Вторият пилот на разбития самолет ”репетирал” снижаването

Вторият пилот от "Джърмануингс" Андреас Лубиц в деня на катастрофата е "репетирал" снижаването на самолета часове преди да разбие машината във френските Алпи.

Обратно в новината

Коментари - Вторият пилот на разбития самолет ”репетирал” снижаването | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не е възможно да се явиш на полет, когато Авио-медицинската комисия те е спряла или има забележки относно здравето на авиатор или стюардеса! Това са необмислени приказки тук по тази тема. Комисията излиза със становище : годен или НЕГОДЕН или временно отстранен. Тогава никой не може да припари до полета, защото документацията е толкова стриктна, че е излишен всякакъв коментар! Друг е въпросът ако германците търсят повод, за да си покрият СЛАБОСТИ в организация и управление на професионално ниво !!!

Теорията, че вторият пилот е разбил умишлено самолета е малко вероятна. Какво е това "самоубийство", което продължава 8 минути?????

За толкова време само това ли можаха да измислят колегите??!

Ти авиейшън ли си или там 'колегите ' са си баш ташаклии?

Как лесно се хваща народа, когато се публикува и най-необмислената лъжа във медиите! За да се репетира точно това снижаване Вторият Пилот, трябва на капитана да му се пикае всеки полет, точно в на една и съща позиция, по маршрута!?! Което е пълен абсурд!

нали трябва някой да опере пешкира защо така никого от шефовете не уволниха, нито някой /пак от тях/ си подаде оставката - нищо, че умряха толкова много невинни хора, даже и малки бебета - на кого му пука за дребните рибки, дето са си платили самолетните билети и не са очаквали нито луд пилот/под въпрос дали е бил луд/, нито самолет на преклонна възраст - постепенно се забравя за инцидента, до следващия път....

Това ми звучи като абсолютни глупости. Нещо ни будалкат яко...

link малко труд за превеждане.

Абсолютни глупости и измислици. Решиха, че втория пилот е виновен и толкоз. Но кабините на пилотите нямат резета, както се изказа един тъп германец, те се затварят автоматично, за да не може да проникне някой в кабината на пилота. А защо втория пилот не е отворил на първия, никой не знае, може и да е имало повреда в цялата система или в компютрите, никой не казва. Но истината ще излезе на яве след време, ако изобщо я кажат.

Моля екипът на dir.bg да започне да слага точната снимка. Още преди доста време се оказа, че снимката използвана тук е на друг човек със същото име.

защо никой не иска да назове истината със реалното и име - трудовата медицина в Германия сакс. За критични професии като пилоти те подхождат абсолютно немърливо и не искат да приемат факта, че германското общество е затворено и болно, така че трябва да се чеква редовно.-

humfry

А кой приема тези факти за българското общество?

това е много добър въпрос и се надявам бг обществото да си го задава. Но българското общество е постоянно показвано като лош пример, докато това не е случая с немското - точно обратното те са световния пример. но пример на какво?

someone

имал е нужда от психиятър. в западна европа, независимо, че има много хубави неща, населението е толкова пре-задоволено материaлно, и толкова бедно духовно, като цяло, че това води до такива проблеми.

Тоя филм има ли още серии Докога още ще шикалкавят?

Докога ще ползвате снимката на нищо неподозиращия швейцарски гражданин с идентично име??? Само вие ли не разбрахте, че това не е пилотът и вселенски лузър Лубиц?

точно този на снимката е Лубиц, объркал си се...

Аз пък се чудя на НОМЕР 502, пробутващ стари теории за конспирациите, разработени през 60-те години на миналия век от КГБ на СССР. За такива като него на времето се казваше "Нищо ново не научил, нищо старо не забравил".

Аз пък се чудя колко повърхностен човек си- за такива като теб сега така се казва! Преди да изказваш "компетентното" си мнение е добре да поговориш с хора, които упражняват професията пилот! Да си размърдаш мозъчните клетки и да потърсиш логика в това, което се случва! Но явно на теб ти е по-угодно да си една лесно манипулируема овца в матрицата!

Такъв изрод трябва да бъде убит в деня на раждането си!

