Мъка по ключова автобусна линия

Чакане от между 10 и 25 минути, бутаница, опасно високи температури и липса на въздух.

Обратно в новината

Коментари - Мъка по ключова автобусна линия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Шофьора казва истината.Тези к а п ути от Центърат.е.градска мобилност въобще не им пука.А колкото до 1015 мин интервал между автобусите е нормално.Вие какво искате_на пет минути ли?И в рейс по50 човека?Тогава Бойко дава пари за още автобуси

ма не вярвам да е така както казват пътниците, аз вярвам на Фъндъка, която казва, че всичко е ок по транспорта и същият е сравним с този в европейските столици....

Бутаница и чакане от задръстване по автобусна линия 60 и 11.Защо нищо не се предприема за движението.Спирка Лиляче е в окаяно състояние,облещени на слънце чакаме по 20/30 минути.ИНФАРКТНА СИТУАЦИЯ

Същия кошмар изживявам в автобус 60

Оцеляват само най-силните, бързите и гъФкавите.... Тази линия просто дава една добра възможност за естествен подбор, така нужен в нашите градове.

По принцип тази ситуация си плаче за масови протести. С ридаене по форумите няма да стане.

Грабим Ефективно Робите в България, по лев и 60 на качване.

и докога ще търпим овцеподобната Фандъкова?!

111 свързва западните квартали Люлин с южните квартали Младост ... Някой си няма хал хабер от посоките ...

Метрото също ги свързва

А какво ще кажете за транспорта на Овча купел 1 и 2? Някои селянин измисли всичко да се движи само по една улица. Така става, като правят селянин за главен архитект, а на останалите ни управници не им пука за крайните квартали, а само за собствения им джоб!

Много си прав. Да не ги бяха пипали двата светофара, по-малко проблеми щяха да създадат :)

Да се направи метро-ринг - което да обикаля от Младост-южни квартали-Овча Купел-Люлин

не е ли лицемерна политиката на столична община - правят ремонт на пътищата и ги превръщат в скоростни отсечки, местят спирките и пешеходните пътеки на по далечно разстояние една от друга, кръстовищата станха големи площади (пешеходецът пресича след повечеот две смени на светофара , а сега и намаление на броя на автобусите(увеличаване времето за чакане по спирките) .........а същото време приказват че имали за цел да намалят автомобилите и приканват хората да слязат от автомобила и да ползват градсия транспорт........ Съвсем за маймуни ни вземат! И вчера имаше подобни добри намерения изказани от чиновник от общината....., но хората ежедневно се сблъскват с грозната действителност и никакви обещания не могат да ги убедят че наистина намеренията и практически сваршеното са съпосочни. ЛИЦЕМЕРИЕ......

В София има целенасочена политика срещу градския транспорт, пешеходците и отчасти колоездачите. Прави се, за да може да се карат повече коли и да се плаща синя зона, гориво, данъци, ремонти и т.н.

Такива са резултатите, когато са назначени да управляват някакви момченца със силно съмнителни способности!

... и лелки, и лелки!

Аз като чуя за градска мобилност, първата асоциация за която се сещам е адска дебилност.

трите пръчки а.к.а 111 винаги е бил като цирка. Или е пълен не може да влезнеш или, или не идва или се качи някой с оранжево елече и те кара сам да слезнеш не на твоята спирка. А това че градския разни даскалици го дозакопаха е друга тема !

Днес попаднах в индентична ситуация, но в автобус 11. След като на спирката чакаха около 40-50 човека повече от 20 минути в около 8.00 ч. (уж пиков час) в обратна посока минаха два автобуса един след друг. Надеждата на всички чакащи беше, че поне няма да се натъпчем като сардели, когато се върнат автобусите от последната спирка (тя е наблизо). Да, ама не - единият автобус подмина празен спирката и... натъпкахме се във втория. След 3-4 спирки на спирката стояха 2 контрольорки и всички в автобуса с нетърпение очакваха да се качат. Когато едно момче видя, че няма да се качват ги покани, но те отказаха. От хората в автобуса се чу заканителната репилка: "Елате, елате..." Е, не посмяха да понесат гнева на гражданите.

подиграват се с хората тия от центъра за градска мобилност им предлагам да се качат за 3 спирки да се повозят на 111 реис да се усмърдят и изпотят да качат адраналина за доброутро :)

Хахаха, сбъркал си аадреса, малкия! Тия стимули са за ГРАЖДАНИТЕ да ползват градския! Ние си имаме служебни автомобили и служебни паркинги. То отде мислиш, че идва тая мобилност в нашия център, а!

Ние знаем,че автобусите имат климатици,но не искат да ги пускат! Защо??? Икономии ли правят за сметка на здравето на гражданите?

Икономисват от нафтата, която после източват. Въпреки че са длъжни да поддържат климатиците включени.

