19 тежки катастрофи стават на ден у нас, 57 души загиват на пътя всеки месец
Ужасяваща статистика за ситуацията по пътищата изнесе КФН
Обратно в новинатаКоментари - 19 тежки катастрофи стават на ден у нас, 57 души загиват на пътя всеки месец | Днес.dir.bg
Коментари
в БГ може да пропътуваш 200 км без да видиш полицейска кола, що ли требе да се регулира движението и да се следи за правилата. А и на най-смешното протестче е бъкано с жандармерия - требе да се пазят задниците на ББ, ЦвЦв. прокурорчета и съдийчета.
Не сравнявайте западните държави по катастрофи с тук защото там народа не е толкова малоумен и дебилен като у нас , тук куцо , кьораво и сакато натиска педала до край без да мисли за последствията и резултата е налице. Нашенеца си мисли че е сам на пътя и целия път е негов и че всички трябва да го пазят понеже не може да преценява възможностите на автомобила си. Отделно богатите мутри които карат скъпи коли у нас са на практика недосегаеми от закона по много причини което ги кара да парадират със брутална агресия на пътя и да дават лош модел на поведение. До като не се промени мисленето няма как да спрат катастрофите и инцидентите , тъжно но факт.
Да се прилага цялата строгост на закона без компромиси и високи глоби за нарушителите. Ако не може да плати - в затвора. Явно и в законодателството има пропуски и недоглеждане.
В Илиноис , щат с 15 милиона население и двойно повече каращи коли избитите по катастрофи са само 400 човека на година. Съотнесено с там , в БГ е 4 пъти по -зле. Само , че в Ил има действаща полиция, сурови закони и глоби, затвор по 6 мес за превишаващи с над 50 км/ч позволената скорост и куп други неприятности и проблеми с намиране на работа за дълги години и отнемане на колата или мотора. Тук е дивотия. На всеки 5 минути се чуват мотори изреждащи 4-5 предавки , което е поне 200км/ч и то в града, мощен рев на коли до 3-та предавка , което е близо 110км/ч пак в града. Да не говоря за това на магистралата как всеки път като карам с около 140 км/ч има няколко коли , които ме подминават сякаш съм спрял , т.е. с над 200км/ч. Не е само скоростта обаче, Неспиране на пешеходни пътеки, стопове, нервни изпреварвания, гледане в телефоните и мн. други нарушения.
Е да, ама на тия форсиращите, знаеш ли как им порастват пишките? Да не мислиш, че е лесно да си с БМВ и малка пишка?
Скапани дръжки на микрофоните и задклавиатурни устройства! Какво значение има дали са били мъже или жени загиналите?! Да не би застрахователите за плащат 50% по-малко, ако е загинала жена или мъж?! Трябваще да питате и да искате данни. 1. Колко от тези тежки ПТП са станали в нас. места, междуграски пътища и скоростни пътища/магистрали. 2. Колко от виновните за ПТП са чужди граждани. 3. Колко от виновните за тежките ПТП-та са употребили наркотици и/или алкохол. 4. Как са разположени брой ПТП-та по 24часова скала? По кое време на денонощието и къде най-често стават тежки ПТП-та? И още и още и още... Как не ви е срам да мълчите бе!?
По третия въпрос си има статистика и отговорът е, че под 1% от жертвите са в ПТП поради наркотици/алкохол.
Навсякъде по света по пътищата се шофира по начина, по който контролната структура на държавата разрешава да се шофира. В България КАТ не работи, съответно има стотици милиони нарушения всеки ден, като чужденциет са най-опасните шофьори, от многото нарушения следват много катастрофи, ранени и загинали. Някъде в статистиката на КАТ да видяхте брой катастрофи и загинали, защото КАТ не работи?
КАТ трябва да бъде закрита защото е корумпирана и да се изгради нова по западноевропейски модел !
Абе махнете ограниченията, премахнете и шофьорските книжки, оставете ги да се избият! Тъкмо по бързо да се свършат.
Доказано е емпирично, че превишавайки допустимата скорост от 140 км/ч на магистралата с 40 км/ч, пишката нараства с 2 см. А аз се чудех, що всички карат с 200 по магистралата.
Ама важи само докато си на 200км/ч скорост, после спада двойно и ти трябва я намериш с гребенче! Анадънмо!
"Ужасяваща статистика...." И какво и е ужасяващото? Прочетете статистиката на КАТ за последните 10 години и ще видите, че всъщност броят на жертвите в ПТП намалява правопропорционално на дължината на магистралите. Казано по-просто, колкото повече километри магистрала, толкова по-малко жертви по пътищата. По бай-Тошово време жертвите са били над 1000 годишно, като е имало години с над 1500! жертви. Апропо, ако погледнете статистиката на загиващите от рак, там нещата са значително по-брутални, а средствата за лечение значително по-малко от бюджета на МВР. Стига сте плашили хората с измислени проблеми!
Преди 1-2 години ББ стартира мерки за намаляване на произшествията. И вероятно се усвоиха едни пари.
Веднага нова оперативка при премиера и резултати до 1 седмица! Да се ползват съветите на специалистите калина крумова и алекси стратиев! Вдигане двойно на глобите, ВЕДНАГА!
м. Май'2017 г.:" Властта атакува войната по пътищата" -следват задъхани и напоителни репортажи от МС за "мерките, които властта е предприела, за да се справи с...бля,бля,бля..." м.Юли'2018 г.: "Ами трепят се по пътищата, какво да направим?" - мевереминистера Радев пред НС... Коментарът е излишен...
няма новини - веднага войната п пътищата))):
Кажете го на оня бесепар, който ругае българите зад граница...И кабинета му е виновен за (теле)визията на Нинова....
малко са, твърде малко, трябва около 100 пъти повече. И не, не се шегувам. 60'000 годишно бягат, което е съвсем същото като да умрат в катастрофа. И това е едно ниско число последните години (за емигриралите). Значи, няма никакъв проблем умрелите в катастрофи да стигнат поне толкова. 100 пъти повече от сега 'умират' за Родината, но няма вайкане. Само им се радват.