Фолксваген изпревари Тойота по продажби
Фолксваген е изпреварил Тойота по общи продажби за януари-юни и така германският концерн за първи път оглавява класацията в това оспорвано съревнование.
Обратно в новинатаКоментари - Фолксваген изпревари Тойота по продажби | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ЛАДА (нерегистриран)
па ние продадохме най-много резервни части
Ладенчук дьо Рено (нерегистриран)
Лада от години е собственност на Рено. Френската държава, ако се не лъжа, държи 25% от Рено. В Русия масово се продава Рено(под бренда Лада) и по-луксозната версия под бренда Нисан (100% собственност на Рено). Рено провежда същата политика, както Тойота - на всяко гърне мерудия. Докато Хонда напусна руския пазар. Всяка фирма има собственна стратегия - присъствие на всяка цена с евтини модели или поддържане на световно реноме без компромис в качеството (цената). САЩ го заляха с Нисан-Рено. Особенно евтините модели Нисан-Върса са чиста Дачия. И купуват американците "нисани".
Шофи (нерегистриран)
Какви са тези статистики в средата на годината? Ако днес Опел продаде най-много автомобили значи ли че те са първи?
СБА (нерегистриран)
Като махнеш рекламата с всичките й възможни медийни раздувки, и остава 10% истина за тия дървени ковчези, които автомобилните концерни бълват днес. На глезотии не обръщайте внимание. И една тйна: към момента най-качественото автомобилостроене е в Южна Корея. Говоря за качество, гевезелъците ви, напомпани с драконов ПР и реклама, хич не ме бригат.
ds (нерегистриран)
Не мога да разбера как могат да се сравняват производители на автомобили и то с най-новите технологии - хибриди и водородни автомобили /Тойота-пояснение за тъпите педали/ и производители на поцинковани кофи /Фолксваген/
ьяа (нерегистриран)
тойота, какво значеше - неква ливада, нали - май разорана ливада. Абе това пропагандата е гоулема работа - фенбойчетата на тойота са по-зле от, футболните фенове - не стига че тойотите са с технологии от преди 15 години в "последните" модели ами и си мислят че карат "съвременна напреднала японска техника"... баце, японците нямат дори 1 нововъведение тяхно в автомобилостроенето...
ГОСТ (нерегистриран)
Даже и тук е населено с тролчета, ангажирани с рубли. Чувстват се длъжни да се изкажат против всичко, което не е руско. Направо ставате смешно прозрачни с Вашите "искрени" и "логични" изказвания - например, ако Ви слуша човвек, ще излезе, че цял свят трябваше да купува лада нива или друга подобна, защото е невероятно творение - проходим, удобен и всякакви суперлативи ... Пък то, почти без пари я дават и хората пак не я купуват - през 70-те години беше лукс в соцлагера, но сега сме 2015 г.. Господа, тук се говори за Фолксваген и за Тойота, като и Вие сигурно карате такива, а не "Ниви", но пак ще лъжете, щом Ви плащат. Починете си поне в тези теми, все пак ... или ще Ви уволнят, ако коментирате само политическите новини?!
antoinettetodorova@hotmail.fr
хайде да се порадваме на икономически силните !
788 (нерегистриран)
На качество в този среден клас ги класирам по следния начин: 1. Toyota 2. Vokswagen 3. General Motors
:))) (нерегистриран)
Германската икономика расте и ще продължава да расте. Май стана ясно кой печели от ЕС. Между другото девалвацията на еврото е неизбежна, задържането й бърка допълнително в джобовете на закъсалите страни. Иначе - браво на дойчо, възхода на тази страна е впечатляващ.
Ха-ха! (нерегистриран)
Тя, тая новина, всъщност, означава следното: "Германия надхвърли продажбите на 'Тойота' ". Много гордо, нали? Само че, джапанките продават не само 'Тойота". Цяла Германия, продава повече от една джапанска фирма, нали? Щото в статистиката влизат и Ауди, и Щкода и т. н.