Не виждам новина тук. От 27 години градският транспорт в София се "оптимизира" - закриват се линии, разреждат се превозните средства по маршрутите на градския транспорт. Тази "оптимизация" сега върви под ръководството на Фандъкова и групировката около нея и тя се хвали с тези "оптимизации". Та оставете транспорта и яжте банани - искахте банани, получихте ги, а за градския транспорт не сте подрипвали и ревали след 1989-та година.

ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА ФИНАНСИРАМЕ ОБЕЩАНИЯТА НА КМЕТА!

Това с климатиците си е "лукс"! Проблема е в съкратените автобуси, намаляването на колите по линиите от т.нар. "оптимизиране"!

Питайте и за 204, докога ще са така претъпкани и без климатик в тях.

Миналия четвъртък се взе решение от СОС да продължи още две години частната фирма да обслужва автобус 204.Чакаме областния управител от Атака да отмени решението им.Ако реши??? Ако има протест пред Столична община ще го отмени областния упранвител!!

Случва се по всички линии. Като гласувате мислете!

Подавайте жалби за т.нар. "ОПТИМИЗИРАНИ РАЗПИСАНИЯ НА ОБЩЕСТВЕНИЯ ТРАНСПОРТ" на сайта на Центъра за градска мобилност. Да им е ясно, че съкращението на автобуси, не е оптимизиране!

Хаха, де такъв късмет! Ганю не обича да се занимава, щото "и да напишеш жалба, какво". Ей оня най-отдолу си го е написал незабавно - "ти какво предлагаш". Ми чакай някой друг да ти предложи оправията, а ти се печи по спирките, тъпчи се в автобусите и си плащай мирно и тихо.

Не е ли нормално общината да си върши работата,събразявайки се с всички граждани и квартали по един и същи начин!Европейци сме,живеем в 21-ви век!Г-жо Фандъкова?..............Ако пишем жалба дали ще се оправят проблемите?????

Ами пишете по форумите, обръщайте се към виртуалната г-жа Фандъкова и чакайте да се решат проблемите!

Писала съм няколко жалби на същият сайт, резултата е "глас в пустиня", поводът е линия 204, даже се оказва, че сега общината ще удължи договора на същата фирма с още две години (вероятно заради "изключително качествената" услуга, която предлагат на пътниците)

Когато фирма КАРАТ С обслужваше линия 204, така беше и на ОРЛОВ МОСТ. Движеха се по 5 коли една след друга, а по другите линии минаваха по 3-5 автобуса.

същото се случва и с автобус 120 от една седмица

Докато не бъдат принудени общинарите, барабар с Фандъкова да ползват само градски транспорт, вместо луксозни служебни автомобили, така ще бъде - софиянци ще недоволстват, а от СО никой няма да си мръдне пръста....

За съжаление уважаеми 2349,сте напълно прав че цената от 1.60 лв. за билетче е не само незаконно но и не отговаря на елементарни изисквания които са задължени да предоставят за тази цена,но при тази мудна наша съдебна система................на дали

Ами купи си карта и ще ти е два пъти по-евтино!

Ако пътувам три пъти в годината, няма да е по-евтино. А с това качество на услугата, и три пъти са много. Друг е въпросът как е възможно при толкова не-кръгла сума автоматите да не връщат ресто. Подозирам някаква евтина хитрост за стотинки от ранга на Факултето.

Не само че е прекалено висока цената от 1.6о, но е и НЕЗАКОННА!!

Надай се либе на китка. Колкото се оказа незаконна цената на свинетките и колкото откриха "сигурния" картел на горивата, толкоз ще бъде незаконна и цената на билетчето.

Ми ходи си пеш бе байно ... като ти е скъпо събираш парички и купуваш колело, хем слабееш хем ти е просторно и прохладно, хем не се блъскаш ... аман от това билетче, проблемите не са в тъпата му цена, а в управниците, които 'оптимизират' превозните средства ...

П.П Цяла България ни се смее, че мрънкаме за тея проклети 60 стотинки, а иначе сме в Столицата и доходите са по-големи. Засрамете се малко и ако не ви изнася цената, намерете алтернатива ...

Пордица от недообмислени действия, които съвпадат по време и които направиха придвижването за хората от Овча купел кошмар. Затвориха участъка при "Кауфланд" без алтернатива преди да пуснат движението през "Красно село" и намалиха броя на автобусите по линия 111. Хората просто няма как да пътуват нито с кола, нито с градския транспорт. Чака се отчайващо дълго, за газовете и ФПЧ да не говорим, малко автобуси са с работещи климатици. Можеше да се помисли малко преди да се стигне дотук, всъщност и сега могат да се вземат мерки ако има желание.

Очаквайте и затварянето на Монтевидео. От 2 дена на колелото на барите има усилено струпване на строителна техника. Ако още някой ме попита защо се оплаквам, нали ми правят метро, го затварям в Овча Купел и да го видя как ще живее...

Абсолютно същото се случва и с други линии на градския транспорт. Сутрин в час пик между 7 и 9, когато всички тръгват за работа се чака по минимум 15 минути, автобусът идва пълен и не може да затвори вратите си. Хората вътре започват да се карат на качващите се да изчакат следващия, те от своя страна се ядосват, защото закъсняват и така едно и също всеки делничен ден...

