Желязков: Очакваме да отпадне връщането на камионите и водачите от пакета "Мобилност"
ЕК ще се ангажира с изграждането на места за паркиране на тировете
Обратно в новинатаКоментари - Желязков: Очакваме да отпадне връщането на камионите и водачите от пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg
Коментари
За камионите ок , но и водачите да си висим по 6 месеца без да си виждаме семействата за да карат шефовете Бугатита а ние да мизерстваме. Нека този министър на транспорта да дойде с мен половин година на курс ще му дам и заплатата си пък да видим дали няма да запее друга песен. 4 седмици курс са им малко на чорбаджийте. Нема такава държава в цяла Европа гледат за условията на труд на работниците а тук ги интересуват че шефовете няма да карат вече Бугати. Пфуууу мръсни политици и чорбаджиии
А бе те и шведите очакваха, че след като единствени са спазили процедурата, ще спечелят офертата за самолетите, ама виж какво стана.
;българската страна настоява да няма забрана за ползването на седмичната почивка в кабината ;???
Защо от май месец си чешите мадурите и нища не правихте по този въпрос бе гьотверени мазни
излиза че на самите шофьори им се спи в кабините и искат да не се прибират по половин година вкъщи.
В очакване на Годо... Герберасинът да каже къде е бил като са договаряли пакета Макрон, и защо тогава не са взели отношение по случая?!?! Сега вече е свирено!
Тоя с розовата гола глава дали е карал изобщо камион,а другата самодоволна друга кифла с перчем, ,ала Нешка",дали изобщо може да се покатери в кабината на ТИР-а барабар с останалите кюфтаци до нея....Единственият дето по-мяза на ,,колега" е тоя дребния с ЧЕРВЕНАТА вратоВРЪЗКА....
За тези самозабравилите се успех е че ще оставят хората да живеят разделени от семействата си като кучета по кабините на камионите камионите. Това е направо извратено.
КАКВО Е ЕС (Европейски Съюз) Европейската интеграция е ПРОЦЕС на политическа, правова, икономическа, социална, културна интеграция на европейски държави. Моделът за интегриране на ВСИЧКИ източно-европейски държави е САМО един: Изкупуване на СИМВОЛИЧНА цена на АТРАКТИВНИ отрасли от промишлеността им от американски корпорации или техни ПОДСТАВЕНИ фирми, като ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ за изкупуване са животоподдържащите отрасли: водоснабдяване, енергоснабдяване, обществен транспорт, телекомуникации, жилищата Ви, ПРИРОДНИ ресурси (злато, нефт, газ, хора и т.н.) снабдяване с хранителни продукти. Контрол върху финансите им, включване в контролиран от Запада, нефто-газо-провод, принудително ТЕГЛЕНЕ на кредити и ЗАДЛЪЖНЯВАНЕ към западни банки, спекулации с обработваемата им земя и гори. Евро-атлантическата интеграция се провежда задължително от МАСИРАНА пропаганда. Средствата за МАСОВА информация също биват евро-интегрирани и КОНТРОЛИРАНИ централизирано и се заемат с ПРОМИВАНЕ мозъците на гражданите с евро-атлантически ценности. Едно от най-популярните клишета на евро-атлантическите ценности е "перспективата за всеки да притежава собствен бизнес, да бъде свободен в потребителския си избор и да се придвижва свободно зад граница". С напредване на евро-интеграцията, напредва и СПАДАНЕТО на жизнения стандарт и ВЛОШАВАНЕ на социално-битовите условия в държавите членки на Евросъюза. Паралелно с влошаване качеството на живот в Европейския съюз, се УВЕЛИЧАВА и нуждата от ПРОПАГАНДНИ кадри, които да ПОТИСКАТ критичните мнения сред гражданите. Възникват и нови професии като астротърфинг, протестър, доброволци, както и нови институции - Неправителствени организации.
значи май не сте "превозвачи" а щото те превозвачите защитават наште политици ...например оня льохман Джамбазки дето се размърда с идея пак да го изберат ама всуе....
Колко неща ''очаквахте и бяхте направили''след вашите разходки до там преди месеци май не си спомняте та сега наново надувате някакъв балон миризлив..
