Коментари - 19 тежки катастрофи стават на ден у нас, 57 души загиват на пътя всеки месец | dnes.dir.bg

Коментари - 19 тежки катастрофи стават на ден у нас, 57 души загиват на пътя всеки месец | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

малко са, твърде малко, трябва около 100 пъти повече. И не, не се шегувам. 60'000 годишно бягат, което е съвсем същото като да умрат в катастрофа. И това е едно ниско число последните години (за емигриралите). Значи, няма никакъв проблем умрелите в катастрофи да стигнат поне толкова. 100 пъти повече от сега 'умират' за Родината, но няма вайкане. Само им се радват.

PEYTSCH

Кажете го на оня бесепар, който ругае българите зад граница...И кабинета му е виновен за (теле)визията на Нинова....

няма новини - веднага войната п пътищата))):

понеже всички статии за визии и с червено участие бяха оплюти

м. Май'2017 г.:" Властта атакува войната по пътищата" -следват задъхани и напоителни репортажи от МС за "мерките, които властта е предприела, за да се справи с...бля,бля,бля..." м.Юли'2018 г.: "Ами трепят се по пътищата, какво да направим?" - мевереминистера Радев пред НС... Коментарът е излишен...

Избихте се бе, говеда!!!

Веднага нова оперативка при премиера и резултати до 1 седмица! Да се ползват съветите на специалистите калина крумова и алекси стратиев! Вдигане двойно на глобите, ВЕДНАГА!

Преди 1-2 години ББ стартира мерки за намаляване на произшествията. И вероятно се усвоиха едни пари.

"Ужасяваща статистика...." И какво и е ужасяващото? Прочетете статистиката на КАТ за последните 10 години и ще видите, че всъщност броят на жертвите в ПТП намалява правопропорционално на дължината на магистралите. Казано по-просто, колкото повече километри магистрала, толкова по-малко жертви по пътищата. По бай-Тошово време жертвите са били над 1000 годишно, като е имало години с над 1500! жертви. Апропо, ако погледнете статистиката на загиващите от рак, там нещата са значително по-брутални, а средствата за лечение значително по-малко от бюджета на МВР. Стига сте плашили хората с измислени проблеми!

Доказано е емпирично, че превишавайки допустимата скорост от 140 км/ч на магистралата с 40 км/ч, пишката нараства с 2 см. А аз се чудех, що всички карат с 200 по магистралата.

Брутално,въпреки,че сигурно данните са занижени. Лятото сигурно са повече.

Абе махнете ограниченията, премахнете и шофьорските книжки, оставете ги да се избият! Тъкмо по бързо да се свършат.

Има една малка разлика. Умрелият при ПТП е умрял. Емигриралият си е жив и здрав като ефект от емиграцията. Не че и те не умират от каквото нормално си мрат хората. Та я ми кажи отново защо ги броиш за умрели тези хора?

КАТ трябва да бъде закрита защото е корумпирана и да се изгради нова по западноевропейски модел !

А как е със статистиката за трансплантации е по- интересно да се знае.

а ти под земята ли живееш бе?

Ако лъжеш, само зло да виждаш до края на живота си.

Навсякъде по света по пътищата се шофира по начина, по който контролната структура на държавата разрешава да се шофира. В България КАТ не работи, съответно има стотици милиони нарушения всеки ден, като чужденциет са най-опасните шофьори, от многото нарушения следват много катастрофи, ранени и загинали. Някъде в статистиката на КАТ да видяхте брой катастрофи и загинали, защото КАТ не работи?

Скапани дръжки на микрофоните и задклавиатурни устройства! Какво значение има дали са били мъже или жени загиналите?! Да не би застрахователите за плащат 50% по-малко, ако е загинала жена или мъж?! Трябваще да питате и да искате данни. 1. Колко от тези тежки ПТП са станали в нас. места, междуграски пътища и скоростни пътища/магистрали. 2. Колко от виновните за ПТП са чужди граждани. 3. Колко от виновните за тежките ПТП-та са употребили наркотици и/или алкохол. 4. Как са разположени брой ПТП-та по 24часова скала? По кое време на денонощието и къде най-често стават тежки ПТП-та? И още и още и още... Как не ви е срам да мълчите бе!?

