6-има пострадали в катастрофа до Благоевград, сред тях дете

Шестима души пострадаха при катастрофа край Благоевград, сред тях и е 6-годишно дете. Няма опасност за живота им. Мъж загина при катастрофа край Търговище.

Обратно в новината

Коментари - 6-има пострадали в катастрофа до Благоевград, сред тях дете | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Този дето е карал закъде бърза да му са навиди държавата.

Проблема на БГ е че всеки иска да е номер 1.

По този път карата обиконовено макета - наши итехни, софиянци и други боклуци. За тях няма правила, те не призанват закони. Да варди Бог, нормални оттам да не минават! Иначе, тия диваци в тази област са пословични глупендери! Нали те са част от властта, в съчетание с шопелета и врачански темерути. Резултата е очевиден! и да сте съгласни, и д ане сте - има факти!, Факти! Не ще празнословие!

не е ли достатъчно че ни убиват, спрете да се самоубивате, СТИГА Това е ужасно

За какво им водиха поп и икона наскоро?!? Файда йок.

Единственото спасение за целия този път е бетонна мантинела по осовата линия и движението в колона по един.

Етноса и региона оказват голямо влияние! От цървул, трандафор не става!

Или попът е бил фалшив, или иконата, или и двете.

избивайте се, но пазете децата мама ви да е*а

Производителите на гуми с немного сложна за проследяване програма направиха такова законодателство. че да произвеждат летни и зимни гуми в вместо всесезонни. Т.е. да има два пъти повече производство. Затова нарочно слагат такива смеси, които да стават или за лятото или за зимата. И те САМОпринуждават да купиш 2 компл гуми вместо 1. По подобна въртележка стана така, че българина трябва да храни гнусни паразити местни и инжектирани отвън, които утре ще го трепят.

Нова география-къде е Търговище,къде е Хаинбоаз?

Това щях да питам току- що: тия хора география поне на България не учат ли ?!

В САЩ зимни/летни гуми не знам да има. Има нови и стари. Каквито ми сложат на служебната кола с таквиз карам - всеки ден в натоварен трафик -300 350 км и повече. А.. и има големи главоболия ако те хванат- алкох, скорост,черв светоф и неспир на стоп - направо те УТЪЖНЯВАТ и обедняват за дълго.На европейците понеже са много гяволи им измислиха летни и зимни гуми и така производителят продава 2 комплекта гуми вместо 1. Така казват оргиналните америк, щот аз съм прост и само слушам.Още казват,че Европа е измислила ДДС за да може лесно да се краде от кацата с готови пари.Американецът краде по на едро -цели държави, опитва и континент.

Абе и едно време карахме с Виденките и зиме и ллете, ама не си е работа. Вече не е като едно време. Зимната гума на сняг и лед си е друго нещо. Но за ДДСто си прав на 1000%. Тъпо еврогейско избретение да прибират парите на хората и после да ги точат.

Не се чуди, трябва да си разбрал досега че американците са тъпи и необразовани, и за да прогресират си в"внасят" мозък отвън. Аз шофирам от 1976г лични автомобили и карахме с едни и същи гуми- "димитровки" , товарните с Вида. Ставаш СПЕЦ на пътя , но след като се появиха ЗИМНИТЕ ГУМИ- нямам думи , друг си на пътя. В УК за същите "тъпанари" и сина ми благодарение на моите съвети има на колите комплекти зимни/летни гуми. Имам 2 джипа и една стара лимузина, и всички са оборудвани с комплект зимни/летни гуми монтирани на джанти, така не ми трябва сервиз. Утре сменям на джипа за лов и Ланчията:-) Който не се пързалял с летни гуми дори на 5см сняг, нека не сменя и си чупи главата..

блъф..........

Бе, то хубаво Волво, ама ако си бяха турили коланите нямаше да приличат все едно ги е бил Кубрат Пулев...

Стга наистина с тези глупости за гумите !!! Преди 30 год. се караха Жигулита - с гуми видинки - други нямаше !! Нямаше и Абс,Айрбегс,Есп и други глезотии !! Важен е човека зад волана !!!

Така е, но преди 30 години гумите се изработваха от каучук, а сега са 95% химия и нямат нищо общо с онези гуми!

Прохода до Търговище/за сведение на журналиста/се казва Боаза,а не Хаинбоаз

В мвр Търговище, след като знаят коя е причината, не могат ли да я отстранят. Какво чакат? Или нещата са по-така.

...тарапана да става... ..за какво да пишат иначе... ...То болни теми в обществото БОЛ,ама не дават....

Не разбрах каква е тази майка с двама съпрузил

Те са от новите мюсюлмани - жените имат харем от мъже......

Такива новини изобщо не трябва да се отразяват, освен ако не са много масови или супер брутални.

Аз знам едно- от както се свършиха балъците и всички сме големи тарикати - така ще е. Преди години малък процент от движещите се на пътя, се правеха на безсмъртни, сега малък процент спазват правилата.

В района поради строителството на магистралата е пълно с отбивки на пътя, стеснения, изненадващи свършвания на пътното платно и рязкото им продължаване някъде из нивите, кал по шосето и т.н. При тази ситуация и с 50 км. да караш, може да излезеш от пътя или да се завъртиш.И вместо денонощно там да има полицай, които да помагат, те киснат на 2-3 км. от там и събират пари от хората за несложени колани, невключени фарове или превишена с 10 км. скорост. Докато полицията и КАТ в България не са в услуга на гражданите , а са подразделение за пълнене на бюджета, ще е така.

Видя ли кола с регистрация " Е " отбивам ,изчаквам ,променян си пътя до крайната ми точка,но само да съм по-далече от тях.Баси идиотите!!Тръгна ли към Банско се кръстя по 16 пъти и като стигна земята се целува задължително.

Това е нищо. Пази се най-вече като видиш две еднакви букви в номера. Примерно РР и СС - там тия 90 % си купуват книжките и си нямат понятие нито от правилник, нито от закон. Пълни малоумници...

В климатични условия като днешните - 5-7 градуса и дъжд , е много по добре да се карат 2-3 годишни летни гуми, от колкото 2-3 годишни зимни. Това е тествано и доказано със всички обосновки. С чисто новите гуми работата е същата. Зимна гума на дъжд е много по-опасна от лятна гума на дъжд при 2-8 градуса.

Напълно съгласен! Но промитите мозъци надали ще се съгласят...

Абе ,не съм съгласен,при 7 градуса лятната гума става много твърда,каучука става на пластмаса и за това се получават такива неща,друг е въпроса ,че ако е карал макето с по-голяма скорост и е направил аквапланинг,тогава и интермедия от Ф1 не може да му помогне

наприме 4 годишни гуми с еднакъв грайфер, от един клас - лятна и зимна. Като добавим, че и много от изолзваните зимните гуми са чисто зимни, тоест без канали за вода, тези ''меча стъпка'' , помисли какво се случва. Другото нещо, това ''става на пластмаса'' касае потеглянето , след известно каране ''пластмасата'' се загря и не е точно пластмаса, дори при дъжд . При зимните гуми също имаме известно втвърдяане, по-малко от летните , но там ламелите задържат вода и създават предпоставка за аквпланинг при по-ниска скорост. При потегляне и завой, същата работа .

Хора, това е ирония... ясно е че с летните ще се убиеш...

С каквито и гуми да кара човек, все тая, при положение, че на 50% от автомобилите наоколо гумите не влизат в никаква класация по износване и възраст. Контрол трябва, хора, и санкции. Както беше навремето с коланите. Само че даже няма адекватни правила, които да въвеждат стандарт за гумите, и, естествено няма как да се контролира...

ти не пиши глупости, защото на някои хора само това им трябва и ще кажат: "ами щом е така, по-добре да си карам цяла година с летните" И за да не съм голословен "това е тествано и доказано с всички обосновки"... или "една циганка каза" излагам следните 3 аргумента: 1. При по-ниски температури лятната гума става по-твърда, а зимната си остава еластична. пред себе си имам химикалка с пластмасова капачка и молив с гума, познай кое се пързаля по-лесно по бюрото 2.Зимната гума за дадена кола винаги е по-тясна това има 2 следствия: по-лесно изтласква водата в страни и когато една и съща тежест натиска по-малката площ се получава по-голямо триене 3.Летните гуми обикновено имат дълбоки канали - да, но контактува с асфалта с големи гладки блокове на протектора, за разлика от зимните, които във всички случаи са с "водна шарка", а протектора е с множество ламели, които увеличават триенето

Заеби ги гумите,кажи нещо за задкормилното устройство,то е важно.

