Луковмарш тръгва от пл. ”Света неделя”
Луковмарш тръгва от площад "Света Неделя" в събота в София. Това стана ясно на пресконференция, на която организаторите от "Български национален съюз".
Обратно в новинатаКоментари - Луковмарш тръгва от пл. ”Света неделя” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ИМПЕРИАЛИСТ (нерегистриран)
Ген. Луков е убит по нареждане от Москва на полковника от НКВД с псевдоним Спартак, сатрапа Вълко Червенков. По-късно този съветски агент е министър председател на БЪЛГАРИЯ. Няма нужда от коментари!!!
Генерал Луков-Герои (нерегистриран)
слава
Луков е корумпиран фашага (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
бай Иван (нерегистриран)
И да не забравите: Черните униформи със знака "SS", лентите с пречупен кръст на ръцете и факлите! Всички атрибути трябва да са налице. Не окомплектовани няма да приемаме!
Генерал Луков (нерегистриран)
германците ни дигнаха з-та икономика и дадоха огромни земи как да ги забравим-твоите руски мизерни ушанки осакатиха бг. като площ икономика и я дебилизираха по руски-тех искаме да забравим -болшевиките-ако ти не можеш марш при братушките...
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
ЛУДИЯТ МАКС, никъде не съм написал да викаме за Луканов и другата пасмина, която се обърна срещу народа на България. Която срина икономиката, тежката и лека промишленост, земеделието и ред други неща, които нашите родители и ние сме сътворили.. На такава възраст съм, че много добре ми е известно 96 година, какво ни СПРЕТНАХА, така наречените западни ценности. Не съм съгласен едностранчиво да се пише за Разбойнически дело, а да не пишем, че е имало и много хубави неща. Не съм съгласен това което става в Украйна. Не може боклуците, които през ВСВ са убивали своите сънародници. Не съм съгласен за убитите ятаци и партизанин. Не съм съгласен, че генерал Луков, иска да изпратим войски на Източния фронт, защото това бил края на БЪЛГАРИЯ. Загубихме част от Македония, Гърция и Сърбия. Дали, България нямаше да бъде разделена между Гърция и Югославия. Тогава просто нямаше къде да правите "ЛУКОВ МАРШ" А, колкото до НАРОДНИЯ СЪД, се обърнете към РУЗВЕЛТ, ЧЪРЧИЛ И СТАЛИН. Няма да ти пиша думите на ЧЪРЧИЛ. Виждам, че си ЛЮБОЗНАТЕЛЕН и ще се запознаеш сам с ОБЕКТИВНИТЕ ФАКТИ.
За всички убити (нерегистриран)
Генерал Луков е сборен образ на всички Български офицери, сержанти и войници избити от комунистическите терористи по поръчение на чужда държава! Бог да ги прости Героите!
Т14 Вагнеров (нерегистриран)
Днес комунистите остатъци обичат да говорят за обезлюдяването на страната и селските райони като използват тези факти за да критикуват ЕС и Западната ни ориентация. Също тези чуждоблизци обичат да спекулират с малцинствата и ни настройват срещу Българските турци. Същите тези които отнеха земята от Българите и ги прокудиха в градовете да робуват на 3 смени в допотопните им заводи. Резултатите са на лице днес най вече Североизтока и Добруджа. С цялата си наглост се опитват да използват тази пагубна несправедливост като я приписват на тези които днес се опитват да поправят бакиите им. ЕС с цялото финансиране и гарантиран пазар са трън в очите на днешните наследмици на тези безродни предатели. Същите тези които взривиха Света Неделя и разстреляха позорно Генерал Луков и всички Български Родолюбци и Патриоти! Народът се пробужда макар и бавно защото злото нанесено вече 70 години е многократно повече от това което Османската Империя не успя.
2012 (нерегистриран)
Комунисти НИКОГА не е имало в БГ! А сега в БГ има само ДЕБИЛИ и обикновени зомбита! ХАУ!
