Фолксваген изпревари Тойота по продажби

Фолксваген е изпреварил Тойота по общи продажби за януари-юни и така германският концерн за първи път оглавява класацията в това оспорвано съревнование.

Обратно в новината

Коментари - Фолксваген изпревари Тойота по продажби | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

милиона коли през първите шест години на годината, съобщи БТА. Малка грешка за редакция автора.

И двата концерна произвеждат перфектни автомобили.

Японските инженери,които познавам,предпочитат Мицубиши- до един.На Хонда презрително съскат, за Тойота се изразяват като за добра работна кола. Относно немските дараци- да,там Фолксваген са в челото,категорично.

По-страшно от Руски ДАРАК нема

Ама пернишки Гоулф ли е изпреварил Тойотата? Че то ние тука отдавна сме си номер едно!

Освен ако не си в планината,тайгата или в тундрата- за това спор няма:-).

Мерси много. Само Сибирянците си ги ползват тия КОТАРИ. Щото немат пари за друго. Когато организират риболов в тайгата карат екскурзянтите с ТОYOTA. Гледай повече и се интересувай

Предпочиташ китайски подли хитрости ли?

Карат с Тойота където има пътища,а където няма дори баровците ползват родно производство. ЗИЛ-"Везет всегда!";-). Защо се обиждаш,разбира се,че комфортът на японските джипове е класи над руските?

Питай ги твоите приятели японските инженери, за Субару какво мислят, че ми е интересно.Ти какво мислиш също?

Аз ценя тази марка,те я смятат за несериозна поради някакви мистериозни за мен причини /вероятно защото Мицубиши са гигант,който прави всичко,не само коли-не питай,японците са странно племе/. Младите японци,необременени от традиционно мислене /и от мислене изобщо/ карат масово такива и разни Нисан-и- явно част от културата "Бързи и яростни". Един познат си купи Outback, доволен е много.

Пустите им германци..Богати са защото ограбват горките българи и гърци...Да не си помисли някой идиот-атакист или бесепар,че е защото произвеждат,та пушек се вдига?!

Тойота нама дизайнерска линия. Лексуса е тунингован Хюндай. Тойота е дърво като вътрешен дизайн. Същото е и с народната немска кола. Ако не вкл. лукса Аудио и Порше, което Порше е на път да си отиде. Немските коли ръждясват, скъпи са за класът си и скъпи като поддръжка. Сменил съм много нови коли , като последните 7 години карам втора Хонда. Няма друга кола в моментът, която да предложи качество на драйвтрена, дизайн отвън и отвътре, екстри и разумна цена. Двигателят 2,4 литра е не обслужваем за първите 100000 мили. Живея в САЩ и имам поглед на поколенията коли. Единственият двигател позволяващ всякакви издевателства от тунинговане е на Хонда. Стига да не се забрави да се налее масло:) Единственно Хонда издържа тюнъп и то модели още от средата на 90-те години. Наборите от другите марки от тези години са отдавна само по страниците на списанията. Някой спомена Мицубиши. Отдавна тази марка е собственност на Дженерал Мотърс. Мицубиши имат скромни продажби, въпреки 0% финансирането. Обонго продаде GM на арабите от Мердседес, те го шътнаха след това на Фиат. И отново е в задънена улица. Колата с най-висока остатъчна стойност е Субару. Имал съм и Форестър. Но Субару имат едно шаси и един двигател като базов. Само на най-скъпите серии слагат 6 цилиндров боксер. Иначе е вечна кола.

Преди карах Пасат, сега съм на Авенсис. Разлика от земята до небето. На Пасата само каросерията и вратите дето не бях сменил. Окачването и ходовата част са като от стъкло. Постоянно нещо си сдава багажа и се троши. На Авенсиса за 11 години единствено ролката на климатика се наложи да сменя. И то защото имам вредния навик да не използвам автоманично зададена температура, а често да правя вкл/изкл като при ръчен климатик и то при високи обороти на двигателя. С каквито и екстри да е окичен един VW, колкото и лъскаво да изглежда, не може да се сравни и на косъм със железните Тойоти.

Колите им са бледо подобие на немското качество преди 1990-а. ЕС е създаден,за да има къде да продава германеца. Отвори пазара към света,махни митата и ще фалират.Ама да не са луди...

Странно.Не разбирам , защо така мислят!Всъщност аз нямям Субару, но имам приятели с Legacy и Outback и мисля, че това е ужасно здрава кола.Като недостатъци бих изтъкнал така нерешимия за всички японски коли проблем с ръждата, високия разход и сравнително скъпата поддръжка.Ще използвам и така баналния израз - скъпа поддръжка, но не се чупи.Пак казвам - аз нямам Субару.

Що не караш лада?Казваш,тогава големи сълзи ще падат...Крокодилски..

приятел, ти ми обърка понятията. митсубиши бяха към даймлер крайслер, но не са към джи ем. нито джи ем са се продавали на араби от даймлер, каквото и да влагаш в това

И аз това си мисля. Ще фалира не само автомобилната индустрия, ами и много други.

Като комфорт -да.Но като прохдимост? Много мои приятеи,,а веднъж и аз самият,като сме закъсвали някъде с джиповете си,сме извиквали УАЗ да ни изтегли. Няма на света измислено засега по-проходимо животно от УАЗ (или поне не и серийно производство такова). Или старите ГАЗ. Нямат никакъв комфорт,те са проектирани за войската -супер аскетично оборудване,ама мен като ме закачи и ме измъкна като тапа от един дол-:) В обиен дъжд и кал,никой не смееше да сезе надоу,дори и пеша-:) УАЗ-а слезее-:) Аз дори не смееш при такъв наклон да съм вътре,та ми зтеги возилото без шофьор вътре-:) И УАЗ-а е тежък явно,щом не го повче и него надолу-:) Казвам ви да сте информирани,защото виждам,че много манипулации в в днешно време,и особено незнаещите ,не изстрадали истината,са на лесна пячка за манипуации и лъжи.

Те и за миналата година се точеха да са първи,но нанай,Тойота ги отнесе като пиян делфин шамандура!Карам Тойота и съм безкрайно доволен!

Това е и моето мнение. От УАЗ-а по-проходима е само "виетнамката";-).

ще се зарадваме като направят един завод и у нас... Инак това, че ни събират парите за лъскава тенекия е по- скоро жалко...

Мога ли с нещо да ти помогна?

Абсолютно подкрепям мнението за хонда и Субаро. Живи и здрави следващата или ще е outback или акорд или CR-V зависи кое от трите изпадне по-запазено в наща прекрасна държава на секънд хендите

жалък си ти, че нямаш два лева за гориво.

Със сигурност ще ги правим по-добре от поляците.

Само,ако си руса мацка...Прикрита като ''селяк''

то даже и тенекия вече нема - всичко е пластик.

може да имате предвид и нисан кашкай и в по-малка степен фауве тигуан. проверете ремонтопригодността.

Ела да прекопаеш доматите в двора. Ще те нахраня.

dirddd@

Нищо учудващо, за мен лично. Предвид факта, че VW AG притежава Audi, Lamborghini, SEAT, Volkswagen, Bentley, Škoda, Bugatti и Scania :)

Фолксваген Туарег на три години купен от официалния представител, свалена предна броня за пребоядисване и изненада - под бронята ръжда. Ленд Крузер 200 на четири години - същата ситуация и отново ръжда. Хонда CRV на две години и половина - ръжда под задната броня. А най-смешното е, че всичките изброени дават минимум 5 години гаранция против ръжда. Ама явно във видимата част.

кой се вълнува колко са им продажбите. ако колата ти трябва само за да те превозва някъде няма никакво значение каква е - всяка нова кола е еднаква - грозен дизайн и яйцевидна форма - купуваш караш 5 години и я сменяш безлично. Ако имаш и някакви естетически изисквания единствения изход е да караш някакъв винтидж, където кожата е кожа и махагона е махагон а не имитация, а дизайнът е качествен.

