Коментари - Близо 60 пътници от два влака бяха блокирани на две гари под Балкана за три часа | dnes.dir.bg
назад

Близо 60 пътници от два влака бяха блокирани на две гари под Балкана за три часа

Опитът на БДЖ да осигури автобуси бе безуспешен, тъй като и пътищата са не почистени

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Близо 60 пътници от два влака бяха блокирани на две гари под Балкана за три часа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе БДЖ е ясно! Нищо не става! Ама ТЕЦа и Енергото сега какво точат, щом миналия месец е бил най студен

За да не се оплакват пътниците, влака да се композира с вагоните с дървеници. Така няма да им остане време да мрънкат, да следят времето и прочие. И с багажи няма да се занимават.

Е това е БДЖ - падна сняг и веднага проблеми.

Да Ева таа крива нива...

Да, много са тежки условията - слаб сняг, 4 градуса над нулата и вятър 1 м/с. Кошмарни са, дано екипите оцелеят.......

Едва прекапа и вече всичко е блокирано.... е нали се знаеше че ще вали, защо не са подготвени?

За дизелеите контактна мрежа не е необходима. За зимния период и участъци с остарели съоръжения май е по-добре само дизели да пътуват, а не електрички.

Ако са паднали дървета на релсите и дизелов локомотив няма да помогне.

Паднали, върху окачен. контактна мрежа клони от старопланинските иглолистни или широколистни дървета а от нея допрели се до релсите заснежени дървесни части са причина за моментално късо хилядиволт. късо съединение, което е причина за автоматично изключване на електрическ. напреж-е в нея и при условие че спирачната система е годна за ползване и релсите в терен със спускане са покрити със дребни клонки - то е възможно, с изключен двигател, спускане до първата по ред гара намираща се пред превозващия човеци влак. Какво имате предвид: пантографн. (с покривен токоприемник) , с изключение на обслужващ. товарни влакове, локомотиви да си стоят в гаражите през зимния сезон ? Примерно - съгласно екологичн. междунар. изисквания за въздухо и водо, и почво опазване - Всички нафтови, годни за движ-е извън депата им, локомотиви, плюс мотрисите (моторните вагони) теглят вагоните на бързите и\или пътнически влакове всяка поредна година само в деветмесечния период март - ноември ? Ще имат ли жп шофьорите на електричките работа в движещ се извън гарите ненафтов, невъглищен тягов състав ? живи + здрави

При условие че движейки се с локомотив начело влака по инерция успее да слезе до най-близката перонна платформа - снего и ледопочистени ли са площадките за пасажерски качване или слизане, както и предвид че вероятно обичайно в нощта на неделния 22-и декември нужнат част от шофьорите на повикване или са извън селището където са нощуващ. в гаражите технич. изправни за движение автобуси - са в годишната им коледно-новогодишна отпуска, или не са си отпочинали достатъчно добре от предходн. им смяна, както и тези на снегорините, и на режещите и премахващи намиращи се над или в непосредствена до асфалтовите планински пътища храсти или дървета - ще съумеят ли да се справят, без повече от 30 минути окъснение, със ситуацията човеците обслужващи асфалтово-железопътните трасета ... Дано да са работещи влаковите тоалетни и достатъчно добре - защото отоплението е по идващ откъм локомотива кабел, са уплътнени влаковите врати и прозорци - та да не не е по-ниска от 15°целзий температурата в коридора или в купетата, или в салонните (безкупейни) вагони. Да, да - трудно е инерционното задвижване, макар и със скорост 138 см\сек, на жп превозни средства, живи + здрави