Българите се възползват от деня с едни от най-атрактивните оферти за годината и 7 часа след началото на Black Friday 2020 клиентите на eMAG са направили поръчки на стойност 31,32 млн. лв.; увеличение с 15% в сравнение с предишното издание на кампанията. Най-привлекателните продуктови категории са тези, които осигуряват комфорт у дома, лична грижа и качествено прекарано време със семейството. От началото на кампанията клиентите на платформата са поръчали 1 тон кафе.

През първите седем часа от началото на дългоочакваното шопинг събитие, клиентите на eMAG поръчаха над 209 000 продукта, с над 20% повече в сравнение с миналата година. Интересът към офертите продължава да расте и до 14:00 ч. на платформата са регистрирани приблизително 1,29 милиона посещения. Средната стойност на поръчка е 287 лева, което е с 9% повече от миналата година.

Все още са налични повече от 200 000 продукта с отстъпка, като наличностите за някои от тях ще бъдат допълвани до края на кампанията. Клиентите могат да избират от широка гама предложения като телевизори, смартфони, лаптопи, хладилници, перални машини, малки домакински уреди, модни артикули, парфюми, козметика, игри и играчки, гуми, гориво, продукти за дома и градината, спортно оборудване.

"Българите бързо възприеха най-лесния метод за пазаруване - онлайн, и забелязахме нови тенденции през първите часове на кампанията: клиентите правят повече поръчки от различни категории и търсят различни селектирани оферти, свързани с контекста на времето, в което живеем, като стоки за ремонт и реновация на дома, телевизори, играчки и съдове за готвене", посочва Андрей Попеску, директор на eMAG България.

Потребителското поведение демонстрира предпочитание към мобилни устройства като начин за поръчване - 70,2% от трафика и поръчките са от апликацията на eMAG. До момента 2 000 пратки вече са напуснали склада на eMAG и са в процес на доставка на клиентите. Ще бъде направено всичко възможно поръчките от Black Friday 2020 да бъдат доставени в рамките на две седмици след края на кампанията.

Брой поръчани продукти след първите 7 часа от началото на eMAG Black Friday 2020:

  • Над 37 000 продукта за ремонт и реновиране на дома
  • Над 30 000 играчки
  • Над 19 000 съдове за готвене и малки домакински електроуреди
  • Над 1,7 милиона бр. пелени
  • Над 1 тон кафе

Места с най-голям ръст на eMAG Black Friday 2020 поръчките в сравнение с миналата година:

Град

% ръст

на поръчките

Ямбол

34%

София област

29%

Пловдив

27%

София град

26%

Търговище

24%

Кюстендил

24%

Перник

23%

Варна

22%

Хасково

22%

Пазарджик

21%


Материалът е предоставен от eMAG.