В списъка попадат бизнесменът Васил Божков, банкерката Цветелина Бориславова, собственикът на футболен клуб Гриша Ганчев, рекламният бос Красимир Гергов, братя Динко и Йордан Диневи, известни с яхтеното си пристанище и бизнеса в туризма, Сашо Дончев - директор на газово дружество, Симеон Пешов - управител на голяма строителна компания.

Останалите са Атанас и Пламен Бобокови, Цветан Василев, Огнян Донев, Иво Каменов, Марин Митев, Тихомир Митев, Богомил Манчев, Цеко Минев, Ивайло Мутафчиев, Младен Мутафчийски, Петя Славова и Митко Събев.

Симеон Пешов коментира пред bTV, че е богат със семейството си. За богатите казва, че има две категории: "Тези, които с много труд са постигнали нещо и хора от сивата икономика, на които средствата са им дошли лесно и затова лесно ги харчат много бързо. Накупуваха мерцедеси с класа всякакви първенющини, които не ги обичам".

Според публикациите в родното издание, кризата е успяла да стопи над 7,5 млрд. от богатството на населението у нас, съобщи bTV.
Все още няма данни за това с колко пари разполагат най-заможните хора в страната, защото времето не е било достатъчно на експертите да пресметнат техните активи. 

Икономистите са изчислили, че преди 10 години българите са били много по-бедни от другите хора по света. Всъщност, когато българинът мери богатството си, той се концентрира върху стандарта на живот за развитите европейски държави. Когато обаче се погледне по-мащабно, разгледат се всички държави в света, сметките показват, че две трети живеят в страни по-бедни от България. А три четвърти от световното население живее с доход, по-нисък от този в България.

"Богатите хора са и много влиятелни, те създават много работни места, от техните бизнес решения зависи не само живота на много хора, но зависят и макроикономическите показатели като цени, БВП, безработица, износ това са хората, от чийто решения зависи нашето благосъстояние", каза Йордан Матеев, главен редактор на "Форбс" България.

По думите му, макар хората да асоциират изданието с любопитни класации, то е много повече от това. Когато в период на процъфтяване на икономиката всички са сложили розови очила, "Форбс" започва да гледа песимистично и обратното в трудните моменти той идва с идеи и рецепти за успех, каза той, цитиран от БГНЕС.

Матеев отбеляза, че макар и да изглежда странно, че "Форбс" стъпва в България в момент на тежка криза, изданието е силно именно в моментите, когато трябва да се дават идеи на хората и правителствата.

България е 11-тата страна извън САЩ, в която има местно издание на "Форбс".