Коментари - 18-годишен с книжка от 15 дни не спря на знак „Стоп“, той и още двама пострадаха | dnes.dir.bg
назад

18-годишен с книжка от 15 дни не спря на знак „Стоп“, той и още двама пострадаха

Спътникът на виновния шофьор, който му е връстник, е в критично състояние

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - 18-годишен с книжка от 15 дни не спря на знак „Стоп“, той и още двама пострадаха | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В болница. Голяма работа. Съобщавайте ми само когато такива са вече в моргата.

Родителите, родителите спят и неглежират отрочетата, които са създали. Всичко е въпрос на възпитание и самосъзнание. Никога не си позволявам да карам неправилно и агресивно пред децата ми. Обръщам им внимание когато някой прави тъпотии и как реално това не води до нищо. С надеждата, че като дойде време за книжка ще са адекватни. Защото аз не бях. Въпреки че не съм правил грандиозни простотии, съм имал достатъчно ситуации, в които да мога да пострадам, защото никой не ми е вливал акъл в главата, че не си интересен като караш като джигит.

Един дебил с Мерцедес се ударил в друг такъв.

Защо си мисля, че "спътника" е бил без колан..

Що бе, свещи ли ще им носиш? А дано и на тебе да ти носят, глупак

Инструктура и тоя дето го е изпитвал какво мислят по въпроса? Няма ли да дадат изявление?

Общо петима души са загинали, а 40 са ранени при 26 тежки катастрофи през последното денонощие

Тати и мама му купуват кола - няма лошо, ама му купуват и шофьорската книжка !

Хайде напишете го както трябва. Момъка е дрифтил на завоя, правил се е на супермен пред някоя кифла.

Къде са тъпите му родители на този ла*йнар???? Келеш на 18 г ще ми дрифти по улиците ...докога бе няма да има наказания???

По правилото на Дарвин, след втората година се спира на знак СТОП. Ако си оцелял до тогава.

След контрола за алкохол и дрога -борба с купените книжки. Прост тест особено за мургавите братя- да си напише името ръкописно.А инструкторите и полицаи продавачи на книжки-да им се отнемат колите,званиятаа и затвор Защото пускаш убийци по пътищата

Мислите ли, че интрукторът не го е учил да спира на стоп? Или пък, че по време на изпита не е спрял на стоп? Не съм сигурен в момента как е, но до преди време не спиране на стоп и преминаване на червен светофар бяха нарушения, при които директно се прекратяваше изпита.

Какво е един знак "Стоп" между приятели.

Ми такава ще е тя. След като такива сядат зад волана. Като в един стар виц: Катаджия спира грузинец и му иска книжката за проверка. Тоя му дава. Катаджията я поглежда и казва: - Е, грузинецо. Купил си я тая шофьорска книжка! А грузинецът: - Щом съм грузинец, значи непременно съм си купилкнижката, така ли?! Ама не, бе! Подарихя ми я за рождения ден заедно с колата!

Полунощ... Трима младежи в Мерцедес... Двама младежи в друг Мерцедес... На бас, че и в двата е гърмяла чалга...

В САЩ могат да карат от 16 годишни. Но докато изкарат книжка винаги карат с придружител шофьор. Обикновено майката или бащата. Ако стане нещо докато изкара книжка виновен е придружаващия шофьор. И родителите ако не са отговорни за това как кара синчето, поне се страхуват докато кара. Ама тука нали е колония подопечни на Лайен с местни управители, няма начин да се прави нещо разумно. Хайде, раята да умира, че да освобождава територия.

Така са младите, смело напред, няма защо да се спира на никъде, пред никой и пред нищо, ако спират как ще прогресират? :D

Без да пият са пияни. От сутрин вечер до здрач дрифтят с 20 годишни наточени с нови гуми втора ръка, достойни само за рециклиране бегачки.... Поне да се блъскаха у стени, стълбове и крайпътни дървета. Може и от мостовете да скачат. Само невинни орица да не пострадват! !!!

Има две марки ,които са любими на лумпен -дегенератите, с по една мозъчна клетка.Това са "Мерцедес" и БМВ ,желателно е да са поне на 10 години.Лично за мен един от най опасните е БМВ-645Спорт-кабрио.Дъщеря ни караше такъв, и бях изумен колко е опасен.Същевременно ,само видът на този автомобил предизвикваше питекантропите да покажат какво могат ,един път един от тези с по едната мозъчна клетка за малко да се надене на мантинелата

глей ся ко праи на втора...

Ми не причината е само в младежите..."Школите" за шофьори да нямат ПТ лаборатории и индивидуални психолози, работещи със самооценъчни тестове. Нямат верификация.Какеа е личността на лицето няма как да се определи

Така беше и в София, ама сега преобладават лумпените с Аудита, а от 1-2 години ми прави впечатление и с по-скъпите модели на Шкода.

18-годишен, с книжка от 15 дни шофира в полунощ, че вози и двама приятели. А къде са родителите... децата на всичките ни познати в началото шофираха с придружител и то по-ненапрегнати маршрути, а единия баща караше пред колата на дъщеря си до работата ѝ цял месец. Като вземат книжка за два месеца и 20 часа шофиране, те изобщо не са готови да съобразяват изцяло пътната обстановка, а като се добави при момчетата малко-повече тестостерон, някоя мацка и дива чалга... се стига ето до там. Всеки родител трябва да се увери, че детето му наистина е готово да шофира безопасно за себе си и другите участници на пътя и тогава да му връчи кола!

