Спрян е проектът за Централна гара в Пловдив

Проектът за реконструкцията на Централна гара в Пловдив е спрян за неопределено време, съобщи концесионерът на съоръжението Миролюб Столарски.

Обратно в новината

Коментари - Спрян е проектът за Централна гара в Пловдив | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредната лъжа, признайте че парите свършиха в някой джоба и сега ще гледаме поредното недовършено недоразумение

Мили лъжци сте , само като видяхме винкела от селското хале пред гарата - музей и сте ни ясни...

Прави сте всички с коментарите си, уви, така е у нас. Всички са изключително ВАЖНИ и едновременно с това изключително некадърни. А архитектът е преди всичко творец, но не и у нас. Може ли някой да посочи една нова сграда в Пловдив например, която е "прекрасна"? /изобщо не питам за комунистическите чудовищно отблъскващи сгради/. Според мен просто няма такава. Всички са като токмаци. Затова г-н кмета да повика наистина специалисти от пустата Европа, ако не иска и тази сграда да бъде съсипана.

чак ми става смешно, направо от Турция те другарите от гроб ного си я обичат таз дестинация. В България има много добри архитекти. Тук става въпрос да се опазе вида на ЖП Гарата такъв какъвто е бил проектиран от австрийците. А кмета го видяхме бул. В.Априлов хехе скоро ще роди близнаци 300 -400 метра се правят ехааа хахаха ехахахаха рапончета!

Около гарата трябва да има само зелени площи. Хотели има наблизо. Не може да има 3 автогари на разстояние 100 метра една от друга.

Този нелеп паркинг отпред трябва да се разкара! С тоя навес като на селски пазар се закрива гледката към прекрасната гара! В снимките от преди 100 години се вижда, че отпред е имало градина!

точно там му е мястото на паркинга. Ако си забравила или незнаеш там има автобусна спирка и то с голям пътникопоток, като завали къде ще ходят хората? Преди 100 години е имало файтони, ако искаш пак да тръгнем с файтони?

Паркингът не трябва да е пред гарата, която е паметник на културата. Трябва да е отстрани, на огромната площ, която разчистиха след бутането на десетки сгради. Здравият разум и естетиката липсва у много хора напоследък.

Всъщност тази гара никога не е била Централна гара. За БДЖ тя е гара Пловдив. Явно някои в Пловдив имат някакви комплекси и искат и те да имат гара с "Централна" в името. За БДЖ е нормално да има само една Централна гара - София. За Пловдив - не че гарата е точно на центъра им, но ...

какво значение има това за теб. То по твоите думи и Сточна не трябва да има щото в София също има! По твоята логика само един Иван трябва да има!

Централна гара има, защото и а Гара Филипово инГара Тракия. Видно е, че не познаваш Пловдив, но пък имаш време за убиване в безсмислени коментари.

Явно си клет селяк, това е една от най -старите гари в Европа ( 1870г!). Заради разни ушепляси ( не от Пловдив) сега тези архитетски чекии минават, щото не останаха истински ценители в Пловдив на културното наследство и манипулират младите да отминават с лека ръка подмяната на завещаните красоти на града Ни !

Онази, най-старата гара, от Барон Хиршовата железница, я събориха небрежно, когато започнаха "ремонтите". Беше на около 100 метра от сегашната. Има я на снимки, в ретро сайтове. Сегашната сграда е по-нова, но и много красива...най-вероятно и затова ще си замине ! Мдаа...

"Покривът трябва да е от цинк, макар че от снимките, по които възстановяваме сградата е видно, че е от ламарина" Абе тоя дебилен ли е, или се прави на такъв - на по-старите къщи улуците и покривните обшивки, а понякога и целите покриви са направени от цинкова ламарина. Не от поцинкована желязна ламарина, а от чист цинк. Друг е въпросът кой в днешно време произвежда такава ламарина в България, но в Западна Европа със сигурност има такава.

Проектът за "комплекса" е едно невероятно грандиозно недоразумение, което породи стотици негативни коментари при показването му. Поредният селски концесионер и още по-селски архитект брутално влизат в Пловдив. Концесионерите не трябва ли да печелят концесията едва след като е представен и одобрен проекта им от Общината и Общински съвет? Как са спечелили с тази грозотия? Идеята на концесиите е да бъдат одобрявани от обществеността и да са в полза на обществото, а не да се срамуваме от тях (какъвто е случая с много други). Неслучайно навремето са канили архитекти от Италия и градинари от Франция. Нека и сега поканят оттам. От нашите лъха на провинциална грандоманщина, нула естетическо чувство, фрапантно изоставане при интелигентното съчетаване на старо и ново, и много парвенюшка вулгарност.

м столарски, поредното гнусно дс ченге.

ами то всички канцедионери в българия искат от пръдня боя да правят.