Мизерници сме защото нямаме достойнство.Накарайте един западняк да яде 6 месеца суха храна,да няма къде нормално да спи,къпане на паркинг и децата да му викат чичо,а жена му да се кичи със злато.
Парите на работодателите са важни,А не робите как ще ги изкарват,щели да фалират.Е затова си станал емигрант,видял си ,че са боклуци нашите робовладетели
"Министърът изтъкна, че с готвения утре протест се цели НЕ ДА СЕ ОКАЗВА НАТИСК, а да се покаже, че периферните държави са против направените предложения в Пакет за Мобилност I." Смешник! Спаха 2 години след Историческия пробив и се го дава полит коректно...
Нали превозвачите ще протестират за да продължат да си спят в кабините. Кой ще ходи на този протест?
По празници и лятото само камиони от Източна Европа. Няма как да накараш Франсето или Швабата да работят а те си имат синдикати които ги защитават . А тука до министри да висим по месеци навън без да видим дом и семейства. Мизерстването и къпането с мокри кърпички или в леген е друго на ръка като няма цаня на паркинга. Бах тия 2000 евра заплата през носовете ни излизат. Предложиха ми за френска фирма вътрешно Франция . Празници и събота и неделя камиона в гаража ,работа само през седмицата .Заплатата е 2500 евро чисто плюс диети и всички осигуровки .Та много съм се замислил да стана и аз бял човек . А тук нека чорбаджийте да си карат камионите и ако искат и година да не се прибират.
я на тия дето критикуват смело да им се отнемат разрешителните и с торбичката на село Искаме да сме в Европа ама с руските правила и закони
" От български чорбаджия никой хаир не е видял, затова аз ще се боря против чорбаджии, а след това против турци "
Нас кучета ни яли , няма да ни прибират. Да питам само за една фирма например на нашите превозвачи ПИМК - Кои политици имат там камиони ???? Ахмед и Бойко са едни от тези за които знам ... Ето затова е този шум по новините не работниците а чорбаджийте губят пари иначе платили на два саморета с шофьори да ходят утре да протестират. Гнусна работа това ще кажа и в никоя новина няма да посмеят да кажат нещо различно от внението на политиците ...
Аааа.....1 дума не знаеш на английски, френски, немски, че и руски. Защо не работиш за белгийска фирама и всеки месец да си хващаш саволета до Кипилово?
За работа без почивни дни,да спиш в кабина,да ядеш суха храна,на нашите нещо като работодатели им се вижда много.Виж,че всички защитават робовладеъелите.А за вашите почивки и условия не казват,далеч от семействата,ама така в мутристан дето се разпределят порцийте
Като зная на каква безмилостна експлоатация са подложени българските тираджи от нашите си чорбаджии се съмнявам в добронамереността на протестите...
Душата в Рая а събота и неделя в 5-звезден хотел. Объркали сте професията - искате да сте като пилоти на Airbus. Елате в САЩ - може и 1 година да не се върнеш с камиона. Познавам доцент по математика от СУ - не пита кога ще е в къщи а кога ще има дълъг курс до Калифорния. Единственно се изисква 70 часа каране и 34 часа почивка....предимно в камиона.
При недостига на шофьори в нашите фирми излиза, че нашите тираджии са понаучили и чужди езици ГЛУПЧО...
Първият в България суперавтомобил "Бугати Широн" на стойност зашеметяващите 5 милиона лева вече се движи по софийските улици, след като уникалното возило бе доставено от производителя на собственика – транспортния бос Ваньо Алексиев. Шефът на най-голямата у нас фирма за всякакъв вид превоз "Биомет" сам се изфука с уникалния автомобил, публикувайки снимка в социалната мрежа "Инстаграм". Най-скъпата кола в света бе поръчана от Ваньо Алексиев в края на 2016 г. на изложение в Женева, където бе представена. Родният баровец чака повече от 17 месеца за доставката на направеното специално за него "Бугати". Впечатляващото возило е с мощност без аналог – 1500 конски сили, като ускорява от 0 до 100 км за рекордните 2,5 секунди. От модела "Бугати Широн" до този момент са произведени 396 от общо 500 бройки, а производствената цена на колата е фиксирана на 2,4 милиона евро. Транспортирането отнема още около 15 000 евро.