МОЯ СЪВЕТ Е КАТО КУПУВАТЕ КОЛА ДА ГЛЕДАТЕ - АКО Е НА БЕНЗИН ДВИГАТЕЛЯ ДА ИМА СМЕНЯЕМИ РИЗИ НА БУТАЛАТА .... ЗА ДИЗЕЛА ВСИЧКИ СА С РИЗИ :) ЩОТО ТАРИКАТИТЕ ПОЧНАХА ДА СЕ ИЗХИТРЯВАТ И ДА ГИ ПРАВЯТ БЕЗ СМЕНЯЕМИ РИЗИ - И ТОГАВА СМЕНЯШ ЦЯЛ ДВИГАТЕЛ :)))) ДРУГОТО - ЕЛЕКТРОНИКА , ВПРЪСКВАНЕ И ПРОЧИЕ ВСИЧКИ СА НА НИВО ... КУПУВАТ ОТ ЕДНИ И СЪЩИ СНАБДИТЕЛИ .... ... ДРУГОТО ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО НЕЩО Е КОЖЕНИ СЕДАЛКИ И ДА ИМА ПОНЕ 30 СМ ПОДЛАКЪТНИК ЗА ДЯСНАТА РЪКА :))))

А който харесва камиони, какво да прави :)

неграмотен отвсякъде. И десетгодишните знаят повече. Големи глупости е написал, няма смисъл да му се обяснява.

камаз - уан енд онли!

колеги, поне научете как се изписват отделните брандове или марки на кирилица. не е нужно да питам какво означава абревиатурата OPC, това е на латиница, използвана от пишещ по-долу, едва ли 50% ще знаят.

Затова няма никога да приемат Турция в ЕС, че да останат втори.

Верно.Немската кола я караш без ремонти 100г ,а руските ставаш майстор-автомонтьор и във всеки магазин има авточасти за руски коли-пирони,тел..и т.н.

За Туарега съм учуден, но някой може ли да ми обясни защо не могат да се преборят с ръждата.Особено японците?

Моля путеноидите да не се обаждате по тази тема че само се потите и излагате..ха.ха

ПРИ НАС В АМЕРИКА ВСЕКИ СЕРИОЗЕН СЕМЕЕН ЧОВЕК ИМА ПО ЕДИН ПИКАП ИЛИ СЕЛСКИ ВАН ... ... :)))

ХОДИЛ СЪМ НА ЛОВ В КАНАДСКАТА ТАЙГА В СЕВЕРНО ОНТАРИО И КВАБЕК И ТАМ СЪС СМЕШЕН АВТОМОБИЛ КАТО ФОЛКСВАГЕНА ИЛИ АУДИТО НЕ МОЖЕШ ДА ОТИДЕШ .. ТРЯБВА ТИ ТРЪК ИЛИ ЛАДА НИВА .. АКО ЗНАЕШ КВО Е ТВА ...:))) ..

Обичам ръста на продажби на нови коли. Така ще нарастне и потокът бракми към нашите джамбази. Представяте ли си, ако и ония вземаха заплати като нашите? Направо щяхме да си подкараме каруците на магарешки впряг.

ТВА Е ИДЕАЛНИЯ АМЕРИКАНСКИ АВТОМОБИЛ - ЗДРАВ КАТО ГАЗ-КА И ВЪРВИ НАВСЯКЪДЕ ... 1/2 ton truck IMAGES :)))

Хубаво е, че Серев разбира и от аФтомобили

Всеки може да се пребори с ръждата. Но всеки се старае да "оптимизира разходите" тоест да създаде автомобил, който изкарва максимум 6 месеца след изтичане на гаранцията. Нито Фолксваген ще повторят грешката с Пасат 2 и 3 или Голф 1 и 2, нито Мерцедес ще сбъркат да произведат отново качество като 124. Да не говорим за Тойота да им хрумне отново за Корола Е90 (вуйчо ми караше такава точно 20 години и я продаде преди 7 години - още е в движение).

Затова и си го използвам..Малцина знаят какво означава,а на мен тези непретенциозни,но майсторски(заводски) ''пипнати'' коли много ми харесват