Едва 51% от младежите на възраст между 13 и 17 години използват Фейсбук, което е с 20% по-малко от последното проучване през 2015 г. Почти всички от тях притежават или имат достъп до смартфон, а 45% от тях са почти постоянно в интернет. 85% от младежите предпочитат платформата за споделяне на видеа "Ютюб", собственост на "Гугъл", 72% - платформата за споделяне на снимки "Инстаграм", собственост на "Фейсбук", а "Снапчат" е с дял от 69%, сочи проучването на "Пю рисърч сентър", предаде BBC.

Основният стимул за младежите да използват дадена платформа е до колко тя е популярна сред връстниците им според "Пю" и в това отношение няма промяна в нагласите. Въпреки това, тийнейджърите от по-бедни семейства са по-склонни да са активни във Фейсбук.

Притежаването на смартфон се е превърнало в неизменна част от живота на младежите в САЩ, като 95% от тях притежават подобно устройство. Това е с 22% повече от последното проучване на "Пю" през 2015 г.

Основните приходи на "Фейсбук" идват от САЩ и Канада, където социалната мрежа има 185 милиона потребители, посочва "Блумбърг". Скоро компанията потвърди, че американският ѝ пазар е "наситен", а спадът в популярността ѝ не е изненада за никого, заявяват рекламни експерти, цитирани от "Варайъти".