12 оферти за ремонтите на още 2 тунела на АМ "Хемус", тапи ще има до 2025 г.
Реконструкцията на тунел "Витиня" все още не е приключила
Обратно в новинатаКоментари - 12 оферти за ремонтите на още 2 тунела на АМ "Хемус", тапи ще има до 2025 г. | Днес.dir.bg
Коментари
Спокойно, от 2025 г. ще започнат ремонтите отново и така ... докато колонизираме Марс.
За толкова пари да приемем, че са адекватна донякъде сума за Нов тунел, там където не е имало преди, но за префсониране на съществуващ...добро крадене се заформя
Дори краденето не е най-големия проблем, краде се и в Германия. Проблема са СРОКОВЕТЕ ако бяха кратки никой нямаше и да се замисли. Българска работа.
С такива пари сигурно са построени всички тунели по тошово време. Сега няма да стигнат за боята.
Търг за строеж на магистрала в Европа. Германеца предлага 30 милиона за километър, французина предлага 50 милиона, а българина предлага 60 милиона. Организатора на търга пита българина, добре де немеца дава 30 милиона ти 60 защо си мислиш, че имаш шанс? А нашият казва "брат, 15 милиона за мене, 15 за тебе и 30 за немеца за да построи магистралата" Е такава ни е цялата работа. пс. извикайте китайска фирма и ще оправи нещата за два месеца и то на половин цена.
Няма да се плашите, като свърши ремонта на последния тунел през 2030 та, почват наново от първия.
Защо прокуратурата не се заеме с т.н. офериращи, които до сега крадоха като за последно. Или Бойко Методиевич Барисов не позволяет.
Само не разбрах за тези над 90 милиона с ДДС, ще ги ремонтират или ще ги прокопават наново тези тунели? Ако ще ги ремонтират за 26 443 лв. на линеен метър, вероятно материалите ще са със златни нишки.
Добра новина! Тримата човека, които до сега ремонтираха, сега ще се прехвърлят на нов обект и ще имат още няколко години да ремонтират. Не е важна скоростта и задръстванията, важното е да стане хубаво накрая!
То за това пропускателния режим в офисите на тия строителни фирми, дето оферират е като в Пентагона или Белия дом. Имат какво да крият и да се пазят.
Вече две поколения българи биват тероризиране пътувайки по тази магистрала. Тези българи продължаваме да си плащаме пътния данък и винетките
Не си спомян, да съм инавам по Хемус и някой тунел да не е бил в ремонт. Колко пъти ще ги ремонтирате тези тунели?!? Направо съм изумен!
Аз предлагам да я затворят тази магистрала " Хемус ", за да спре най - после краденето!! От 30 години все я ремонтират. Когато пътуваш по нея все едно караш на слалом!!! И това е ВЕЧНО. Не се наядоха и това е. САМИ НЯМА ДА СЕ СПРАТ. Ние трябва да се активираме реално, а не пред мониторите.
Дали ще се намери някой човек от сегашното поколение да доживее да отиде от София до Варна по магистрала без нито един ремонт и затворени участъци. Аз се съмнявам. С това темпо на ремонт и строителство тази магистрала барабар с ремонтите ще я завършат когато вече хората не използват автомобили и магистрали - някъде в далечното бъдеще.
ЕднЪ лампЪ струва там 1000 лева...... вземат я за 100 останалото у джоба на Бойка.После не ни искат.Що ли!?
Защото най-големия грях е да спазваш правилата и строителните норми. За това офертите са на същите бандити, а западните фирми си отидоха.
Джо ПИ ГРУП Автомагистрали Трейс Груп Холд Само фирми на ГЕРБ.Те затова протестираха срещу редовното правителство.
За две години в нормалните страни строят по 500 км магистрали със все тунелите и мостовете! Сигурно тук поставяме Световен рекорд с 6 годишен ремонт а един тунел - Витиня! Едва ли ще съм жив да карам по АМ Хемус без тапи по тунели и мостове!