Т14 Казармата (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
(гост) (нерегистриран)
оставете ние да си кажем думата за фашизма. у дома имаме човек, в дома на майка ми покойница също имаме, у дома както и да е, тук комунистите са го издали, защото са много деца, най-малкото последното осмо е било момче, имат едно починало момиче, общо са седем деца, скрили са масло и млеко, момчето е излязло на улицата с филийка, малък е бил, комунистите го издават, от там в града пребит от бой, и в затвора, в друг на 100 км град, тук мисля, че вина нямат, оставяме на вас, а у родителите ми, кулаци са, имат убийство поръчано на 20 годишно партизанче, но е станало грешка и са убили невинно момче само на 20 г, и тук родената след 1944 вина няма, но беше преследвана не само тя, семейството й, съпругът й, всички и изселени , а юрист по образование, завършил с отличен, получаваше стипендия за отличен успех, не се хвали той, а от негов приятел юрист съм чувала, Димитър В. се казва, но у нас ад, не ни уважаваше и до ден днешен са с голямо самочувствие, тя, братовчедките им, а нищо особено не са, къде е тръгнала да се омъжва, родителите й са дошли и питали, и са им казали, що за стока са хората-скромни, не заможни и пр. 50:50, и ако трябва ние трябва да пишем историята, защото сме очевидци, по разни градове изселени, без съд и присъда, нямаме вина, а ни обиждаха, че сме убийци, не сме убивали, така, че спрете и именно затова не сме нито от фашистите изедници, нито от комунистите изедници, всичко е до човек, простили сме, но никога няма да забравим, на различни мнения сме с половинката, но все още се разбираме , що се отнася до лявото и дясното, не иска да чуе за лявото, всички сестри са на същото мнение и затова гласуват за герб, а аз за никого хи-хи, млади бяхме , но младост не помним, същото се получи и с децата ни, мен, децата ни без работа цели десет години и заминаха с еднопосочен билет, дали им е трудно, тук не знаем, но ходихме, видяхме, не е леко, но те никога не се оплакват, за раз
Браво! (нерегистриран)
Надявам се да доживея деня в който комунистите ще са на колене, молейки за пощада.
008 (нерегистриран)
Това от позиция на демократ или от позиция на фашист го казваш?
2012 (нерегистриран)
От позицията на КРЕТЕН или обикновено ЗОМБИ!
дгд (нерегистриран)
Луков е български герой, убит от в гръб от подли комунистически предатели.
Да (нерегистриран)
България има нужда от ежедневен Луков марш и хвръкване на много ДС/КГБ глави, за да се освободи най-накрая от Русия и нейните лакеи.
коментатор (нерегистриран)
Безспорно в последните години от живота си Луков кривва от правият път, но нека тези дето плюят отрова по негов адрес да посочат 1 (един) от техните, който геройски е защитил България (дори и не във военно време).
9038290382903829038290 (нерегистриран)
"Премиерът Борисов и ГЕРБ никога и по никакъв начин не са се солидаризирали с Луковмарш." За мен горецитираните са лъжци и предатели, които имат интерес обществото да се конфронтира помежду си. И ако някой не знае какво общо има герб с провеждането на марша, общото е Фъндъкова.
да (нерегистриран)
Може да предизвика и конфронтация, за да наложи още по репресивен , диктаторски режим с прокурора и Цацаров. Той е ненормален.
ха ха (нерегистриран)
Разбойническо дело - харесва ми
с (нерегистриран)
Миналата година Фандъкова не разреши Луков марш, разреши някаква комунистическа акция, но тази година го разрешева. Защо? По безпринципни съображения. Шефът- началникът е наредил. Защото началникът има проблеми и защо да не се опита д а хвърли българите един срещу друг. Иначе и на него му за Луков толкова. Така, че не му обръщайте внимание. Колкото повече му се вързвате му вършите работата. Той е един безпринципен комунист от БКП и няма нищо общо нито го интересува Луков марш. Иска сблъсък, а и да събере някое гласче за изборите, че е страшно в момента- само държавните служители няма да стигнат. а перлите Шанел са скъпи, пущината му.
