Иновативна пешеходна пътека в София
В София ще заработи иновативна пешеходна пътека, която ще разпознава автоматично дали преминава пешеходец и ще включва LED осветление за сигнализиране на водачите на превозни средства.
Обратно в новинатаКоментари - Иновативна пешеходна пътека в София | Днес.dir.bg
Коментари
Изобще не е иновативна а неефективна. Най-доброто е прелез и надлез. И тъпаците дето не ги ползват където ги има да ги затварят в лудницата - например тия по цариградско. Повдигнатите пешеходни пътеки са също вариант , но да ги правят по качествено - тия в младост са добре , ама тия в овча купел са като бордюри
Всеки път ли ще е иновативна? Нали тази на шипка и левски и тя беше иновативна и доколкото си спомням работи на същия принцип?!
и колко да са иновативни... точно от 5 години ги има такива в холландия. в бг може некои нов модел ракия от бобови калнове напр. да излислят , ама нещо подобно -никога. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
На първо място поддържайте боята на класическите "зебри", пък после мислете и внедрявайте иновации. Проверете какъв процент от тях са видими през деня, камо ли през тъмните часове на денонощието. Не е достатъчен само знакът, който в много случаи е невидим, поради скриващо го разлистено дърво например. Шофьорите, ако се движат по обичаен маршрут, могат да запаметят къде са уловките, но като се движат по непознат маршрут, винаги могат да попаднат в лапите на КАТ, без да са блъскали пешеходец!
Експерименталната на Ректората освен, че струваше маса и пари на СО, спря да работи точно на 16-ият ден от пуска си и никой от фирмата, която се тупаше в гърдите не дойде да я оправи. Факт.
Точната сметка е 24 775 лв. е цената на вече НЕсветещата на РЕКТОРАТА и то моите и Вашите пари. Пфу абсурдна държава и абсурдни данъкоплатци! А в Холандия ще пуснат скоро първата "умна" магистрала - link
Чл. 119. (2) При заобикаляне на спряло пред пешеходна пътека пътно превозно средство водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да се движи с такава скорост, която да му позволи да спре, за да пропусне преминаващите по пешеходната пътека пешеходци.същата точка както при пресичане на кръстовище: МПС-то трябва да се движи с такава скорост, че при необходимост да спре. Ако всеки го спазва това, няма да има блъснати и тези скъпоструващи еднодневки ще са излишни. И ако пешеходците не излизат като камикадзета, без да се съобразяват с приближаващите коли дали ще могат да спрат, ако те изведнъж скочат на пешеходната пътека или на пътя, също няма да има блъснати. А за киселяците, които винаги бързат, да направят до всяко населено място по една писта, да се състезават по между си.
Статистиката на столичната Пътна Полиция сочи, че в София шофьори блъскат средно по един пешеходец всеки ден. Освен това България е на първо място в Европа по брой загинали на пешеходните пътеки." Варианти: - да премахнат пеш.пътеки; - да забранят пресичането на пеш. пътеки. - да се сложат бариери преди пеш. пътеки; - да обявим сгазванията за "екологичен естествен подбор: - да не ни пука какво се случва.
Умници, първо осветете с нормална светлина всяка пътека. Сложете насочени халогенни лампи. Пък после слагайте малките джуфки, които и без това бързо биват унищожени
То сега на симеоновско не може да пресечеш и стават катастрофи със всеки дръзнал да спре заради пешеходец. Как светлините ще спрят колите движещи се със 80-90км? Подлез или надлез трябва а не "иновативна" пътека, на която може да те разамажат и да мигаш полужив със светодиодни очички!!!
Не е много добра идея елементи по безопасността да нямат еднаква унифицираност валидна за всички места. Така водачите имат причина да нямат еднаква концентрация над тези обекти, а всъщност те са с еднаква важност и на едното място и на другото. Това общо взето разваля шофьорските навици и създава още по-голям асортимент от предупредителни означения.
"ИНОВАТИВНА" Тия ептен изперкаха, да погледнат Румъни, от колко години се осветяват така пътеките!!
Безопасна е онази пътека, която като стъпи пешеходец върху нея, издига релси от двете си страни.
Чудят се как да ни похарчат данъците, само и само бай КАТаджия да не си свърши работата.
Тази иновация вече работи една година на пешеходната пътека при Ректората. Автора свери си часовника.
Тя тази при ректората, работеше може би 1-2 седмици, сега нищо не свети, като всяко чудо в БГ за 3 дена... Вярно както предложиха по-горе ако може някаква пътека, като стъпи пешеходец да се вдигат стени от двете страни :).
Супер. А какво става, когато шофьорите свикнат, че пътеката свети като минава човек и започнат да минават с 300 когато не свети? И какво става когато това неминуемо откаже и има пешеходци без да свети пътеката? Това е като страхотната глупост с постоянно включените фарове, хората свикват да гледат за светлинки, и когато някой е забравил да ги включи никой не го отразява, че е там...