Фолксваген с окончателно споразумение за Дизелгейт

Фолксваген се споразумя да уреди извънсъдебно дела в САЩ, заведени от клиенти, че е манипулирал данните за вредни емисии.

Обратно в новината

Коментари - Фолксваген с окончателно споразумение за Дизелгейт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

абе от къде толкоз милиарди има Волксваген бе...тези си играят с милиарди...явно тези милиарди те ще ги избият от обикновените купувачи...виждате ли ги и банките са същите кръвопийци и те смучат ли смучат народна пара с тези високи лихви по кредитите...а лихвите по влоговете ги направиха символични за да могат сега да грабят повече пари от народа....

значи няма да са 50-60 милиарда така ли,че малко се бех попритеснил,вага се грижи добре за подмарките си,иначе за турбо боклуците им не щем и да чуем

САЩ, единствената държава, освен Китай, която не е подписала споразумението от Киото, загрижена за околната среда. Смяяяях! Тези 2.7 милиарда ще отидат за всичко друго, но не и за околната среда...

Рекет даден, Рекет приет

Обезщетенията са най- сигурния начин да подпомогнем западащата американска икономика и да си платим в официална форма получиното. То е легално и безобидно.

След като в САЩ са половин милион автомобила,то от останалите 10,5 милиона няма ли и някоя в България и Европа,за техните притежатели не важи ли споразумението в американският съд:)),или за кучета и котки може а за свине неможе:((

американско изнудване на Европа. Крайно време е да има ответна реакция

Ами ответната реакция е да изхвърлим от къщите си всички предмети произведени от тях и да не купуваме повече.

а с Фиат-Крайслер и Митсубиши к'во праим?

Нато мато и ЕС ама хляба е с пари и опре ли до делене на пазари нема лабово! Винаги се сещам за карикатурата от комунизма за конференцията в Ялта. Ужким Чърчил и Американеца приятели ама под масата всеки реже краката на стола на другия. Приказките за равенство, демокрация и свободни пазари е само за аборигените на изток от Варшава!

След Тойота изгърмя Фолц-а. В САЩ. Американските производители са на смъртно ложе и дори на корейците не могат да се озъбят. Единственно Фолц-а продаваше масови дизелови коли в САЩ. Мердседес имат някакви джипове, но те са екзотика за американският пазар. Американците имат дизел само на големите пикапи, които по-скоро са камиони и...струват колкото камиони. НЯМА американски дизел, който да не пуши като локомотив. Но тях не ги закачат. Дори ги спонсорират от държавата. Заради тези игри Хонда не пусна дизел в САЩ. Същото е и с Рено (Нисан). Незнам защо германците упорстват с дизелите в САЩ? Тесла ще стане монополист до 10 години в леките коли и товарните камиони (чрез "Никола"), ако американското правителство продължи да налива пари в монополистите.

Е по точен и кратък и верен анализ не съм чел от години и правилен до съвършенство. Браво само истината до край успех и сполука

Фолксваген с окончателно споразумение за Дизелгейт Като чета статията, разбирам, че парите, които ще плати Фолксваген са приблизително равни на нетната годишна вноска на Великобритания в ЕС.

Сигурно е пълно с такива измами сред големите компании. Само ни замазват на нас очите, че само при нас са лоши.