ИТ специалисти бързали за работа и да решат проблемите с белите рецепти ...

Ами да вземат да проверят кой и как му е дал книжка на този индивид

На 18 в България си ПЪЛНОЛЕТЕН. А родителите щом до тогава не са си свършили работата, явно няма какво да чакаш от тях.

Малоумници, другия път ще спира

Огромна част от населението на тази територия е гламава и психично нестабилна, затова се получават тези неща.

Ами в България при СТОП не е задължително да се спира и осигурява предимство. Това го виждам всеки ден. Ако отнемаха шофьорска книжка за това нарушение , 90 % щяха да са без книжка.

Нехайното отношение към правилното възпитание и лошия личен пример на родителите дава резултат пораснали тъпанари.

Обикновен келеш, другия път още по............

Младите не го признават този знак. Имам наблюдения. А жените не признават пешеходни пътеки и не знаят за какво е мигача, масово си мислят, че дава предимство.

Той още сега не спира на стоп, пък после съвсем

Вижте сега има един изпитан лек от хиляди години, който винаги работи....100 тояги на голо! До почервеняване и посиняване! И после 10.000лв глоба и 1г. обществено полезен труд......копъне на камъни например! Последните две неща все още се практикуват в САЩ....прословутата мека на демокрацията. Явно ние разбираме демокрацията по друг начин - клептокрация!

ㅤ

О, колко още такива има, дето са с по няколко десетилетия стаж... Ние тук се плюнчим заради един пикльо.

ами тогава да го съдят като пълнолетен

Той може да е добре възпитано, умно, добро и отговорно момче, което просто не се научило все още да шофира добре... колко пъти инструкторите алармират, че часовете за шофиране не са достатъчни, да не говорим, че на някои хора шофирането им се отдава по-трудно от на други... просто на 15 дни ти не си съвсем подготвен да шофираш на тъмно и родителите са тези, които трябва да съобразят това и да ти помогнат да се "ошлайфаш".

не е научил нищо и ще учи по трудния начин. Дано не пострада още някой в бъдеще заради него.

няма оправия

само черна нинджа може да убие друга черна нинджа... ако тате му беше дал дачийка или форд фиеста... щеше да знае и без знак стоп че другия мерджан е с предимство по нашите закони...

И аз преди няколко седмици взех книжка. По-възрастен съм от това момче с няколко години, но все още карам под ограничението, потя се при всеки завой, на всяко кръстовище да би да направя грешка и да нараня някого. Но явно не всички сме възпитани по един и същи начин, някои не ги учат за цената на човешкия живот.

37 години шофиране по 30+ километра в София всеки работен ден, плюс 6-8000 километра междуградско годишно, БЕЗ ПРОИЗШЕСТВИЕ или драскотина по моя или чужда кола. Мисля, че съм заслужил баре една свещичка. Колкото до въпросните идиоти - те са много по-полезни за обществото в моргата отколкто на което и да е друго място. Believe me!

На бас че тройката в единия мерджан е леко мургава, със сини венци! Бавно сричащ илитерат, с купена от тате книжка. Колата е подарък за РД. с единствено указание: Карай смело. на БМВ и Мерцедес никой не отнема предимството! Но забравил да допълни, че все пак трябва да се пази поне от себеподобните.

Направило ли ви е впечатление, че учебните автомобили движат с 30 км/ч при ограничение 50 или дори 70? Е как да се научи да шофира човека, като инструктора не му дава да "натисне" леко колата. Това за спиране с учебен автомобил "на аварийки" в бус лента или в района на спирка на градски транспорт въобще не го броя за нарушение: пример - учебната кола на Руски паметник, София посока 5те кьошета.

В Пловдив взимането на книжка струва - 950-1000 лева/курса / + 150 лева на ръка на шофьорския изпит . Дъщеря ми и нейна приятелка караха курса заедно. в края на курса преди изпита я качих на кола за да видя как кара ( какво е научила ) Изпадах в потрес , паркиране - каране на заден - странични гаражи дори не е покавано Преди изпита инструктора им казва на давате х 150 лева. и взимате книжка . Прителкта и плати ние не. на изпита който е платил взима книжка който не, е скъсан , Ше се научат да карат ,но дано не е с цената на някой живот .

Те и полицаите не могат да си напишат името...

ли още тва с предварителния рекет... по мое време беше 50 леа... преди 20+ години... или плащаш или духацио... няма значение как караш... по едно време чух че са ги погнали яко и няма такива работи вече... ама явно всяко ново е добре абрвено старо...

По принцип на младите шофьори трябва да им е ясно, че не трябва да возят други хора поне докато не натрупат някакъв стаж от 6 месеца или година. В началото ако се опитваш да бъдеш добър шофьор, карането изцежда всичките ти способности и не остават такива за комуникация с пътници. Отделно нямаш натрупан опит да ги игнорираш, когато пътят изисква повече внимание. Да беше карал повече сам преди да се пусне с приятели. Дано се оправят всички.

От поне 4 години се мъчат народните представители с регулациите за новите шофьори и не могат да се разберат да може ли да шофира нощем, да може ли да шофира с придружител, да може ли да шофира с пътници, да може ли да шофира автомобил над еди-колко-си мощност и т.н.