20 години софиянци се возят на метро (снимки)
Софийското метро отбелязва 20 години от пускането в експлоатация на първия си участък. Строителството започва през 1979 г. с първата копка на станция "Вардар".
Обратно в новинатаКоментари - 20 години софиянци се возят на метро (снимки) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
колега (нерегистриран)
20 години софиянци се возят на метро. Май е време да вдигаме данъците на тези мръсни копелета!
Ф (нерегистриран)
На Вардар има асансьор който води до никъде
123 (нерегистриран)
Че това за хвалба ли е? То и в Северна Корея имат метро от по-отдавна. При това много по-модерно от нашите. За тия дето мислят, че само герб ще ги оправи
32 (нерегистриран)
Метрото е започнат и незавършен проек на комунетата в "златният век" на БГ! Комунистическия режим върна толкова назад БГ колкото и турците не са могли!
густомайна (нерегистриран)
къв кеф е да си аненцефал начи
През 1968 година (нерегистриран)
Е решено да бъде направен подземен трамвай. Затова е тъй плитко построено, че падат плочките в баните на блоковете, до които минава такова побългарено " метро". А вибрацията въобще е опасна за човека на клетъчно ниво - води до рак, психически заболявания. Над 40 години е продължило строителството на това менте метро.
72-ра обикалях (нерегистриран)
Будапеща с метрото.....Берлин и Москва са ги имали преди ВСВ....ний за какво се пънем.
Иванова (нерегистриран)
Сложете ескалатори на старите станции-Вардар е недостъпна за стари хора и майки с малки деца.
Баце Ивко (нерегистриран)
Има асансьор. Поне се поинтересувайте преди да дрънкате глупости.
не ги е срам (нерегистриран)
устафка!
Хмм (нерегистриран)
Я, метрото се появило преди ГЕРБ, че то непрекъснато ни внушават, че преди метро е нямало.
Европа-метро-кусури (нерегистриран)
Като влезеш в метрото и вече се чувстваш като в Европа. Смело може да се каже, че това е най-европейската част на София. За съжаление има и доста недостатъци, с което се напомня, че все пак сме в Ориента. На много места липсват ескалатори, които биха могли елементарно да бъдат направени, но явно не са, за да се спести "някой лев" (или за да се открадне). Трагично е да се гледат стари хора и жени с багажи, които едва кретат по стръмните и високи стълби. Очевидно трябва да се оправят връзките с наземния градски транспорт. Но ръководството на транспорта в столичната община е явно в ръцете на некомпетентни и незаинтересовани хора, които явно не по ползват градски транспорт. Типично българска работа!
Томба (нерегистриран)
Е за това ще е мръсен въздуха едно метро до краен квартал не направихте.Отивам да паля печката,че е студено.
Ikonomist (нерегистриран)
За въздуха най-важно е да има метро до новите квартали, защото там е бъкано с деца, а училища няма. Съответно родителите здръстват цяла София в това да ги водят и връщат. С последния учебен ден и задръстванията намяляват.
Заглавието подвежда (нерегистриран)
Само софиянци ли се возят на метрото? Ами студентите от провинцията..Ами родата от село? Ако тръгне из улиците в ремонт и новите квартали дали по-лесно ще стигне до целта..И по-бързо?
Баце Ивко (нерегистриран)
Аз лично съм доволен от метрото. Единствената ми забележка е към старите мотриси от 90-та година, дето са с отворените отдушници на тавана, и реално вагоните не могат да бъдат подгряти през зимата или охладени през лятото, а на скоростните отсечки направо издухват главите на хората.
Крумов (нерегистриран)
Ужасно е да четеш такива неща,в които преобладават просташките коментари! Човек остава с впечатление, че преобладаващата част от коментаторите са такива каквито са коментарите. ТОВА Е УЖАСНО!!
р (нерегистриран)
започнаха да отчуждават за метрото още през 1970 г.вси'ки помняй базара под НДК,това си беше прокопан тунел.стана бързо през 1998 г.,защото половината работа беше свършена
NB (нерегистриран)
Това си е истински фейк нюз! Няма начин да е станало преди 20 години! Всички знаем, че Вождът и Учителят наш Бойко Борисов управлява от 2009 г.! Той е построил метрото! Никой друг! И магистралите всичките той ги е направил! Преди него нямаше нито метро, нито магистрали! Скоро ще бъде обнародвано и научно обоснованото от г-н Цветанов откритие, бе именно той - Бойко Борисов и никой друг е открил: - кирилицата - топлата вода - колелото - огъня, пожарите и маркучите за тяхното гасене!
Мухахах (нерегистриран)
Мани го това, не се яде. Кюфтета да раздават на народа!
??????????? (нерегистриран)
Проектирано и изграждано в началото при комунизма. Нека да бъдем обективни.
00 (нерегистриран)
40 процента от управленческите кадри по време на #социализмата беха западни агенти и зобите! а тодор си беше 50 процента австриец! негова работа е и метрото и гробарите от герб и фалшивите дългове от 10 милиарда долара....
?!? (нерегистриран)
Изградено в началото на комунизма?! Ало, метрото започнаха да го копаят през 80 по "Найчо Цанов". И понеже беше по открит метод, траншеята, започната през 80-те стоя отворена така до 1998-99 някъде. Единственото значимо от метрото беше тунела под парка, който отива към Интерпред и предварителнатта подготовка за метростанцията под НДК, където беше базара. Няма какво да се лъжем - едно време тези строежи вървяха изключително бавно. Магистрала Хемус успя за около 25 години да стигне до Правец. Тунелите на "Правешки Ханове" ги започнаха маломерни, и за съжаление така ги и завършиха - без аварийна лента.
ЕХОО... (нерегистриран)
"20 години ли се возиш?" Не е вярно!
ха ха (нерегистриран)
метростанцИИте моля драги тия хубавите с централни перони нали )))) даже и Пидалският "Европейски съюз"
00 (нерегистриран)
имаме метро! убаво! а сега да напраим софията първата у свето подземна столица! и всите дебило ша ни завидят за туи безумие!
яяяя (нерегистриран)
Благодат.Като се сетя какво сме изживяли в мръсните изкривени студени и претъпкани икаруси,господ здраве да и дава на Фандъкова.
Един Демократ (нерегистриран)
Това изключително важно за столицата пътно съоръжения показва предимствата на демокрацията пред тоталитаризма. То стана възможно единствено и само благодарение победата на демокрацията и евроатлантическите ценности над тоталитаризма.
Герб Завинаги (нерегистриран)
Това добре, но не е достатъчно защото не сте отбелязали Неговата роля за изграждането на метрото
Пълни (нерегистриран)
Пълни глупости: Проектирането и изграждането на метрото започва през 1973 година. Директор:Иван Чучков Архитект :Мушев Главни инжинери:Част конструктивна инж.Александър Оташлийски Част Укрепвания инж.Кирил Константинов ОМС инж.Иван Цеков и т.н. Така,че не пиши неща от които нищо не разбираш.
Мартин (нерегистриран)
Само дето в Пйонгянг имат метро от 50 години...
Мартин (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Много хубаво, (нерегистриран)
ама кога ще има и метро до Княжево, Борово,Павлово и Бъкстон ? Трафикът е страшен сутрин и вечер!!!!!
шибаевроджендъри (нерегистриран)
Евроджендърите не трябва да бъдат допускани до метрото, защото мотрисите и вагоните са руски. Да маат пеш от Люлин до Младост 4 тези боклуци
а парите (нерегистриран)
са от еврофондовете драги.
чалгаджийска столица (нерегистриран)
При Бай Тодор имаше жителство. Много народ го плюеше, а сега всики разбрахме ,че комунизма е бил прав. Не може да пуснеш една нагла селяндурска муцуна, която има къщи в провинцията и имоти, но не иска да бачка, да дойде в София и да хвърля боклуци от балкона. Селянинът с единия крак е капиталист, а с другия пролетарии. Днес гласува за една партия, утре за друга и пр.Той не ходи на пазар а на шопинг. Няма почивни дни а уикенди. Пуска на всеослушание чалгии, които умира да гледа по 8 телевизии.Така България се самоликвидира
Възмутен гражданин (нерегистриран)
Мамка им комунисти строили строили, па се забравили. Те саботираха бъдещето защото знаеха ,че няма да има кой после да го боядисва и поддържа.
ГОСТ (нерегистриран)
Хубаво, но проблемът беше, че самият Тошо, а и целият ЦК, а и всички министри и прочее сволач, бяха див прованс, с претенции за нАучен подход във всяко противно на пазара и логиката начинание...
Mmm (нерегистриран)
А бе журнале, не метро радиус, а метро диаметър!
Красимир (нерегистриран)
Не, и аз мислех като теб, но се оказа, че правилно е написано: под метро радиус има предвид линията от крайната спирка до центъра, не целия метро диаметър.
СЕНЬОР ДОН АМИЧИ (нерегистриран)
ПРАВ ЛИ БЕШЕ ЖИВКОВ, КОЙТО РАЗРЕШАВАШЕ САМО НА ПОЛЕЗНИТЕ ЗА СОФИЯ ХОРА ДА ПОЛУЧАТ ЖИТЕЛСТВО.
съвременна форма на крепостничес (нерегистриран)
Жителството е крепостничеството на 20 век.Не е проблемът в това,че всички искат в София защото само там има условие за развитие.Защо не е като в Германия-столицата има само посолства,парламент,но оперативните структури са в различни градове-малък пример - Фленсбург-(до датската граница)центаралата на пътната полиция /нещо като нашия КАТ е там от там всеки си получава глобите за нарушения,няма служители ,разбирай чиновници във всяко областно у-ние на МВР.Ама тези дебелосерковци что ще работят,т.е как ще получават заплати.Има милион примри още.Няма паспотртна служба -вадиш паспорт в Stadtbuero за около 15 минути(ако си немски гражданин).А при нас -подаваш документи,другаде ходиш плащап,пък после ходиш да получаваш от друго гише-чиновник,до чиновник.....има още много гнил социализъм
Ватмана (нерегистриран)
Аз пък си мислех че цялото метро е построено от кмета Бойко
СЕНЬОР ДОН АМИЧИ (нерегистриран)
АЗ ПАК МИСЛЕХ, ЧЕ МЕТРОТО Е ИЗМИСЛЕНО ОТ БОЙКО. А НЯКОЙ ГО БИЛ ИЗПРЕВАРИЛ ОЩЕ В 1863 ГОД, КОГАТО Е ПОСТРОЕНО ПЪРВОТО МЕТРО В ЛОНДОН.
Мислител (нерегистриран)
Вие ако можехте да мислите нямаше да бъдете руски тролове!
ха ха (нерегистриран)
кхъв мислител си ти бе, аненцефал кат кумира ти тиквун?
Емигрант (нерегистриран)
Да се въведе такса за каране на кола в София, освен това да се вдигни двойно акциза за бензин в бензиностанциите в и 20 км около София, да се спрат от Движение всички душегубки, изхвърляще изгорели газове над нормата, да се забранят дизеловите коли, както е в Ню Йорк например, това са сериозни мерки, а не палиативните мерки на др. фандъкова да се пускат отвреме навреме билети по 1лв при замърсяване на въздуха, което е жалко и много тъпо.
Столичанин от село (нерегистриран)
Мисля,че в такъв случай би справедливо да се въведе такса за каране на столични автомобили в провинцията. Един самозабравил се кухиандър вече го предлага това.
ха ха (нерегистриран)
тъпанар как сийке тъпанар да видиш
ПР (нерегистриран)
Безспорно най-чистият и бърз транспорт. Недомислици и там-много.Няма достатъчно връзки за прекачване между отделните направления.Спирката в "Младост"3 е точно в средата на нищото. Та спира един тежко подпийнал тузар последния тролей на "Раковски"към 23.43ч."Карай за Бояна..."Ватманът отговаря-"Ама как за Бояна,няма жици за там..""Абе казвам ти-за Бояна,имаш едни 500 евра от мен,карай..."настоява сериозно подпийналият мъж.Ватманът се обажда на аварийния камион,"Брат,делкаме по 250 евро,един луд иска да го закарам до Бояна".Идва буксирът,закача тролея и към Бояна.Пристигат на адреса.Великолепна,богаташка къща,а отпред-кал,разкопки,купчини пръст.Ватманът пита мъжа-"Чудесна къща,страхотна гледка към Витоша,пари явно имаш,тези изкопи отпред,защо не ги оправиш?"Онзи отговаря-"Батенце,онази вечер пак се напих здраво и реших да се прибера с Метрото......."
3M (нерегистриран)
Съгласенн съм: "Младост"3 е точно в средата на нищото.
Журналисти без образование (нерегистриран)
Абе тези, които пошат статиите имат ли поне основно образование, возят се само неодушевени предмети, дърва, въглища, .., хората пътуват
00 (нерегистриран)
с туи метро извозиха не само софиянци, но и целта популация на територията! много вози, туи метро! бре, бре, бре!
Спфиямец 6то поколение (нерегистриран)
Много провинциални тъпанари има в София, които демонстрират самочувствие като не слизат от колите, ако можеха щяха да се качват с тях и в панелните си кочини и да паркират до леглото си. Вече е невъзможно да се диша мръсния въздух в София, много хора ще умрат от респираторни заболявания и рак, трябва да се направи нещо драстично за да се ограничи това идиотско автомобилно автодаффе в София. Общината допусна престъпна грешка с увеличаване на цената на транспорта с 60%. Навсякъде по света в големите градове градския транспорт се дотира, за да накара хората да го ползуват, а в нас тъпите общинари решиха да печелят от него. Ако се върне цената на транспорта ма 1лв, много хора ще слезнат от колите и въздуха ще стане много по чист. Това трябва да е ясно ма другарката Фъндъркова.
каунь (нерегистриран)
га ша напраят у наше село сичко се прави за шопите
00 (нерегистриран)
аз предлагам да закопаят всички поддръжници на метрото в него и да зазидат всичките му дупки! това метро е #евро безумие!
43 (нерегистриран)
А теб да те закопат до кръста да ги пазиш да не излязат!
Само гостите (нерегистриран)
Се возят и е направено да ги поеме, но те упорито прииждат към центъра отвсякъде на коли с екзотични номера от къде ли не, а вечер - обратно към прованса. Хубаво е да водиш богат подземен живот. кАКВО ВЕЛИКО НЕЩО Е ПРИРОДАТА, НАВСЯКЪДЕ НАСЕЛЕНО, КАКТО КАЗВАШЕ кОНСТАНТИН кОЦЕВ В "тОПЛО".
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие