Шофьорът, убил съпрузи при челен сблъсък край Пловдив, има книжка от година
19-годишният младеж е в болница заедно с четиримата си спътници. Там се гледа и мярката му за неотклонение
Обратно в новинатаКоментари - Шофьорът, убил съпрузи при челен сблъсък край Пловдив, има книжка от година | Днес.dir.bg
Коментари
Нямаше ли ограничения за конските сили за млади шАфьорЕ... Или "Бе ЕН Ве-то" е било маломощно, както закона изисква....
"19-годишният водач на лек автомобил БМВ е нарушил правилата за движение, като загубил контрол над колата и ударил челно идващия насреща "Фолксваген"." Тежка ситуация, но в случая е много неясно. Това, че е загубил контрол, не означава, че е извършил нарушение - моля за уточнение. Защото и аз съм губил контрол над колата след като минах през дупка дълбока 1 педя но пълна с вода, макар и карайки с разрешената скорост ... аз ли съм виновен или общината/АПИ ? Знам и за хора, които губят контрол след удар с куче и така нататък ... има жертви, но това, че кара БМВ и е млад не го прави автоматически виновен.
Съжденията ви са правилни, но прекрасно разбирате за какво става дума. Ако притежавате БМВ и се чувствате засегнат е съвсем друга работа...
"19-годишният водач на лек автомобил БМВ" - автоматично в затвора НО, понеже е добро дете, никога не е правило бели и е "тъмнокафяв избирател" - невинен Т.е накрая ще се измъкне с условна
Стигнах до "На водача на БМВ-то" ..............абре някой да ми каже, защо само в България 90% от водачите на БМВ са малце луди? В США 90% от БМВ са клепари.........с 20 мили под лимита карат.
В колата петима младежи от ромски произход,не работят,на соц.помощи от държавата, затриха едно семейсво ,убиха дввама човака съпруг и съпруга,а тях сега ги лекува държавата,с платените данъци на двамата които ги убиха,това е полажението в нашта страна
Плюс-минус 1-2 градуса, когато пътят е хем заледен, хем мокър, едно малко недоглеждане или непреценяване на скоростта, мпже да доведе именно до това, което е станало! Много, много внимавайте всички, и не си мислете, че някой (или конкретно - вие) е застрахован!
Карам си аз старото Пежо, но дори и да карах БМВ или друга "нарочена" марка, не променя факта, че в България се оплакваме от липсата на законност, а самите съдим по законите на тълпата, докато самите не станем обект на интереса на тълпата и тогава започваме да търсим Закона.
Това е то да има пари за кола и да се возиш във България!Или си роб за поддръжка на автомобила или не се знае докога ще си жив или жив труп!
грешки стават но същото щеше да му се случи и през лятото тогава какво извинение ще има? че е много напечен асвалта?
Абе престанете с това шофьора бил на 19, бил на 20 или на 70 години. Все някога трябва да стане шофьор, Да питам пишещите по медиите, вие на каква възраст станахте шофьори, да не би чокахте да навършите 50. Или да не би като станете на 70 години да няма да искате да карате щола. Вие никога в живота си ли не сте превишавали скороста с 5-10 км/ч. Никога ли не сте паркирали на забранено място. Винаги ли спирате на знак Стоп? ... Причините са много, да и шофьорити са причини, но и полицията, и законите, също са причини. Да 80% от депутатите са ненекадърни и корумпирани тикволакей. Но те са такива, защото и избирателите им сме същите. България е такава каквато е, защото само 20% от избирателите сме читави хоро. Останалите 80% избиратели сте или корумпирани или ...
Много ми е интересно какъв е етносът на този водач. Имам някакви съмнения, щото има едни, дето вземат книжки, но не могат да четат, че и знаците не познават.
Присъди: -В кочината-Три Години условна присъда. -В нормална държава-Две Доживотни присъди без право на обжалване.
Докато направят 1 година с книжка задължително с придружител с опит. Докато направят 3 години зад волана, задължителна забрана да притежават и управляват автомобил с мощност по-голяма от 90 конски сили.
Значи съм познала, че убиецът е циганин. По-нагоре написах коментар със съмнения за етноса на водача. Сега трябва да проверят и този, който му е дал книжка, защото имам съмнения, че циганчето не може да чете и не познава знаците, пък камо ли да знае правилника за движение по пътищата. Ще цитирам едно изказване на по-възрастен убиец от този етност, убил 3 деца, студенти от Плевен, който и книжка нямаше: "Книжка кола не кара." Сега, във времето, когато в България всички са висшисти, макар че повечето не знаят цялата азбука, такива катастрофи ще стават все повече.
На една отсечка от 5 км в София тази от Окръжна болница до Орлов мост. Всики ден има хиляда нарушения на правилата и закона. Това, превишене на скорост; спиране на самото Цариградско шосе, а не в локалното; движение в бус лентата ... В тази осечко на всеки 5 секунди някой шофьор прави нарушение. Знаете ли защо? Защото полицията не си върши работата. Но и защото организацията на движението и маркировката са направени от някой който нама и 1 трам мозък. И защото министъра на МВР не си върши работата и защото и депутатите не си вършат работата да накарат министъра да си върши работата.
Такъв се съди на доживотна каторга за назидание на останалите шофьори! Тогава ще осъзнае стореното. Когато такива боклуци ги съдят условно, промяна няма да има!
Корумпираните държавни служители етнос нямат. Те са и безполови. Но обикновено са партийно назначени (от коя да е партия) и се отчитан нагоре по веригата. Морал също нямат.
Да не дава Господ, но младите често са и най-несъобразителни и самоуверени шофьори. Ха ... ограничение! Ми то за лузърите, бе! Ха ... ей тук ще изпреваря, кво като е на завой?!? Аз виждам, че няма фарове отсреща, шот съм хитър ... И прочее дивотии! Казвам го с ясното съзнание, че и аз съм бил млад шофьор! Сега тоя и ръцете да му отрежен, ше върне ли хората?!? Искал ли го е?!? Според мен не е за затвор, но за солидарно 200 000 лева да плати на близките освен това, което дава застраховката - струва си! Ето как са намалили такива инциденти на запад - возилото се води на собственика и застраховката се сключва за возилото, като е обвързано със собственика. Т.е. - ако си направил 10 години без произшествие, то си -50% застрахователна сума, примерно. Отделно - шофираш автомобил 60 ко ня - х пари, 200 коня - х по 3 пари. Така младите, които имат автомобил и застраховка, ще си помислят дали да започнат да шофират нерврн леген на колела със задно предаване - двадесет годишен барутник с изтъркани гуми и маслояд, купен за 2000 лева, като мястото му е в автоморгата, а не на пътя но и застраховката му е 2000 лева годишно или ... Ще си вземат едно поло или дайхацу 55 кончета, ще си джиткат 2-3 години и като направят стаж без застрахователно събитие ще могат да джиткат какъвто си искат леген на колела за поносима сума. Но ще имат стаж!
А присъдата на селяндурите,които дадоха на сина си,още сополанко ,автомобил,при това със задно предаване.колко ще е?
И е крайно време да има полигони със симулация на дъжд/сняг за шофьорските курсове. Повечето предпочитат да изкарат курсовете лятото на топло и на климатиче. Дойде есен и зима, и понеже не са карали в дъжд, да не кавам на заледено и сняг, и започват проблемите. Дори и да си е взел всички часове както се изисква по закон, то той няма никакъв опит при лоши метеоролофични условия. А относно купените книжки - докато не влезне някой инструктор или изпитващ в затвора, ще ги има винаги.
Принципно съм съгласен с вас, че младите водачи не трябва да може да карат автомобили с по над 200-300 коня. Но не съм съгласен ограничението да е 90 коня. Ако отидете в който и да е магазин за нови автомобили, ще видите че мощността им започва от 100 -140 конски сили. Днес не се продават коли с по-малко от 100 коня. По-скоро на ниво ЕС трябва да се въведе закон какъвто има за мотоциклетите. Когато водача е млад фабрично електрониката да ограничава мощността на колата до 100 или до 80 к.с.
Статистика 1% от пияни и дрогирани,които вече дори ги гонят по пътя с цевилики и арестуват без да дададеш тест независимо дали си неадекватен или адекватен,и 99% от неопитни уж адекватни и такива със счупени коли по ходовата част т.е НЕпотдържани коли правят най-големите мелета и поразии по пътищата.ДОКАЗАНО ОТ РЕАЛНИТЕ СТАТИСТКИ НЕ НА СОРОС МЕДИИТЕ!
Не съм съгласен с вас. Парите за всеки имат различна стойност. Затвор си трябва. Преди повече от 20 години мои близки загинаха заради един 20 годишен келеш. Баща му плати голяма сума кръвнина, тогава равняваща се на няколко апартамента, а келешчето не лежа в затвора. Тогава и законодателството даваше възможност да се избегне затвор. После малко затегнаха законите (поне на хартия). Познати разказват, че и до ден днешен същият идиот продължава да не спазва правилата.
Това ще струва скъпо, и само ще пълни гушите на автоинструкторите. Има държави където може да се явили на шофьорски изпит без да си карал курс. Първо взимаш изпит, че си научил правилата. След което слагаш табела на семейната колата, че се учиш да караш и караш новсякъде. Като прицениш, че си готов се явяват на изпит и ако издържи изпита ставаш шофьор. И в тези държави, процента на ПТП и нарушението на закона е по- ниско отколкото у нас. Знаете ли защо? Защото полицията,им е полиция и защото депутатите им стават депутоти не с рязане на задника на партийния вожд, а със слугува на избирателите.
Не е точно така. Докато е кандидат шофьор трябва да кара с придружител, обикновено майка, баща или брат. И се явява на изпит най-малко след 6 месеца. При това може да се учи от 16 години, което според мен е най-важното. И трябва да има полигон за екстремно каране. Имаше едно време на МВР и ГО и хората се учеха доброволно срещу минимално заплащане.
Карат както бащичко им ги е возил. Изпреварват на непрекъсната линия или там където има отбивка. Или правят къси опасни прескачания срещу други коли. Този стил на каране обикновено се попива от родителите.