”Спаси София”: Ремонтът на ”Дондуков” е некачествен

Ремонтът на булевард „Дондуков” ще влезе в историята като един от най-лошите ремонти, изпълнявани в София през годините”, сигнализират от "Спаси София".

Обратно в новината

Коментари - ”Спаси София”: Ремонтът на ”Дондуков” е некачествен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

пак ли тая фирма трейс прави ремонти!? писна ми само едни и същи 5 фирми, на приближени на борисов, да 'строят' из цяла България и след тях само проблеми!!

Дондуков ще е цвете в сравнение с готвеното безумие на Цар Борис III и ул. Житница...

Денят си личи от сутринта! Вижте ужасно пренаредените павета на ул Иван Асен II и ще ви стане ясно как ще изглежда Дондуков след ремонта - с лошо наредени павета на вълни, огромни фуги. Ежедневно паветата излизат от местата си и въпрос на време преминаващи коли да ги изстрелят към главите на пешеходците. При всеки дъжд стават езера около повдигнатите пешеходни пътеки въпреки че за трети път ги пренареждат пред училището. Ужасен шум от колите и ужасно друсне за пътниците. Защо такава некадърност навсякъде?

и ремонта на ул.симеон е некачествен.като вали става море.не че не се отича,няма наклон или невилация,а по тротоарите започва да избива трева.има .и последващ контрол,когато се завършва обекта.май всичко се прави некачествено,а само отчитат колко км.са ремонтирали....

съвсем логично, кой живее на дондуков???? :бивши доносници и ненужници за наст. общество, получили по линията бкп апартаменти, а и това е най-ниската кота, ниво в центъра на софия, всички прахови частици са по домовете на живущите

Алчни крадливи некадърници!

Да се басираме ли че след зимата булеварда ще е отново за ремонт? Всеки ден ги гледам циганите как ги редят паветата. Бухат пясък, който първия порой ще отнесе и павенцата ще се затъркялат голи голи по булеварда. А заради липсата на изолация на релсите, булеварда отново ще ехти от минаващите трамваи, а в околните сгради хората ще продължат да изпитват чувството че има земетресение. Беше повече от ясно че с павета няма да се получи. Изглеждало по-естетично с тях - глупости, всичко може да се направи естетично и без павета или поне няма нужда и лентите за движение да бъдат павирани. Решението за промяна е едно - обсада на Московска 33 и Фандъкова да не си тръгне докато не се спре този безумен ремонт! Но 99% от столичани са така заслепени от кметицата, че туй никога няма да се случи.

Не познавам нито един поддръжник на Фандъкова.

Която и фирма да прави ремонт все е тая. При заплащане на работите на цена 1/4 от тази в Германия няма как да се иска качество като там. И по същата причина всички добри майстори отдавна ги няма тук

Това за заплащането важи за всички професии. Черноработниците често получават повече от една учителка, доктор или инженер

Друго искам да кажа. Възложителят (общината), плаща на изпълнителя има няма 1/4 от това което би платила и най-бедната община в Германия.

Това новина ли е? Форсираните ремонти масово са некачествени и некадърно проектирани. Иначе Фандъкова непрекъснато получава трибуна в медиите, за да отчита успехи и да трупа точки като най-успешния?! кмет на София. И много хора се връзват - за съжаление.

затвор за собственика на фирмата и да не се допуска да регистрира нова !!!Но едва ли той е от нашите момчета!

Фаст е, че в момента в България няма истински павьори и трябва да се приеме това което има. Няма кой да направи по-качествен паваж. Щом са много отворени и много разбират "Спаси София" или другиподобни да се включат. Когато критикуваш нещо трпябва да имаш компетенцията да направи нещо по0добро. Другото си е чисто по български - само махна да намирам, пък другите да работят.

Ами като няма добри павьори да не се слагат павета, а друг вид настилка. Точно сега е моментът да се обръща внимание на недостатъците, а не после отново да се прави ремонт на ремонта.

