Лидл България получи 4 отличия от работодателския конкурс Career Show Awards. Компанията спечели злато в една от най-оспорваните категории, която се реши с публичен вот - "Работодател на публиката", сребро в категорията "Стратегия за онбординг" и две бронзови отличия в категориите "Най-добър работодател - FMCG" и "Стратегия за привличане на таланти".
Компанията бе отличена сред общо 326 кандидатури от най-разнообразни сектори, които бяха оценени от авторитетно жури в състав експерти с дългогодишен опит и професионалисти от различни браншове.
"Изключително сме щастливи, че публиката отличи най-високо работодателските ни практики, тъй като системно се фокусираме върху грижата за хората и тяхната удовлетвореност. Нашите програми в областта на човешките ресурси са насочени към създаване на отлична среда за работа и развитие на нашите служители. Подкрепяме активно и младите хора, които с Lidl имат реална възможност да развият потенциала си.", коментира Катерина Шопова, директор "Човешки ресурси" в Лидл България.
Признанията от конкурса Career Show Awards идват в годината, в която Лидл България празнува своята 10-та годишнина на българския пазар. Започнала с около 300 служители, когато открива първите си 14 магазина през 2010 г., днес над 3 000 души са част от екипа на веригата. През всички тези години компанията инвестира устойчиво в грижата за своите служители, като предлага едни от най-високите нива на заплащане не само в бранша, но и на пазара като цяло. Осигурява и редица придобивки, които допълнително допринасят за вътрешната удовлетвореност и мотивация. Отпуск за рожден ден, финансова подкрепа при новородено, цялостна програма за здравен мениджмънт, като част от която във всички магазини, складови бази и офиси на веригата има масажни столове, са сред примерите в тази посока.
Ежегодно Лидл България инвестира изключително много в развитието и обучението на своите екипи. Сред отличителните практики е и нейната онбординг политика. С цел ефективното и плавно въвеждане в спецификата на работата, всеки новопостъпил преминава през индивидуален план на обучение, който продължава от 1 до 6 месеца. За служителите в магазините е разработена и специална онлайн система за въвеждане и обучение, наречена LEON (LEarning ONline).
Чрез поредица от младежки програми, вече 10 години компанията не спира да подкрепя и развитието на младите кадри, предоставяйки им възможност да трупат ценен практически опит и да правят първите си професионални стъпки. Още през 2012 г. Лидл България посреща първите си практиканти като част от своята лятна практикантска програма, която продължава и до днес. През 2015 г. веригата е и сред първите компании, заявили подкрепата си за дуалната форма на обучение в страната. Тази година Лидл България разработи и специална стажантска програма, отново със силен фокус върху практическата насоченост и полза за младите таланти.
* материалът е предоставен от Лидл България
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус