търгове за храни и т.н., са фирми на психично болни или на малоимотни - поне това показват всички проверки - ако има такива. НЯМА ОПРАВИЯ В ТАЗИ ДЪРЖАВА - ДОКАТО ИМА ПРОДАЖЕН И НЕГРАМОТЕН ПОЛИТИК В ПАРЛАМЕНТА. ТОВА Е !!!

При силен дъжд автомагистрала Хемус е същия убиец.

Затова като вали намалявам на 220. Иначе газ до дупка.

Всеки знае как се извършват техническите прегледи на превозните средства. Ако същите автомобили трябва да се проверяват в Германия, Великобритания, Франция или други страни, над половината от тях няма да бъдат пуснати на пътя. Печките без катализатори ще са първите спрени.

Българска работа. Калпав път, калпава поддръжка, калпав шофьор, калпав автобус и повсеместна корупция да се вземат едни пари. Сигурнен съм че никой няма да поеме отговорност за случая както обикновенно. Проблема си е на самите давещи се. В България всеки се оправя по единично.

Aleko

Така немарливо приемат всички обекти.

От една страна пътят бил приет от 20 - членна комисия без никакви забележки, а от друга страна дефектите следвало да бъдат отстранени!!!

след като пет пъти са ги молили да отстранят проблема,сега всички виновни трябва да бъдат стискани за гушата и малко преди да пукнат да ги отпуснат.и така - пет пъти.не шестнадесет по пет

1. На кого е "Трейс Груп Холд" АД 2. След като 5 пъти са помолили внесен ли е иск в прокуратурата или се чака да изтече гаранцията 3. Печелила ли е "Трейс Груп Холд" АД други държавни и общински поръчки и къде- какво е състоянието към момента . 4. Имало ли е откриване на пътя и кой го е открил и бил в гърдите .

Тея са царете на магистралата

Прави ми впечатление, колко бързо бяха ангажирани интернет тролове, чиито коментари хвърлят вината върху шофьора. На тахошайбата пишело 41 км/ч, което е в рамките на грешката от измерването (всеки автомобил, включително товарните/автобусите показват малко по-висока скорост от реалната).

Ако пътят не е ремонтиран съгласно договора, ако дъждът е бил силен и видимоста намалена, шофьорът е длъжен да се съобрози с тези условия. В България всички пътища не са в добро състояние. НО, при разрешена скорост до 40 км., шофьорът е карал с 53 км. Това е с 33 % по висока скорост. пример- при разрешена скорос 100 км, С 33% по висока скороста става 133 км.ч. Вината на шофьора е 90 %, другите проценти са за условията. Не правете политика от нещастието.

В друга статия пише, че е карал с около 45. Трудно е, почти невъзможно, да се изчисли с каква скорост е карал точно. В конкретните условия може единствено да се предполага и спекулира пред медиите и хората.

А някой замисля ли се, колко шофьори карат с 10км/ч повече от ограничението. А колко катаджии спирт шофьор ако е с близо до 10км/ч над ограничението?!? Хайде да не вменяваме вина без доказателства! А и дали някой е чел колко е грешката от показанията накилометража на таблото?!

Винаги съм се чудил от къде са сигурни, че скростомера е застинал точно на скоростта с която се е движил автомобила!? Ами защо при удара стрелката да не се е преместила към по-високото показание?

"Чрез видеозаснемане от дронове и външна консултация Институтът за пътна безопасност ще търси причините за тежкия инцидент на пътя, който само преди две години е ремонтиран за 23 млн. евро." Причините са ясни. Вероятно ремонта е струвал примерно около 5 милион, а останалите 18 милиона са потънали някъде. Това е основната причина за всички трагедии в държавата. И после да не се чудите защо мигрират все повече хора. А дали при жилищното строителство се случват същите неща - вместо 100 тона арматура и 50 тока чакъл, да се влагат едва 50%? "Фирмата-превозвач притежава общо 6 автобуса. Транспортното министерство я е проверявало преди няколко месеца, когато всичко е било изрядно. Заместникминистърът на транспорта Ангел Попов: "Всички документи на фирмата са изправни. Нашите съмнения са, че той не е минал на повторна техническа проверка"." Доколкото си спомням, ГТП, както и документите за транспортните фирми се контролират и издават от небезизвестната ИА "Автомобилна Администрация" към която са и ДАИ.

Всеки, който е минавал на този участък знае, че асфалтът и пътят са перфектни при нормално каране. Но няма лошо да се търси виновник. Бих заложил и на международното положение, климатичните промени, както и социалната политика. Важното е вината да не е в шофьорите и в българите.

защото колан е имало :) но позьорите говорят за плаващ битумен, идиоти..

Не е модерно сами да сме си виновни. Трябва да е международното положение.