се обсъждаше "обществено" обществото ревеше, че паветата са историческо и културно наследство и никой не мислеше има ли кой да нареди паветата или не!

Някой коментира метрото. Той ходил ли е в чужбина за да приказва глупости. Нашето метро е едно от много добрите и качествени. Всички подземни метро мв екстремни ситуации имат проблеми- проникване на вода през стълби / последен случай метрото в Париж/ или спиране на течове /през фуги или на други места/ метрото във Виена, Неапол и др.

В големия порой в София преди 2 седмици попаднах на спирката на метрото на бул. Черни връх. Направи ми впечатление, че навесът на изхода беше така проектиран, че цялата вода се стичаше обратно под него и пълнеше стълбището. Калпав проектант или калпаво изпълнение, но резултатът е налице.

в цял свят метростанциите могат да бъдат използвани като скривалища при природни катаклизми и като бомбоубежища при евентуална война. В София по проект от 1968 година това иб трябвало да стане като подземен трамвай, а не метро, в резултат на което падат плочки и вибрират сградите, до и под които минава такова "метро"... заради такива дребни вибрации се прецаква здравето на хората. Аз съм от Санкт-Петербург, та не ми разправяй за това, какво трябва да бъде метро.

Родното метро е проектирано и строено от глупаци. Проектът е некадърен и за десетилетия напред ще чувстваме недостатъците: Влизането е направено за леворъки, докато по света е за десноръки. Билети не могат да се купят предварително. Спирките са с абсурдно дълги имена, не могат да бъдат изписани. Няма указатели за посоките на движението вътре в проходите. Мотрисите са шумни, едни от най-лошите в света. Ти сигурно си активист на Герб.

Няма как да стане добър ремонт, след като изгониха спечелилата търга надзорна фирма и на нейно място сложиха Софинвест. В посочената Общинска фирма разбират само от боклуци и строителни отпадъци, но нямат нито един специалист разбиращ от релсов път. Наемат един пенсионер, който отдавна не се смята към специалистите разбиращи от такива ремонти. Същият се мотаеше като надзорник на СК13 и при ремонта на бул.България, а както знаете отзивите за този ремонт са също доста негативни.

Че Трейс София са гола вода това стана ясно на всички. Обаче малките гейове от Спаси София, като пишат нещо не е лошо да го проверяват. На ремонта частта на улица Кракра се изпълни по старата технология, но в участъка от Раковска до Младежки театър се работи по доста по различна такава с монтажни устройства, нов вид реброви подложки и тирфони с ПВЦ дюбели. Не се използват никакви дървени трупчета и темподобни. Консултирайте се!!!!

в София е некачествено, като почнеш от метрото, та през улици и булеварди, трамвайни линии, болници, детските градини, училища... тесно, плитко, некадърно, краднато, задушно и прецакано - това е в София, мърляво градче, което се намира в 20 век

С управници мутро-милиционери и физкултурници - толкова! За визията се иска акъл, а не медийни изяви.

Недей така, чедо! София е най-желаното място - цяла БГ напира за там. Ти да знаеш извън нея какво е - тъжна работа, запуснато, безнадеждно, ама докато мафията разпределя парите в тая страна - така ще е :(

d4

нищо ново от статията. след някой и друг месец ще има "ремонт" на ремонта. от "Трейс" груп качество не чакайте!

Миналото лято гледах как работници редят малки, красиви, розови павенца по тротоарите на Прага и се възхищавах на майсторлъка им. Ювелирна работа!!! Няма да мръднат и след 100 години. Само че тук няма как да стане, като гледам мангалите дето редят паветата на Дондуков, плачевна работа...

Всяка сутрин минавам по Дондуков и гледам какво се върши. Паветата наистина се редят безобразно лошо, с различни по големина фуги, които най-вероятно още след първата зима ще дадат дефекти. Най-правилното решение беше поставянето на асфалт, хем по-трайно решение ако е направен качествено, хем по-леко за шофьорите по този натоварен булевард. Майстори, които да редят павета качествено отдавна вече няма, така че този метод е обречен на пълен неуспех.