Автобусите в района на Младост са сравнително празни, идват си и редовно. Не знам какъв проблем имате и в кой квартал сте, но не говорете така обощаващо!

Фандъкова, ти ли си?

Кои са тези празни автобуси и са редовни?Кой автобус ползваш?

Така и не разбра, защо трябваше да купуват МАЛКИ АВТОБУСИ за Линия 111? Неграмотници

А знаете ли какво е в Овча купел - ужас и мъка... решенията за това което се получава не са взети от нормален човек , а от садисти? Разредени автобуси, без климатици /атбодус 11, 60, 73/ невъзможно излизане от Овча купел за по-малко от 30 минути и още толкова поне закъсняваме за работа , неможем да се приберем. Кой го измисли точно това пък незнам. И сега какви са тези цени на билетчета... дотираме баровците по трамвай 7, 1 и тези в Лозенец! А нас тука кучета ни яли, но ще дойде и Видьовден за Фандъкова!

Ама гласувате за Фъндъкова и герберски районен години наред, а? И не слагайте цялата ОК под един знаменател. В 1 транспорт, градинки, заведения, паркове даже! В 2 кучета ни яли! Нищо няма, всичко е старо, нищо не се прави и неможеш се измъкна от квартала!

Абсолютно същата е ситуацията и в другите крайградски автобуси!В 1-ца,3-ка,5-ца,6-ца е АД!Никога не знаеш кога ще пристигне,няма разписание,или това,което четеш е непълно и невярно.А когато дойде-вътре е приказно-смрад и адска жега! Ако се попита за климатик следват отрицателно кимване с глава или обиди,че сме вечно недоволни.Един пътник се осмели да попита има ли климатик в автобуса,водачът му отговори,че няма и че той е болен.Оказа се,че питащият е лекар и много добре знае дали е болен или не,но това не спря водача да продължи да сипе обиди.След една спирка се качиха 2-ма контрольори,които не обърнаха никакво внимание-това не било тяхна работа и не могат да отговорят!В този случай кой е отговорен? Ще умираме в жегата в тези автобуси-ковчези като бежанците.За това ли се вдигна цената на билетите?Имало нови автобуси,с климатик-има но те са само за центъра.Крайните квартали.....кучета ги яли,там не сме хора като всички,нищо,че си плащаме всички задължения еднакво с другите.Има още какво да се каже,но кой ли ни чува!?

"Ние знаем,че автобусите имат климатици,но не искат да ги пускат! Защо??? Икономии ли правят за сметка на здравето на гражданите?" Г-жо Фандъкова,къде сте?Елате в 1-та към Панчарево да се постоплите в автобуса-ковчег,след това ще се разхладите(ако не ви прилошее).

Автобус 111 от край време си е претъпкан! Линията е доста натоварена и за капак пускат малки рейсчета явно, за да страдат гражданите още повече!

НИКОГА ПОВЕЧЕ ФАНДЬКОВА

Викай КурКурКурнелия

това е решението на общината пьржетесе водАЧИТЕ ДОРИ НЕ ПОЛУЧАВАТ ВОДА ВОДАТА Е ЗА ПАРЛАМА ЕС

Най-нерентабилната линия в това отношение е 83. Автобусите са от най-новите и хубави "зелени" коли, с много места, а рейсовете дори в "мъртви часове" (между 10 ч. и 16 ч.) са на 5 минути и се движат полупразни. Случвало ми се е докато чакам моя автобус, през спирката да минат три рейса 83 един след друг, всеки с по 3-ма души вътре...

Само че това е така поради променения маршрут на 83. Имате ли спомен, когато си минаваше през Красно село какъв беше напливът в тази линия?

Е нали вдигнаха билетчето с 60%, за да подобрявали качеството на транспорта? Това беше точно по времето като арестуваха шефа на ЦГМ за злоупотреби.

СТИМУЛИРАТ МЕ ДА СИ ХОДЯ С КОЛАТА НА РАБОТА..... след това как няма замърсявания и прахови частици... ПЪЛНО БЕЗХАБЕРИЯ НА ОБЩИНАТА до кога ще ги търпим. Тая Фандъкова е много несериозна !

Тя е само една послушна пионка, там е каквото каже ББ!!!

"Несериозна" е много меко казано....

БТВ - да снимат и 204 в пиков час- Малки автобуси претъпкани до горе. А 304 - големи автобуси пътуващи предимно полупразни.

не я интересуват тази част от избирателите. Нея я интересуват усвояванията.

Идентична ситуация в автобус 63 за Златните мостове в събота и неделя! къде е екологията и безопасността?

Гласувайте пак за Фандъкова! Плащате си и се тъпчете като овце. Само не знам защо се жалвате? Нали вие я избрахте?

А ти какво предлагаш.

Аз лично предлагам да спрем послушно да избираме измежду каквото ония са си избрали и подали на нас, ами да почнем да бием.