Фолксваген изпревари Тойота по продажби
Фолксваген е изпреварил Тойота по общи продажби за януари-юни и така германският концерн за първи път оглавява класацията в това оспорвано съревнование.
Обратно в новинатаКоментари - Фолксваген изпревари Тойота по продажби | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
sonik (нерегистриран)
милиона коли през първите шест години на годината, съобщи БТА. Малка грешка за редакция автора.
Митко Пешев (нерегистриран)
И двата концерна произвеждат перфектни автомобили.
пишко мишлев (нерегистриран)
Японските инженери,които познавам,предпочитат Мицубиши- до един.На Хонда презрително съскат, за Тойота се изразяват като за добра работна кола. Относно немските дараци- да,там Фолксваген са в челото,категорично.
Дрисльо Духлев (нерегистриран)
По-страшно от Руски ДАРАК нема
Намбър Уан (нерегистриран)
Ама пернишки Гоулф ли е изпреварил Тойотата? Че то ние тука отдавна сме си номер едно!
пишко мишлев (нерегистриран)
Освен ако не си в планината,тайгата или в тундрата- за това спор няма:-).
Смръдльо Смръдлев (нерегистриран)
Мерси много. Само Сибирянците си ги ползват тия КОТАРИ. Щото немат пари за друго. Когато организират риболов в тайгата карат екскурзянтите с ТОYOTA. Гледай повече и се интересувай
BG (нерегистриран)
Предпочиташ китайски подли хитрости ли?
пишко мишлев (нерегистриран)
Карат с Тойота където има пътища,а където няма дори баровците ползват родно производство. ЗИЛ-"Везет всегда!";-). Защо се обиждаш,разбира се,че комфортът на японските джипове е класи над руските?
SS (нерегистриран)
Питай ги твоите приятели японските инженери, за Субару какво мислят, че ми е интересно.Ти какво мислиш също?
пишко мишлев (нерегистриран)
Аз ценя тази марка,те я смятат за несериозна поради някакви мистериозни за мен причини /вероятно защото Мицубиши са гигант,който прави всичко,не само коли-не питай,японците са странно племе/. Младите японци,необременени от традиционно мислене /и от мислене изобщо/ карат масово такива и разни Нисан-и- явно част от културата "Бързи и яростни". Един познат си купи Outback, доволен е много.
opc (нерегистриран)
Пустите им германци..Богати са защото ограбват горките българи и гърци...Да не си помисли някой идиот-атакист или бесепар,че е защото произвеждат,та пушек се вдига?!
Si (нерегистриран)
Тойота нама дизайнерска линия. Лексуса е тунингован Хюндай. Тойота е дърво като вътрешен дизайн. Същото е и с народната немска кола. Ако не вкл. лукса Аудио и Порше, което Порше е на път да си отиде. Немските коли ръждясват, скъпи са за класът си и скъпи като поддръжка. Сменил съм много нови коли , като последните 7 години карам втора Хонда. Няма друга кола в моментът, която да предложи качество на драйвтрена, дизайн отвън и отвътре, екстри и разумна цена. Двигателят 2,4 литра е не обслужваем за първите 100000 мили. Живея в САЩ и имам поглед на поколенията коли. Единственият двигател позволяващ всякакви издевателства от тунинговане е на Хонда. Стига да не се забрави да се налее масло:) Единственно Хонда издържа тюнъп и то модели още от средата на 90-те години. Наборите от другите марки от тези години са отдавна само по страниците на списанията. Някой спомена Мицубиши. Отдавна тази марка е собственност на Дженерал Мотърс. Мицубиши имат скромни продажби, въпреки 0% финансирането. Обонго продаде GM на арабите от Мердседес, те го шътнаха след това на Фиат. И отново е в задънена улица. Колата с най-висока остатъчна стойност е Субару. Имал съм и Форестър. Но Субару имат едно шаси и един двигател като базов. Само на най-скъпите серии слагат 6 цилиндров боксер. Иначе е вечна кола.
LeGrandTulup
Преди карах Пасат, сега съм на Авенсис. Разлика от земята до небето. На Пасата само каросерията и вратите дето не бях сменил. Окачването и ходовата част са като от стъкло. Постоянно нещо си сдава багажа и се троши. На Авенсиса за 11 години единствено ролката на климатика се наложи да сменя. И то защото имам вредния навик да не използвам автоманично зададена температура, а често да правя вкл/изкл като при ръчен климатик и то при високи обороти на двигателя. С каквито и екстри да е окичен един VW, колкото и лъскаво да изглежда, не може да се сравни и на косъм със железните Тойоти.
пишко мишлев (нерегистриран)
Колите им са бледо подобие на немското качество преди 1990-а. ЕС е създаден,за да има къде да продава германеца. Отвори пазара към света,махни митата и ще фалират.Ама да не са луди...