:)) (нерегистриран)
Гледам глобалната картина на икономиката им. Те някак срамежливо признават за прогреса си, на фона на кризата в другите страни членки.
ХО-ХО-ХО (нерегистриран)
Абе, гламав - BMW, MERCEDES, OPEL.....
612 (нерегистриран)
Швабите действително отбелязват някои постижения. Основно заради банкерско-политическата измет. Няма да е много задълго. А ние, разбира се, ще го духаме.
401 (нерегистриран)
Малцина схващат за какво иде реч.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ТВА Е ИДЕАЛНИЯ АМЕРИКАНСКИ АВТОМОБИЛ - ЗДРАВ КАТО ГАЗ-КА И ВЪРВИ НАВСЯКЪДЕ ... 1/2 ton truck IMAGES :)))
Браво! (нерегистриран)
Обичам ръста на продажби на нови коли. Така ще нарастне и потокът бракми към нашите джамбази. Представяте ли си, ако и ония вземаха заплати като нашите? Направо щяхме да си подкараме каруците на магарешки впряг.
Щерев (нерегистриран)
Моля путеноидите да не се обаждате по тази тема че само се потите и излагате..ха.ха
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ХОДИЛ СЪМ НА ЛОВ В КАНАДСКАТА ТАЙГА В СЕВЕРНО ОНТАРИО И КВАБЕК И ТАМ СЪС СМЕШЕН АВТОМОБИЛ КАТО ФОЛКСВАГЕНА ИЛИ АУДИТО НЕ МОЖЕШ ДА ОТИДЕШ .. ТРЯБВА ТИ ТРЪК ИЛИ ЛАДА НИВА .. АКО ЗНАЕШ КВО Е ТВА ...:))) ..
Ха-ха-ха (нерегистриран)
ти по-далече от църквата за помощи и храна не си ходил. Да беше поискал поне чифт очила - щяха да ти подарят хората, а не да пишеш големи простотии с caps lock
37 (нерегистриран)
Хубаво е, че Серев разбира и от аФтомобили
доц. д-р боко боков (нерегистриран)
колеги, поне научете как се изписват отделните брандове или марки на кирилица. не е нужно да питам какво означава абревиатурата OPC, това е на латиница, използвана от пишещ по-долу, едва ли 50% ще знаят.
opc (нерегистриран)
Затова и си го използвам..Малцина знаят какво означава,а на мен тези непретенциозни,но майсторски(заводски) ''пипнати'' коли много ми харесват
доц. д-р боко боков (нерегистриран)
добре, колега, фен съм на джи ем, особено опел и шевролет, който обаче уважава конкуренцията. иначе, плювачи, много. спортният модел бертоне също си го бива
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
МОЯ СЪВЕТ Е КАТО КУПУВАТЕ КОЛА ДА ГЛЕДАТЕ - АКО Е НА БЕНЗИН ДВИГАТЕЛЯ ДА ИМА СМЕНЯЕМИ РИЗИ НА БУТАЛАТА .... ЗА ДИЗЕЛА ВСИЧКИ СА С РИЗИ :) ЩОТО ТАРИКАТИТЕ ПОЧНАХА ДА СЕ ИЗХИТРЯВАТ И ДА ГИ ПРАВЯТ БЕЗ СМЕНЯЕМИ РИЗИ - И ТОГАВА СМЕНЯШ ЦЯЛ ДВИГАТЕЛ :)))) ДРУГОТО - ЕЛЕКТРОНИКА , ВПРЪСКВАНЕ И ПРОЧИЕ ВСИЧКИ СА НА НИВО ... КУПУВАТ ОТ ЕДНИ И СЪЩИ СНАБДИТЕЛИ .... ... ДРУГОТО ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО НЕЩО Е КОЖЕНИ СЕДАЛКИ И ДА ИМА ПОНЕ 30 СМ ПОДЛАКЪТНИК ЗА ДЯСНАТА РЪКА :))))
Щерев (нерегистриран)
Верно.Немската кола я караш без ремонти 100г ,а руските ставаш майстор-автомонтьор и във всеки магазин има авточасти за руски коли-пирони,тел..и т.н.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ПРИ НАС В АМЕРИКА ВСЕКИ СЕРИОЗЕН СЕМЕЕН ЧОВЕК ИМА ПО ЕДИН ПИКАП ИЛИ СЕЛСКИ ВАН ... ... :)))
Не можах! (нерегистриран)
Изхвърлих я след първата година. След две имитации на "обслужване" по германски. Верно -сръкавици работят, но не знаят изобщо какво правят. След тяхната намеса получавам по лошо копие на това, което съм им представил за "обслужване".