Герои (нерегистриран)
Брест-Литовският мирен договор от 3 март 1918 г. между Четворния съюз (Германия, Австро-Унгария, България и Османската империя) от една страна, и Русия, от друга страна, слага край на руското участие в Първата световна война.
коментатор (нерегистриран)
реално погледнато в деня на смъртта на генерала е по-редно да се направи поклонение, не манифестация. Не знам защо у нас се чества тържествено само смъртта на героите :(
сички сме доволни (нерегистриран)
че тоя е гръмнат затова се радваме!
даааа (нерегистриран)
гръмнат от СССР шпиони
коментатор (нерегистриран)
Майчето не се радва толкова колкото "вас сичките", щото сега щеше да е омбудсман в Сърбия при друго развитие на историята.
ivan_stoianov.1974@abv.bg
Зад този фашистки марш стоят същите тъмни сили от фашистка Америка ,които организират и гейпарадите у нас ! Тези бандити толерират и подържат Бандеровските фашисти в Украйна , "Горските братя " в Прибалтика ,"руските маршове" в Русия преди време....Целта е да се използват исторически организации и "герои" от миналото воювали против СССР ,а сега да бъдат хвърлени като пушечно месо срещу Русия ! Това е Хитлеровата стратегия против СССР,която сегашните фашисти във Вашингтон използват отново и дори не се опитват да прикрият ,или поне имената на тези фашистки организации да променят..
Ъхъ (нерегистриран)
Ъ ъ ъ не, че нещо ..ама нас кво ни боли за Русия ?
ivan_stoianov.1974@abv.bg
аз съм написал..ще те използват за мръвка с която ще замерят руснаците .
Деир Ез Дор (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
коментатор (нерегистриран)
о, руски, вашингтонци пак станаха църни дяволи.. дали онея 9 милиарда бюджет за "сдържане на Русия" имат нещо общо?
да (нерегистриран)
Да се поклоним за вечна памет на българскиите генерали и войници защитавали храбро България - не успяха комунистите да скрият славните деела на героите!
да се поклоним (нерегистриран)
ама когато си му е реда и както си му е реда от край време - на 6 май, а не с фашистко сборище по нощите като вещери!
да (нерегистриран)
да на 6 май, а не на 9 май
Ъхъ (нерегистриран)
По-правилно би било да се нарече "национал- социалистическо" ( не твърдя,че е такова ) ..но след като има комунисти (уж) във властта що пък да няма нацита по улиците ;)
да (нерегистриран)
Владимир Минчев Вазов е български офицер (генерал-лейтенант). Той ръководи българските части по време на успешната отбранителна операция при Дойран по време на Първата световна война.Най-големите успехи на Владимир Вазов са по време на Първата световна война (1915 1918). В началото на войната е назначен за командир на 5-а артилерийска бригада с която взема участие в битката при завоя на Черна.[6] На 1 март 1917 г. е назначен за командир на Девета пехотна плевенска дивизия, която е в състава на 1-ва армия. Дивизията още от 1916 г. под командването на генерал-майор Стефан Нерезов заема участъка от р. Вардар на изток до Дойранското езеро. Още с назначаването си той обхожда цялата позиция и дава наставления за укрепването и. Под негово ръководство се създава дълбокоешелониран район за отбрана. Благодарение на обширните си познания по фортификация, както и на влиянието на генерал Георги Вазов, той отдава изключително значение на укрепването на позицията.
Кейн (нерегистриран)
Никаква слава на генерал Луков,слава на великият български войник,който разни политици и генерали използваха като пушечно месо по пътя към почести и облаги,с едно изключение -наистина великият генерал Вазов,легендарният победител при Дойран-мистичната битка на българската воинска слава
БГ (нерегистриран)
А генерал Тошев, например?
