Желязков: Очакваме да отпадне връщането на камионите и водачите от пакета "Мобилност"
ЕК ще се ангажира с изграждането на места за паркиране на тировете
Обратно в новинатаКоментари - Желязков: Очакваме да отпадне връщането на камионите и водачите от пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg
Коментари
в двора на къщата на Йордан Иванов /23/, са подредени ягуар , бентли и БМВ 7 серия. Той е на 23 години, но има заведение на Слънчев бряг и върти стотици декари земя, засята с ябълки. Баща му е бивш митничар в Смолян. Семейството произвежда енергийните напитки, които изнася за Дубай.
Първият в България суперавтомобил "Бугати Широн" на стойност зашеметяващите 5 милиона лева вече се движи по софийските улици, след като уникалното возило бе доставено от производителя на собственика – транспортния бос Ваньо Алексиев. Шефът на най-голямата у нас фирма за всякакъв вид превоз "Биомет" сам се изфука с уникалния автомобил, публикувайки снимка в социалната мрежа "Инстаграм". Най-скъпата кола в света бе поръчана от Ваньо Алексиев в края на 2016 г. на изложение в Женева, където бе представена. Родният баровец чака повече от 17 месеца за доставката на направеното специално за него "Бугати". Впечатляващото возило е с мощност без аналог – 1500 конски сили, като ускорява от 0 до 100 км за рекордните 2,5 секунди. От модела "Бугати Широн" до този момент са произведени 396 от общо 500 бройки, а производствената цена на колата е фиксирана на 2,4 милиона евро. Транспортирането отнема още около 15 000 евро.
Душата в Рая а събота и неделя в 5-звезден хотел. Объркали сте професията - искате да сте като пилоти на Airbus. Елате в САЩ - може и 1 година да не се върнеш с камиона. Познавам доцент по математика от СУ - не пита кога ще е в къщи а кога ще има дълъг курс до Калифорния. Единственно се изисква 70 часа каране и 34 часа почивка....предимно в камиона.
Като зная на каква безмилостна експлоатация са подложени българските тираджи от нашите си чорбаджии се съмнявам в добронамереността на протестите...
Нас кучета ни яли , няма да ни прибират. Да питам само за една фирма например на нашите превозвачи ПИМК - Кои политици имат там камиони ???? Ахмед и Бойко са едни от тези за които знам ... Ето затова е този шум по новините не работниците а чорбаджийте губят пари иначе платили на два саморета с шофьори да ходят утре да протестират. Гнусна работа това ще кажа и в никоя новина няма да посмеят да кажат нещо различно от внението на политиците ...
" От български чорбаджия никой хаир не е видял, затова аз ще се боря против чорбаджии, а след това против турци "
я на тия дето критикуват смело да им се отнемат разрешителните и с торбичката на село Искаме да сме в Европа ама с руските правила и закони
"Министърът изтъкна, че с готвения утре протест се цели НЕ ДА СЕ ОКАЗВА НАТИСК, а да се покаже, че периферните държави са против направените предложения в Пакет за Мобилност I." Смешник! Спаха 2 години след Историческия пробив и се го дава полит коректно...
Министре ела ти да спиш в кабината. ...цялата е твоя
Мизерници сме защото нямаме достойнство.Накарайте един западняк да яде 6 месеца суха храна,да няма къде нормално да спи,къпане на паркинг и децата да му викат чичо,а жена му да се кичи със злато.
По празници и лятото само камиони от Източна Европа. Няма как да накараш Франсето или Швабата да работят а те си имат синдикати които ги защитават . А тука до министри да висим по месеци навън без да видим дом и семейства. Мизерстването и къпането с мокри кърпички или в леген е друго на ръка като няма цаня на паркинга. Бах тия 2000 евра заплата през носовете ни излизат. Предложиха ми за френска фирма вътрешно Франция . Празници и събота и неделя камиона в гаража ,работа само през седмицата .Заплатата е 2500 евро чисто плюс диети и всички осигуровки .Та много съм се замислил да стана и аз бял човек . А тук нека чорбаджийте да си карат камионите и ако искат и година да не се прибират.