un*comunist (нерегистриран)
кой се вълнува колко са им продажбите. ако колата ти трябва само за да те превозва някъде няма никакво значение каква е - всяка нова кола е еднаква - грозен дизайн и яйцевидна форма - купуваш караш 5 години и я сменяш безлично. Ако имаш и някакви естетически изисквания единствения изход е да караш някакъв винтидж, където кожата е кожа и махагона е махагон а не имитация, а дизайнът е качествен.
1234 (нерегистриран)
А който харесва камиони, какво да прави :)
un*comunist (нерегистриран)
камаз - уан енд онли!
1234 (нерегистриран)
Фолксваген Туарег на три години купен от официалния представител, свалена предна броня за пребоядисване и изненада - под бронята ръжда. Ленд Крузер 200 на четири години - същата ситуация и отново ръжда. Хонда CRV на две години и половина - ръжда под задната броня. А най-смешното е, че всичките изброени дават минимум 5 години гаранция против ръжда. Ама явно във видимата част.
SS (нерегистриран)
За Туарега съм учуден, но някой може ли да ми обясни защо не могат да се преборят с ръждата.Особено японците?
1234 (нерегистриран)
Всеки може да се пребори с ръждата. Но всеки се старае да "оптимизира разходите" тоест да създаде автомобил, който изкарва максимум 6 месеца след изтичане на гаранцията. Нито Фолксваген ще повторят грешката с Пасат 2 и 3 или Голф 1 и 2, нито Мерцедес ще сбъркат да произведат отново качество като 124. Да не говорим за Тойота да им хрумне отново за Корола Е90 (вуйчо ми караше такава точно 20 години и я продаде преди 7 години - още е в движение).
dirddd@
Нищо учудващо, за мен лично. Предвид факта, че VW AG притежава Audi, Lamborghini, SEAT, Volkswagen, Bentley, Škoda, Bugatti и Scania :)
... (нерегистриран)
ще се зарадваме като направят един завод и у нас... Инак това, че ни събират парите за лъскава тенекия е по- скоро жалко...
Тъй, тъй, (нерегистриран)
жалък си ти, че нямаш два лева за гориво.
xXx (нерегистриран)
Със сигурност ще ги правим по-добре от поляците.
un*comunist (нерегистриран)
то даже и тенекия вече нема - всичко е пластик.
реалист (нерегистриран)
Те и за миналата година се точеха да са първи,но нанай,Тойота ги отнесе като пиян делфин шамандура!Карам Тойота и съм безкрайно доволен!
LeGrandTulup
Преди карах Пасат, сега съм на Авенсис. Разлика от земята до небето. На Пасата само каросерията и вратите дето не бях сменил. Окачването и ходовата част са като от стъкло. Постоянно нещо си сдава багажа и се троши. На Авенсиса за 11 години единствено ролката на климатика се наложи да сменя. И то защото имам вредния навик да не използвам автоманично зададена температура, а често да правя вкл/изкл като при ръчен климатик и то при високи обороти на двигателя. С каквито и екстри да е окичен един VW, колкото и лъскаво да изглежда, не може да се сравни и на косъм със железните Тойоти.
opc (нерегистриран)
Що не караш лада?Казваш,тогава големи сълзи ще падат...Крокодилски..
селяк (нерегистриран)
Мога ли с нещо да ти помогна?
Абсолютно! (нерегистриран)
От моя опит -преди години карах "великия" GOLF 2 (когато излезе нов). След два месеца ужаси, го подарих с отвращение на един джамбазин, който се позлати, като го продаде. От тогава на подобна каруца не се качвам, дори ако е такси, дошло по моя заявка. Тойотата е кола! Макар че, ние сме на Хонди от британските (все пак в Рочестър се кара в лявата част на платното).
Si (нерегистриран)
Тойота нама дизайнерска линия. Лексуса е тунингован Хюндай. Тойота е дърво като вътрешен дизайн. Същото е и с народната немска кола. Ако не вкл. лукса Аудио и Порше, което Порше е на път да си отиде. Немските коли ръждясват, скъпи са за класът си и скъпи като поддръжка. Сменил съм много нови коли , като последните 7 години карам втора Хонда. Няма друга кола в моментът, която да предложи качество на драйвтрена, дизайн отвън и отвътре, екстри и разумна цена. Двигателят 2,4 литра е не обслужваем за първите 100000 мили. Живея в САЩ и имам поглед на поколенията коли. Единственият двигател позволяващ всякакви издевателства от тунинговане е на Хонда. Стига да не се забрави да се налее масло:) Единственно Хонда издържа тюнъп и то модели още от средата на 90-те години. Наборите от другите марки от тези години са отдавна само по страниците на списанията. Някой спомена Мицубиши. Отдавна тази марка е собственност на Дженерал Мотърс. Мицубиши имат скромни продажби, въпреки 0% финансирането. Обонго продаде GM на арабите от Мердседес, те го шътнаха след това на Фиат. И отново е в задънена улица. Колата с най-висока остатъчна стойност е Субару. Имал съм и Форестър. Но Субару имат едно шаси и един двигател като базов. Само на най-скъпите серии слагат 6 цилиндров боксер. Иначе е вечна кола.
доц. д-р боко боков (нерегистриран)
приятел, ти ми обърка понятията. митсубиши бяха към даймлер крайслер, но не са към джи ем. нито джи ем са се продавали на араби от даймлер, каквото и да влагаш в това
Остави го... (нерегистриран)
неграмотен отвсякъде. И десетгодишните знаят повече. Големи глупости е написал, няма смисъл да му се обяснява.
да! (нерегистриран)
Абсолютно подкрепям мнението за хонда и Субаро. Живи и здрави следващата или ще е outback или акорд или CR-V зависи кое от трите изпадне по-запазено в наща прекрасна държава на секънд хендите
доц. д-р боко боков (нерегистриран)
може да имате предвид и нисан кашкай и в по-малка степен фауве тигуан. проверете ремонтопригодността.
opc (нерегистриран)
Пустите им германци..Богати са защото ограбват горките българи и гърци...Да не си помисли някой идиот-атакист или бесепар,че е защото произвеждат,та пушек се вдига?!
пишко мишлев (нерегистриран)
Колите им са бледо подобие на немското качество преди 1990-а. ЕС е създаден,за да има къде да продава германеца. Отвори пазара към света,махни митата и ще фалират.Ама да не са луди...
PekoHcTpykTop
И аз това си мисля. Ще фалира не само автомобилната индустрия, ами и много други.
диверсантска група плод-зеленчук (нерегистриран)
Затова няма никога да приемат Турция в ЕС, че да останат втори.
Намбър Уан (нерегистриран)
Ама пернишки Гоулф ли е изпреварил Тойотата? Че то ние тука отдавна сме си номер едно!
Митко Пешев (нерегистриран)
И двата концерна произвеждат перфектни автомобили.
пишко мишлев (нерегистриран)
Японските инженери,които познавам,предпочитат Мицубиши- до един.На Хонда презрително съскат, за Тойота се изразяват като за добра работна кола. Относно немските дараци- да,там Фолксваген са в челото,категорично.
Дрисльо Духлев (нерегистриран)
По-страшно от Руски ДАРАК нема
SS (нерегистриран)
Питай ги твоите приятели японските инженери, за Субару какво мислят, че ми е интересно.Ти какво мислиш също?
sonik (нерегистриран)
милиона коли през първите шест години на годината, съобщи БТА. Малка грешка за редакция автора.
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие