Шегаджии изписаха думата "есе" с бетонни плочки в градинката на църквата "Св.Седмочисленици". Реакцията е предизвикана от материала, която една от националните телевизии - bTV, разказа снощи в социалните мрежи: "Напиши есе, спечели къща" за 1,7 млн. канадски долара".

Стотици хора изглежда са прочели само заглавието и Фейсбук страницата на телевизията беше залята с коментари: "Есе" Така с действията си потребителите се надяват, да са се включили за участие в наградата.

Снимка: Булфото


В материала ставаше въпрос за жена от Канада, която организира конкурс за есе, а наградата е голяма къща на езерен бряг в Албърта, Канада, оценена за 1,7 млн. канадски долара.

Макар това да не беше социален експеримент, новината се превърна точно в това и нагледно доказа теорията, че потребителите в социалните мрежи четат единствено заглавията на новините.

Много потребители написаха думата "есе" в коментарите с надеждата, че ще стигнат до къщата. Необичайните реакции бяха бързо забелязани и лавинообразно се разпространиха в социалните мрежи под формата на колаж. А "новината" буквално се превърна във вайръл сензация.

Снимка: Булфото