SS (нерегистриран)
Странно.Не разбирам , защо така мислят!Всъщност аз нямям Субару, но имам приятели с Legacy и Outback и мисля, че това е ужасно здрава кола.Като недостатъци бих изтъкнал така нерешимия за всички японски коли проблем с ръждата, високия разход и сравнително скъпата поддръжка.Ще използвам и така баналния израз - скъпа поддръжка, но не се чупи.Пак казвам - аз нямам Субару.
opc (нерегистриран)
Що не караш лада?Казваш,тогава големи сълзи ще падат...Крокодилски..
доц. д-р боко боков (нерегистриран)
приятел, ти ми обърка понятията. митсубиши бяха към даймлер крайслер, но не са към джи ем. нито джи ем са се продавали на араби от даймлер, каквото и да влагаш в това
PekoHcTpykTop
И аз това си мисля. Ще фалира не само автомобилната индустрия, ами и много други.
селяк (нерегистриран)
Като комфорт -да.Но като прохдимост? Много мои приятеи,,а веднъж и аз самият,като сме закъсвали някъде с джиповете си,сме извиквали УАЗ да ни изтегли. Няма на света измислено засега по-проходимо животно от УАЗ (или поне не и серийно производство такова). Или старите ГАЗ. Нямат никакъв комфорт,те са проектирани за войската -супер аскетично оборудване,ама мен като ме закачи и ме измъкна като тапа от един дол-:) В обиен дъжд и кал,никой не смееше да сезе надоу,дори и пеша-:) УАЗ-а слезее-:) Аз дори не смееш при такъв наклон да съм вътре,та ми зтеги возилото без шофьор вътре-:) И УАЗ-а е тежък явно,щом не го повче и него надолу-:) Казвам ви да сте информирани,защото виждам,че много манипулации в в днешно време,и особено незнаещите ,не изстрадали истината,са на лесна пячка за манипуации и лъжи.
реалист (нерегистриран)
Те и за миналата година се точеха да са първи,но нанай,Тойота ги отнесе като пиян делфин шамандура!Карам Тойота и съм безкрайно доволен!
пишко мишлев (нерегистриран)
Това е и моето мнение. От УАЗ-а по-проходима е само "виетнамката";-).
... (нерегистриран)
ще се зарадваме като направят един завод и у нас... Инак това, че ни събират парите за лъскава тенекия е по- скоро жалко...
селяк (нерегистриран)
Мога ли с нещо да ти помогна?
да! (нерегистриран)
Абсолютно подкрепям мнението за хонда и Субаро. Живи и здрави следващата или ще е outback или акорд или CR-V зависи кое от трите изпадне по-запазено в наща прекрасна държава на секънд хендите
Тъй, тъй, (нерегистриран)
жалък си ти, че нямаш два лева за гориво.
xXx (нерегистриран)
Със сигурност ще ги правим по-добре от поляците.
opc (нерегистриран)
Само,ако си руса мацка...Прикрита като ''селяк''
un*comunist (нерегистриран)
то даже и тенекия вече нема - всичко е пластик.
доц. д-р боко боков (нерегистриран)
може да имате предвид и нисан кашкай и в по-малка степен фауве тигуан. проверете ремонтопригодността.
орс (нерегистриран)
Ела да прекопаеш доматите в двора. Ще те нахраня.
dirddd@
Нищо учудващо, за мен лично. Предвид факта, че VW AG притежава Audi, Lamborghini, SEAT, Volkswagen, Bentley, Škoda, Bugatti и Scania :)
1234 (нерегистриран)
Фолксваген Туарег на три години купен от официалния представител, свалена предна броня за пребоядисване и изненада - под бронята ръжда. Ленд Крузер 200 на четири години - същата ситуация и отново ръжда. Хонда CRV на две години и половина - ръжда под задната броня. А най-смешното е, че всичките изброени дават минимум 5 години гаранция против ръжда. Ама явно във видимата част.
