Коментари - Народът постави ”3-” на железниците | dnes.dir.bg
назад

Народът постави ”3-” на железниците

Едва един от всеки седем клиенти на БДЖ би приел повишение на цените между 5 и 10%. Това сочи представително социологическо проучване на “Алфа рисърч“.

Обратно в новината

Коментари - Народът постави ”3-” на железниците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Българските пътнически влакове са мръсни, потрошени и т.н. защото се ползват предимно от циганите без пари, които освен това крадат медните контакти и кабели, а държавата нехае. Затова и аз предпочитам автобусите, които са по-приятни от влаковете и няма риск някой да те нападне по време на пътуването. БДЖ да си оправи вагоните, да си назначи охрана и тогава може да си върне клиентите. А като няма пари да вземе от европейските фондове заем и наистина да ги вложи в подобрения, а не да си пълнят личните джобове разни шефове. По-качествената стока струва повече, но никой на дава предварително парите, за да получи някога си по-качествена стока.

всички казват че е мизерно-но тази мизеря в повечето случаи е от саите пътници за съжаление

всички казват че е мизерно-но тази мизеря в повечето случаи е от саите пътници за съжаление

всички казват че е мизерно-но тази мизеря в повечето случаи е от саите пътници за съжаление

nashite vlakove sa ot 19 vek a pak obslujvaneto kat na pe6ernite xora no pa vij cenite ni sa po skapi ot usa v pati

а бе тия нормални ли са?! какво поскъпване какво 10%?! в момента цените са страшно високи, а качеството не се е подобрило с абсолутно нищо, в последните 3 години ми се наложи да патувам около 6-7 пъти с БДЖ и във всички случаи имаше проблеми - няма осветление, прозореца не се отваря или затваря, има дупка в копето, през която мога да гледам през другите копета чак до другия вагон и мн други... да не говорим че цената на автобусите е почти същата като на влаковете а е по-конфортно,бързо и удобно!

БДЖ се движи със скорост по-ниска от 30 км/ч. Вижте разписанието Перник-София

Цените са същите като с автобус,а качеството е все едно да влезеш в пещера а после в резиденция на бай Тошо!

po udobno e s avtobus si4ki sa novi s klimatici i dobar interior dokato bdj-to samo smu4e bez da investira

БЕЗДЪННАТА ЯМА БДЖ, НИКОГА НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ, АКО ЩЕ И 1000 ПОДОБНИ БЕЗМИСЛЕНИ СРЕЩИ ИЛИ СЕМИНАРИ ДА СЕ ПРОВЕЖДАТ! РЕДОВНО ПЪТУВАМ ПО ЛИНИЯТА ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД И СЛЕД ПОСЛЕДНОТО УВЕЛИЧЕНИЕ НА ЦЕНИТЕ НА БИЛЕТЧЕТАТА, РЕЗУЛТАТА Е, ЧЕ ВЛАКОВЕТЕ ПОЧНАХА ДА ЗАКЪСНЯВАТ ПОВЕЧЕ И ДА СТАВАТ ПО-МРЪСНИ. НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ И ДА ИМА ПО 5 КОНДУКТОРА НА 4 ВАГОНЧЕТА В УЧАСТЪК САМО ОТ 17 КМ. ПРИ ВСИЧКИ ПОЛОЖЕНИЯ ВМЕСТО ДА СЕ ДАВАТ ПАРИ ЗА ТАКИВА БЕЗМИСЛЕНИ СРЕЩИ, МИНИСТЪРА ДА СЕ КАЧИ ВЕДНЪЖ НА ЕДНО ТАКОВА ВЛАКЧЕ И ЩЕ МУ СТАНАТ ЯСНИ НЕЩАТА / ТЕ И СЕГА СА МУ ЯСНИ АМА МУ ОТТЪРВА ДА ПРОДЪЛЖАВАТ ПО СЪЩИЯ НАЧИН , ЗАЩОТО ИНАЧЕ НЯМА ОТКЪДЕ ДА ТЕКАТ ПАРИЧКИ В СОБСТВЕНИЯ МУ ДЖОБ /.

Значи аз пътувам всеки ден Перник-София, София-Перник с влак, защото ми е по близо от колкото с автобус.Имало е случай в някой влакове да се возиш в животински в буквалния смисъл вагони, в които няма седалки а само хранилки за животни, е според вас на какво прилича това ? И на каква основа ще е поскъпването ?! Като превоза Перник-София е 1.5 с влак в който мизерията е пълна, а с автобус 2 лв. Ако не ми се налагаше да пътувам с БДЖ едва ли щях някога да го направя

Защо изобщо работи това скапано БДЖ? С удоволствие бих ползвал услугите им ако Пловдив - София се взимаше за час. Но да пътувам 3-4 часа 100-150 км е неприемливо.

Мръсотията във влаковете е от тъпите и прости селяндури дето се возят в тях...

ne sum polzval vlak ot 10 godini , moje i pove4e, i dano ne mi se i naloji. nashite vlakove sa mnogo zle.

Cenite i sega sa si prekaleni visoki za kachestvoto koeto se predlaga-bavni,mrysn kompozicii s kontroliori-chudovis gi polzvah samo zaradi namalenieto na koeto imah pravo, obache stiga tolkoz myka. Vdigat cenite, a rezulta nikakyv!

Качеството е ниско, но и цената е направо смешна. Добрите влакове на запад са много скъпи.

eh smeshni mi balgarski narode :)))...dokato komunqgite sa na vlast nqma opraviq, vsi4ki firmi 6te se izto4vat dokato se izcedi poslednata kapka :))...ne sam se vozil na BG vlak4e sigurno ot 5-6 godini i ako go napravq 6te bade samo za atrakciq :)) shtoto tuk v germaniq dori nai-loshite vlakove t.e. RB (Regional Bahn) se dvija6 pone dva pati po-barzo ot ekspresa v BG i sa s pone tri pati po-novi vagoni. i se dvijat sas skorost 80-100km v chas...a kajete mi kade balgarski vlak 6te razvie tazi skorost i kolko sekundi 6te q poddarja :)))a i da ne zabravq da otbeleja che dori i da stari vagonite sa shumoizolirani i sglobkite na relsite sa zavarene koeto oznachava che go nqma tozi poznat shum ot BG vlak4etata...a da ne govorim za IC ili ICE tam prosto ne6tata otivat na nivo kosmos sprqmo BDZ...samo edin pat sam se vozil na ICE no kato poglednah na elektronnoto tablo (vseki vagon e snabden s takova v drata kraq) skorost 276km/h i se dvijehme s taq skorost celi 10 min ....dobre 4e bqh sednal...a da ne govorim za tochnostta, vlaka zakasnq s 3 min i si izpusnah vrazkata no DB mi plati taksito ot Hamm do Osnabrück, nqkakvi si 120 euro samo 6toto vlaka zakasnql, a tova povqrvaite mi se slu4va mnooooogo rqdko :))) nakratko...BDZ da se polzva kato atrakciq ili za turistichesko vlakche s cel opoznavane na stranata za chujdestranni turisti da, no za nishto drugo :)))

С това тромаво мислене на ръководните кадри в БДЖ и НКЖИ нищо положително не може да се очаква относно обслужване, хигиена, комфорт и скорост на пътуване. Господата това не ги интересува. Нека погледнат резултатите от последните години. Животът върви напред, измислят се нови методи, нови технологии. В железниците са заспали преди два века и не хсмятат да се събуждат. Като минеш по коридорите обикновенно служителите си говорят какво е било едно време и въобще не им пука какво трябва да бъде. Това положение напълно ги устройва. Железниците ги лъжат, че им плащат заплати, а служителите ги лъжат, че работя.За пътниците въобще не става дума. Те са потърпевши от тези дебати за миналите времена. Може би пътниците са виновни, че искат да пътуват в 21 век, а не в 19 век.

Абе, тия железници трябва да превозват само товари и животни - т.е. неща, които НЯМАТ ЧУВСТВА. Адско демоде транспорт, а в комбинацята с думата български става направо отврат :((( Този вид транспорт трябваше да си остане в 20-и век, мисля.

Нивото на железниците е същото като нивото на държавата,няма нужда изобщо от коментари.Да не би всичко друго да ни е наред?Ние сме свикнали със всичката простотия и дивотия.Аре Чао

Докато има Д в БДЖ и 3- е много .

състоянието на БДЖ е ужасно - крадът от него и не свършва. Влаковете са ужастни - мизерия смрад и т.н. ЖП линията не е виждала поддръжка от години и е много зле за тва се движи влака много бавно ако стане нещо да няма пострадали. Админстрацията е вече в пъти по многобройна от работниците. Аз затова се отказах от услугите на БДЖ - вече пътувам само с кола(влак само ако е въпрос на живот и смърт). Даже вече съм напът да си купя заради това 3-та кола, да съм абсолютно сигурен че няма да ми се налага да се качвам на влак. С кола на газ ми излиза все едно с влак+градски транспорт и 2 пъти по бързо. Тва вече с смешно 50км за 2ч., мъка. Намаляват постоянно и броя на вагоните та всички да пътуват като овце. Е, ние сме си овце поне да си и личи.

Как няма да са мръсни вагоните,като никой не пази ,а саемо чупи и мисли,че това е в реда на нищата.Няма пари за заплати на работниците/защото/в НКЖИ работят не родове а цели кланове.Те като крадът няма пари за вагони.

Ами след като сме 100 години след останалата Европа няма да ни пуснат влакове-стрели.А пък и да има няма да имаме пари за билети за тях.Сега щели да внасят вагони втора употреба,може да са по-добре,но и тях ще осерем както си знаем.