Това каза еврокомисарят по транспорта Жак Баро в отговор на запитване на депутат в Европейския парламент. Според Баро с помощта, която ЕС дава на Македония, през следващите две години ще бъде финансиран Коридор № 10, а едва след това железопътната линия ще влезе в приоритетите, тъй като нито България, нито Македония са поискали това. Неотдавна обаче двете страни поставиха въпроса за финансирането на железопътната линия, за чието приключване според ЕС ще са нужни половин милиард евро. Те ще са нужни за 2,5 км от българска страна и 83 км на македонска територия. Железопътната линия, която ще свърже жп системите на България и Македония, започна да се строи през 90-те години, но работата по проекта спря напълно през 2001 г.. Така построеното дотогава ще трябва да се обновява, за което ЕС също ще помогне със средства, пише вестникът.