В Илиноис , щат с 15 милиона население и двойно повече каращи коли избитите по катастрофи са само 400 човека на година. Съотнесено с там , в БГ е 4 пъти по -зле. Само , че в Ил има действаща полиция, сурови закони и глоби, затвор по 6 мес за превишаващи с над 50 км/ч позволената скорост и куп други неприятности и проблеми с намиране на работа за дълги години и отнемане на колата или мотора. Тук е дивотия. На всеки 5 минути се чуват мотори изреждащи 4-5 предавки , което е поне 200км/ч и то в града, мощен рев на коли до 3-та предавка , което е близо 110км/ч пак в града. Да не говоря за това на магистралата как всеки път като карам с около 140 км/ч има няколко коли , които ме подминават сякаш съм спрял , т.е. с над 200км/ч. Не е само скоростта обаче, Неспиране на пешеходни пътеки, стопове, нервни изпреварвания, гледане в телефоните и мн. други нарушения.

Е да, ама на тия форсиращите, знаеш ли как им порастват пишките? Да не мислиш, че е лесно да си с БМВ и малка пишка?

Ама важи само докато си на 200км/ч скорост, после спада двойно и ти трябва я намериш с гребенче! Анадънмо!

Ама важи само докато си на 200км/ч скорост, после спада двойно и ти трябва я намериш с гребенче! Анадънмо!

че по Негова заповед до всяка дупка стои полицай. Какво ли ще стане ако не стоеше!?

че по Негова заповед до всяка дупка стои полицай. Какво ли ще стане ако не стоеше!?

че по Негова заповед до всяка дупка стои полицай. Какво ли ще стане ако не стоеше!?

Да се прилага цялата строгост на закона без компромиси и високи глоби за нарушителите. Ако не може да плати - в затвора. Явно и в законодателството има пропуски и недоглеждане.

Защо пропускаш другият ,,специалист" ,михлюзин от Българската АПК,който дава ,,съвети" по безопасност на движението,така,както собственик на Погребална агенция,би дал за ЗДРАВОСЛОВЕН И ДЪЛГОЛЕТЕН НАЧИН НА ЖИВОТ....

Аз пък прочетох, че за 2017-та в Чикаго (град в Илинойс) загиналите при ПТП са 1080.

Не сравнявайте западните държави по катастрофи с тук защото там народа не е толкова малоумен и дебилен като у нас , тук куцо , кьораво и сакато натиска педала до край без да мисли за последствията и резултата е налице. Нашенеца си мисли че е сам на пътя и целия път е негов и че всички трябва да го пазят понеже не може да преценява възможностите на автомобила си. Отделно богатите мутри които карат скъпи коли у нас са на практика недосегаеми от закона по много причини което ги кара да парадират със брутална агресия на пътя и да дават лош модел на поведение. До като не се промени мисленето няма как да спрат катастрофите и инцидентите , тъжно но факт.

в БГ може да пропътуваш 200 км без да видиш полицейска кола, що ли требе да се регулира движението и да се следи за правилата. А и на най-смешното протестче е бъкано с жандармерия - требе да се пазят задниците на ББ, ЦвЦв. прокурорчета и съдийчета.

Аз пък ей сега потърсих в интернет и до момента жертвите за тази година са 565. В България са 292. Така че нещо теорията ти издиша, и то много сериозно. По принцип в САЩ жертвите на 100 хил. са малко повече от тези в България.

Имаш плюсче от мен :)

По третия въпрос си има статистика и отговорът е, че под 1% от жертвите са в ПТП поради наркотици/алкохол.

По т.1 и 4 също има статистика, но ме мързи да я цитирам. На магистралите се дават най-малко жертви. Дори по третокласните пътища са повече.