6 фирми искат да доставят 110 автобуса за София

Изборът на доставчик за 110 дизелови автобуса за столичния градски транспорт ще е труден, стана ясно след отваряне на ценовите предложения на участниците.

Обратно в новината

Коментари - 6 фирми искат да доставят 110 автобуса за София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Супер сме ! До сега 84 се обслужваше от що-годе възпитани шофьори с добър и спретнат външен вид , а сега леле- мале гадни, потни ,мръсни, вонящи и псуващи шофьори ще посрещат гостите от летището . Ура!

Никъде не виждам рейс 100, който е от балканската война . и т.н.

защо дизелови бе.... Газ/метан... доста по-еко! Пък и не е толкова скъпо за подръжка и разходи за говиро...

Най важна е цената под масата , ко на прайте на малоумни.

доста некомпетентна информация. ивеко не е чешка фирма, оценката не е трудна, защото параметрите по офертите се вкарват в предварително одобрените към тръжната документация формула, а в името на китайската фирма няма нищо вярно. най-важното обаче не е уточнено, кой на кого, кога и колко ще бутне

Столична община да си върне и 204. Винаги са претъпкани, защото закъсняват и са малки.... И уж изглеждат нови, но до сега аз не съм се возил в автобус с климатик, а и прозорци нямат......

Аз съм се возил в началото, което значи, че имат и не ги пускат

новите Ман автобуси са доста по-тесни от към място и с неудобни седалки. Седнеш и се свличаш от седалката, а ако на седалката до теб има човек тежащ повече от 70-80кг няма смисъл да сядаш.

Дано по 204 пуснат най после НОРМАЛНИ автобуси Стига терор от Карат С и Столарски

Това е верния отговор Я вижте Столарски с неговите рейсчета колко парици натрупа

Значи шестима депутати се борят за големият кокал. Кой ли ще спечели е големият въпрос. Залаганията да започнат сега.

И АЗ ЩЕ СИ НАПРАВЯ СЕГА ЕДНА ЧАКАЙТЕ МЕ!!!!!!!!!!

в Европа когато се стартират такива поръчки се дава гласно или негласно предимство на фирми които имат заводи и създават работни места в държавата. В тази насока трябва да се подготвят и правят и ОП у нас.

Аз бих изискал от фирмата като условие да се спечели търг за подобни суми, да се направи предприятие джоинт-венчър, в което да се сглобяват част от автобусите, така ще се квалифицира персонал за тяхната последваща поддръжка и евентуално ще има ресурс за нови поръчки за българския пазар.

Малко инфо на уше...в Стара Загора също им обществена поръчка за доставка на 50 броя автобуси. Та значи...цената на Соларис дадена от кандидата за София е 345 000 лева (грубо) за автобус и сега внимавайте, цената дадена в стара Стара Загора за същия автобус на Соларис от същия участник е...540 000 лв...вадете си изводите сами за какво става дума...разбира се другите участници в монета обжалват поради груби нарушения.И в крайна сметка какво се получава...в Стара Загора още дълго ще се возят на стари смърдящи автобуси, докато някой се опитва да гепи пари от европейски фондове...съжалявам Стара загора, нямате късмет...

чешката Ивеко - и не остана риба)))))

имате много здраве от Чавдар Балкан Ботевград

там кметчето е наше и здраво гребе и носи насам

На теория добре, но на практика трябва да е доста по-голяма поръчката, за да се навие някой да строи завод по офсетна програма. ... Среден китайски производител на 20-местни бусове прави по 500 000 парчета годишно ... Къде сме ние с нашите поръчки по 50- 100 машини годишно за цялата страна.

Така е - най-ниската оферта печели...

Чешката Ивеко? Уважаеми dir-некадърници. Не смятате ли, че би следвало да имате по-отговорно отношение към поднасянето на информация? Много ми е интересно откъде и кой некадърен драскач успя да напише този материал, който за съжаление ще прочетат доста хора. Малко история, която всеки увжаваш себе си драскач, би следвал да се потруди да прочете: "През 1975 г. пет реномирани компании от три различни европейски страни (Италия, Франция и Германия) решават да обединят уменията си за създаване на нова компания. Чрез придобивания, обединения и съвместни дружества Iveco е изградил своята позиция между световните лидери в сухопътния транспорт. Днес той има производствени заводи в Европа, Китай, Индия, Русия, Турция, Австралия, Аржентина, Бразилия и Южна Африка и присъства в повече от 100 държави"

Това, което цял живот градих, до камък го окрадоха, човече! Дърветата, който посадих, до корен някой снощи ги осече. Остана ми един разгърден двор, навръх живота някъде набучен, и вие иззад чуждия стобор от мъка престарялото ми куче. И гледам ви със тия две очи, отдавна преживели всяка клада, душата ми, родена да горчи - вземете ми и тях! Да ви присядат! Халал да ви е празният ми джоб и дворът ми, забравил що е семе! Мен трап ми стига. Колкото за гроб! А Господ Бог и гол ще ме приеме...

Както са писали вчера препатили хора - общината да си върне 204. Сутрин и вечер няма качване, няма климатик, няма и отваряеми прозорци. Тоя Столарски е абсолютен нещастник!

или както се казваше в стария виц: "Две мацки си говорят: - Муцка, купихи си нова кола. - Аууу - и каква е? - Червена!"