идете до Охрид, пътните такси ще Ви струват 16 лв. Пътищата са добри, с изключението на този за БГ (от Куманово насам) - но това си е политика. Ще видите как се строи магистралата до Охрид през изключително труден терен и как едновременно се правят мостове и тунели на протежение от 50 км. Не видях Зоран Заев да е постоянно по телевизията им и да се "гордее" с поредните асфалтирани 5 км.

Дори Македония, на която се присмиваме (незнайно защо) има по-добри пътища ! Където не са магистрали, са трилентови, където терена е сложен, поне асфалта, маркировката и пътните знаци са както ТРЯБВА !

В момента имаме най-добрите пътища за последните 1300 години. Ако се сещате друг период - моля, поправете ме. Но проблемът е, че имаме и най-много идиоти за последните 1300 години.

с какво сравняваш? С Via Diagonalis или с Via Pontica?

Колко сте прави за съжаление. Веднага след калотина и се разбира че човек кара по път не в България - и маркировка и знаци и табели, и липса на неравности и кръпки,...... Ама там си нямат боко който реже ленти на негодни пътища

Пич, веднага разбираш, че си в България, защото пътя от София до Калотина е по-хубав, отколкото от Калотина до Солун.

В страната има 48 участъка, подобни на този край Своге, които правят аквапланинг. . . . . Това означава по стара комунистическа традиция че са десет пъти повече и се премълчават или укриват да не се развали хубавото име на соцкомунизма . Всичко си е както по бай тошово време . . . безхаберие и безотговорност . Разликата спрямо тогава е че сега се огласяват нещата .

Когато имаш ограничение на скоростта 40 и вали дъжд , в планина си и караш дърт автобус на 17 години на който няма ГТП и ти си собственика ще караш с 10 км/ч за да осигуриш безопасно преминаване през рисковия участък!

Поредното включване от ПР на Трейс ТРУП.

Очаквайте такива трагедии и на магистрала ХЕМУС, на всички участъци където се прави ремонт от 3 години насам, се полага асфалт който след това няма никаво сцепление с гумите. Този асфалт изглежда много лускав, като стъкло буквално, и след дъжд или някаква влага става много опасен, да не говорим, че зимата се обледява много бързо и е абсолютна пързалка. Наистина този асфалт е само за алея или някаква пешеходна зона, но не и за пътища. РУШВЕТЧИИТЕ от АПИ и всички там които са замесени в търговете за тези ремонти от 3/4 години са за затвора, никакви ремонти не се правят, а само се крадат парите за това. Толкова катастрофи, толкова загинали по нашите пътища не е имало никога, едначаст измряхме от некадърни лекари, друга част измря от отровите които ядем всеки ден, а другата се избиха по пътищата на нашата страна. Това показва каква държава имаме в момента, и какви ни управляват. Трагедия след трагедия в милата ни Родина и това е благодарение на ПРОДАЖНИЯ НИ ПОЛИТИК. Тези фирми на по един ден които печелят без проблем търгове за ремонти, търгове по европроекти, търгове за храни и т.н., са фирми на психично болни или на малоимотни - поне това показват всички проверки - ако има такива. НЯМА ОПРАВИЯ В ТАЗИ ДЪРЖАВА - ДОКАТО ИМА ПРОДАЖЕН И НЕГРАМОТЕН ПОЛИТИК В ПАРЛАМЕНТА. ТОВА Е !!!

Не знам каква е тази технология ,/която прилага фъндъка ,за да се докаже колко е добра и не краде/телена мрежа под асфалта?Какво е това чудо ,къде го е видяла,или за повече в джоба и."дясна ръка ляв джоб" В България няма ни един път по който да се кара безопасно. За третостепенните,за селата те са забравени и оставени на доизживяване.Иначе,данъците скачат,хората си плащат и това се нарича "Държавата на МУТРИТЕ.Голям рестарт има там.Вървим от зле на все по зле. Никой не е в състояние да се захване с нещо ,даже и някой лев да е спестил,тук почва за малък бизнес няма.Само за АКУЛИТЕ ,само за крадците във властта има място. Какво следва от това?По добре е човек да не мисли.Прокобата наречена МУТРА тегне тук.

по ваше време пенсии нямаше такава технология но ако излезеш от вашето село малко в чужбина ще я видиш навсякъде

Защо трябва да го обиждаш човека, щом ти говори за бул. България - значи не е от село , а о престижен софийски квартал.

Видях на бул. България как работят и полагат първо мрежи - добре изглежда.