Влака София - Варна прави отклонение доооо Димитровград вече 3 години заради един нищожен участък около Чирпан. Това струва на пътниците близо ЧАС закъснение. Китай построи на сърбите линия със скорост над 250 км/ч за по малко от година. Няма да се учудя ако го прекарат за по напряко и през Видин. Така ще има още повече за крадене.
Меси не беше ли казал че ще имаме 7 магистрали до 2020?
да вземат да оправят арабаконак и витиня (към камарци) и да затворят цялата магистрала и да седнат да я оправят като хората 40 години строеж и ремонт ебаси...
15 км отсечка “магистрала” в непрекъснат ремонт от … 30 години!! Няма такива некадърници и олигофрени като тези в Територията!! Факт.
този път е всичко друго, но не и магистрала. Гледам, че пак доказани герберски фирми участват, еми това е положението на тази територия, хърватите построиха километричен мост, имам сто пъти повече тунели, виадукти и разкошна инфраструктура, а тука бай ти Асан ще мине с валяка да заглади нахръления асфалт от Мюмюн. Няма оправия!
Сторителната мафия чрез свои депутати, умишлено изгониха всички чужденци, които им застрашаваха безпроблемното крадене. Защото чуждите фирми, се обръщъщаха директно към ЕП, с оплаквания за незаконни практики в България и останаха зад борда. Високотехнологични компании, като Хохтииф, Алпине, Поор и др., просто спазваха правилата, което е най-голямото престъплемие в България и си заминаха.
Тея тунели ги ремонтират нон-стоп от поне 20 години и още все някой от тях е затворен за ремонт... Но пък доста хора направиха кинти от това...
Не помня тия тунели да са работили всичките - все някой е в ремонт и все се образуват тапи! Последно преди 2 седмици като минах, работят 5 човека без облекло и без каски, без някакви обезопасителни въжета или каквото и да е там - пресичат на поразия, оставят си колите отстрани на пътя - абсолютно лаишка работа! Очаквам и качеството да е на същото ниво! Иначе Бойко го няма, за да пусне новия лот от Шумен до Търговище, но останах приятно изненадан, че няма да се влача с 60 там!
Защо в търговете не участват чужди фирми! Кошмар е с тези безкрайни ремонти! На строежите се виждат шепа дебели чичковци!
Магистралата в Сърбия е правена от наши фирми, поне част от нея, и е на много по-високо ниво като качество, поне така изглежда за ползвателя. Проблемът не е във фирмите, проблемът е в стандартните ни, които са от комунизма, когато е нямало такъв трафик - България е единствената държава с толкова много тирове по пътищата от всички, в които съм бил! Проблемът е и в липсата на контрол - фирмите ще пестят от всичко, ако законът и липсата на комтрол им позволяват!
Офертите са от същите идиотски фирми, които завлякоха милиони от ХЕМУС. В нормалния свят, след такъв гаф подобни фирми нямат право на участие, а тук даже и по няколко фирми на едни и същи собственици се виждат, да не изпуснат келепира. Балканска му работа, осрана.
Като се има предвид некъдърността на АПИ и на строителните фирми, ремонтите ще продължат до 2030 г. и когато приключат, старите "ремонтирани" тунели отново ще се затворят за ремонт на ремонта, а новите "ремонтирани" ще се затворят за довършителни работи, които ще продължат най-вевроятно до края на живота ни!
Леле, тия ремонти ги започнаха след като лампа падна в "Ечемишка" и уби жена в колата й през 2018 г! ПРЕДИ ЧЕТИРИ И ПОЛОВИНА ГОДИНА!!!И още не могат да "ремонтират" общо 10 км. тунели и виадукти?Баси и великото КРАДЕНЕ пада там!!!
Спокойно, после ще почнат да ремонтират и виадуктите между тунелите! Все пак колкото повече време траят ремонтите - толкова повече пари ще се усвоят!
офертите са само на доказани мафиотски дружества , краденето по пътищата продължава...