Министърът на туризма: Целенасочено се вихри кална кампания срещу българския бранд
За момента сезонът върви добре, притесненията са за следващия месец
Изключително важно е да защитим българския бранд в тази кална кампания, която се вихри доста мощно и целенасочено. Не само у нас, но и сред партньорите ни. Това каза министърът на туризма Зарица Динкова в предаването "Здравей, България" в ефира на Нова телевизия.
Още по темата
- Командироват над 300 полицаи на морето за летния сезон (снимки)
- Две министерства са категорични: Черно море е чисто, въпреки „Нова Каховка“
- МОСВ: Няма данни за замърсяване на Черно море след разрушаването на язовирната стена
- Атанас Русев, който следи със сателитни снимки Черно море, пред Dir.bg: Засега няма повод за притеснение
"Не мога да знам как точно и откъде се финансира тази кампания", коментира тя. Според нея тази кампания е доста уплътнена и отговаря на всички изисквания за хибридност.
"Добрата новина е, че растежът на туристите е донякъде и благодарение на българските туристи. Това е хубавото, че ние започнахме да оценяваме нашите туристи по начина, по който те срещат това гостоприемство и уважение в съседна Гърция, което до момента ги караше да правят този избор", посочи министърът.
По думите ѝ за момента туристическият сезон върви добре. Има притеснения за следващия месец, но тези притеснения ще се адресират, когато от министерството имат точни данни.
Зарица Динкова смята, че най-добрите мерки да имаме по-силен туризъм са пазарните - доброто съотношение между цена и качество и доброто качество на продукта.
Тя заяви, че българското море е чисто и безопасно и няма нищо притеснително в данните до този момент.