un*comunist (нерегистриран)
кой се вълнува колко са им продажбите. ако колата ти трябва само за да те превозва някъде няма никакво значение каква е - всяка нова кола е еднаква - грозен дизайн и яйцевидна форма - купуваш караш 5 години и я сменяш безлично. Ако имаш и някакви естетически изисквания единствения изход е да караш някакъв винтидж, където кожата е кожа и махагона е махагон а не имитация, а дизайнът е качествен.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
МОЯ СЪВЕТ Е КАТО КУПУВАТЕ КОЛА ДА ГЛЕДАТЕ - АКО Е НА БЕНЗИН ДВИГАТЕЛЯ ДА ИМА СМЕНЯЕМИ РИЗИ НА БУТАЛАТА .... ЗА ДИЗЕЛА ВСИЧКИ СА С РИЗИ :) ЩОТО ТАРИКАТИТЕ ПОЧНАХА ДА СЕ ИЗХИТРЯВАТ И ДА ГИ ПРАВЯТ БЕЗ СМЕНЯЕМИ РИЗИ - И ТОГАВА СМЕНЯШ ЦЯЛ ДВИГАТЕЛ :)))) ДРУГОТО - ЕЛЕКТРОНИКА , ВПРЪСКВАНЕ И ПРОЧИЕ ВСИЧКИ СА НА НИВО ... КУПУВАТ ОТ ЕДНИ И СЪЩИ СНАБДИТЕЛИ .... ... ДРУГОТО ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО НЕЩО Е КОЖЕНИ СЕДАЛКИ И ДА ИМА ПОНЕ 30 СМ ПОДЛАКЪТНИК ЗА ДЯСНАТА РЪКА :))))
1234 (нерегистриран)
А който харесва камиони, какво да прави :)
Остави го... (нерегистриран)
неграмотен отвсякъде. И десетгодишните знаят повече. Големи глупости е написал, няма смисъл да му се обяснява.
un*comunist (нерегистриран)
камаз - уан енд онли!
доц. д-р боко боков (нерегистриран)
колеги, поне научете как се изписват отделните брандове или марки на кирилица. не е нужно да питам какво означава абревиатурата OPC, това е на латиница, използвана от пишещ по-долу, едва ли 50% ще знаят.
диверсантска група плод-зеленчук (нерегистриран)
Затова няма никога да приемат Турция в ЕС, че да останат втори.
Щерев (нерегистриран)
Верно.Немската кола я караш без ремонти 100г ,а руските ставаш майстор-автомонтьор и във всеки магазин има авточасти за руски коли-пирони,тел..и т.н.
SS (нерегистриран)
За Туарега съм учуден, но някой може ли да ми обясни защо не могат да се преборят с ръждата.Особено японците?
Щерев (нерегистриран)
Моля путеноидите да не се обаждате по тази тема че само се потите и излагате..ха.ха
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ПРИ НАС В АМЕРИКА ВСЕКИ СЕРИОЗЕН СЕМЕЕН ЧОВЕК ИМА ПО ЕДИН ПИКАП ИЛИ СЕЛСКИ ВАН ... ... :)))
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ХОДИЛ СЪМ НА ЛОВ В КАНАДСКАТА ТАЙГА В СЕВЕРНО ОНТАРИО И КВАБЕК И ТАМ СЪС СМЕШЕН АВТОМОБИЛ КАТО ФОЛКСВАГЕНА ИЛИ АУДИТО НЕ МОЖЕШ ДА ОТИДЕШ .. ТРЯБВА ТИ ТРЪК ИЛИ ЛАДА НИВА .. АКО ЗНАЕШ КВО Е ТВА ...:))) ..
Браво! (нерегистриран)
Обичам ръста на продажби на нови коли. Така ще нарастне и потокът бракми към нашите джамбази. Представяте ли си, ако и ония вземаха заплати като нашите? Направо щяхме да си подкараме каруците на магарешки впряг.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ТВА Е ИДЕАЛНИЯ АМЕРИКАНСКИ АВТОМОБИЛ - ЗДРАВ КАТО ГАЗ-КА И ВЪРВИ НАВСЯКЪДЕ ... 1/2 ton truck IMAGES :)))
37 (нерегистриран)
Хубаво е, че Серев разбира и от аФтомобили
1234 (нерегистриран)
Всеки може да се пребори с ръждата. Но всеки се старае да "оптимизира разходите" тоест да създаде автомобил, който изкарва максимум 6 месеца след изтичане на гаранцията. Нито Фолксваген ще повторят грешката с Пасат 2 и 3 или Голф 1 и 2, нито Мерцедес ще сбъркат да произведат отново качество като 124. Да не говорим за Тойота да им хрумне отново за Корола Е90 (вуйчо ми караше такава точно 20 години и я продаде преди 7 години - още е в движение).
opc (нерегистриран)
Затова и си го използвам..Малцина знаят какво означава,а на мен тези непретенциозни,но майсторски(заводски) ''пипнати'' коли много ми харесват
НАЙ
Протест спря движението на кръстовището на "Патриарх Евтимий" и "Раковски" (снимки/видео)
Киев задържа двама висши украински военни, подготвяли убийството на Зеленски
След 8 месеца арест Васил Божков излиза на свобода
Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България
Българският посланик в Москва пропуска инаугурацията на Владимир Путин
Путин за пети път встъпи в длъжност: "Ще реализираме всичко планирано, заедно ще победим!"
Киев задържа двама висши украински военни, подготвяли убийството на Зеленски
Протест спря движението на кръстовището на "Патриарх Евтимий" и "Раковски" (снимки/видео)
Българският посланик в Москва пропуска инаугурацията на Владимир Путин
Русия атакува с ракети Киев и Лвов, Украйна удари нефтена база в Луганск (видео)