За минута през Лъвов мост през ноември
Колите ще минават през Лъвов мост само за минута през ноември. Тогава ще е готово кръстовището на две нива.
Обратно в новинатаКоментари - За минута през Лъвов мост през ноември | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Кореняка (нерегистриран)
Ще се навалят вредните емисии и ще минаваме за две секунди покраи лъвов мост . Само се чудя какво ли ще стане с емисиите на сточна гара и дали колоната там няма да си седи постоянно до Раковска ?
СЕЛЯНИН С БМВ (нерегистриран)
Язе че профучавам не за 18 сек , а за 1,8 сек!
Аз (нерегистриран)
Този участък от Лъвов мост до Централни Хали навремето Стефчо Софиянски му изнесе паветата тихомълком и го ремонтира с доста дебел асфалт. Често минавам оттам и не мисля, че има нужда от ремонт. Чудно как тия от общината решиха да го ремонтират догодина и какво точно ще му правят?!?
пена (нерегистриран)
Строежа на пътища е безкрайна спирала. Колкото повече пътища се строят, толкова повече коли ще има и никога няма да се "навакса" на задръстванията. За това просто не стига мястото..
pena (нерегистриран)
link
pena2 (нерегистриран)
wwwwiredcom//2014//06//wuwt-traffic-induced-demand//
Irreversible (нерегистриран)
За Лъвов мост съм съгласен, с това кръгово е къде-къде по-бързо, отколкото при Семинарията, където пак си се чака, ако идваш от Семиновско. А, това с отпушването на Малинов не виждам как ще стане, при положение, че абсолютно не е правено, за да бъде облекчен! Оставиха кръстовищата със светофари през 200 метра около Билла и Деница, на Верона май пак ще е светофар, т.е. нищо не се облекчава. Ще е както преди, задръстване още от ХИТ, чак до Цариградското шосе. Нали говориха за транзитна естакада по Малинов, не беше ли време да я направят, когато почти 2 години копаят за метро? Или пак като Лъвов мост, 1 година след метрото ще го правят отново...
ПР (нерегистриран)
Напълно съм съгласен.Младостите и "Малинов"са невралгична точка.Да не говорим за по-малките,квартални улички,потънали в дупки и с вечно откраднати от циганите,шахти.Особено една-тази,около незаконните гаражи в "Младост"3,която води към 1А и Метрото в Младост 3-адова работа.Колкото до "Лъвов мост"....не знам,дано излезе добре.Като знам,какво се случва около"Сточна гара"и на "Хр.Ботев"....какво ли ще случи....но все е по-добре от нищо.За"Семинарията"нямам думи.Потрошиха се огромен куп пари-родиха едно светофарно недоносче,през което се минава бързо в неделя,през август и късно нощем.Същата недомислица,както на"Симеоновско-Околовръстен път".Отчайващо некадърно!
БЪЛГАРИН (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
boby (нерегистриран)
То хубаво на Лъвов мост ще се минава бързо, но това просто означава че задръстването ще се премести следващия светофар....
Корнелий
Това винаги е неопровержима логика. Същата, като защо да ям, като пак ще огладнея, защо да си лягам, като после пък трябва да ставам! Обратната логика е, че на една улица може и 50 светофара да сложим, защото вече има един и движението се накъсва така или иначе!
55 (нерегистриран)
Вместо да дрънкаш глупости виж хората по света как решават проблема !!! ЦЯЛОСТНО !!! Т.е прави се реконструкция не на парче , а по целия ринг или тангента, и то в рамките на 5-6 години(говоря за градове като Виена или Мюнхен), а не за 15-20 !!!
1 (нерегистриран)
Не, тук логиката е - ям днес, щото утре може и да няма ... Ако сериозно - добре е, че се опитват да пораздвижат малко този ужасен град. Но така, на парче, нищо смислено няма да излезе... По-големия кошмар - Сточна гара - за кога остана ?
3евзек
За да се струпа задръстване на следващия светофар трябва съответният брой превозни средства да дойде от някъде. И това става от следващия светофар, но в обратна посока. А той е с ограничена пропускателна способност. Ако за 1 минута от единия край влизат 20, а от другия излизат 20, то за крайните точки е без значение дали в средата има задържани още 20, или няма и с каква скорост става придвижването между тях. Освен ако тези 20 ги имаш като начално условие, но за целта трябва денонощно и 365 дни в годината да поддържаш час пик. И тук въобще не става дума за тези, които не използват следващия светофар, а завиват преди него. За тях бонусът е чист.
924 (нерегистриран)
То и семинарията беше за 2минути, но в 03:00 часа сутринта. Вечер след работно време е ужас! Да бяха направили кръгово...
21 (нерегистриран)
Абсолютно вярно! Само който не минава от там сутрин и вечер цъка минуса.
1 (нерегистриран)
Ха, и после 10 минути чакане на съседните кръстовища :) Гениално!
3евзек
Като минаваш по-бързо, просто стигаш по-рано на следващото кръстовище. Онези преди теб също са стигнали по-рано и вече са минали. Така че не са ти ясни особеностите на придвижване в града. Да не би като на Цариградско на тапата на моста се чакаше 10-15 минути (преди хората да усетят нужда от заобикони маршрути), сега да се чака 10-15 минути на Орлов мост?
аояояа (нерегистриран)
Относно промяната на тр.4. От Княжево до Ц.Гара колко билетчета трябва да надупча!? Аз не се движа с автомобил.Първо временно изменихте маршрута на тр.19,а сега пак правите експерименти.Вземете се в ръце.Слезте от колите .Пътувайте с градския транспорт.
Реалист антикомунист (нерегистриран)
Семинарията - толкова пари за нищо! При това след основен ремонт на Вапцаров и алея Яворов
newsted (нерегистриран)
червени подлоги и черногледи селяни - идеята е в бъдеще да се направят и другите кръстовища на Сливница по същия модел . По този начин булеварда да стане нещо като външна на центъра магистрала, целяща извеждане на транзитния трафик от жълтите павета. Работи се и по проект за кръстовище на 2 нива при Сточна гара като трафика по Данаил Николаев да минава безконфликтно към Сливница.
ТДД (нерегистриран)
това за двете нива на сточна гара е идея поне от 15 год. и до сега нищо...
Герон (нерегистриран)
Прави сте и Миминка и Мирослав. Най-трудно е движението при Сточна гара и най-много отровни емисии се отделят там. Имаше план да се облекчи движението на там, като тя се свърже директно със Централна гара без да минават колите през Лъвов мост. Ако това беше станало ремонтът на моста щеше да бъде ненужен! Но...никой не ни пита нас, обикновените граждани, които повече от 40 години ползваме тези възли почти всеки божи ден. Разбира се да говорим за ремонта на Лъвов мост е вече късно. Нека общината обърне внимание на п р е у с т р о й с т в о т о н а С т о ч н а г а р а!
ФандъкоФФФФФФ (нерегистриран)
Какво подкрепяш бе ГРОБАР - кога виновните (същите) за Семинарията ще върнат парите????????????????????????????
az (нерегистриран)
а кога твоите хора ще върнат парите на КТБ бе подлого , кога освен че банки фалират и окрадоха страната
ФандъкоФФФФФ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
666 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ФандъкоФФФФФ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
3евзек
Защо чак на Раковска? И защо 5 минути? Да не би да новопостроен завод за автомобили под кръговото, който изкарва продукция в час пик?
Бързата светкавица (нерегистриран)
"Профучават" - ха-ха-ха. И преди си профучавах - по "Сливница" имаше "зелена вълна". Пълен профан е написал статията. Профани са и радващите се - ласкатели. Хора, бъдете реалисти. Кръстовището на Семинарията е доказателство за това, че само се харчат наши, ваши, общински пари - без полза за данъкоплатеца. Задръстването по Симеоновско шосе е КИЛОМЕТРИЧНО сутрин и вечер. Така ще бъде и на бул. България, ако изобщо го построят.
3евзек
Зелена вълна по М. Луиза? Или пак сме си сложили капаците?
Бързата светкавица (нерегистриран)
Разговорът е за бул. "Сливница", а не за бул. "Княгиня Мария-Луиза". Двете улици са перпендикулярни една на друга. Обикновено коментарите са от хора, разбиращи от темата, а не от лаици. Капаците са на друго място, май.
09901 (нерегистриран)
ако минутата е като минутата на симеоновско шосе- НЕ, БЛАГОДАРЯ! БЕЗУМНО СКЪП ПРОЕКТ С Н-У-Л-Е-В РЕЗУЛТАТ!
БКП=ГЕРБ (нерегистриран)
Ефективни са само скъпите проекти които носят комисионни в партийната на ГЕРБ каса
miminka (нерегистриран)
направо ще се разплача от умиление. Кръстовището при Лъвов мост си беше и преди много спокойно. А Фандъкова обърка за месеци, доведе до закъснения за работа и вгорчи живота на софиянци заради глупостите си.
Мирослав
И похарчи (даде на наши фирми) едни 30 милиона. В същото време за много по-важната пътна връзка от Сточна гара до Централна гара пари няма...
До миминка (нерегистриран)
eх селяни, не стига че хората се опитват да направят нещо и го правят за разлика от други все недоволставте.Ама не се учудвам затова държата е на това дередже от такива като вас дошли от село в софия и все недоволни
3евзек
Кръстовището сигурно е било спокойно само при идване от ваше село. А в другите три посоки конете с капаци не гледат.
НАЙ
Осъдиха на 3,5 г. затвор заради подкуп бившата здравна министърка на Румъния
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия