20 години софиянци се возят на метро (снимки)
Софийското метро отбелязва 20 години от пускането в експлоатация на първия си участък. Строителството започва през 1979 г. с първата копка на станция "Вардар".
Обратно в новинатаКоментари - 20 години софиянци се возят на метро (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
20 години софиянци се возят на метро. Май е време да вдигаме данъците на тези мръсни копелета!
Че това за хвалба ли е? То и в Северна Корея имат метро от по-отдавна. При това много по-модерно от нашите. За тия дето мислят, че само герб ще ги оправи
Е решено да бъде направен подземен трамвай. Затова е тъй плитко построено, че падат плочките в баните на блоковете, до които минава такова побългарено " метро". А вибрацията въобще е опасна за човека на клетъчно ниво - води до рак, психически заболявания. Над 40 години е продължило строителството на това менте метро.
Будапеща с метрото.....Берлин и Москва са ги имали преди ВСВ....ний за какво се пънем.
Сложете ескалатори на старите станции-Вардар е недостъпна за стари хора и майки с малки деца.
Я, метрото се появило преди ГЕРБ, че то непрекъснато ни внушават, че преди метро е нямало.
Като влезеш в метрото и вече се чувстваш като в Европа. Смело може да се каже, че това е най-европейската част на София. За съжаление има и доста недостатъци, с което се напомня, че все пак сме в Ориента. На много места липсват ескалатори, които биха могли елементарно да бъдат направени, но явно не са, за да се спести "някой лев" (или за да се открадне). Трагично е да се гледат стари хора и жени с багажи, които едва кретат по стръмните и високи стълби. Очевидно трябва да се оправят връзките с наземния градски транспорт. Но ръководството на транспорта в столичната община е явно в ръцете на некомпетентни и незаинтересовани хора, които явно не по ползват градски транспорт. Типично българска работа!
Е за това ще е мръсен въздуха едно метро до краен квартал не направихте.Отивам да паля печката,че е студено.
Само софиянци ли се возят на метрото? Ами студентите от провинцията..Ами родата от село? Ако тръгне из улиците в ремонт и новите квартали дали по-лесно ще стигне до целта..И по-бързо?
Аз лично съм доволен от метрото. Единствената ми забележка е към старите мотриси от 90-та година, дето са с отворените отдушници на тавана, и реално вагоните не могат да бъдат подгряти през зимата или охладени през лятото, а на скоростните отсечки направо издухват главите на хората.
Ужасно е да четеш такива неща,в които преобладават просташките коментари! Човек остава с впечатление, че преобладаващата част от коментаторите са такива каквито са коментарите. ТОВА Е УЖАСНО!!
започнаха да отчуждават за метрото още през 1970 г.вси'ки помняй базара под НДК,това си беше прокопан тунел.стана бързо през 1998 г.,защото половината работа беше свършена
Това си е истински фейк нюз! Няма начин да е станало преди 20 години! Всички знаем, че Вождът и Учителят наш Бойко Борисов управлява от 2009 г.! Той е построил метрото! Никой друг! И магистралите всичките той ги е направил! Преди него нямаше нито метро, нито магистрали! Скоро ще бъде обнародвано и научно обоснованото от г-н Цветанов откритие, бе именно той - Бойко Борисов и никой друг е открил: - кирилицата - топлата вода - колелото - огъня, пожарите и маркучите за тяхното гасене!
Проектирано и изграждано в началото при комунизма. Нека да бъдем обективни.
40 процента от управленческите кадри по време на #социализмата беха западни агенти и зобите! а тодор си беше 50 процента австриец! негова работа е и метрото и гробарите от герб и фалшивите дългове от 10 милиарда долара....
Изградено в началото на комунизма?! Ало, метрото започнаха да го копаят през 80 по "Найчо Цанов". И понеже беше по открит метод, траншеята, започната през 80-те стоя отворена така до 1998-99 някъде. Единственото значимо от метрото беше тунела под парка, който отива към Интерпред и предварителнатта подготовка за метростанцията под НДК, където беше базара. Няма какво да се лъжем - едно време тези строежи вървяха изключително бавно. Магистрала Хемус успя за около 25 години да стигне до Правец. Тунелите на "Правешки Ханове" ги започнаха маломерни, и за съжаление така ги и завършиха - без аварийна лента.
имаме метро! убаво! а сега да напраим софията първата у свето подземна столица! и всите дебило ша ни завидят за туи безумие!
Благодат.Като се сетя какво сме изживяли в мръсните изкривени студени и претъпкани икаруси,господ здраве да и дава на Фандъкова.
Това изключително важно за столицата пътно съоръжения показва предимствата на демокрацията пред тоталитаризма. То стана възможно единствено и само благодарение победата на демокрацията и евроатлантическите ценности над тоталитаризма.
Това добре, но не е достатъчно защото не сте отбелязали Неговата роля за изграждането на метрото
Пълни глупости: Проектирането и изграждането на метрото започва през 1973 година. Директор:Иван Чучков Архитект :Мушев Главни инжинери:Част конструктивна инж.Александър Оташлийски Част Укрепвания инж.Кирил Константинов ОМС инж.Иван Цеков и т.н. Така,че не пиши неща от които нищо не разбираш.
ама кога ще има и метро до Княжево, Борово,Павлово и Бъкстон ? Трафикът е страшен сутрин и вечер!!!!!
Евроджендърите не трябва да бъдат допускани до метрото, защото мотрисите и вагоните са руски. Да маат пеш от Люлин до Младост 4 тези боклуци
При Бай Тодор имаше жителство. Много народ го плюеше, а сега всики разбрахме ,че комунизма е бил прав. Не може да пуснеш една нагла селяндурска муцуна, която има къщи в провинцията и имоти, но не иска да бачка, да дойде в София и да хвърля боклуци от балкона. Селянинът с единия крак е капиталист, а с другия пролетарии. Днес гласува за една партия, утре за друга и пр.Той не ходи на пазар а на шопинг. Няма почивни дни а уикенди. Пуска на всеослушание чалгии, които умира да гледа по 8 телевизии.Така България се самоликвидира
Мамка им комунисти строили строили, па се забравили. Те саботираха бъдещето защото знаеха ,че няма да има кой после да го боядисва и поддържа.
А бе журнале, не метро радиус, а метро диаметър!
ПРАВ ЛИ БЕШЕ ЖИВКОВ, КОЙТО РАЗРЕШАВАШЕ САМО НА ПОЛЕЗНИТЕ ЗА СОФИЯ ХОРА ДА ПОЛУЧАТ ЖИТЕЛСТВО.
Жителството е крепостничеството на 20 век.Не е проблемът в това,че всички искат в София защото само там има условие за развитие.Защо не е като в Германия-столицата има само посолства,парламент,но оперативните структури са в различни градове-малък пример - Фленсбург-(до датската граница)центаралата на пътната полиция /нещо като нашия КАТ е там от там всеки си получава глобите за нарушения,няма служители ,разбирай чиновници във всяко областно у-ние на МВР.Ама тези дебелосерковци что ще работят,т.е как ще получават заплати.Има милион примри още.Няма паспотртна служба -вадиш паспорт в Stadtbuero за около 15 минути(ако си немски гражданин).А при нас -подаваш документи,другаде ходиш плащап,пък после ходиш да получаваш от друго гише-чиновник,до чиновник.....има още много гнил социализъм
Аз пък си мислех че цялото метро е построено от кмета Бойко
АЗ ПАК МИСЛЕХ, ЧЕ МЕТРОТО Е ИЗМИСЛЕНО ОТ БОЙКО. А НЯКОЙ ГО БИЛ ИЗПРЕВАРИЛ ОЩЕ В 1863 ГОД, КОГАТО Е ПОСТРОЕНО ПЪРВОТО МЕТРО В ЛОНДОН.
Да се въведе такса за каране на кола в София, освен това да се вдигни двойно акциза за бензин в бензиностанциите в и 20 км около София, да се спрат от Движение всички душегубки, изхвърляще изгорели газове над нормата, да се забранят дизеловите коли, както е в Ню Йорк например, това са сериозни мерки, а не палиативните мерки на др. фандъкова да се пускат отвреме навреме билети по 1лв при замърсяване на въздуха, което е жалко и много тъпо.
Мисля,че в такъв случай би справедливо да се въведе такса за каране на столични автомобили в провинцията. Един самозабравил се кухиандър вече го предлага това.
Безспорно най-чистият и бърз транспорт. Недомислици и там-много.Няма достатъчно връзки за прекачване между отделните направления.Спирката в "Младост"3 е точно в средата на нищото. Та спира един тежко подпийнал тузар последния тролей на "Раковски"към 23.43ч."Карай за Бояна..."Ватманът отговаря-"Ама как за Бояна,няма жици за там..""Абе казвам ти-за Бояна,имаш едни 500 евра от мен,карай..."настоява сериозно подпийналият мъж.Ватманът се обажда на аварийния камион,"Брат,делкаме по 250 евро,един луд иска да го закарам до Бояна".Идва буксирът,закача тролея и към Бояна.Пристигат на адреса.Великолепна,богаташка къща,а отпред-кал,разкопки,купчини пръст.Ватманът пита мъжа-"Чудесна къща,страхотна гледка към Витоша,пари явно имаш,тези изкопи отпред,защо не ги оправиш?"Онзи отговаря-"Батенце,онази вечер пак се напих здраво и реших да се прибера с Метрото......."
Абе тези, които пошат статиите имат ли поне основно образование, возят се само неодушевени предмети, дърва, въглища, .., хората пътуват
с туи метро извозиха не само софиянци, но и целта популация на територията! много вози, туи метро! бре, бре, бре!
Много провинциални тъпанари има в София, които демонстрират самочувствие като не слизат от колите, ако можеха щяха да се качват с тях и в панелните си кочини и да паркират до леглото си. Вече е невъзможно да се диша мръсния въздух в София, много хора ще умрат от респираторни заболявания и рак, трябва да се направи нещо драстично за да се ограничи това идиотско автомобилно автодаффе в София. Общината допусна престъпна грешка с увеличаване на цената на транспорта с 60%. Навсякъде по света в големите градове градския транспорт се дотира, за да накара хората да го ползуват, а в нас тъпите общинари решиха да печелят от него. Ако се върне цената на транспорта ма 1лв, много хора ще слезнат от колите и въздуха ще стане много по чист. Това трябва да е ясно ма другарката Фъндъркова.
аз предлагам да закопаят всички поддръжници на метрото в него и да зазидат всичките му дупки! това метро е #евро безумие!
Се возят и е направено да ги поеме, но те упорито прииждат към центъра отвсякъде на коли с екзотични номера от къде ли не, а вечер - обратно към прованса. Хубаво е да водиш богат подземен живот. кАКВО ВЕЛИКО НЕЩО Е ПРИРОДАТА, НАВСЯКЪДЕ НАСЕЛЕНО, КАКТО КАЗВАШЕ кОНСТАНТИН кОЦЕВ В "тОПЛО".