В писмо до "Фокус" от компанията заявяват:

"Във връзка с подаден сигнал от клиент на националния железопътен превозвач за наличието на дървеници във вагон от композицията на бързия влак от Русе за София, колегите от „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД предприеха мерки, свързани с отделянето на вагона от композицията на влака и неговото изолиране в депо за извършване на необходимата обработка по обезпаразитяване".

От БДЖ призовават всички свои клиенти, при забелязване на нередности във влаковете, да уведомяват веднага служителите от превозния персонал, за да бъдат взети навременни и адекватни мерки от страна на превозвача.

"От името на ръководството националният железопътен превозвач поднася извинения на клиентите за причиненото им неудобство", се казва още в съобщението.

Ето какво пише в сигнала, подаден от пътничка:

„Тази вечер пътувах във влак от Мездра до София по разписание (17:56) от гара Мездра, намирах се в последния вагон и с ужас установих, че в купето има дървеници! И то много от тях! По всичките ми дрехи лазеха вредителите - преживяването беше ужасно!

Не толкова факта, че в най-масовия транспорт се развъждат вредители, а че вероятността хората да ги пренесат по домовете си е много голяма!

Борила съм се с дървеници преди, и знам много добре колко дълга и тежка е борбата, а резултат не се обещава. Моля ви, обърнете внимание и помогнете повече хора да разберат, и да се надяваме, от БДЖ да вземат мерки!“