Коментари - Иновативна пешеходна пътека в София | dnes.dir.bg
назад

Иновативна пешеходна пътека в София

В София ще заработи иновативна пешеходна пътека, която ще разпознава автоматично дали преминава пешеходец и ще включва LED осветление за сигнализиране на водачите на превозни средства.

Обратно в новината

Коментари - Иновативна пешеходна пътека в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БРЦК

Изобще не е иновативна а неефективна. Най-доброто е прелез и надлез. И тъпаците дето не ги ползват където ги има да ги затварят в лудницата - например тия по цариградско. Повдигнатите пешеходни пътеки са също вариант , но да ги правят по качествено - тия в младост са добре , ама тия в овча купел са като бордюри

Като кацне врабче пак ли ще сигнализира :)

muamar

Всеки път ли ще е иновативна? Нали тази на шипка и левски и тя беше иновативна и доколкото си спомням работи на същия принцип?!

и колко да са иновативни... точно от 5 години ги има такива в холландия. в бг може некои нов модел ракия от бобови калнове напр. да излислят , ама нещо подобно -никога. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

На първо място поддържайте боята на класическите "зебри", пък после мислете и внедрявайте иновации. Проверете какъв процент от тях са видими през деня, камо ли през тъмните часове на денонощието. Не е достатъчен само знакът, който в много случаи е невидим, поради скриващо го разлистено дърво например. Шофьорите, ако се движат по обичаен маршрут, могат да запаметят къде са уловките, но като се движат по непознат маршрут, винаги могат да попаднат в лапите на КАТ, без да са блъскали пешеходец!

Експерименталната на Ректората освен, че струваше маса и пари на СО, спря да работи точно на 16-ият ден от пуска си и никой от фирмата, която се тупаше в гърдите не дойде да я оправи. Факт.

Точната сметка е 24 775 лв. е цената на вече НЕсветещата на РЕКТОРАТА и то моите и Вашите пари. Пфу абсурдна държава и абсурдни данъкоплатци! А в Холандия ще пуснат скоро първата "умна" магистрала - link

Да си спомняте и колко ли струваха автовматичвите цилиндри,които трябваше да ограничат движението на коли по Графа.Отново безумие на Тиквоча.

Чл. 119. (2) При заобикаляне на спряло пред пешеходна пътека пътно превозно средство водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да се движи с такава скорост, която да му позволи да спре, за да пропусне преминаващите по пешеходната пътека пешеходци.същата точка както при пресичане на кръстовище: МПС-то трябва да се движи с такава скорост, че при необходимост да спре. Ако всеки го спазва това, няма да има блъснати и тези скъпоструващи еднодневки ще са излишни. И ако пешеходците не излизат като камикадзета, без да се съобразяват с приближаващите коли дали ще могат да спрат, ако те изведнъж скочат на пешеходната пътека или на пътя, също няма да има блъснати. А за киселяците, които винаги бързат, да направят до всяко населено място по една писта, да се състезават по между си.

А бе то и ограничението от 50 км/ч на Симеоновско, ако се спазваше, щеше да е друго, ама нейсе!

Да тази ще е нова и първа защото другата нова и първа пред ректората вече не работи

Добра идея, стига всички пешеходци да пресичат само на пешеходната пътека...

Статистиката на столичната Пътна Полиция сочи, че в София шофьори блъскат средно по един пешеходец всеки ден. Освен това България е на първо място в Европа по брой загинали на пешеходните пътеки." Варианти: - да премахнат пеш.пътеки; - да забранят пресичането на пеш. пътеки. - да се сложат бариери преди пеш. пътеки; - да обявим сгазванията за "екологичен естествен подбор: - да не ни пука какво се случва.

Умници, първо осветете с нормална светлина всяка пътека. Сложете насочени халогенни лампи. Пък после слагайте малките джуфки, които и без това бързо биват унищожени

То сега на симеоновско не може да пресечеш и стават катастрофи със всеки дръзнал да спре заради пешеходец. Как светлините ще спрят колите движещи се със 80-90км? Подлез или надлез трябва а не "иновативна" пътека, на която може да те разамажат и да мигаш полужив със светодиодни очички!!!

Не е много добра идея елементи по безопасността да нямат еднаква унифицираност валидна за всички места. Така водачите имат причина да нямат еднаква концентрация над тези обекти, а всъщност те са с еднаква важност и на едното място и на другото. Това общо взето разваля шофьорските навици и създава още по-голям асортимент от предупредителни означения.

"ИНОВАТИВНА" Тия ептен изперкаха, да погледнат Румъни, от колко години се осветяват така пътеките!!

Безопасна е онази пътека, която като стъпи пешеходец върху нея, издига релси от двете си страни.

Чудят се как да ни похарчат данъците, само и само бай КАТаджия да не си свърши работата.

Тази иновация вече работи една година на пешеходната пътека при Ректората. Автора свери си часовника.

Тя тази при ректората, работеше може би 1-2 седмици, сега нищо не свети, като всяко чудо в БГ за 3 дена... Вярно както предложиха по-горе ако може някаква пътека, като стъпи пешеходец да се вдигат стени от двете страни :).

Тя като че ли си светкаше постоянно.

к'во им пука на друсаните и пияните

и на тъпите не им пука

Супер. А какво става, когато шофьорите свикнат, че пътеката свети като минава човек и започнат да минават с 300 когато не свети? И какво става когато това неминуемо откаже и има пешеходци без да свети пътеката? Това е като страхотната глупост с постоянно включените фарове, хората свикват да гледат за светлинки, и когато някой е забравил да ги включи никой не го отразява, че е там...

Ти за себе си ли говориш? Няма нововъведение, което да направи от кретените зад волана нормални шофьори. Едниствено чиатви съдилища, ама това пък кога ли ще се измисли в България??

Не, говоря за другите, и за теб включително