в България отдавна няма майстори на реденето на паваж. Така, че колкото и да им се иска да се оправят дефектите, резултатът ще е същия

Ами да извикат от чужбина, пари има?

""""Ремонтът на булевард Дондуков ще влезе в историята като един от най-лошите ремонти, изпълнявани в София през годините""".Разбира се ,че ще е некачествен ,да не би някой да е очаквал да е качествен?Работниците ,които бяха придобили своята квалификация по време на "тъмния и най-вече човеконенавистен", социализъм ,вече почти ги няма , а останаха едни евтинички , а те са такива защото нищо не могат.Всички ремонти и обществени строежи са некачествени , то бяха хордо-дъги, цариградски шосета ,,ето сега пък Дондуков,а малко по -късно Прага.Не е важно да бъде качествен ремонта , даже е задължително да бъде некачествен ,важно е да бъдат усвоени средствата и правилно разпределени с правилните политико-икономически персони .А некачествените ремонти ще продължат ,защото след това се прави на ремонта ,ремонт и така до безкрайността,превръщайки всички тези ремонти в една постоянна и сигурна хранилка на правилните фирми и хора ,както казах по-нагоре.А наглостта на общината и политиците е огромна,да казват на бялото черно и обратно.Метрото тече, само да не протече и под реките където преминават тунелите ,цариградското на вълни ,ларгото също протече както му е реда , а на разглеждащите старините раздават чадърчета и плавници,козлодуй го ремонтираха хора , които за първи път виждаха асфалт, голям майдатап беше с улица 202 /край ТЕЦ-а/ където пък бяха забравили да поставят кабел за уличното осветление и сега жиците висят между стълбовете като въжета за пране .Ама то некадърността започва от ръководството на общината ,проектантите , изпълнителите ,инвеститорския контрол и т.н.

Мафията ръководи всичко в страната ни. И изобщо не се интересува от неща като качество, обществен интерес или мнение - тя е недосегаема! И нанаситна, така че изход няма, уви :(

Щом управляващиту успяват да открандат толкова много, значи данъците ни са твърде високи. Следователно трябва да се намалят.

Алооо, Спаси София, От Позитано ли ви спуснаха опорните точки? Днес и депутатът Търновалийски се упражняваше по транспортни въпроси!!!

За това няма да получиш суджук, така че не се напиняй!

Като много знаете, защо един ден не идете да им покажете как се редят павета ? Колко от вас са го работили ? Аз не съм и не давам съвети, но не мога да трая за постоянното драскане по форумите от такива всичкознаещи и всичкоможещи пишещи тук !

Всички гласували с минус са тези многознайковци и всичкоможещи , вероятно и един пирон не могат да забият, но тук пред всички , на клавиатурата са богове по даване на съвети !

"...защо не идете да им покажете..." Просто е (за знаещи)- защото не са спечелили търга и не твърдят, че имат нужните умения. Аз например не мога да управлявам самолет, но съм в правото си да изисквам пилотът да не го разбива защото "толкова може" (повече от мен)

трябва да бъде информирано - как, колко, кой, кога и къде. Всичко да е прозрачно, особено що касае харчене на държавни пари. Тук няма такова нещо, всичко е тайно, пълна лъжа, не допускат кадърни, а пробутват "наши хора" с техни фирми-еднодневки. Точно за това нито едно куче няма да допусне там един кадърен паведжия. Апропо!... защо в България никой не обучава младежи и девойки на тези професии???

Интересно защо "Спаси София" не казват нищо за фирмата, която трябва да осъществява строителен надзор! Все едно такава фирма няма и са се вторачили само в общината!!!

Защото общината е като плашило - всеки може да го налага със сопата. Ако дигнат ръка с/у частните фирми познай кой ще изяде кютека ;)

Това е последица от некомпетентното решение да се слагат павета отново.. Времето на паветата отдавна отмина, никаква историческа връзка не се добавя с тия очукани камънаци. Махнете ги и направете един хубав здрав асфалт и тогава ще имате перфектен булавард! И понеже решението вече е взето остава да се надяваме настилката да стане неизползваема колкото може по-скоро за да се ремонтира отново както трябва. Така, че в този смисъл фирмата ни помага ремонтирайки Дондуков по безобразен начин.