ВМ (нерегистриран)
Това е гадна анитибългарска провокация, от която имат полза само антинационални пети колони, симпатизанти на Брюксел и ЕС, реални противница на свободата на словото /работещи за официално регламентиране на цензура в допълнение към неформалните пълни медийни затъмнения/, а също глобалисти, ционисти , масони, расисти и прочее. Тя е добре организирана и ползващата се от медийната и незаменимата административна подкрепа на местните евро-атлантически власти, аналогично на подобни мероприятия в Германия, Украйна и щатите. В светлината на инсценираните и проведени от Израел телефонни атаки, заплахи, клевети и изнудвания в щатите, в борбата с които уж се включи дори вицепрезидента Майк Пенс, а после всичко затихна и бе избутано от информационното поле, българските власти би трябвало спешно да разследват хипотезата за участие на Израел в организирането и провеждането на този марш и дори ролята на Нетаняху поне косвено, чрез използването на агенциите към израелското правителство или ресурсите на американското посолство в София.
сс (нерегистриран)
Кое бе ....
Ъхъ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
коментатор (нерегистриран)
тази е шеста колона... петата е руската.
Ъхъ (нерегистриран)
Аз Луков няма да го коментирам ..нито участниците в марша - дорби, лоши въпорс на гледна точка. Само ще отбележа, че на него знамена на чужди държави не се развяват като на Бузлуджа
сс (нерегистриран)
На Буздложа се вее Рускко знаме - няма лошо
Ъхъ (нерегистриран)
Няма, защото комунистите са безродници .. макар, че на Бузлуджа комунисти няма, има дебили и крупни капиталисти :) П.С. Това "Буздложа" къде се намира,в Магадан ли?
Иван Кайман (нерегистриран)
Вижте в търсачката кой е героят на Отечеството генерал Луков, носител на ордени за храброст от войните, които дедите ви са водели, и почетете подобаващо паметта му.
явор (нерегистриран)
Луковмарш против комунистите в България!
2012 (нерегистриран)
Кви комунисти, кви 5 лева? В БГ има само ДЕБИЛИ и ЗОМБИТА. а да и ЕЛИТ от КРЕТЕНИ!
ivan_stoianov.1974@abv.bg
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ъхъ (нерегистриран)
Национал-социалисти закриляни от Мосад хахахха
да (нерегистриран)
обясни ми моля те какво означава "фашист"
Отговор (нерегистриран)
Безумието да се считаш богоизбран и в резултат 60 млн. загинали във ВСВ. Това не ти ли е достатъчно.
КазарматаА (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
То това е целта на ЦРУ. ЗАЩОТО ние 3 пъти платихме ЦЕНАТА. Първо Балканската война, Първата световна и Втората световна войни. Винаги сме губили ЖИВА ПЛЪТ ОТ БЪЛГАРИЯ. И сега трябва да се възхищаваме на боклук, който е искал да прати войска на източния фронт. Тогава ще бяхме разделени между Гърция и Югославия. АМАН ОТ ПРЕДАТЕЛИ.
Ъхъ (нерегистриран)
Мосад бе , Мосад са виновни не е ЦРУ
да (нерегистриран)
вие комунистите сте предателите на България и винаги ще си останете такива в учебниците по история
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Защо не поканите и БАНДЕРОВЦИТЕ от Украйна? Една сте стокя, но БРАКУВАНА. И през цялото време ще крещите "СЛАВА НА ЛУКОВ, СЛАВА НА ЛУКАВИЯ, СЛАВА НА МОМОНА." БОГ ЩЕ ВЕ НАКАЖЕ
az#Победа в САР (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Братя по акъл (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
да (нерегистриран)
Иван Колев Колев е български офицер, генерал-лейтенант известен още като бащата на българската конница.По време на Първата световна война генерал-майор Колев е инспектор на конницата и командир на 1-ва Кавалерийска дивизия. Под негово ръководство тя взема участие в настъплението на Трета армия в Добруджа по време на Първата световна война при Куртбунар, Кочмар, Карапелит, Добрич, Топрахисар, Текиргьол, Кюстенджа, Черна вода и Мачин, пленявайки хиляди неприятелски офицери и войници - румънски, сръбски и руски.Освобождава цялата Добруджа, до делтата на река Дунав. На 2 август 1915 г. е произведен в първия генералски чин генерал-майор.
да (нерегистриран)
На 30 септември 1916 г. генерал-лейтенант Иван Колев е награден с германски железен кръст За храброст, лично от германския фелдмаршал Аугуст фон Макензен - главнокомандващ войските на Балканите.[1].При награждаването, главнокомандващият изтъква: Досега се беше наложило убеждението, че атаката на конница срещу пехота е невъзможна. Вие с няколко действия го опровергахте. Много висши кавалерийски началници Ви завиждат и не мога да ги убедя в писма, че това, което Вие направихте се е случило наистина!
какво общо (нерегистриран)
Има генерал Колев с главореза луков?
сс (нерегистриран)
Български генерали - герои - защитавали България - за комунистите тоа е трудно разбираемо
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Добре тогава, защо не избрахте генерал Колев за патрон? Генерал Луков е доста спорна фигура. Националните герои трябва да обединяват нацията, а не да ги разделят.
да (нерегистриран)
Цар Борис и Генерал Луков спасиха българския народ от ужасите на войната!
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Прочетох повече за генерал Колев- истински герой! Достоен, умен и смел български офицер. Да си бяхте избрали него за патрон, никой не можеше да ви каже "копче". Може би и аз бих ви подкрепил, но с тоя генерал Луков...
АЗ (нерегистриран)
Вече започвам да се чудя, в каква държава живеем всекидневно зомбиране от страна на медиите , постоянно навиращи ни в очите Колко добре би били за нас да приемем Истанбулската конвенция, "тормоза" от страна на учители и възпитатели към "добрите и умни дечица"в детски градини и училища сега пък и тея..Докато на някои хора "управляващи" яко им върви далаверката.
сс (нерегистриран)
комунист
Медийно 2 в 1 (нерегистриран)
"Разделяй и владей!" и "Прост народ слаба държава".
Ото Скорцени (нерегистриран)
В събота вечер от екотът на кубинките червените комуняги ще пълнят гащи. Смърт на комунизма.
аве кух (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
да (нерегистриран)
Христо Николов Луков е български офицер (генерал-лейтенант), преподавател по военно дело и политик. Министър на войната на Царство България в периода 1935 1938 г. и ръководител на ултранационалистическата организация Съюз на българските национални легиони (СБНЛ) (1942 1943), убит от комунистическа терористична група
да (нерегистриран)
Роден е във Варна на 6 януари 1888 г. Завършва Военното на Н.В. училище през 1907 г. и му е присвоен чин подпоручик. Участва във войните за национално обединение 1912 1918 г. като адютант на артилерийски полк, командир на батарея и на артилерийско отделение. Достига чин майор. По време на Първата световна война служи в Първа пехотна софийска дивизия и Пета пехотна дунавска дивизия.
На Хитлер (нерегистриран)
първа дружка. И кво стана 1944та - пак национална катастрофа и пак загубена война.
А7А (нерегистриран)
И какво от това и в моя род има хора които са били по-принуда монархо-фашисти с чинове.Нищо не доказвате -това е позор за България!
45 (нерегистриран)
То и боко е ''български генерал'' та и някакъв преподавател и някакъв докторат бнеше писал ама по голям измекяр от него не се е виждал напоследък....Та престанете да писателствате едно и също защото който иска ще прочете, който иска ще види и който иска ще проумее от прочетеното и видяното какво представлява,,, Кога се стигне до там да обяснявате непрекъснато някой какъв е ''бил'' значи никой не се е вълнувал нитоп се вълнува от него
да (нерегистриран)
Български национален съюз Определя се като патриотична, националистическа и родолюбива организация. Използва за свой отличителен знак прабългарския символ IYI
Питам само (нерегистриран)
какво точно значи този символ. Доста съм прочел - отговор няма ясен за сега. Ами да идат на едно партийно събрание на БСП и да се опитат точно на патриотизъм да поспорят с някой възрастен социалист например, да порецитират малко български поети или ако искат да се пробват на състезание по правопис - да видим кой е по-патриот де. Само предлагам.
да (нерегистриран)
Прабългарския символ IYI означоава Знатен род
Неразбрал (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Едва ли ще отидат да гинат за да защитават дворците, мерцедесите и Бентлитата на комунистите изградени и купени с крадени пари. Задача номер едно е да се ликвидира комунизмът в България.
Айде де (нерегистриран)
28 години чакахме. Ликвидирайте го вече тоя комунизъм - с кражби, с тикви, с калинки, с кауни -гуменки с приватизация ментарска, с лъжи, с геноцид, с ниски доходи - е все не става и не става. Чакаме. Нещо не сте добри май в ликвидацията, ама в краденето сте добри. Признавам.
Неразбрал (нерегистриран)
А как смятате да ликвидирате "комунизмът в България", след като той изобщо не победи в България. Може ли да ликвидирате нещо, което го няма?
00 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Неразбрал (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Това е пътят (нерегистриран)
Това са хората (не само тук, но и в Европа), които могат да ни спасят от взривяващи се в името на Аллах, озверели мигранти разчленяващи млади бели жени и диви изнасилвачи.
ето (нерегистриран)
Български национален съюз За нас работник е всеки Български гражданин, който се труди и работи за материалното и духовно благополучие на нацията. Според нас всеки работник може и трябва да бъде поставен и насочен така, че като се заплати неговия труд, той да има добри жилищни и здравни условия, да може да отглежда физически и духовно здраво поколение с национална и професионална цел в живота. Затова ние искаме работа за всеки Българин, справедливо заплащане на неговия труд и непрекъсната работа за подобряване на социалните условия на труд. Естествено ние сме против интернационализма и т.н. равенство, за което уж се борят социалистите
123 (нерегистриран)
Тичай при Нинова.
Корнелий
Ерго означава ли, че който не работи - не трябва да яде? Или казано по друг начин - не на помощите за тъмнозелени?
Ото Скорцени (нерегистриран)
На марша освен младежи и девойки ще има отявлени борци против комунизма и то в първите редици. Ако в България е имало фашизъм нямаше да има нито един комунист, нито един крадец на кашкавал.
Искаме НОВ Народен съд !!! (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Корнелий
Маршрутът е ясен - от бившия партиен до настоящия партиен дом!
Ото Скорцени (нерегистриран)
"От "Български национален съюз" уточниха, че нямат информация да се подготвя контрашествие." Комунистическите крадци на кашкавал и сороските джендъри смеят ли да излязат на контрашествие?
Жалко (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Колкото и да им е неприятно и на управляващи и на опозиция Луков марш с всяка изминала година набира сила. В редиците му се вливат все повече и повече младежи родолюбци. Генерал Луков, убит без причина от комунистите се превърна в знаме.
>>> (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
+ (нерегистриран)
бреййй най накрая и ти да кажеш нещо умно
ДЗУ Стара Загора (нерегистриран)
10 години откакто сме в ЕС , а минималната пенсия няма и 100 Евро ! Най-бедни сме от всички , а пред нас са дори и някои Държави от Централна Африка ! И за ЧИЙ тогава ни е тоя скапан Джендърски ЕС ???
Чавдар Чавдаров
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
хху (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие