Фолксваген изпревари Тойота по продажби

Фолксваген е изпреварил Тойота по общи продажби за януари-юни и така германският концерн за първи път оглавява класацията в това оспорвано съревнование.

Обратно в новината

Коментари - Фолксваген изпревари Тойота по продажби | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

па ние продадохме най-много резервни части

Лада от години е собственност на Рено. Френската държава, ако се не лъжа, държи 25% от Рено. В Русия масово се продава Рено(под бренда Лада) и по-луксозната версия под бренда Нисан (100% собственност на Рено). Рено провежда същата политика, както Тойота - на всяко гърне мерудия. Докато Хонда напусна руския пазар. Всяка фирма има собственна стратегия - присъствие на всяка цена с евтини модели или поддържане на световно реноме без компромис в качеството (цената). САЩ го заляха с Нисан-Рено. Особенно евтините модели Нисан-Върса са чиста Дачия. И купуват американците "нисани".

Какви са тези статистики в средата на годината? Ако днес Опел продаде най-много автомобили значи ли че те са първи?

Като махнеш рекламата с всичките й възможни медийни раздувки, и остава 10% истина за тия дървени ковчези, които автомобилните концерни бълват днес. На глезотии не обръщайте внимание. И една тйна: към момента най-качественото автомобилостроене е в Южна Корея. Говоря за качество, гевезелъците ви, напомпани с драконов ПР и реклама, хич не ме бригат.

Не мога да разбера как могат да се сравняват производители на автомобили и то с най-новите технологии - хибриди и водородни автомобили /Тойота-пояснение за тъпите педали/ и производители на поцинковани кофи /Фолксваген/

тойота, какво значеше - неква ливада, нали - май разорана ливада. Абе това пропагандата е гоулема работа - фенбойчетата на тойота са по-зле от, футболните фенове - не стига че тойотите са с технологии от преди 15 години в "последните" модели ами и си мислят че карат "съвременна напреднала японска техника"... баце, японците нямат дори 1 нововъведение тяхно в автомобилостроенето...

Даже и тук е населено с тролчета, ангажирани с рубли. Чувстват се длъжни да се изкажат против всичко, което не е руско. Направо ставате смешно прозрачни с Вашите "искрени" и "логични" изказвания - например, ако Ви слуша човвек, ще излезе, че цял свят трябваше да купува лада нива или друга подобна, защото е невероятно творение - проходим, удобен и всякакви суперлативи ... Пък то, почти без пари я дават и хората пак не я купуват - през 70-те години беше лукс в соцлагера, но сега сме 2015 г.. Господа, тук се говори за Фолксваген и за Тойота, като и Вие сигурно карате такива, а не "Ниви", но пак ще лъжете, щом Ви плащат. Починете си поне в тези теми, все пак ... или ще Ви уволнят, ако коментирате само политическите новини?!

хайде да се порадваме на икономически силните !

На качество в този среден клас ги класирам по следния начин: 1. Toyota 2. Vokswagen 3. General Motors

Германската икономика расте и ще продължава да расте. Май стана ясно кой печели от ЕС. Между другото девалвацията на еврото е неизбежна, задържането й бърка допълнително в джобовете на закъсалите страни. Иначе - браво на дойчо, възхода на тази страна е впечатляващ.

Тя, тая новина, всъщност, означава следното: "Германия надхвърли продажбите на 'Тойота' ". Много гордо, нали? Само че, джапанките продават не само 'Тойота". Цяла Германия, продава повече от една джапанска фирма, нали? Щото в статистиката влизат и Ауди, и Щкода и т. н.

Гледам глобалната картина на икономиката им. Те някак срамежливо признават за прогреса си, на фона на кризата в другите страни членки.

Абе, гламав - BMW, MERCEDES, OPEL.....

Швабите действително отбелязват някои постижения. Основно заради банкерско-политическата измет. Няма да е много задълго. А ние, разбира се, ще го духаме.

Малцина схващат за какво иде реч.

ТВА Е ИДЕАЛНИЯ АМЕРИКАНСКИ АВТОМОБИЛ - ЗДРАВ КАТО ГАЗ-КА И ВЪРВИ НАВСЯКЪДЕ ... 1/2 ton truck IMAGES :)))

Обичам ръста на продажби на нови коли. Така ще нарастне и потокът бракми към нашите джамбази. Представяте ли си, ако и ония вземаха заплати като нашите? Направо щяхме да си подкараме каруците на магарешки впряг.

Моля путеноидите да не се обаждате по тази тема че само се потите и излагате..ха.ха

ХОДИЛ СЪМ НА ЛОВ В КАНАДСКАТА ТАЙГА В СЕВЕРНО ОНТАРИО И КВАБЕК И ТАМ СЪС СМЕШЕН АВТОМОБИЛ КАТО ФОЛКСВАГЕНА ИЛИ АУДИТО НЕ МОЖЕШ ДА ОТИДЕШ .. ТРЯБВА ТИ ТРЪК ИЛИ ЛАДА НИВА .. АКО ЗНАЕШ КВО Е ТВА ...:))) ..

ти по-далече от църквата за помощи и храна не си ходил. Да беше поискал поне чифт очила - щяха да ти подарят хората, а не да пишеш големи простотии с caps lock

Хубаво е, че Серев разбира и от аФтомобили

колеги, поне научете как се изписват отделните брандове или марки на кирилица. не е нужно да питам какво означава абревиатурата OPC, това е на латиница, използвана от пишещ по-долу, едва ли 50% ще знаят.

Затова и си го използвам..Малцина знаят какво означава,а на мен тези непретенциозни,но майсторски(заводски) ''пипнати'' коли много ми харесват

добре, колега, фен съм на джи ем, особено опел и шевролет, който обаче уважава конкуренцията. иначе, плювачи, много. спортният модел бертоне също си го бива

МОЯ СЪВЕТ Е КАТО КУПУВАТЕ КОЛА ДА ГЛЕДАТЕ - АКО Е НА БЕНЗИН ДВИГАТЕЛЯ ДА ИМА СМЕНЯЕМИ РИЗИ НА БУТАЛАТА .... ЗА ДИЗЕЛА ВСИЧКИ СА С РИЗИ :) ЩОТО ТАРИКАТИТЕ ПОЧНАХА ДА СЕ ИЗХИТРЯВАТ И ДА ГИ ПРАВЯТ БЕЗ СМЕНЯЕМИ РИЗИ - И ТОГАВА СМЕНЯШ ЦЯЛ ДВИГАТЕЛ :)))) ДРУГОТО - ЕЛЕКТРОНИКА , ВПРЪСКВАНЕ И ПРОЧИЕ ВСИЧКИ СА НА НИВО ... КУПУВАТ ОТ ЕДНИ И СЪЩИ СНАБДИТЕЛИ .... ... ДРУГОТО ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО НЕЩО Е КОЖЕНИ СЕДАЛКИ И ДА ИМА ПОНЕ 30 СМ ПОДЛАКЪТНИК ЗА ДЯСНАТА РЪКА :))))

Верно.Немската кола я караш без ремонти 100г ,а руските ставаш майстор-автомонтьор и във всеки магазин има авточасти за руски коли-пирони,тел..и т.н.

ПРИ НАС В АМЕРИКА ВСЕКИ СЕРИОЗЕН СЕМЕЕН ЧОВЕК ИМА ПО ЕДИН ПИКАП ИЛИ СЕЛСКИ ВАН ... ... :)))

Изхвърлих я след първата година. След две имитации на "обслужване" по германски. Верно -сръкавици работят, но не знаят изобщо какво правят. След тяхната намеса получавам по лошо копие на това, което съм им представил за "обслужване".

кой се вълнува колко са им продажбите. ако колата ти трябва само за да те превозва някъде няма никакво значение каква е - всяка нова кола е еднаква - грозен дизайн и яйцевидна форма - купуваш караш 5 години и я сменяш безлично. Ако имаш и някакви естетически изисквания единствения изход е да караш някакъв винтидж, където кожата е кожа и махагона е махагон а не имитация, а дизайнът е качествен.

А който харесва камиони, какво да прави :)

камаз - уан енд онли!

Фолксваген Туарег на три години купен от официалния представител, свалена предна броня за пребоядисване и изненада - под бронята ръжда. Ленд Крузер 200 на четири години - същата ситуация и отново ръжда. Хонда CRV на две години и половина - ръжда под задната броня. А най-смешното е, че всичките изброени дават минимум 5 години гаранция против ръжда. Ама явно във видимата част.

За Туарега съм учуден, но някой може ли да ми обясни защо не могат да се преборят с ръждата.Особено японците?

Всеки може да се пребори с ръждата. Но всеки се старае да "оптимизира разходите" тоест да създаде автомобил, който изкарва максимум 6 месеца след изтичане на гаранцията. Нито Фолксваген ще повторят грешката с Пасат 2 и 3 или Голф 1 и 2, нито Мерцедес ще сбъркат да произведат отново качество като 124. Да не говорим за Тойота да им хрумне отново за Корола Е90 (вуйчо ми караше такава точно 20 години и я продаде преди 7 години - още е в движение).

dirddd@

Нищо учудващо, за мен лично. Предвид факта, че VW AG притежава Audi, Lamborghini, SEAT, Volkswagen, Bentley, Škoda, Bugatti и Scania :)

ще се зарадваме като направят един завод и у нас... Инак това, че ни събират парите за лъскава тенекия е по- скоро жалко...

жалък си ти, че нямаш два лева за гориво.

Със сигурност ще ги правим по-добре от поляците.

то даже и тенекия вече нема - всичко е пластик.

Те и за миналата година се точеха да са първи,но нанай,Тойота ги отнесе като пиян делфин шамандура!Карам Тойота и съм безкрайно доволен!

Преди карах Пасат, сега съм на Авенсис. Разлика от земята до небето. На Пасата само каросерията и вратите дето не бях сменил. Окачването и ходовата част са като от стъкло. Постоянно нещо си сдава багажа и се троши. На Авенсиса за 11 години единствено ролката на климатика се наложи да сменя. И то защото имам вредния навик да не използвам автоманично зададена температура, а често да правя вкл/изкл като при ръчен климатик и то при високи обороти на двигателя. С каквито и екстри да е окичен един VW, колкото и лъскаво да изглежда, не може да се сравни и на косъм със железните Тойоти.

Що не караш лада?Казваш,тогава големи сълзи ще падат...Крокодилски..

Мога ли с нещо да ти помогна?

От моя опит -преди години карах "великия" GOLF 2 (когато излезе нов). След два месеца ужаси, го подарих с отвращение на един джамбазин, който се позлати, като го продаде. От тогава на подобна каруца не се качвам, дори ако е такси, дошло по моя заявка. Тойотата е кола! Макар че, ние сме на Хонди от британските (все пак в Рочестър се кара в лявата част на платното).

Тойота нама дизайнерска линия. Лексуса е тунингован Хюндай. Тойота е дърво като вътрешен дизайн. Същото е и с народната немска кола. Ако не вкл. лукса Аудио и Порше, което Порше е на път да си отиде. Немските коли ръждясват, скъпи са за класът си и скъпи като поддръжка. Сменил съм много нови коли , като последните 7 години карам втора Хонда. Няма друга кола в моментът, която да предложи качество на драйвтрена, дизайн отвън и отвътре, екстри и разумна цена. Двигателят 2,4 литра е не обслужваем за първите 100000 мили. Живея в САЩ и имам поглед на поколенията коли. Единственият двигател позволяващ всякакви издевателства от тунинговане е на Хонда. Стига да не се забрави да се налее масло:) Единственно Хонда издържа тюнъп и то модели още от средата на 90-те години. Наборите от другите марки от тези години са отдавна само по страниците на списанията. Някой спомена Мицубиши. Отдавна тази марка е собственност на Дженерал Мотърс. Мицубиши имат скромни продажби, въпреки 0% финансирането. Обонго продаде GM на арабите от Мердседес, те го шътнаха след това на Фиат. И отново е в задънена улица. Колата с най-висока остатъчна стойност е Субару. Имал съм и Форестър. Но Субару имат едно шаси и един двигател като базов. Само на най-скъпите серии слагат 6 цилиндров боксер. Иначе е вечна кола.

приятел, ти ми обърка понятията. митсубиши бяха към даймлер крайслер, но не са към джи ем. нито джи ем са се продавали на араби от даймлер, каквото и да влагаш в това

неграмотен отвсякъде. И десетгодишните знаят повече. Големи глупости е написал, няма смисъл да му се обяснява.

Абсолютно подкрепям мнението за хонда и Субаро. Живи и здрави следващата или ще е outback или акорд или CR-V зависи кое от трите изпадне по-запазено в наща прекрасна държава на секънд хендите

може да имате предвид и нисан кашкай и в по-малка степен фауве тигуан. проверете ремонтопригодността.

Пустите им германци..Богати са защото ограбват горките българи и гърци...Да не си помисли някой идиот-атакист или бесепар,че е защото произвеждат,та пушек се вдига?!

Колите им са бледо подобие на немското качество преди 1990-а. ЕС е създаден,за да има къде да продава германеца. Отвори пазара към света,махни митата и ще фалират.Ама да не са луди...

PekoHcTpykTop

И аз това си мисля. Ще фалира не само автомобилната индустрия, ами и много други.

Затова няма никога да приемат Турция в ЕС, че да останат втори.

Ама пернишки Гоулф ли е изпреварил Тойотата? Че то ние тука отдавна сме си номер едно!

И двата концерна произвеждат перфектни автомобили.

Японските инженери,които познавам,предпочитат Мицубиши- до един.На Хонда презрително съскат, за Тойота се изразяват като за добра работна кола. Относно немските дараци- да,там Фолксваген са в челото,категорично.

По-страшно от Руски ДАРАК нема

Питай ги твоите приятели японските инженери, за Субару какво мислят, че ми е интересно.Ти какво мислиш също?

милиона коли през първите шест години на годината, съобщи БТА. Малка грешка за редакция автора.