Близо 60 пътници от два влака бяха блокирани на две гари под Балкана за три часа
Опитът на БДЖ да осигури автобуси бе безуспешен, тъй като и пътищата са не почистени
Обратно в новинатаКоментари - Близо 60 пътници от два влака бяха блокирани на две гари под Балкана за три часа | Днес.dir.bg
Коментари
За дизелеите контактна мрежа не е необходима. За зимния период и участъци с остарели съоръжения май е по-добре само дизели да пътуват, а не електрички.
Едва прекапа и вече всичко е блокирано.... е нали се знаеше че ще вали, защо не са подготвени?
Да, много са тежки условията - слаб сняг, 4 градуса над нулата и вятър 1 м/с. Кошмарни са, дано екипите оцелеят.......
Паднали, върху окачен. контактна мрежа клони от старопланинските иглолистни или широколистни дървета а от нея допрели се до релсите заснежени дървесни части са причина за моментално късо хилядиволт. късо съединение, което е причина за автоматично изключване на електрическ. напреж-е в нея и при условие че спирачната система е годна за ползване и релсите в терен със спускане са покрити със дребни клонки - то е възможно, с изключен двигател, спускане до първата по ред гара намираща се пред превозващия човеци влак. Какво имате предвид: пантографн. (с покривен токоприемник) , с изключение на обслужващ. товарни влакове, локомотиви да си стоят в гаражите през зимния сезон ? Примерно - съгласно екологичн. междунар. изисквания за въздухо и водо, и почво опазване - Всички нафтови, годни за движ-е извън депата им, локомотиви, плюс мотрисите (моторните вагони) теглят вагоните на бързите и\или пътнически влакове всяка поредна година само в деветмесечния период март - ноември ? Ще имат ли жп шофьорите на електричките работа в движещ се извън гарите ненафтов, невъглищен тягов състав ? живи + здрави
При условие че движейки се с локомотив начело влака по инерция успее да слезе до най-близката перонна платформа - снего и ледопочистени ли са площадките за пасажерски качване или слизане, както и предвид че вероятно обичайно в нощта на неделния 22-и декември нужнат част от шофьорите на повикване или са извън селището където са нощуващ. в гаражите технич. изправни за движение автобуси - са в годишната им коледно-новогодишна отпуска, или не са си отпочинали достатъчно добре от предходн. им смяна, както и тези на снегорините, и на режещите и премахващи намиращи се над или в непосредствена до асфалтовите планински пътища храсти или дървета - ще съумеят ли да се справят, без повече от 30 минути окъснение, със ситуацията човеците обслужващи асфалтово-железопътните трасета ... Дано да са работещи влаковите тоалетни и достатъчно добре - защото отоплението е по идващ откъм локомотива кабел, са уплътнени влаковите врати и прозорци - та да не не е по-ниска от 15°целзий температурата в коридора или в купетата, или в салонните (безкупейни) вагони. Да, да - трудно е инерционното задвижване, макар и със скорост 138 см\сек, на жп превозни средства, живи + здрави
За да не се оплакват пътниците, влака да се композира с вагоните с дървеници. Така няма да им остане време да мрънкат, да следят времето и прочие. И с багажи няма да се занимават.
Абе БДЖ е ясно! Нищо не става! Ама ТЕЦа и Енергото сега какво точат, щом миналия месец е бил най студен
Имаш ток ползваш Имаш напечатена шума Бол Нанайси слънце Братушките не са слънце да огреят на всякъде в европа с АЕЦОВЕ и ВЕЦОВЕ
И тъй ще си останат. Га се возех на влаци, нейде към средата на 80те години на минал век беше абсолютно същата работа. Малко снежец да падне и съм висял по гарите с часове и дни. Даже съм се връщал щото не мое да стигна. Некадърници бе, некадърници и тогаз нищо не ставаше от вас и сега!
Години този път от Г. Оряховица до Дъбово се обслужваше от парни машини. Нямам спомен да е имало закъснения. Дори и след дизеловите машини пак парни машини го обслужваха. Имам спомени че за да премине влака през Кръстец (осмицата) трябваха 2 дизелови машини. Не зная защо закриха Плевен -Бургас -Плевен поради причина именно на този участък
Скъпа, вие говорите за времето на развитият социализъм. Аз имам спомени много от преди това. Тази линия Ресе -ГО -Дъбово -Подкова се обслужваше изключително с парни машини. Машинистите се кефеха вечер, в 19:00 часа, като минаваха покрай поделението в Мастанллъ да надуят свирката и от столовата се чуваше рев "ИДЕ" (уволнението). Влака тръгваше по разписание и пристигаше по разписание
Зимъс: идейки от нафтов агрегат във вагон-отоплител, от типа на онези ползвани преди години за превоз на колети, големи с размерите на хладилник кашони колетни пратки, закачен веднага подир електрическия локомотив да стопля чешмяна вода докато тя стане на пара - та да минава през тръбите на пасажерските вагони, или частите на дизелов електрогенератор да пуща ток към печките с реотани в коридорите и тези под седалките, а нафтов. локомотиви - от онези дет са с една кабина само и с по кабина в 2-ата края - могат в котелното им отдел-е да произвеждат пара и тя да сгрее пътуващите човеци, живи + здрави
Парна машина да дърпа идещия от разположения край река Марица Димитровград минаващия през средногорските и старопланински части влак 464: понеже в момента, с 40 минути окъснение покрай река Янтра е около гара Самоводене, като почти е излязъл от балканските завои и наближава нископланинск. Горна Оряховица,