паветата са по-екологичната настилка. Асфалтът не пропуска водата, когато валят дъждове и по такъв начин ощетяваме пиродата

ти карала ли си по паветата през зимата и знаеш ли как се пързалят колите, че даваш екологични съвети за сметка на катастрофите и смъртните случаи? Като има смъртни случаи и сериозни катастрофи точно заради паветата защо продължаваш да даваш некомпетентното си мнение? Само човек, който редовно шофира по тях знае за какво става въпрос и то определено не е добро. Фандъкова е пълен боклу*.

Se taia

Хм, с какво точно ощетяваме природата, като водата, вместо под асфалта, си отива където и е мястото - в канализацията?

не съм гласувал за фандъкова и няма да гласувам.Само против нея.Може ли такава излагация бе.то па бива бива тия съвсем се насраха ГРОБ барабар с даскалицата.И стига ми е миткала по студия да замазва собствените си безобразия

Това е практика на столичната управа от много години. Столичани си го залужават, защот избраха Фандъкова на първи тур. Така одобриха всички безобразия на столична община.

И пак ще изберат

Да извършваш едни и същи действия и да очакваш различни резултати от тях си е признак на абсолютна идиотия. Проблемът е, че заради това страдат всички.

С КМЕТ ОТ САМОКОВ И ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ОТ ПЛЕВЕН, НЯМА КАК СОФИЯ ДА ПРИЛИЧА НА ВИЕНА! ТОЛКОВА СИ МОГАТ /ЗА СЪЖАЛЕНИЕ/.

Така е когато администратори на града няма представа за перспектива,ландшафтен дизайн, композиция от сгради и просто да имат някакво понятие за естетика. Единствено познато им чувство - алчност.

Не е толкова важно от къде са и какво могат. Важното е да работят с"правилните"фирми.А оттам и правилно да прибират кражбите.Както и правилно да ги преразпределят по вертикалата.

Важното е да не са крадливи и какво образование имат и по-точно къде са завършили. Ако Фандъкова Компиро имаше разум в главата, а не беше проста селяндурка положението нямаше да е толкова зле и да си позволява да направи 1000 неуспешни ремонта по едно и също време, да блокира половин София и после да се извинява медийно. Тая е пълна селяндурка от класа. Яко й се краде и сега ще забогатее и ще инвестира в селяндурските си бизнеси за сметка на цяла София, егати наглото старо парче. Без допълнителен коментар

Ами заповядай в Самоков. Паветата пред дома ми не са мръднали вече 15 години след цялостния ремонт на улицата. А и не се изхвърляй толкова, защото София в началото на 20-ти век е била 100 000 души. Не се знае дали нямаш нещо от Самоков или от Плевен. Некадърността не е географско понятие.

Хвала Вам софиянци , които алармирате за тези нередности.Е това е - в България почти всичко е безхаберие и далавера.....Тази световно неизвестна фирма -изпълнител ще си "свърши" некачествената си работа и ще каже " Айде , давайте парите за тази несвършена "боклук" работа" .И това е в центъра на нашата любима София - бул. Дондуков !!!!!!!!

Абе няКОЙ нали гушка мангизите,това е важно.....

Амии, те всички ремонти са от калпави по-калпави. Взимат парите и каквото стане. Новите пътища не издържат повече от 2-3 години.

Дребни пари на ватъра .,,Цанков камък ,,,за един милярд прахосани и погребани от БСП и ДПС ги пропускаме с широко отворено очи ( бели дертища плочките на ,,Дондуков )

То да е само Дондуков. Ами Санирането? Ами то да е само Санирането и Дондуков. И така нататък. Списъкът е дълъК

ЖИстокУ! БравУ! ЧудеснУ! Така съ прай!