А капаците на шахтите как мислиш - дали ше бъдат под нивото на пътя или над него. Напоследък ги правят все под нивото:

Телена мрежа се слага за армировка, дори става по здрава армировка, по сигурна и издържа на вибрации и усукване, но тази армировак / с телена мрежа / не се предвижда да се полага на асфалт, а само за бетон. Асфалта няма тази здравина, а и с течение на времето, от топлината която се нагрява лятно време, се предава на металната мрежа следствие на това телената мрежа се отделя от асфалта, асфалта ще пропадне през мрежата и след около 3/4 години тази мрежа може да се покаже над асфалта. Ако тази мрежа се полага във бетонна настилка - това няма да се получи. Явно някой който иска да укрепи асфалтовата настилка допълнително не е запознат с технологията. Армировката е добра идея, но не е за асфалт. Явно терена е много неустойчив, има движение на земна маса и някой иска да се презастрахова, е да, но не е това начина.

Не знам дали асфалтът се яде или не, ама някои хора в управлението не се наядоха от тези магистрали. Дано се задавят с откраднатите пари! ББ - Строителят на магистрали у нас, само се хвали, но всъщност това са пари на вятъра.

Ами то ниска култура , ниско съзнание , липса на дисциплина и резултата са капани окошп нас!

Министъра дали си вярва или просто ни заблуждава защото Трейс е на неговият Началник и досега са прибрали над 1 милиард, разбира се качеството е видно какво е и продължават да ни обясняват за неща с които се сблъскваме всеки ден - злоупотреби, ниско качестово, никакво подобрение в посока стандарти, а от там следва смърт, бедност и мизерия.

За неопитните шофьори капани да искаш , за тях всичко може да е капан особено ако правилата са ти чужди!

Снощи в новините, един шофьор изля голяма туба с вода, за да покаже накъде се оттича водата и нагледно показа грешният наклон и как става водната пързалка.

За неопитните хейтъри като "А", 59 годишния Григоров е неопитен като шофьор. Баси УВЕХНАЛИТЕ ГЕРБ'ЕРИ на БАЙ ХОЙ?!

Стига сте спекулирали бе! По 100 моториста и повече минават на ден през този завой, и повярвайте, не карат с 40! Асфалта е гладък, но това не означава, че няма сцепление! То и знаците са сложени за да ти подскажат нещо! Просто трябва да се съобразяваш с пътната обстановка! Всяко подценяване води до лош край! Много хора си надценяват възможностите и тези на превозните средства!

Откакто ти махнаха предния пост, започна да говориш като ОНИЯ КОИТО СА ВИНОВНИ ЗА ТАЗИ ТРАГЕДИЯ.

Нямам преден пост!

Да, вече нямаш....

Не съм писал преден пост! Съвпадение на името е вероятно!

Много просто - 20 члена на приемателната комисия на съд за предумишлено убийство. Заедно със собствениците и управляващите строителната компания! Така е в правова държава! Ако обвинят само шофьора, както направиха с влака, затрил цяло село, значи живеем в мафиотска държава и в мафиотски съюз!

Тази лентичка я е рязал Боко, до него се е усмихвала Лилянка, останалите 18 не ги познавам.

И като си помисли човек,че всичко това е от алчност,от прекалена алчност,че парите за пътя се разпределят между спечелилия търга,за този над него,и за гробарите във властта ,какво остава за построяването на пътя сигурно 1/5. Нищо ,нищо не е построено и направено с цялата сума .Така е и със санирането.Всеки блок е по различен начин саниран" според зависи "кой живее в него и с какви връзки разполага. България е" червива " от корупция.Ненаядени ,сега национален траур.Лицемери,престъпници,безсрамници ,безродници....задавете се вече.

Местата където човек може да се пребие са 48 ама по 100. Само за пример ще дам пътя от София до Самоков много завой няма оттичане на водата, парнали камъни колкото колата. За две години ежедневно пътуване съм ставал свидетел на безброй птп-та, в тава число паднали коли в дерето, камък паднал на предния капак и с големина на двигателя,свлачищата са ежедневие, чисто нова гума изкара две седмици и я хвърлих барабар с джантата. Иначе съм си платил гражданската, технически преглед, винетка, пътен данък, ежедневния акциз на горивото, ремонтите по колата и всичко останало.

Очаквайте такива трагедии и на магистрала ХЕМУС, на всички участъци където се прави ремонт от 3 години насам, се полага асфалт който след това няма никаво сцепление с гумите. Този асфалт изглежда много лускав, като стъкло буквално, и след дъжд или някаква влага става много опасен, да не говорим, че зимата се обледява много бързо и е абсолютна пързалка. Наистина този асфалт е само за алея или някаква пешеходна зона, но не и за пътища. РУШВЕТЧИИТЕ от АПИ и всички там които са замесени в търговете за тези ремонти от 3/4 години са за затвора, никакви ремонти не се правят, а само се крадат парите за това. Толкова катастрофи, толкова загинали по нашите пътища не е имало никога, едначаст измряхме от некадърни лекари, друга част измря от отровите които ядем всеки ден, а другата се избиха по пътищата на нашата страна. Това показва каква държава имаме в момента, и какви ни управляват. Трагедия след трагедия в милата ни Родина и това е благодарение на ПРОДАЖНИЯ НИ ПОЛИТИК. Тези фирми на по един ден които печелят без проблем търгове за ремонти, търгове по европроекти, търгове за храни и т.н., са фирми на психично болни или на малоимотни - поне това показват всички проверки - ако има такива. НЯМА ОПРАВИЯ В ТАЗИ ДЪРЖАВА - ДОКАТО ИМА ПРОДАЖЕН И НЕГРАМОТЕН ПОЛИТИК В ПАРЛАМЕНТА. ТОВА Е !!!

Че ти, като толкова ги разбираш нещата, що не станеш политик и не оправиш нещата. То щото политиците не са произлезли от този народ , а са извънземни. Аман от разбирачи,ама друго си е да си плюеме.

Немога да стана политик защото не съм смешник като теб, а такива като теб ДАЛ ГОСПОД В ТАЗ ДЪРЖАВА.

НЕ говори глупости. Да - политиците нямат нищо общо с хората, които управляват. И то от много години - от Освобождението. А от 70 4 г. е постепенно е скъсана всякаква връзка, защото у тях първо беше властта да назначават собствените си некадърни синчета по разни постове, а след това взеха и парите ни. Сега имайки власт и пари те мутират в своите собствени среди и моделират всеки случайно попаднал в техните кръгове по свои образ и подобие. По този начин се е оформила една престъпна прослойка, все мнооого отдалечена от нармалните хора. Пример за това е лапацалото Николай Нанков пред тебе. Тези хора имат съвсем друго съзнание и мислене и основната им цел е като целта на всеки плазмодий - да се задържи колкото се може по-дълго в гостоприемника.

той си е просто лаещ пенсионер а те разбират от всичко,точно като евнусите

Масово не се спазват правилата за движение по пътищата у нас и за разлика от другите закони тук последиците от това са трагични!

значи каква стана тя. комисията и кой знае още колко нагоре взели едни пари и приема без забележки. после почват катастрофи и казват на фирмата - аве не че сме искали кой знае какво от вас, ама чак пък такъв боклук. фирмата и тя вече прибрала парите и им казва - гледайте си работата. какви предписания са им давани, кой ги е давал и за какво точно - оправете пътя. ама какво точно да оправят, някакви параметри дали има? и сега - държавата можела да си търси нещо си там по съдебен ред. ами то всеки може да си търси каквото си иска по съдебен ред. защо 5 или колкото са там предписания за нещо си? защо след първото, останало без никакво внимание, не са завели дело? само глупости, толкоз тъпи че чак е обидно.

Този път през Своге бая време си стоеше без никаква мантинела докато го ремонтираха, ползваше се дълго време, и чак накрая я сложиха

Усвояват се пари за пътища, магистрала, екопътеки. Това добре - но за поддръжка плаща ли някой, планира ли се? И най-хубавата пътека на Витоша след един сезон е сипей, какво остава за селските и други шосета. Кой построил, кой построил - а кой поддържа и как? След мусонните дъждове и порои какво се чудим.

Преди два месеца лаборатория на АПИ тествала настилката на пътя-убиец край Своге, където днес се обърна автобус и загинаха 15 души. Това съобщиха за Фрог нюз източници от Главна дирекция „Национална полиция“. Оказало се, че коефициентите за плътност и сцепление били в пъти под допустимите, но никой не си направил труда да вземе мерки. Причина за тестовете в региона били множеството катастрофи. По тази причина били изпратени експерти, които да проверят дали асфалтът е наред. Според източниците ни той наподобявал този, който се полага на детски площадки. Не е изключено това да е причинило настоящата трагедия. Не е ясно дали изобщо ще се търси отговорност за бездействието на ведомството на АПИ. По ирония на съдбата в края на миналата седмица от Института за пътна безопасност алармираха за това, че същият този път е в окаяно състояние, независимо, че е нова настилката. Как да поддържаш нещо което е направено некачественно

А качественото поддържаш ли, или го оставяш на стихиите?

Проблемът е че нема такова С 50% в джобът на някой Омлет без яйца не става но тук го правят

що да не плаща?АПИ за какво е? Те без пари ли са?

ли още пътя , които са негодни,некачествени, опасни, борисов е резнал лентичката. И лидера на една нация се познава по поведението му в трудни моменти. А нашия се е покрил да не би някой да го попита дали има връзка с трейс

Такъв шум се вдигна за голямата акция на КАТ по пътищата Сега само тишина Водачи с купени книжки пътища със закупен сертификат за годност Кво толкова