Абе и едно време карахме с Всичко зависи от конкретният модел. Хубавите зимни гуми държат и на мокро и на сухо при температури под 10 градуса. Над 10 градуса почват да пързалят. А летните гуми държат и на отрицателни температури но на сухо само. Бяха го тествали швабите от Аутобилда веднъж. А зимите гуми не деянат много на аквапланинг. Има модели които гдържат но свичко е до конкретен модел. Имаше един модел китайски дето на сняг и лед нямаха равни. От там нататък обаче на сухо и намокро бяха пълна трагедия.

Из София е пълно с леки ПТП-та,дано няма по-тежки.Освен че е мокро,стана и студено.По-старите летни гуми не работят.Или ги сменете,или хващайте Градския транспорт.

Какво значи не работят? Не се въртят ли? А не е ли по-опасното безмозъчието, което гледам по цял ден, как правят по 4 ленти да се изпреварват един друг, и как се засичат? За тия случаи има едни други гуми, дето не са били използвани навреме. Ако няма грайфер, се получава аквапланинг. Каквато ще да е гумата.

...стига с тези "лятни",зимни", гуми... ...Нека някой набор тук да каже с какво карахме преди 40 години.... ...И какви коли дето ни АВС-и,ни серво и какви ли не съвременни изгъзици...а някои нямахме дори "парно" и стъклото замръзваше от дъха ни от вътре в купето... ...Гевезета и некадърници се днешните пишлемета...

:)))Така беше,минавал съм Шипка при обилен снеговалеж с "димитровки" на шкодата,баката да е пълна и моторът да мърка,другото е от задкормилното устройство.

Летните гуми при днешните условия работят колкото и зимните гуми. Това, което не работи са: - летните сликове (демек галоши) на 45% от автомобилите - зимните сликове (демек галоши) на 45% от автомобилите - задкормилните устройства на 90% от автомобилите Тази сутрин се нагледах на неориентирани водачи, които виждат само изпотеното си стъкло, качвайки се за пръв път в колата си след лятното пестене на кинти от LPG!

Ако си беше седяла в Еквадор с чавето, макетата нямаше да има в кой да се блъснат, нали така?

Защо да си седи? Сигурно е българка жената и е дошла да види родителите си.

Защото ако си беше седяла сега щеше да си е екстра и на топло!

"с несъобразена с пътните условия скорост" Вечното извинение за безхаберието на тази държавица.

Хич не разбирам какво общо има в случая държавата - освен, че не е принудила македонските кретени да спазват скоростта.

ами не си е оправила пътищата. Не може на един път ПОСТОЯННО ДА ГИНАТ ХОРА и собственика на пътя да НЕ вземе мерки да преправи пътя. Това е престъпно нехайство в което загиват хора.

....Вече без коментари... ...път само за ...тъпанари...

Волвото а не БМВто спасява живота! Волвото е яка кола когато стане въпрос за живота на хората в колата.

ХАха, виждам, виждам...от фиата двама с контузии на тиквите, от волвото са всички пострадали... контузии гръден кош, счупен крак, ала-бала... як е да, на пари в магазина и за поддръжка особено е много як...

И главният въпрос е: хората във Волвото имали ли са колани или не. Защото липсата им води именно до такива неща. Имайки впредвид, че не е много смачкано...

с БМВ и колко с Волво та знаеш. Ако гледаш статистиката, грешиш. БМВ е много по-масова кола, естествено с нея стават повече катасрофи включително с трагичен край. Ако искаш да експериментираш на практика, просто карай и двете коли съ по 160 км. в час , катсатрофирай и после сравнявай . Успех.

Защо има катастрофи нали караме на фарове целогодишно ????

Защото във главата нямат никой.Фаровете на са виновни а аборигена зад волана.

И аз това се чудя - що не погледнат статистиката и да преценят има ли смисъл да се налага такъв закон за фарове? Който иска да ги пуска - щом смята, че е по-"защитен". А ако не вижда другите коли, да не кара - не е за него. Някой задавал ли си е въпроса кой закон задължава нощем да караме на фарове? Ще ви кажа - няма такъв. Глобата е само за дневно каране без фарове (в случая денонощно, но преди като мръкне всички се сещаха да светнат без да има закон).