Всъщност ние не знаем какво е станало на борда. За някой политически коментатори таз катастрофа беше предупреждение към Меркел че непозволено затопля отношенията си с Путин, за да не проваля затруднената германска икономика.

Ти си по-луд от пилота бе.

На Любиц му написаха набързо цялата житейска история. Дали близките му ще открият нещо познато в нея?

Тоя малоумник да се беше хвърлил от някой мост като иска да се трепе ,защо трябваше да убие толкова хора със себе си.

Чудя се, как има хора, които вярват на тази безумна версия, съшита с бели конци?! Не си ли давате сметка, че тук става въпрос за много, много пари! И ако се разкрие истинската причина за катастрофата много компании и хора ще загубят ужасно много кинти! Чудя се как масата хора поемат информациите от медиите и ги приемат за чиста монета!

Слава Богу има и мислещи хора! Лубиц е удобен за спрягане. Не може да се защити... Още в първите новини тогава само неговото име се споменаваше във всяка, а това на капитана нито веднъж до днес. Кутиите ги търсиха и намериха после...

Май е време да спреш с гледането на филми за конспирации...

Това е истинското лице на безпросветния тероризъм, без значение мюсюлманин ли си, християнин ли си...

какво ми скриваш коментара бе, накърних му доброто име на тоя убиец ли?

докато втория пилот Лубиц е "репетирал"снижаване (което за един пилот не е необходимо)дали първия пилот е бил пак в тоалетната......и ако не е бил как така Лубиц си е провел тренировката при положение че командира задава параметрите на полета

ами да беше се самоубил с новата си кола, да се засили в някоя бетонна стена, защо ще убива още толкова хора

ако беше го направил никой нямаше да му споменава името...много наподобява стила на Дейвид Чапман - Джон Ленън килър...

Да репетирал среща та със всевишния !!! просто първият път се уплашил . Но как никои не е обърнал внимание ? все пак е бил пилот не ватман . Имало е достатъчно персонал които да види че действията му са не-адекватни .

Келемето е искал да стане известен. Най-добре е въобще да не се публикуват каквито и да било пикантерии по темата защото в противен случай ще излезе, че е успял и ще предизвика последователи. Никакво споменаване на името му и минимум жълтории по темата !!!

Винаги съм казвал,че медиите трябва да се договорят и да не обявяват имената на такива олигофрени.Но те правят точно обратното и носят голяма вина и отговорност за подобни нещастия.Просто трябва да напишат ...еди-кой си беше убит от един идиот...без да му пишат името.Вместо това те ги правят известни,а те това и целят.Ако знаят,че никой няма да научи името им едва ли ще го направят.За пример - убиеца на Дж.Ленън-всеки знае неговото име , а не е нужно,както не беше нужно да се знаят имената на атентаторите в Ню Йорк или на тоя летец откачалник...Просто без имена!

Ако не я бяха пуснали тази новина, никой нямаше да си припомни Лубиц. След 100 години със сигурност. Всъщност след 100 години името ще е друго и по-прясно. То след 100 години и теб няма да те има. Ленън се помни, докато му пускат песните, това става всеки ден. Този който го е убил, го споменават само в един ден и фигурира в автобиографията му, докато някой я чете.

Много отдавна функцията на медиите е не да информира хората, а да copy/paste гадни новини. И да плаши четящите. И това се отнася не само до дир-а. Виж по вестниците какво има на първата и последната страница! Виж как започват новините по ТВ. Виж анонсите на новините преди това. Явно така по-лесно ще бъде направен новият световен ред! Зомбитата трябва да бъдат плашени постоянно и само да искат защита от богоизбраните. Сами ще си искаме чипа след време...

Това е следствие, както сам забелязваш. Човекът е разбрал, че няма да лети, лична трагедия, искал е да умре докато е пилот, докато лети. Така ще си остане пилот.

колко ли е трудно на разследващите да "ровят" все по надълбоко и да си задават въпроса: а не е ли можело да се предотврати...

на самолет е много трудна работа за един пилот,та ще седне да тренира!!!

Може да е тренирал не толкова самото снижаване, колкото реакцията на другите - кой ще забележи, кога ще забележи, как ще реагира и т.н.

снижаване никой не го усеща(от пътниците)....това го казаха и след катастрофата