Колко неща ''очаквахте и бяхте направили''след вашите разходки до там преди месеци май не си спомняте та сега наново надувате някакъв балон миризлив..
КАКВО Е ЕС (Европейски Съюз) Европейската интеграция е ПРОЦЕС на политическа, правова, икономическа, социална, културна интеграция на европейски държави. Моделът за интегриране на ВСИЧКИ източно-европейски държави е САМО един: Изкупуване на СИМВОЛИЧНА цена на АТРАКТИВНИ отрасли от промишлеността им от американски корпорации или техни ПОДСТАВЕНИ фирми, като ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ за изкупуване са животоподдържащите отрасли: водоснабдяване, енергоснабдяване, обществен транспорт, телекомуникации, жилищата Ви, ПРИРОДНИ ресурси (злато, нефт, газ, хора и т.н.) снабдяване с хранителни продукти. Контрол върху финансите им, включване в контролиран от Запада, нефто-газо-провод, принудително ТЕГЛЕНЕ на кредити и ЗАДЛЪЖНЯВАНЕ към западни банки, спекулации с обработваемата им земя и гори. Евро-атлантическата интеграция се провежда задължително от МАСИРАНА пропаганда. Средствата за МАСОВА информация също биват евро-интегрирани и КОНТРОЛИРАНИ централизирано и се заемат с ПРОМИВАНЕ мозъците на гражданите с евро-атлантически ценности. Едно от най-популярните клишета на евро-атлантическите ценности е "перспективата за всеки да притежава собствен бизнес, да бъде свободен в потребителския си избор и да се придвижва свободно зад граница". С напредване на евро-интеграцията, напредва и СПАДАНЕТО на жизнения стандарт и ВЛОШАВАНЕ на социално-битовите условия в държавите членки на Евросъюза. Паралелно с влошаване качеството на живот в Европейския съюз, се УВЕЛИЧАВА и нуждата от ПРОПАГАНДНИ кадри, които да ПОТИСКАТ критичните мнения сред гражданите. Възникват и нови професии като астротърфинг, протестър, доброволци, както и нови институции - Неправителствени организации.
За тези самозабравилите се успех е че ще оставят хората да живеят разделени от семействата си като кучета по кабините на камионите камионите. Това е направо извратено.
Тоя с розовата гола глава дали е карал изобщо камион,а другата самодоволна друга кифла с перчем, ,ала Нешка",дали изобщо може да се покатери в кабината на ТИР-а барабар с останалите кюфтаци до нея....Единственият дето по-мяза на ,,колега" е тоя дребния с ЧЕРВЕНАТА вратоВРЪЗКА....
В очакване на Годо... Герберасинът да каже къде е бил като са договаряли пакета Макрон, и защо тогава не са взели отношение по случая?!?! Сега вече е свирено!
Защо от май месец си чешите мадурите и нища не правихте по този въпрос бе гьотверени мазни
;българската страна настоява да няма забрана за ползването на седмичната почивка в кабината ;???
А бе те и шведите очакваха, че след като единствени са спазили процедурата, ще спечелят офертата за самолетите, ама виж какво стана.
За камионите ок , но и водачите да си висим по 6 месеца без да си виждаме семействата за да карат шефовете Бугатита а ние да мизерстваме. Нека този министър на транспорта да дойде с мен половин година на курс ще му дам и заплатата си пък да видим дали няма да запее друга песен. 4 седмици курс са им малко на чорбаджийте. Нема такава държава в цяла Европа гледат за условията на труд на работниците а тук ги интересуват че шефовете няма да карат вече Бугати. Пфуууу мръсни политици и чорбаджиии
излиза че на самите шофьори им се спи в кабините и искат да не се прибират по половин година вкъщи.