Жертвите в Генуа са вече 35, спасители издирват още загинали и оцелели под отломките
Три деца - на 7, 12 и 13 години, намериха смъртта си при срутването на моста
Обратно в новинатаКоментари - Жертвите в Генуа са вече 35, спасители издирват още загинали и оцелели под отломките | Днес.dir.bg
Коментари
ако се случи такова нещо в България ще бъдат обвинени жертвите - примерно не са карали със съобразена за пътните условия скорост и при рязкото спиране са предизвикали прекомерно триене и вибрации, които са предизвикали срутването на моста... ще трябва после и семействата на загиналите да изплащат репарации...
Не е същата, като онази с огнения ад в гръцкото курортно селище и пожарите в Калифорния, то италианците се оказват изправени пред много сериозен вътрешен/национален проблем, последствията от който са н епредсказуеми.
Държавата Италия ще наложи глоба EUR150 млн. преди да се разбере причината за срутването- дотук очевидно идва от нищото, гръмотевица го ударила... неизучавани досега фактори. Твърди се , че бил поддържан - не се и съмнявам.
Тази трагедия ще бъде изучавана в университетите, защото накрая ще се окаже, че влияние е оказал фактор, който досега не е бил взиман под внимание. Както падането на мост в Сан Франциско е довел до изчисляване на резонанс от пулсации на вятъра. Преди това не е взиман под внимания, ссега се взима и то не само за мостове, а дори и за барака. Та не се пънете да се чудите дали не става въпрос за икономия на средства, калпав ремонт или нещо подобно. Става въпрос за това, че е подценен даден фактор, към който конструкциите не са чувствителни, но точно тази поради някаква причина е.
Интереса клати феса.Пред техните пари нищо не играе.За не е голяма работа ,че някой умрял друг ще се роди важното е да не са те.И да знаете ,че може и умрелите да излезе,че са виновни.
Безхаберието и корупцията са толкова разпространени вече, че се чудя как такива трагедии не се случват по-често. Жена ми работи в строителна фирма и разказва, че масово работниците не знаят езика и не разбират какво им се обяснява. Съответно качеството е скандално.
Всъщност работниците дори и да разбират езика не разбират какво им се обяснява. Навсякъде по света е така. Без изключение. Нали не си представяш, че строителния работник има понятие от физика, математика и химия? Разликата е, че в някой страни като България се заблуждаваме, че работникът разбира, а в други като в Германия разчитат, че ще изпълнява точно инструкциите на тези, които разбират. Работник, който да е наясно как се ремонтира такъв мост просто няма. Те инженерите в Италия спорят дали правилно е изчислен първоначално или не, защото има само още един подобен във Венецуала, та работник ще разбира...
Голям разтеж, голяма печалба, за сметка на поддръжката на на тия 5000 километра. Приватизирали. Ами то не е само да го имаш бе! Трябва и да го поддържаш! 150 млн евро трябва да е само глобата. А възстановяването да платят отделно, ама други да наемат възстановителите. Щото тези може да построят мост от пясък, че "растежа" им да порасне още. Престъпници!