По информация на източник на вестника, засега преговори по тази тема не се водят. Същевременно ръководството на Hershey прегледа вчера дългосрочната си стратегия. Възможно е две компании да подновят преговорите. И двете страни по сделката (Hershey, Cadbury) могат да спечелят. Така както Hershey работи незначително за продажби извън САЩ, така и Cadbury няма голямо присъствие на американския пазар. Все пак в надпреварата за Cadbury ще може да се включат Kraft Foods Inc. и Nestle SA.
В производството на шоколадовите изделия днес не съществува компания, която да има доминираща роля в световен план. Десет от най-големите компании контролират едва 10% от пазара. С покупката на Wrigley Mars става лидер с 14.4% пазарен дял при 10% за Cadbury и 7.7% за Nestle. Сделката между Cadbury и Hershey, която бе обсъждана вече преди време, може да обезпечи сливащите се компании с 15.6% пазарен дял в световен мащаб.